-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#TOTTI
őstag
válasz Balupapa #38132 üzenetére
Köszi, néztem másikat az 6,5" és ET42, az majd megnézem a váltóban.
Ami még fontos lenne, mivel nem adom el a Polo-m szeretném élhetőbbé tenni, fékek nem túl acélosak, Tudok esetleg erősíteni rajt valahogy, mármint tárcsával és betéttel? Vagy az nem ér semmit. Illetve felni is kellene rá normális, talán az új Polo felnijei közül kellene rá nézni, de azok meg ritkák és drágák. A végén oda jutok, hogy hagyom és ha kell nagyobb veszek azt! A fő gondom vele hogy nem használom hétvégén ilyen 50-200 km-ek maximum.
-
-
ESP
senior tag
válasz Balupapa #38411 üzenetére
Vettem egy laptopot...
Ugye szar volt.
Vettem bele egy olyan fedőt ami össze volt cseszve. Kicseréltem. Feltettem mint hibátlan mert ugye így már az.Erre egy házigazda úr megtalált, hogy csaló hazug szemét vagyok. (ezt is olvassa gondolom)
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
válasz Balupapa #38654 üzenetére
Ma átnéztük/megjárattuk egy kisebb szerelőgárdával is ezt az A4-est és szépet csalódtam ebben a helyi szervizben.
A jobboldali motortartó bakot kell majd ráérősen cserélni (ezt a kopogást én is ma tapasztaltam először, épp mikor ide gurultam vele, de a szervizes arc tényleg nem kímélte a gázpedált, így alatta rögtön kopácsolt egyet újra). A szoftveres naplója szerint motorikusan minden OK (csak komfort-extrákra dobált pár hibát, amiket lenulláztak, és majd elválik mi az, ami most is hibás, illetve zavar is engem annyira, hogy ránézzünk).
A vezérműszíjat akarják alkalomadtán, de minél hamarabb cserélni (a márkaszerviz cserélte ~110k-nál, most pedig 207k-nál jár), de azt mondta, ha nem bízom az eladóban, akkor cseréljünk már most olajat a motorban és a váltóban is. Lehet, hogy így is teszek nemsoká így, hogy nem került kilátásba költségesebb alkatrészcsere már a 0. napra.
VAS-t használtak, de valamiért nem tudták megnézni a motorvezérlőféle futást.
De legalább átállították nekem németről angolra a menüt, hogy értsem is.Amin picit felbasztam magam, hogy az ablaktörlő keményen belevésett valamikor egy körcikket a szélvédő bal alsó részébe (ehhez nem is kellett szervizszemle, csak egy első tankolás, ahol le akartam mosni, amit odaszáradt sós/poros vízkőnek hittem).
Ez engem picit zavar is. Nem vagyok tisztaságmániás, de az első szélvédőt minden tankolásnál lemostam rutinból, ha találtam kirakva vizet. De az is irritáló, hogy sértésnek vette a tulaj a kérdést, hogy tisztességesen ment-e át a forgalmin, márpedig nem hiszem, ott átment volna zsebpénz nélkül ezekkel a karcokkal. Frissen mosva és napfényben egyértelműen látszik, hogy karcos, csak eddig mindig sötétben nézegettem és nem akadtam meg ezen a részleten ennyire, hogy kinyomozzam valójából mi az ott a szélvédőn (mikor vásárlás előtt elhoztam vidékről, akkor próbáltam észben tartani, hogy ha megállunk megkérdezem, de elfelejtettem, és már akkor is éjszaka volt).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Kickass
őstag
válasz Balupapa #38697 üzenetére
a 2. linknél azt írja nincs katalizátor és végdob
egyébként a straight pipe valószínűleg arra utal itt is hogy végig cső van dobok nélkül (és valszeg kat nélkül)
turbos benzinesnél gyakori az üres rendszer (bár végdobot ott is szoktak rakni), a turbó a legnagyobb folytás a többi csak az emisszió miatt van benne, de ha jól tudom dizelnél azért nem ennyire egyszerű a helyzet[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Balupapa #38700 üzenetére
wááá bazzeg, szörnyű tudsz lenni.
Le van írva minden. De inkább elmondom. Kell egy üres rendszer csigától végig, és egy értelmes dob a végére.
Pl Milltek.1,4 PD.re nemtom mennyi legyen az átmérő, nekem 65milis lesz.
Lóerő téma. Már meséltem egy ARL leonról
Szűrő nélkül semmi változás, kati után cső levág +X ló jött ki padon. Szal egy rendes kipu hoz. Bár én már tuti csippel rohangálnék
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Kickass
őstag
válasz Balupapa #38700 üzenetére
japp, vhogy így van, lehet ujabb autókban már több dob is van nem tudom, nem vagyok szaki, de alánézel és meglátod
gázáramlás megváltozik, de optimalizálás nélkül én nem hiszek benne hogy ez lóerőben sokat jelentene, ha lemérik és mégis az csak jó de gondolom x<10 lóerőkről beszélhetünk max
sokan váltanak méretet is, de szerintem (és ez abszolút laikus vélemény) eltúlozzák a 60-65-76mm-es rendszerek felpakolását a sokszor 150-160 lovas vasakra, de a 200-250 is fölösleges egy 76os rendszer, ezzel persze lehet valaki vitatkozni fog -
FoBCRaistlin
őstag
válasz Balupapa #38703 üzenetére
Most nem akarok csúnyát írni, de gondolkozzunk egy picit.
Egy rendes rendszer ami nem rohad le alólad 2 év alatt, az lesz vagy 50K és hoz 5-10 lovat (inkább 5)
egy csipp meg 65K és hoz 25 lovat. tényleg hülyeség a csipp...Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Balupapa
senior tag
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Speciális Gaudi 3-akat kap Kína
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Autós topik
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Amazon Kindle
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Lords of the Fallen
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen