- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Dragon Age: Origins
- Alan Wake II - Több mint 1,3 milliót adtak el belőle eddig
- EA Play - Napokon belül elérhető lesz a Star Wars Jedi: Survivor
- EAFC 24
- Hogwarts Legacy teszt
- Elden Ring
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayStation 5
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz 1stVikman #193667 üzenetére
https://7zap.com/en/part/VAG/5Q0919050P/
Eszerint VDO-bol A2C82349000Z cikkszamu volt ez az alkatresz. A Z betut leszamitva egyezik a matrican levovel. Z betu nelkul nincs is ra nagyon talalat.
Nekem erre a kereso azt dobta ki, hogy 5 bar. [link]Erdemes meg a 7zap-on kikeresni az autod a katalogusban es megkeresni a rajzokon ezt az alkatreszt, hatha van ott valami megjegyzes vagy PR kod, ami alapjan le lehet ellenorizni. Sajnos a boltoknal levo leirasban talaltam en is eltereseket, illetve az boltok sem toltik ki tokeletesen a kompatibilitasi listat. En az egyik kipufogo homerseklet jeladonal jartam igy, a boltok szerint nem volt kompatibilis az autommal az alkatresz, viszont az alkatresz gyartojanak a honlapja szerint igen.
Szoval, ha a VDO-nak van honlapja es meg lehet ott talalni ezt a cikkszamot, akkor erdemes azt is megnezni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #193676 üzenetére
Amugy kauffernel meglepoen sokszor vannak igen jo arak. Meg az angol meg egyeb kulfoldi olcso alkatreszkereskedok arai alatt is talalni naluk, meg nem kell 1-2 hetet varni mire megjon. Ilyenkor toluk veszem inkabb.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #193769 üzenetére
A szinkronmotor csodai
-
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #193837 üzenetére
Majd telen
-
Reggie0
félisten
válasz lord_devil #193919 üzenetére
Melyik quattro?
-
Reggie0
félisten
válasz lord_devil #193927 üzenetére
Akkor meg torsen difid van, ha csak nem quattro with ultra vagy allroad-od van. Nekem B8-ban 270k-nal cserelte a szerelom, igaz 256-al vettem a kocsit, szoval igy azt mondanam, hogy 250-nel mindenkeppen cserelnem a helyedben, de lehet talan 200 lenne az igazi. Ha manual valtod van, abban is erdemes cserelni az olajat, hiaba mondjak azt, hogy sosem kell. Nem egy draga dolog, az alkatreszek arahoz kepst, nem eri meg a vegletekig huzni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #194102 üzenetére
Attol fuggetlenul, hogy a boritas alternativ izlesnek megfelelo, meg A-bol B-be elvisz.
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #194208 üzenetére
Csak ha kihasznalod.
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #194216 üzenetére
Oke, de a DPF fogyoeszkoz. A kocsi elettartama nem lesz tole rovidebb, ahogy a fekbetetet sem szamoljuk bele a kocsi elettartamaba. Meg a DPF tomitodeset azert legalabb nyomon lehet kovetni, nem ugy, mint a henger kopasat peldaul. Ha hirtelen sokat regeneralgat, akkor le kell szedni a chipet.
Ha azt mondjuk, hogy a DPF bir kb 250e km-et, akkor kb 1Ft/km a koltsege.
Ha a fekbetetet 60ezer km-enkent kell cserelni, akkor az is kb. 1Ft/km.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #194221 üzenetére
Olyan nincs. Olyan viszont van, hogy erosebb motort adnak el gyengebbnek. Nyilvan nincsenek csodak, a hulyeknek meg koltsegesebb az elet is.
Viszont en azt el tudom kepzelni, hogy remap soran reszterhelesen ne boruljanak fel az uzemviszonyok. Csak nehez megmondani, hogy olyan helyet talalt-e az ember, ahol ezt megkapja, mert igerni barmelyik tudja
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #194223 üzenetére
Biztos nem sokan.
Amugy ki ez az iroember, erdekelne a kontakt hosszutavon.Az enyem most fog menni motorgeneralra. Eddig ami kinez:
kettostomegu, injektor felujitas, lanc, szijtarcsa, kuplung, motor tomitesek, szilentek, egr/szivosor tisztitas, es elso/hatso felfuggesztes kopo elemei.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #194239 üzenetére
Egyaltalan nem ott tartunk. Csak jelenleg meg olcsobb banyaszni, mint ujrafeldolgozni. De tokeletesen fel lehet dolgozni a hasznalt cellakat.
Kiegeszitonek meg ott van a sarokban az aluminium-levegu elem, amit autopalyazas elott betolod, majd a vegen leadod ujrahasznositasra. Az aluminium-oxid ujrahasznositasa(ertsd aluminium elektrolizise) elegge hetkoznapi dolog.
A felsovezetekkel az a problema, hogy hogyan fogsz kanyarodni vele vagy lehajtani az autopalyarol, hogyan csatlakoztatod az aramszedoket. A troli vonalak sem valami szerteagazoak, nem veletlenul.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #194246 üzenetére
Nem eloremutato, hanem olcso. Ket kulon dolog.
A cserelheto telepek azon is elvereztek, hogy ezeket az autokat nem a nagymeretu telep cserejere tervezik, igy geppel kell kiemelni alola, stb. stb.. Az alu-levego telep azert mas kategoria, sokkal nagyobb az energiasurusege. Inkabb ugy kepzeld el vegleges formajaban, mint egy kisebb gazpalackot, amig bepattintasz a foglalatba es kesz, csak kiegeszito akku.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Asbee #194285 üzenetére
Igen. Tudod a targyak lathatosaga fugg a meretuktol. Ezert nem is tudtak az emberek sokaig, hogy leteznek bakteriumok.
Szerinted a reszecskeszuro mit szur, ha nem reszecskeket es te nem fogadod el, hogy letezik, mert nem latod? Csak odaraktak, hogy legyen mit eladni?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz K Norbi #194291 üzenetére
Amit nem teszek direkt meg karosabba. Eur 5-os.
Miert nekem kene peldat mutatnom? Nem eleg, ha a kozossegi szabalyokat betartom? Elarulom muanyaggal sem rakom meg a kalyhat es az avart sem egetem, ez max feletek meno dolog.Amugy igen, a dizel jo budos, utalom is a szagat, amig ki/be allok a garazsbol. Ha lehetne itthon kapni, mar SCR-t is rakattam volna ra utolag.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz K Norbi #194293 üzenetére
Igen, a teny az, hogy a DPF kotelezo, mert a dizelkorom karos., DPF nelkul, pedig nagysagrendekkel karosabb a motor.
Es igazad van, ezeken a tenyeken sehogy sem valtoztat, ha megprobalod relativizalni.
Tovabbi olvasgatnivalo: https://a.te.ervelesi.hibad.hu/te-is
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz K Norbi #194295 üzenetére
Nem a dizellel jaras volt a problema, hanem a DPF eltavolitasa*. Semmilyen elvaras sem volt tamasztva ami nem torvenyi kotelezettseg es igen, en ezeket betartom, joggal varom el mastol is. Tehat nem predikalok bort.
Toled es senki mastol sem vartam, hogy peldat mutasson(nem is ertem, hogy neked hogyan jott ki logikailag az, hogy ha en nem mutatok peldat akkor neked lenne kotelezo), csak az eloirt minimumot tartsa be.*Sot meg az sem volt tema, hogy ez tilos vagy nem, hanem az, hogy karos, az utobbira csak te terelted a temat.
Amugy te szedsz valamit?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #194415 üzenetére
Nezd meg milyen anyagbol van, ha ABS/ASA, akkor 3d nyomtatos szallal felhegesztenek egy uj pockot. Ezt egy dremmellel vagy talan csavarbehajtoval is meg tudod csinalni.
Itt van egy video hogyan kell szallal dorzshegeszteni, ha belenyomod es megallitod kozben a furot, akkor az egesz szalat hozza tudod hegeszteni: https://www.youtube.com/watch?v=Cj9TMmUldhc
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #194423 üzenetére
Nyomtato nem kell, csak 1-2 meter szal a hegeszteshez. A pockot magabol a szalbol alakitanam ki, miutan meghegedt az alaphoz.
-
Reggie0
félisten
válasz newmoonlight #194720 üzenetére
Persze. A gari elobb lejar, problema megoldva
-
Reggie0
félisten
válasz newmoonlight #194725 üzenetére
Miert lenne minden masnak rossz? A kettostomegunek is jot tesz, a reszecskeszuronek is jot tesz, a szivosornak,egr-nek is jot tesz, a gyertyaknak(akar izzitoknak) is jot tesz, az ekszijtarcsanak is, a vezerelt motortarto bakoknak is.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz HUTCHDB #194729 üzenetére
Egyszeru: ket dolog van ami szamit: a fordulatszam hatarozza meg a rezgesek alapharmonikusat. Minel nagyobb frekin razza a rendszert, az annal jobban csillapitja majdhogynem minden alkatresz, es a kilenges amplitudoja annal kisebb(es az erohatas is). Ezert a kettostomegunek, az ekszijtarcsanak, meg egyeb rezgescsillapitos elemeket kevesbe oregiti. Ezek fogyoeszkozok, csak azert neked se lesz mindegy, hogy (esetleg 150ezernel) vagy 220ezernel vagy 330ezernel kell cserelni. A kettostomegut akar elobb is.
A termelt korom tomege egy dolog, szamit a szemcseatmero, az aramlas sebessege(mennyire tud kialakul turbulens aramlas) es a lerakodas klaszterezodese(azaz milyen csomoban vagy texturaban rakodik le), ezektol fugg, hogy mennyire rakodik le az egyes alkatreszekben. Ha nagy a koromszemcse atmeroje nagyobb, akkor azt ugyis megfogja a reszecskeszuro, kevesbe szamit a kornyezetvedelmi meresnel, mert nem jut ki. Regeneralni gyakrabban kell tole, de majd ugy meretezik a reszecskeszuro kapacitasat, hogy ne kelljen tul surun, csak pont a gariig legyen jo a reszecskeszuro is. Alacsonyabb fordulaton nagyobb az atmero, emiatt jobban megdolgoztathatja a szurot.(Illetve a kipufogo homerseklet is alacsonyabb.)
A kerdes az, hogy mennyi km van benne, milyen korulmenyek kozott hasznalod es meddig akarod meg hasznalni.
Vannak ra kutatasok, pl. [link] vagy ugyanaz szerverrol: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz newmoonlight #194734 üzenetére
Egyetertek. En is ezert hozom alaposan rendbe a mostani, minthogy csereljem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen