-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz atos19881101 #204622 üzenetére
Az alkatrész gombokért van. A szerelés biztos drágább, de nem lehet vagyonokban mérni.
Amúgy szinte biztos, hogy hidrorőke. Enyém is csinálja már amióta megvan (110k km, most 151k), de csak hidegen, főleg hidegebb időjárásnál.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #204628 üzenetére
Egy hónap állás után normális, nem cserélném azonnal, csak ha minden hidegindításnál előjön. Nagy nyári melegben a régi octavia is ketyegett 20-30 másodpercet. Csak ha egy hétig állt a tűző napon. Azóta sem cseréltem, mert máskor nem jön elő.
chopin42: üzemmelegen alacsony olajnyomás első jele, hogy kerepel. Nálad javasolt a tőkék cseréje, de főleg az olajkád levétele, és az olajpumpa szívókosarának tisztítása, mielőtt baj lesz.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #204640 üzenetére
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #204641 üzenetére
Ez teljesen jonak tunik. Majd itt valaki szakavatottabb megmondja, hogy a 2 literes motornal mekkora a DPF oil ash kapacitasa.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #204656 üzenetére
Azt a szelepet ne vedd ki. Csak akkor kell kivenni, ha sok fémreszeléket találsz az üzemanyag szűrőben.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #204691 üzenetére
Kezdeti fázisban nem lehet észrevenni, csak a reszelék van a szűrőben.
-
K Norbi
addikt
válasz atos19881101 #204711 üzenetére
Ez mehet bele [link]
Feltöltési mennyiségek - Kapacitás 4,3 liter
VW 504 00/ 507 00[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz atos19881101 #204713 üzenetére
Van köztük bármi különbség?
Ez jó kérdés.Utóbbi
Kimondottan Volkswagen és VW csoportos járművekhez.
Ennyit találtam
Mindkettő oil jó bele az biztos.
Top Tec 4200 több minősítést tud, gondolom akkor puccosabb.Kérdezd meg motorolaj topicba [link]
Hátha valaki tudja.VW507.00 a barátom igaz?
Ha nincs kivágva a DPF, és lefalazva az EGR akkor igen[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz atos19881101 #204715 üzenetére
Ezt is dicsérik
5W-30 MOTUL Specific VW 504.00 / 507.00
Motul 8100 X-Clean+ 5W-30Sokan szidják a Castrolt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #204715 üzenetére
Van ennek topikja, de részemről Mobil1 esp formula, 5w30.
-
K Norbi
addikt
válasz atos19881101 #204719 üzenetére
Lesd meg milyen fasza olajat vettem [link]
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #204755 üzenetére
Milyen felszereltséggel bír a szekér? 2-es bélában már előfordult a 2.0 cr + dsg kombó egy nagyobb ménessel a motortérben.
Mióta beszereztem az O3-at, kedvencem ezen LA7W szín. Grat!
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #204759 üzenetére
Sok balesetmentes kilométert hozzá! Régi sorsa eldőlt?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #204755 üzenetére
Gratula! Cégesben volt ilyenünk (2.0 cr + dsg), sok gond nem volt vele.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz atos19881101 #204755 üzenetére
Gratulálok!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #204800 üzenetére
Na a hexagonrol majd johet kep! Kivancsi vagyok ra.
#nincsbennetarcsi
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #204809 üzenetére
Ártani nem árt neki, az pozitívum ha vétel után koszos a motor és nincs nyoma olajnak, egyéb problémának. Bár jó kérdés mikor a legjobb megtakarítani, hisz jó lenne ha mosás után elpárologna egyből a víz, de mégse legyen tűzforró a motor mosás előtt.
Hatszög tengely mellett gondolkoztál váltóolaj cserén? Tudom nem kötelező, csak említésként nekem az 5 sebességes kézinél segített 227 méternél lett kb cserélve most van benne 230.
-
vzsryl
nagyúr
válasz atos19881101 #204809 üzenetére
CFFB-m van, és kb 30k km-rel ezelőtt volt motormosáson. Semmi baja sem lett tőle.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #204839 üzenetére
Hat, az meg eleg messze volt a szetkopastol.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #204839 üzenetére
Meg volt csípve azért rendesen. Gondolom a kopottab fele jött ki a kiegyenlítő tengelyből.
Sok baleset és meghibásodás mentes kilométert!
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #204888 üzenetére
Nincs szám a záron? Egyszerűbb lenne csak kulcsot rendelni (főleg ha ismert, milyen beszállító terméke a horog, Westfalia?)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #204891 üzenetére
Közvetlenül adott cég importőrére gondolok, pl Autóflex egyszer Oris horog hoz egyből kínálta a kulcsot szólóban. De egy záras-kulcsos szaki valószínű költséghatékonyan megoldja a cserét is…
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #204914 üzenetére
A légszűrő csöve a lefolyó, de nem oda kell gyűrni, hanem le kell lógnia a sárvédő elé abba az üres térbe.
A második gyári, a dpf nyomáskülönbség szelepe egyik csöve az atmoszférukus myomást méri, a mások a dpf mögöttit.
-
diegho
nagyúr
válasz atos19881101 #204924 üzenetére
VW abs-t használ.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #204926 üzenetére
Úgy-úgy, kerék fordulatból tudja, hogy csökkent az effektív átmérő
-
vzsryl
nagyúr
válasz atos19881101 #204926 üzenetére
Az MK2 Superb-ben biztos nincs. Nekem a faceliftesben sincs, de attól még működik, jelez ha valami változik.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
diegho
nagyúr
válasz atos19881101 #204926 üzenetére
Semmi extra cucc nincs.
-
Bandit21
addikt
válasz atos19881101 #204924 üzenetére
Nalam sincs a tavalyi Kodiaq ba. Se az id3 ba.
Hallható volt ahogy nem kő hanem szikla esett le a szivemrol amikor ez kiderült és a téli felni szett rögtön olcsóbb is lett egy valag pénzzelregisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz atos19881101 #204933 üzenetére
Annyi még hogy a gumisoknak (nem kis út szeli sufni helyek) nem volt alap hogy nincs TPMS sőt eléggé csodálkoztak hogy ABS alapú mindkettő.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #204933 üzenetére
Jo neked, most vertem el 67 ezret csak a 4 szenzorra az off autonal.
2019-es Superb is abs alapjan nezte. Amugy meglepoen pontos volt.
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #204933 üzenetére
Majd ha kicseréled és világítani fog a gumi nyomás, szolj és megtanítom a trükköt. Ha már világít a gombja nem reszeteli.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #205058 üzenetére
[link] minden igaz, bár érdekes a sztori ha már egyből ilyen jeleket mutat műszerfal, nem lehet hogy csak a szemed káprázik? [link] egy másik módja a regennek. Amúgy valahol 21 g felett kellene induljon, nem lehet hogy épp le lett állítva 21g környékén és úgy érzékelte nem tud regenerálni? Van ki azt javasolja pályán meg kell járatni és kidolgozza magát, bár van amikor csak a beavatkozásos regen segít.
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #205062 üzenetére
Miert nem varod meg, mig magatol elindul?
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #205065 üzenetére
Okes, de nem ez a kerdes. Egy kihagyott/megszakitott regeneralasbol nem lesz vilagvege, majd elinditja ismet. Ha teli van, akkor nem fogsz vele sokat menni, mire elinditja es menet kozben sokkal egeszsegesebb a regeneralas, mert a menetszel is huti a rendszert.
A regeneralast latni az alapjarati fordulatszambol. Ha uzememeleg motornal magasabban tartja, akkor regeneral.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #205068 üzenetére
Magas alatt azt ertem, hogy tobb, mint amennyi szokott lenni, hogy konkretan a te autodnal mennyi azt nem tudom fejbol.
Az, hogy meleg a motor a mutato szerint, meg nem feltetlen jelenti azt, hogy tenyleg uzemmeleg. A mutato is csal, a vezerlo is tobb parameterbol szamol, ezert neha tunhet ugy, hogy mar uzemmeleg, de valojaban meg nem az es ezert magasabb a fordulatszam. Viszont hasznalat kozben latni fogod, hogy az egy ido utan mennyi a minimum amire beall. Attol nem kell felned, hogy olyan gyorsan kezd regeneralni, hogy nem latod alapjaraton egyszer sem. -
enddav
aktív tag
válasz atos19881101 #205070 üzenetére
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #205058 üzenetére
Ehhez nem lehet semmi hibajelzés. Ezzel csak menni kel, ne gyujtsd fel álló helyben a második napon. Addig menj emelt fordulaton, míg ki nem alszik a pilács
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #205077 üzenetére
Egyszerű a képlet, ha üzemmelegen 1000 fordulat az alapjárat, kikapcsolod a klima panelt(teljesen off) felnyomod a fordulatot 1500 fölé és 1000-re esik vissza, akkor kell neki 15 perc séta emelt fordulaton. Leghatékonyabb 2300 körül tartani 3.-ban vagy 4.-ben. Motorfék visszahűti a dpf-et, gyorsítás meg szünetelteti.
Gázolaj adalékolása sűrűbb regent eredményez, azt hanyagold inkább. Ez dízel, nem városi bevásárló autó. Kell neki néha a pálya, az helyre rakja a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #205079 üzenetére
A fent említett felhasználásra kb. alkalmatlan. Hanem fogod rendszeresen megjáratni városon kívül, akkor hamarosan bajok lesznek. Erre a felhasználásra inkább egy TSI-t vettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz atos19881101 #205079 üzenetére
PHEV szóba se jött?Én pont emiatt váltam meg a szeretett Honda civic dízelemtől,főleg télen kinyírós az ilyen közlekedés.
-
yodamester10
őstag
válasz atos19881101 #205090 üzenetére
Nem tisztán elektromos,de mi a gond vele?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #205099 üzenetére
Azért gondoltak erre a gyártónál is, GTE csoportot nézve nem nagyon voltak (visszahíváson kívül) gondok, régebbi és magasabb futású típusoknál 1-2 (Ampera illetve Volt - kb egy év állás miatt töltés stb nélkül, V60 - talán valami északi országban láttam, nameg azokból akar 3-400 körül futott).
-
yodamester10
őstag
válasz atos19881101 #205099 üzenetére
A töltés pofon egyszerű,nem rég leugrottam a Lidl-be ami 4 km tőlünk,ott ráduktam töltőre pont annyi ment bele fél óra alatt,hogy 22 fokos fűtéssel és ülés fűtéssel ingyen megjártam a 8 km-t.Itthon meg esténként rádugom ami kb 20 sec és reggelre nevetve feltölti 5A-al.
-
yodamester10
őstag
válasz atos19881101 #205107 üzenetére
Ezért jobb választás a Plug in hibrid Volt kicsi nagy benzinesem ugyan ez dízelben és egyiket se sírom vissza.3 éve hajtom a GTE-t és csak a kicsi akku ami fájó pont de semmit nem kell nélkülözni amiket írtál.Távol álljon tőlem,hogy bárkit is meggyőzzek csak sokan azt sem tudják hogy működik egy ilyen autó.Most mindegy melyik márka,nekem összességében ez a teljesítmény jött be.jelenleg a töltő felhozatal miatt se cserélném tisztán elektromosra.
-
Kecsua
tag
válasz atos19881101 #205107 üzenetére
Nem lesz ezzel gond.
Ahogy növekszik az autók száma úgy növekszik a töltőké is. Sőt már egyre több benzinkúton is van töltési lehetőség. Ráadásként gyorstöltők vannak szinte mindenhol, negyed óra alatt is elég sokat beletöltenek az autókba már. Aplikációt használnak ha kell előre le foglalják a töltőt. Itt nálunk az ár ami miatt lassabban terjed. Alsó hangon 15-20millió egy elektromos autó. Nem az átlag magyar pénztárcája. Dugóba meg nem fogyaszt, hiszen áll szemben a folyamatosan pöfögő autókkal. A kérdés, hogy nálunk lesz e elég energia erre? Mert jelenleg szélerőműveket nem lehet telepíteni, a lakossági napelemprojekteket is kinyírta a kormány és paks2 se lesz hamar, pedig már paks3-on kellene gondolkodni ha mindent elektromos árammal akarunk üzemeltetni.[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz atos19881101 #205113 üzenetére
Mi lesz ha nem lesz gázolaj,vagy kevés amit majd csak kamion és mezőgazdasági gép használhat csak?Oda vissza a dolog
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #205117 üzenetére
Szintetikus üzemenyag lesz és elvielg az nem is lesz tiltott. Szóval van még remény.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #205079 üzenetére
Tempo mindegy, illetve a tul magas nem idealis mert a menetszel is hut. Fordulat/terheles legyen a tobbit intezi a technika.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- sh4d0w: Darth Vader, a Lázadó
- Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
- OLED TV topic
- Ukrajnai háború
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Xbox tulajok OFF topicja
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm