-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Wiz Khalifa #139296 üzenetére
A Tiéd az 1.4 16V 100 le-s, ugye? A 280 K fényében nem tűnik rossz választásnak.
Ha esetleg klíma is van benne -a bőr mellé jól jön- akkor végképp. -
veterán
válasz homeless09 #139357 üzenetére
Konkrét helyet nem tudok ajánlani, de fel tudják újítani bőrfestéssel is, tehát nem újrabőrözéssel.
-
veterán
válasz tomcsi23 #139440 üzenetére
Az rémlik, hogy Kornel valamiért a sárga Koni lengéscsillapítóra hajtott.
Ha van cikkszám, akkor esetleg ebay vagy kauffer? A nem aktuális típusokhoz a gyári árak egész kedvezők lehetnek.
Illetve szvsz is tengelyenként szükséges cserélni, de ha már halódik hátul is, akkor legyen 4 egyforma gyártmány, továbbá ha valami tyuning cuccot veszel, akkor szettben gyakran olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz brumi1024 #139599 üzenetére
Engem a GTD szaga zavarna leginkább; a Saab kapcsán besokalltam a dizlikkel. Ill. hiányozna a piros csík.
Azon töprengek btw, hogy vennem kéne egy elektromos autót a városba (Citroen C-Zero kategória); a mellé lehet akár dizel is a másik gép. Még csak az agyalás megy.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Magnum_ #139603 üzenetére
Az ingyenes töltésre én kevésbé bazírozok, otthon meg tudom oldani; szabad köztéri töltőre nem kívánok vadászni, a plug-in hibridek lógnak rajtuk. A parkolás a legfontosabb érv; persze nem elhanyagolandó az olcsó üzemeltetés, és a "zöldség" sem.
Neked hivatalból is "kötelességed" példát mutatni, tessék körbenézni a piacon, 2,5-2,7-ért már van kínálat.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz CharlieDrop #139624 üzenetére
G6 a legjobb (szvsz):
- finomabb anyagokból készült a G5-nél,
- a G5 technikájára épül, kijavítja a G5 hibáit,
- masszívabbnak érződik a G7-nél, cserébe nehezebb is bő 100 kilóval. -
veterán
válasz Speeedfire #139703 üzenetére
Ha neten rendelted, akkor 14 (15?) napig elállhatsz a vásárlástól.
Amúgy meg, ha tudja az előírást, öntsd bele. -
veterán
válasz i-sti #139795 üzenetére
Tippelhetek? Nincs.
(#139789) freaghill: felesleges pénzkidobásnak érzem, a gravitáció alaposabb munkát végez szvsz, úgy kifolyik minden. Olyan 20 éve próbáltam 1x benzinkúton kiszivattyúzni - akkor még volt BP kút, ahol volt ilyen szivattyú - a fele bennmaradt -> nagy szopás.
-
veterán
-
veterán
válasz Brumi˘ #139940 üzenetére
Köszi, akkor műanyagot keresek rá.
@Speeed: lehet, hogy Aliról rendelek kupakot majd. Olyankor kell venni, amikor mások épp nem akarnak felnit venni; tavasszal és ősszel drágább; persze télen a legolcsóbb.
@Tomcsi: Attól téli, hogy téligumit szerelek rá.
@Saint: Köszi!
Egy s.k. felújításon még gondolkozom, de kicsi az esélye. Kicsit karcos, van egy horzsolás is; létezik erre javítófesték, mint a kasztnira? Thx!
Szerk: Amúgy 7,5x16 ET45, a gyári 7,5x17 ET49 -> 4 mm-t kijjebb lesz. 17" ütősebb volna, de 16-os gumijaim vannak télre. Nincs pazarlás.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz t72killer #140023 üzenetére
A "maintenance-free"-nek nem szabad hinni váltónál sem, azért van kitalálva, hogy aztán komplett cseréld 500+-ért a belét. Mivel a 2. automatát nyúzom - kényszerből, ezt dobta a gép - elég sokat olvastam a témában és az jött le, hogy tessék 60 ezrenként olajat cserélni benne, akkor vélhetően nem szopat meg orvul.
-
veterán
válasz t72killer #140037 üzenetére
Magyarországon 500 ezerrel nyugodtan lehet számolni. Első körben cserélik majd a szeleptömböt 200-250-ért, aztán egyből kiderül, hogy megégtek a szalagok és a tárcsák is, az még 300 ezer lesz. Amit olvastam, hallottam itt-ott abból az jött le, hogy "sose" ússza meg az ember a szeleptömb cseréjével, mindig jön a második fejezet.
Viszont ha becsülettel karbantartották = cserélték benne az olajat, akkor nagyon tartós a klasszikus automata.BTW: Valaki tudja, hogy VW-be az olajos 6 gangos DSG-t ki gyártja, az is ZF?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz brumi1024 #140042 üzenetére
Köszi!
@t72: az előző autómban (Saab 9-3 TTID, 2008) Aisin 6 gangos volt, amikor megvettem @190 k km, egyből cseréltük a váltóban az olajtöltet felét - mert szétszedés nélkül csak úgy tudod - elég fekete olaj jött le belőle, viszont szépen váltott, vélhetően nem az eredeti gyári olaj volt benne. Remélem, hogy a jóérzésű szerelők felhívják erre az ignorant tulajok figyelmét.
(Most DSG van a Golfban, ha már automata, akkor én a klasszikusra szavazok, lustább, de selymesebb.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Skacok!
Segítsetek eligazodni, hogy ebben az Octi 3-ba milyen első fék van? Nem találok semmi olyan kódot, ami 1Z-vel, vagy 1L-lel kezdődne. A kollégám autója, annyit tudunk, hogy 288 mm-es.
Köszönöm!
(#140403) tresh: este 400 Ft-ért azért lemostam a nyaralás durváját, kb. 5 perc alatt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Magnum_ #140406 üzenetére
A gyári betét No-ból 82,5€ + posta, Kauffernél 27 922 Ft.
Más
Hiányzik az emelő az autóból :/ Kuffernél 12 800, jófogáson találtam 1 db-ot 9 ezerért. Mátészalkán van; Norbi lealkudod nekem 6 ezerre?Megint más
Holnap reggel megyek "nagyszervizre", DSG, gyertyák, pollen, fékfolyadék, mobilitásgarancia hosszabbítás. Nemkicipénz -
veterán
válasz Speeedfire #140411 üzenetére
Gyenge esőben jöttem Székesfehérvártól, így fellazultak a bogarak. 2 hét pora, kosza volt az autón. 400 forintból csak a lágyvizes öblitést használva letoltam a kosz durváját az Osztyapenkónál. Majd augusztusban lemosom 1x itthon rendesen - ez 2 óra meló.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elemlámpa, zseblámpa
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest