-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
Mert valószínűleg a dízelmotornál nem egyszerűen annyi a kevesebb nyomaték, hogy pár alkatrészből kevesebbet raknak bele vagy két sor kódot átírnak az ECU-kban.
Ebben semmi meglepő nincs. Egy új autónyi különbség van az A4 és az Octavia ára közt, és ez többek közt a motornál jelenik meg. Csak olcsóbb módosítani egy meglévő motort, mint fejleszteni egy újat.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Trollok, trollok mindenütt. Már meg sem merem kérdezni azt a teljesen egyedi, és ritkán feltett kérdést, hogy milyen olajat az autóba.
-
brumi1024
veterán
válasz AndrewTdi #74681 üzenetére
A legújabbak a Golf VI/Passat B6-7-ben, illetve a Skodákban is megtalálható RCD310/RNS310/RCD510/RNS510. Az N-esek navival rendelkeznek és az 510-ek nagyobb érintőkijelzősök. Ezekről kérdezz nyugodtan, ezeket jól ismerem. A VII Golffal bevezetett Infotainment rendszer sajnos már nem szabványos, azt már nem tudnád berakni semmi másba.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz AndrewTdi #74685 üzenetére
A gyáriak ebben az esetben kilőve. Azok SD kártya olvasósak, az USB-hez még egy Multimedia in egység is kellene pluszba, illetve a gyári BT szintén külön beszerzendő, így már bőven 150k felett lennél, ebayről rendelve. A többi fejegységhez nem nagyon értek, azt inkább az autóhifi topicban kellene megérdeklődni, én a gyári vonalon mozgok és nézelődök.
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz zsolt19900 #75401 üzenetére
Második kattanáson kell a G6-on tartani a kalibráláshoz.
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #75403 üzenetére
A távirányítós dologhoz: hosszan nyomva a nyitó gombot (zárt/nyitott állapot) egy 2-3 sec késleltetés után az autó elkezdi lehúzni az ablakokat (vezető oldali vagy mind ez mfd beállítás kérdése), és addig húzza amíg le nem mentek, vagy el nem engedi a user a gombot. Felhúzásnál ugyanez, csak értelemszerűen ott a záró gombot kell nyomni és az összes nyitott ablakot felhúzza. Amikor felértek az ablakok akkor még egyet villant az indexekkel (ez egy jó dolog, sajnos az újabb Audikból kikerült, pedig így tudod mikor húzódott fel az összes ablak). Van még egy kevésbé ismert funkciója a távirányítónak: zárás után ha 3 sec-en belül (amíg világít a piros led vagy gyorsan villog, nem emlékszem pontosan melyik) még egyszer megnyomásra kerül a záró gomb, akkor egyrészt ha van kikapcsolásra kerül az autó riasztója, másrészt nem lesznek "kiakasztva" a kilincsek, így belülről nyithatóvá válik az autó, szemben a normál móddal, ahol nem (még a belső zárnyitó gombbal sem).
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #75474 üzenetére
Ezekre voltam kíváncsi, az MQB-ből az A3 sedan/Q3 megvolt, az egyik a hengerlekapcsolós TSI-vel, a másik egy 2.0 TDI-vel, de érdekel a többi erre épülő is, sajnos a G7-et még nem sikerült kipróbálnom. A futómű hangossága valószínűleg a kispórolt zajcsökkentésnek köszönhető, ezt valamelyik tesztben kiemelték. A tempomat elég idegesítő, de ha ez vigasztal a Golf/A3/Q3 is csak a külön megrendelendő követőtempomattal fékez. De ha jól tudom az aktuális A6 is. Érdekes amúgy a G6 visszaváltásra is figyelmeztet, és általában jó helyre, de ha követem a váltásjelzőt, akkor előbb utóbb beáll a nagyapás tempóra. Bár ha nagyobb gázt adok, akkor szól, hogy mégsem kellene felváltani.
-
brumi1024
veterán
válasz atos19881101 #75506 üzenetére
Szabálysértés esetén nincs objektív felelősség, és a hozzátartozója vagy önmaga ellen senki nem köteles terhelő vallomást tenni. Innentől kezdve pedig nem lehet kideríteni ki vezetett, ha nincs helyszíni bírság. A közig bírság határa pedig 100 alatt +15+pár km/h a mérési hiba jóváírása miatt, 100 felett pedig +20+3%.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz !Overdose! #75508 üzenetére
Múltkor Pest fele az M2-n az egyik kétsávos 110-es rész végén előztem, és természetesen jó hamar ki van téve a 90-es és az előzni tilos tábla, utána van még egy km-nyi kétsávos rész. Be akartam fejezni még az előzést a tábla előtt, így 110 környékén gurultam a táblánál (kérdés eléggel-e alatta), aztán hagytam kigurulni, és későn láttam meg, hogy a széles leállósáv végén két autó áll, amiből az egyik rendőr, a másikban meg sajnos nem láttam kik ülnek, de remélem nem traffi volt. Másnap reggel mértek ott, de délután csak ellenőrzés volt. A vaze/traffi hunter meg erre nem jó, hogy megtudjam traffi volt-e, mert mindenki vakon bereportolja, hogy traffi, aztán így keletkeznek a közúti ellenőrző kocsikból, meg a munkásautókból traffik.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz KaiotEch #75644 üzenetére
A százalékra és az általánosításra inkább nem mondok semmit, mert egy ilyen állításra egy szociológus lemészárolna egy várost egy kiskanál segítségével.
Ez a dolog egyébként kétélű. Lehet, hogy van ilyen, de sokan ahogy a BMW-khez és a BMW vezetőkhöz állnak az sem normális. Oké, a belső sávban lehúzódnak előle az autópályán legtöbbször, de ha pl kirakom az indexet, hogy bekéredzkedjek, nem engednek be, inkább a gázra lépnek nehogy beférjek. Erre a hozzáállásra érthető, hogy páran kialakítanak egy ennek megfelelő vezetési stílust. És az ilyen sztereotípiák ezt még jobban elősegítik. Hozzáteszem, ez csak itthon van jelen, az osztrákoknál, németeknél nem leszel közellenség, ha prémiumautód van.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #75762 üzenetére
Ezek a jobb 4 kerék hajtási rendszerekre igazak, de ha nem jó a konstrukció, akkor elég sok plusz meghibásodási lehetőség jöhet még szóba. 4 kerék hajtásból is csak a jót szabad megvenni. Szerencsére ez a konszernen belül többnyire adott, de a viszkós Scenic RX4 vagy az Ignisek nem biztos, hogy túlélik az első terepútjukat.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Azért a DSG sem a világ teteje, nem egy jobb automata van nála. De meg kell szokni, egy jól belőtt automatának (márpedig szvsz a B6 Passatban jól el van találva) meg lehet mondani, hova váltson gázjátékkal. Az új nagymotoros audikban és a bmw-kben elérhető ZF 8 sebességes egyébként szerintem még két kört ver a DSG-re, az egy nagyon eltalált szerkezet. És a 110-es tempónál 1800-at forgó motor elég kellemes dolog. Egyébként autó és motorfüggő: én A6-ot vagy 5-öst nem vennék manuálissal, nem illik az oda ma már.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest