-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz Doki16 #141208 üzenetére
hát nem tudom, hátsó lámpában még csak csak okés a bontott -az elsővel szemben, ahol éri azért már csak a menetiránnyal szembeni mivolta végett is több behatás....
de láttam már rettentően lemattult hátsó lámpát is sajnos
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #141638 üzenetére
Áramlás módosító (simító) van a képen de az csak az 1.6 TDI-be kerül bele a 2.0 TDI-nél csak szoftveres módosítás van.
Gurulj be egy márkaszervizbe sztem ingyen lecsekkolják neked.
#nincsbennetarcsi
-
-
zsolt19900
őstag
-
veterán
válasz Doki16 #142681 üzenetére
Úgy-úgy.
Az Opel Vectra hasonlóképp csak 2-t sötétít; gondolom az Insignia is. Viszont a Saab wannabeprémium mindhármat - wow!Kíváncsi vagyok, hogy egy Audi esetén mi a helyzet.
(#142684) SztiviVander: én pl. így jártam.
(#142695) audi100td: Szia! Végig láncos.
[ Szerkesztve ]
-
-
L1ZRRR
senior tag
válasz Doki16 #143472 üzenetére
2700 után elfogyott chip előtt.
Most 4000-ig húz mintha muszáj lenne
btw: elfogom vinni majd megméretni, mert kiváncsi vagyok rá én is, ha már 169 le kérem vissza a lóvét.
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
lenko
aktív tag
válasz Doki16 #144076 üzenetére
Azért a képekről lejön, max. a hozzá nem értőket verik át ezzel.(Amiből nyilván több van)
Faterom B7 passatja valódi highline, azok között is elég magas extralista, még sem hívta fel csak 1 ember bő 2hónap alatt....(Az is egy diósgyőri focista volt )
Vicc ez az ország (Ja bocs kutyaól)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
i-sti
senior tag
-
veterán
válasz Doki16 #144833 üzenetére
Vidd el műanyag-hegesztőhöz, megjavítja neked és elfelejtheted a problémát. Ha minden problémán sokat gondolkodunk, előbb-utóbb meghülyülünk nem érdemes, ez csak egy autó, használati eszköz.
Ettől függetlenül már 2 órája kint vagyok az új sharanban, és élvezem a Dynaudio zenét ACDC StifUpperLip koncert megy most éppen. Nagyon németesen szól, hát ez német autó. A Lexusban a Mark&Levinson szebben szól, tisztábban, de nem tud ekkora hangerőt. Mindkettő jó a maga nemében
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
mikoljan
tag
válasz Doki16 #144879 üzenetére
Köszi szépen a választ!
Akkor mégis kell venni hozzá szelepet, ha két szettet szeretnék tartani függetlenül egymástól.
No, igen, ez is egy jó kérdés, hogy négy évszakosat tegyek-e fel. Bár nekem a mérleg még mindig a két szett felé billen. Télen azért félteném az alut, és hajítsak el egy egy évet futott nyáriszettet?
(#144882) K Norbi
1. verza: Semperit Speed-Grip 3
2. verza: Continental WinterContact TS860
De még meg kell álmodnom.[ Szerkesztve ]
- - - We Enter Into The Future - - -
-
mikoljan
tag
válasz Doki16 #144889 üzenetére
Ejha, aranyból vannak azok a szenzorok?
Tênyleg átgondolom a négy évszakos gumikat, köszi!Számomra nem opció, ha bármi ilyen visszajelző világít, bántja az elmém. A négy nyárit nem cipelem , az már a pöttömke birodalma lett.
Szerk:
Az etka-ban, milyen cikkszámmal található meg a szenzor?
[ Szerkesztve ]
- - - We Enter Into The Future - - -
-
i-sti
senior tag
-
i-sti
senior tag
válasz Doki16 #145048 üzenetére
Én kb 20-30 másodpercet járatom, utána nem pörgetve 2000 főlé az első 1km elindulok.
Mikor 3 napig állt kint a -20 fokban akkor hagytam 1 percet.Szerintem fontosabb, hogy az első pár km-en finomabban közlekedj vele amíg az olaj eléri a 60 fokot. Utána sem kell padlózni de már jobban lehet haladni.
Novum Forum Siculorum
-
veterán
válasz Doki16 #145048 üzenetére
Én pár percet járatom az udvaron, mielőtt elindulok vele. Mondjuk eddig PDTDI volt, ezzel így bántam. A CRDI-t is így használom, de itt van állófűtés, amit 10 perccel indulás előtt bekapcsolok és bemelegíti a kocsit. Ez fűti a hengerfejet is, ugye?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
csiga8
senior tag
válasz Doki16 #145048 üzenetére
Beindítás után nagyjából félperc, 1 perc ( attól függ milyen hideg van) elég ahhoz, hogy rendesen "megtörje" az olajat és eljuttassa a - szerintem - etéren legkényesebb turbóhoz.
(Nálunk ez rém egyszerűen megoldott, mert autó beindít, kapu kinyit, kiállás, kapu becsukása.)
A továbbiakban a nem nagy fordulat, ( de a túl kicsi sem jó) nem nagy terhelés mellett érhető el a legkisebb kopás/hidegindítás arány. Szinte minden autónál.
-
diablo1984
veterán
válasz Doki16 #145133 üzenetére
Így fedezik majd magukat, ha gond lenne, akkor majd takaróznak a papírral. Mondjuk èrthető, de nekem az a baj ezzel, hogy egy 6 èves technikát akarnak euro5-ös normának megfeleltetni, úgy, hogy új korában is csak csalással sikerült ès azóta minden csak kopottabb lett.....
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #145142 üzenetére
Itt az ismerettségi körömben aki megcsináltatta, az ráfázott. max 150km és regenerál. Menetteljesítményben nincs különbség, de megváltozott a motor hangja, fogyasztása és leromlott a megbízhatósága. Ilyen áron megtarthatják, amit kifőztek. Az amúgy is érzékeny EGR sorra döglik meg a frissített autókban, és szépen vészmódba is kapcsolnak miatta.
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #145702 üzenetére
Van igen! De külön extra, tehát nem fix comfortline, highline stb alapfelszereltség.
Opció, amit a megrendelő kérésre X-elnek bele új korába
Utólag is beszerelhető, csak vélhetően ha gyárilag nem raktak bele, nincs elektromos kiépítése, tehát ez okozhat fejtörést.Kideríteni nagyon egyszerű. Alvázszám alapján le kell kérni az autó adatait, itt: [link]
A riport 3-ik fejezetében, az autó felszereltségnél ha van erre bejegyzés, akkor gyárilag tettek bele, ha nincs, akkor sajnos nem. (fizetős a szolgáltatás, de megéri szvsz, sok minden megtudható utólag is, néh amég a km is....)
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #145708 üzenetére
Enyém is az, sajnos azt kell mondjam, rá kellett jönnöm, ezek a felszereltségi szintek nem jelentenek semmit, csak azt, hogy minimum mit kell tartalmazzon. De láttam már comfortline passatot fullos felszereltséggel is.
Amúgy akkor valószínűleg nincs benne, mert ez tényleg azonnal forró levegőt fúj, ha működik.
autoDNA-t ajánlani tudom, nekem 2234 ft-omba került, de legalább tudom, mivel adták ki az autót. Körözve nincs, mást nem tudtam meg. Sógornőm BMW-je viszont minden fontos adatot tartalmazott, törés, javítás összegét, km futást, szóval működik, amennyiben a szerviz fel is viszi az adatokat..
Magyar srác csinálja, én telefonon beszéltem vele, mert természetesen elbaxtam az alvázszámot, Z helyett 2-est diktáltak, így összeomlott a riport. Tanácsolta, cseréljem ki az első 2-eseket Z-re, de így se lett jó, majd megint hívott, hogy a következő 2-es is Z, így jó lett 3x fizettem, de 2-t azonnal visszautalt paypalon, segítőkész!Szerk: A szaki azt mondta, hogyha 1-2e ft feletti összeget kér érte a rendszer, akkor lehetnek érdekes adatok, alatta nem biztos..(alvázszámod töröld sztem, nehogy baj legyen, bár..sok mindent nem tudnak csinálni vele
Jármű előélete 3 bejegyzés, na nekem ott 0 volt, hátha lehet infó!
Fénykép 13 , szintén 0 az enyém, kíváncsi lennék az eredményre!Amit most megyek megnézni:
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #145724 üzenetére
Kicsit utanajartam ennek. Valami törvény vagy szabály alapján, azokba az országokba, ahol az évi vagy legalábbis a téli napi középhőmérséklet x alá megy, ott kötelező ez. Német, Ausztria benne van. Tehát azok az autók, amik ezen országokba készültek, tehát a piac ez, ott benne van az elektromos rasegites.
havri
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #145726 üzenetére
Ráálltam most erre, mert nem tudom, a ma megvettbe benne van e.
Öcsémét teszteltük, akkor kapcsol be, ha a külső hőmérséklet 6 fok alá esik, és a benti fűtés maxra van állítva, azonnal működésbe lép, nem állítható másképpen.
Ma voltam megnézni egy B7-et, meg is vettem, baromira tetszett, de a nagy átvizsgálásban el is felejtettem megnézni
Ha az elmélet jó, akkor kell benne lennie, mert németben lett értékesítve új korába. Ha nálam lesz, beszámolok róla.
Amúgy ahogy nézem elég sok van használtan, bontva eladó, lehet érdemes beleépíteni, baromi sokat számít.
Már csak azt nem tudom, a vizet fűti e, vagy csak a rajta áthaladó levegőt. Tehát a radiátorba van kötve, vagy az egész elé van rakva, és csak átfújja e a levegőt rajta. Képek alapján nem patron, tehát inkább utóbbi. Előbbi jobb lenne, motornak nem tenne rosszat...
Azt tudom, hogy Németbe elvileg állófűtést a környezetszennyezés miatt tilos használni. Ezt meg tudná erősíteni vagy cáfolni fórumtárs, aki kint él régóta.havri
-
t.kristof
senior tag
válasz Doki16 #145724 üzenetére
Kb fél percet járattam állóhelyben, majd elindultam vele. Kb 1kmt 50-60km/h sebességgel, utána 90. Tehát beindítás után 2-3percel már meleg levegőt fújt be.(már 90-el mentem amikor fújta) Mágusnak is írtam hogy jövőhéten megy szerelőhöz a kocsi. Egyébként olaszból jött az autó, nem tudom hogy ott széria lenne e a fűtés rásegités( már ha van)
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen