-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #42579 üzenetére
Ezek a bluetooth bigyók, csak erre jók, kiolvasni, amit én tudok, ahhoz rendes VAG-com vagy vcds kell.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #42582 üzenetére
Vákum rendszer, turbó elkoszolódás, N75 mágnesszelep, turbó vákum membrán. Ezek között van a hunyó.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #42584 üzenetére
Amíg nem lesz meg a hiba, minden komolyabb emelkedőn vészprogramra lehet számítani, előzéseket 3x is gondold meg.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #42586 üzenetére
Típushiba nemigazán van, inkább user error, érzékeny az olajra, ha ilyet akarsz venni, érdemes lekapni az olajkádat és az olajpumpa szívókosarában a szűrőt lecserélni, mert az szeret eldugulni, és az tudjuk mivel jár.
Ebből jön később a kerregés,erőtlenség, legvégül, mire kivillan az olajnyomás lámpája, már elég komolyan károsodik a motor. Ha mindig rendesen cseréltek benne olajat, akkor nem félnék tőle. Talán a trafók szoktak sztrájkolni, meg a nemzetközileg is ismert vákumrencer, a többi stabil. 250 pacit elbír simán(ki van próbálva)
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42591 üzenetére
Velem is előfordult szilent cserénél, amior a lengőkar lent volt, hogy annyira elfordult a kerékagy, hogy szétugrott a féltengelycsukló. Ha helyén a lengőkar, nem tud annyira elfordulni. Az a zéger nekem nincs is rajta, de nem is hiányzik oda. Ha rendesen a helyére tette, semmi baja nem lesz a csuklónak. Feltéve ha minden golyó a helyén és nem kattog kanyarodásnál, akkor nem csinálnék belőle ügyet. Biztosan a szerelő hibájából(figyelmetlenségéből) ugrott szét, mert oda gondolom lábon ment az autó, szóval lehetetlen, hogy ne lett volna a helyén.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42594 üzenetére
Vannak a gerincesek, meg a gerinctelenek, Te kifogtál egy amőbát.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #42598 üzenetére
biztosan van a bontóban is. Törik ezeket rendesen, ott keresgélj.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #42600 üzenetére
Ne gondold, hogy a te autód volt az egyetlen ilyen órával szerelt példány. Az alkatrész száma már nálad van, tessék picit keresni, utána hőbörögni. Ha minden kötél szakad, megrendelem neked Lengyelországból, ott van használt de tesztelt darab garival. De amint mondtam legalább próbálj meg keresni, ha úgy indulsz el, hogy biztosan nem találsz, akkor nem is fogsz találni.
Mi ez a negatív szemléltet, erről le kell szoknod?!.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz dJ Peer #42609 üzenetére
Ha szerencséd van(nekem nem volt), akkor az olajgomba járatja veled a bolondját. 7 euró, megéri kicserélni.
Ha biztosra akarsz menni, akkor méress olajnyomást, az ha rendben, akkor tuti a gomba.MunezXBK Vezetéket nézted? Elég sérülékeny.
Morris Valami X-akta lesz, ha nincs hibakód, akkor gyertya, kábel, benzin probléma.Más:
Én is panaszkodjak kicsit, ereszt a verda, nem készülök búvárkodni vele, de ez azért túlzás, a csomiba beugrott 1 liter víz. Lekaptam a hátsó ajtóban lévő féklámpát, alatta vizes volt rendesen. Nem lett volna probléma letömíteni, de mivel a féklámpa csúnyán gányolva volt belül(össze-vissza forrasztott műanyagok meg 2 deci víz az égőkön is), a csere mellett döntöttem.
36 euróval könnyebb lettem, de az új ledes gyárilag.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #42615 üzenetére
garett gt1749V
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #42650 üzenetére
A havernak 180 lovas fekete octi volt 250re húzva a gyári turbóval, nagy IC vel, + olajhűtővel, kerámia kuplunggal a 130 lovas tdi 6 gangos váltójával.. Amit rendszeresen cserélni kellett az a féktárcsa, azokat fogyasztotta havi szinten, a gumit meg heti szinten.
A turbó mögött minden cső le lett cserélve rozsdamentes acélra, aztán ahol nem volt perem, folyton ledobta, szóval peremezés után atom stabil lett. Kassa-Pozsony napi szinten, ha megkergette, akkor 3 óra altt. így elment 350 000km-t, azután vett egy másik 1.8T mocit bele, visszament a gyári szoft és eladta, később felbukkant 140 000km-vel az órájában, mutattam is itt anno.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #42652 üzenetére
Ez egy 1.8T átépített gép volt. Nem RS, eredetileg 150 lovas 1.8T, na ezt a motort eladta, vett egy RS mocit, és kezdődött a tánc. Ami a fékeket illeti, alulméretezettek voltak elől 288-as hátul meg ami nekem is van 239 sima tányér. Ez kb ugyan az ami nekem van, csak itt csak 280-van elől. Na ezek a fékek nem bírnak sokáig életben maradni, ha 250 versenyparipa mozgatja a szekeret.
MunezXBK mert nem egyedül van az úton.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42722 üzenetére
kb 20 liter xado, dob rajta ennyit.
Milyen motor? Kód, évjárat meg a többi...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42725 üzenetére
Ha meglenne a gyári nyomaték, akkor nem értem miért tartod kevésnek, normális közlekedéshez több mint elég. Milyen bódé van hozzá?
Valami nincs ott rendben, és sejtem, hogy mi.
zenke nem csak a végefelé, a b5.5-ben elég gyakori motor, volt 5 sebességes, meg 6 sebességes, sőt automata is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Mindegyik B5, az 5.5 csak facefit.
Akkor a Ti terminólogiátok szerint régebbi B5-ben nem volt
zenke ez neked passat?? N evezzük a gyereket a nevén, ez passat variant. De amint látod ez ha egyáltalán PD, ez is kétséges, akkor csak a 74kW-os lehet, mert sima TDI felirat van rajta. Ekkor a vw nagyon büszke volt az erősebb motorokra, a piros I 85kw volt, később a D is piros lett, ez jelentette a 96 kW-os verziót a mögötted haladónak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42734 üzenetére
Milyen autó??????????? Többször már nem kérdezem. az octavia is tdi? Az milyen motor?
3 alapvető információt nem lehet 1 hozzászólásban leírni.
Ha valami kérdésem van, minimum megmondom milyen autóm van, milyen motor, évjárat.!!!!!!!!!!!!4
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42737 üzenetére
vag-com van kéznél?
A 120 ló ígért, vagy mért?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42739 üzenetére
Így nem tudom megmondani miféle az a soft, ha van egyáltalán. Láttam már olyat hogy a gyári 110 lovas motoron gyárilag 121 lovat mértek.
Ha lesz nálad diag, szólj, utána mondom a többit. Azt nem fogom tudni megmondani hány ló, csak azt, volt-e módosítva és kb. mennyi pacinak kellene lennie, ha minden rendben a motorral.
TaaT valakinek a B5.5 már B6, de ez nem csak a passatra igaz, sokan azt sem tudják, mit árulnak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42744 üzenetére
130 lovat és 300 nyúlmókust elvisel akkor is ha rúgva van. Kb. szerintem ez a biztonságos határ.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42746 üzenetére
A csomagtartóban a kárpit alatt megvan a kis papír a kódokkal? Ott minden felszereltség benne van.
Szervizkönyvbe is be volt ragasztva a másolata.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42749 üzenetére
[link] próba szerencse.
zenke többet is, de nem a gyári alkatrészekkel. A gyári turbó+csúcsok+adagolóval 150 ló a plafon, de az már nem a biztonságos határ a turbónak. teccik érteni?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42756 üzenetére
Semmi érdemleges infó nincs.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz alibaba78 #42774 üzenetére
A csere során valaki nem a megfelelő sorrendben kötötte be az akksit, ki kell törölni csak a hibakódot és elalszik a jelzőlámpa. Vagy ezt csak most kezdte, minden esetre diag nélkül nem lehet előre lépni, meg kell nézni a hibakódot. Ha a kód mellett ott lesz, hogy (Intermittent) - az azt jelenti a hiba kevesebb mint 20 másodpercig volt, de akkor is eltárolja és bekapcsolja az ellenőrző pilácsot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42842 üzenetére
Relé n109 ki lehet pucolni, ha nem segít, akkor csere.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42862 üzenetére
Ez a relé látja el árammal az izzítást és a motorvezérlőt, ha el van koszolódva, néha kiesik minden.
Relé box a kormány alatt bal oldalon. A pedálok fölötti takaróelemet ha lekapod és felnézel, meglátod.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42890 üzenetére
Honnan tudod hogy OK?? Mérted, vagy csak gondolod, hogy szemre jó?
Diag kellene, ha ez hallgat akkor gondolkodom tovább, de te is törhetnéd a buksid. Lehet még az adagolón a naftát elzáró mágnesszelep,de a diag kiírná. Nem akarok találgatni, ha lesz hibakódolvasás, majd megnézem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42895 üzenetére
Ha nem találnak semmit, az is egy információ.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #42952 üzenetére
Szerintem összemosod az izlés és a tehetősség fogalmát.
Akkor is ily telefonod lenne, ha havi 120 ezerért szalagnál dolgoznál?
Ez nem izlés kérdése, itt is tetszik a ferrari hangja mindenkinek, mégsem furikázunk vele. A többségünk ha vásárol valamit, akkor a lehető legtöbbet akarja a pénzéért. Ez szokott a dizájn kárára menni, mert a funkció fontosabb szempont. Remélem nem fogod félreérteni a mondandómat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen