- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #24816 üzenetére
Nem lehet szétszedni, mert bele van öntve a tartályba. Vagy kipucolod, vagy veszel egy tartályt. az oldalán ahol csatlakozik a kábel belülről van az érzékelő, azért a fogkefe, mert mással nem éred el.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #24917 üzenetére
Ami a képen a 8-as jeladó az a hőgomba. 2 külön álló hőmérővel, egyik az ECU-t a másik az óracsoportot látja el infóval. Nem hinném, h ezzel lenne a gond, neked a szintjelző vacakol, mai még kérdéses, h hol va a motoron. Diagnosztikán meg lehet nézni a két hőmérő értékét. ha az egyiken 80 fokos a motor a másikon meg -40 fokos, akkor ez lesz a gond, Hibakódot csak akkor dob, ha kikötöd. Szóval mérni kell.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #24917 üzenetére
Ja, még egy apró észrevétel, ha a hőgomba az ECU felé hibás lenne, mondjuk sokkal kevesebbet mutatna, mint a reális érték, reggel, kb 20 másodpercig izzítana. Ha a másik fele lenne hibás akkor a vízhőfokmutató ugrálna. Én ezt kizárnám, de a diagnosztika többet fog mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Oracle #24929 üzenetére
Neked benzines van, ott a legkoszosabb EGR is 100x tisztább lesz mint a dieselnél.
A tiéd max poros lehet. A kályháknál nagyobb a gond, az enyémben volt 30 dekagramm összeégett olaj. A szívóoldali cső belső átmérője nekem 1.5 cm vel volt kissebb. El lehet képzelni mennyit lustul tőle az autó.Ez a lassú gázreakció relatív, mihez képest lassú? Benzinesnél nekem lassú gázreakciót a lambda szonda elkoszolódása okozott. 1-2 autópályás menet után magához tér. A sok város annak is betesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #24951 üzenetére
Mert úgy van beállítva. Esedékes az ellenőrző szervíz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #25016 üzenetére
Ja, ezek az M5-ök elég lusták.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #25062 üzenetére
Lehet ha meglátod, azt fogod kívánni, bárcsak még ne lenne kész.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #25093 üzenetére
Én majd sunyin megverek mindenkit a kútnál.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #25103 üzenetére
Valami ilyesmi rélmlett nekem is a X utótaggal. Ott mindig kérik a régit. Pl. generátoroknál még alkalmazzák, így nem kell új házat gyártani, elég homokfúvással kicsit megpucolni, a belsejét kicserélni, és mehet a polcokra.
Ezek az alkatrészek mindig olcsóbbak mint a sima új, mivel a régit beszámítják.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Mágus2 #25113 üzenetére
Az enyém melegen kerepel mint egy varrógép. Meglátjuk. A csehek csak az INA-ra esküsznek, van FEBI is, de az hangos. Minden gyártónál előfordulhat selejt. Biztosan a tőke volt a hibás? Mert én már láttam átszakadt hidrotőkét, de mindig a vezérlés ugrott meg, emiatt szakadtak át(szelep görbült, , hajtókar görbült, motor kuka).
Milyen motor volt?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Meddig szándékoznak még az urak a fogyasztáson csámcsogni??? Akinek bejön a diesel, az vegyen azt, aki szereti a benzinest , az meg járjon benzinnel. Ilyen egyszerű, nem kell mindenbe belemagyarázni a saját teóriánkat.
Én konkrétan szeretem a nyomatékos diesel motorokat és amit megspórolok a fogyasztáson, azt beleöntöm a motorba(lehet kicsit tobbet is) _Ha csak rövid távra kellene, meg városba, akkor inkább benzin, de ilyen hegyes dombos terepen nekem kényelmesebb a diesel.
A százalékolásba most nem megyek bele, mert szerintem gyerekes.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #25280 üzenetére
OK. Nekem nem tetszik, túl egyszínű, legalább a seat embléma alapja maradhatott volna fekete. A féknyereg baba.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #25299 üzenetére
Annyira gyorsan mentél, hogy görbült a tér? Csak nem eléggé.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #25304 üzenetére
FR, akkor az én családi kombim rakéta az 1.9-el.
Nem értem ezt a social edition autó összeállítást sem. Akinek annyi pénze van autóra h vegyen egy 1.2es új ibizát 60 lóval központi zár meg minden nélkül, az inkább vegyen egy jó 5-6 éves full extrás autót. szvsz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #25330 üzenetére
Én sem versenyzek, nem erre vettem, itt brutális emelkedők vannak. De hiába van TDI. Sokszor 10km-n keresztül nyelem a port a kamionok mögött, mert dupla záróvonal van, aztán jöna hőn áhított domb fölfelé 2 sávval. Teszem is az irányjelzőt aztán az előttem lévő 1.2 HTP sport, 206 1,1 sport, Dacia logan 1.4 , vagy lada 2107 NO FEAR úgy dönt ő is megy. Ekkor van . Ha nem engedem be magam elé, nekem jön, ha beengedem,szenvedek rendesen, mert ezek nem bírnak az emelkedővel... Ilyenkor kellenek a bogyók, h ne csináljon az ember őrültséget.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #25335 üzenetére
Még nem jött el a pillanat. Ünnepek után az első futómű van soron, Gátlók, TT lengőkarok, gömbfejek, szilentek, klíma hűtő. Majd fotózok, a vezérlést szerintem csak utána cserélem, mióta meleg van, csendben van, nem ketyeg annyira, de hidegben megy a TIK-TIK alapzaj.
Idő előtti csere lesz, csak hogy csendesebb legyen a motor, amúgy a szíban még lenne 30 000km.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #25345 üzenetére
1.8T- Di
Nem látom értelmét a 7000-es fordulatnak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Emberek, most jöttem be kárfelmérésből. Cseresznye nagyságú jég hullott vagy 10 percen keresztül. Tököm az ilyen időjárásba.
-
Mágus2
Közösségépítő
Majd holnap kiderül nappali fényben mennyire veszélyes. Hullámos lett a géptető ez már biztos. Fényezőkhöz kérdés, mit lehet ezzel kezdeni? Dodi72?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #00809728 #25427 üzenetére
Köszi a választ. Most jobban megnéztem, a tetején nem látni semmit, a motorháztető viszont hullámos lett, emiatt foltosnak tűnik. Ez már egyszer volt lakkozva mielőtt megvettem. Eredeti skodás 9151 színe van, gondolom fakó lehetett, mert csak egy plussz lakkréteg került rá. Emiatt ahol meghajlott a géptető, most sötétebbnek tűnik a festék. Az a baj, h nem vízszintesen hullott az égi áldás, hanem fújt hozzá egy jó kis szél. A puhább lemezzel szerelt autók rosszabbul jártak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #25488 üzenetére
Így néz ki amikor egy kicsit komolyabb elektronikájú autóban összekötik a rádió sárga és piros vezetékét, mert lusták megnézni, h az egyik a memóriát látja el árammal, a másik meg minden mást a rádión.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #25501 üzenetére
Ennyire nem, maximum a kipufogó kivezetésnél izzhat. Itt az egész turbó jó, h le nem olvad.
Nekem mondjuk a motor mögött van, de még nem láttam izzani, pedig kap rendesen. Ha jó az IC, akkor mire lejösz a pályáról, már nem fog izzani, mert a motorfék szépen lehűti.A tiéden mikor izzott?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Ezen a télen volt -20 is tartósan, mindig csak kézifékkel parkolok. Soha nem a tárcsára ragadnak a pofák, hanem a bowden-ben fagy meg a zsinór. Nekem eddig soha nem fagyott be.(régebbi autómban szinte mindig ragadt, és dob fék) Parkolhatnék sebességben is mivel huzalos a váltó, nem rudazatos és a tetején van a kihajtás, szóval nem feszül semmi, de megszoktam h üresben hagyom.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs