Aktív témák
-
Juan G
veterán
'' Norisring - 4x14 kör
Ma már csak középkategóriás versenyeket futnak rajta.
Rövid, könnyű pálya, egy komoly, gonosz hajtűkanyarral megspékelve.
A fal nagyon közel van, így a fékezésre nagyon kell ügyelni.
A 4x14 kör oka pedig a rövidség, és a sok kiesés. 2x28 körrel is jó lenne, de a várhatóan nagy számú kiesések miatt döntöttünk a 4x14 körben, mindenkinek legyen esélye újrakezdeni. ''
...hát nem tudom, és mi van, ha valaki megnyeri mind a 4-et? egy ''hétvége'' alatt elhúz 40(!) ponttal? 14 kör meg kevés, hogy mondjuk valaki, aki megnyerte az első versenyt, a 2. versenyen a 8. helyről rajtolva felküzdje magát...This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
Superman
nagyúr
Milyen guminyomással mentél Adelaideban? Azért kérdem, mert mentem még néhány kört nagyobb guminyomással és 1:30 alá kerültem, igaz nem sokkal (1:29.867). Korábban 175kpa volt, most 185-re vettem. Talán érdemes kipróbálni, bár az Alfa egészen más beállítást kíván, mint a BMW.
-
Juan G
veterán
olyan nincs, hogy kizárt :) ... mondjuk az elején kilökik egymást a többiek
amúgy most néztem meg ezt a norisringet, és én javasolnék helyette egy JEREZ circuit -et...norisring tényleg nagyon rövid, és primitív pálya (2 hajtű meg 1 sikán)...mentem vagy 20 kört egyfolytában, és egyszer sem mentem falnak...szóval gagyi szvsz...
Mantorp visz. idő : 1:23 - 1:22This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
wildrain
addikt
Abban igaza van Juannak, hogy egy bizonyos pályán tegyük fel, egyvalaki, vagy néhányan kiemelkedően jók. Ez azt jelentené (tegyük fel, hogy az éppen Norisring), hogy jobb eséllyel indulna emiatt a bajnokságban, mert neki egy hétvégén 4 esélye lenne, hogy sok pontot szerezzen, míg máshol csak 2. Nem nagy különbség, de érdemes a dolgot megvizsgálni ebből a szempontból is.
-
Juan G
veterán
hát ez az (mondjuk azok nascar, indy pályák, ez az értelmük)...lásd még 900-dik hsz-mat...de hát mégiscsak ETCC bajnokságot akarunk nyomni nem? Ezért tűnik már egy kicsit soknak (kevésnek?) a norisring számomra...
de mondom, ha senki mást nem zavar, nekem sincs több kivetnivalóm, és kész :) ...
[Szerkesztve]This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
Superman
nagyúr
Ezt a bukótér dolgot rád bízom.
Ez a belső ívre fordítani a kocsit dolog, nem ott jön elő, amikor tartod a pozicíót más kocsival szemben? A Simchallengen szerintem arra gondoltak, hogy ha egymás mellett megy két autó és ráhúzni nem szabad a másikra. De fejtsd ki, hogyan gondolod.
Még annyit, hogy a Simchallengen tényleg pályánként adják meg hogy úgy mondjam a versenyívet..
[Szerkesztve] -
Kuznyikov
aktív tag
Nekem pedig 2 perce is ezt írta ki:
Megszülettek a bajnokság pályái. Mindenki megtalálhatja bennük a neki tetszőt, vagy amelyik kedvez a vezetési stílusának. Kisebb módosítások még lehetségesek (versenyek sorrendje, stb.), de lényeges változtatásokra már ne számítsatok.
Daytona ovál 2x30kör
Indianapolis f1 track 2x14kör
Interlagos (Brazilia) 2002 F1C 2x14 kör
Canada 2002 F1C 2x14 kör
Belgium, Spa 2002 F1C 2x14kör
A1 ring 2002 F1C 2x14 kör
Silverstone 2002 F1C 2x14 kör
Hockenheim 2002 F1C 2x14 kör
Hungaroring 2002 F1C 2x14 kör
Imola 2002 F1C 2x14 kör
Norisring importált 4x14 kör(!)
Monza 2002 F1C 2x14 kör
Adelaide 2002 2x14 kör
Albert park 2002 F1C 2x14 kör
Barcelona 2002 F1C 2x14 kör
Oran park importált 2x14 kör
Mantorp importált 2x14kör
Indianapolis ovál 2x30 kör
Hamarosan elkezdem a pályákról összeszedhető infókat feltenni az oldalra. -
Superman
nagyúr
Persze, hogy hozzátettél, nem is a javítással van a baj. hanem az egész stílussal. Ráadásul számtalan helyen leírtam, hogy nem én találtam ki ezeket, hanem nagyrészt fordítás az egész.
Na jó, most megnézem a Louis De Funes filmet, az majd kikapcsol.
Maradok. A többiek miatt. -
Juan G
veterán
szerintem nem kell ezt annyira túlbonyolítani...az igazi versenyeken is a pilóta, ill. a csapat dönti el, hogy kiáll-e a boxba sérülés esetén...Láttam a eurosporton egy olyan versenyt ahol valamelyik pilóta autója megsérült, 3-4 kör volt hátra, és a mögötte jövő beérte, mert látványosan gyorsabb volt, azonban megelőzni nem tudta, mert a sérült autó pilótája remekül védte a pozicióját, szarrá hajtotta a kocsiját, meg a gumijait és megtartotta a helyét...
az meg nem egészen igaz, hogy a mögöttes pilóta nem tudhat arról hogy előtte sérült autó megy, mert:
1. vagy látta az esetet
2. vagy ha nem, hát elég feltűnő, ha utolér valakit rövid időn belül...
...aztán meg ha a sérült autó versenyzője kilök valakit a pályáról, ugyanúgy megkapja a büntetését aztán kész, hiszen nem mondhatja azt, hogy ''jaj, hát nem úgy kanyarodott az autom, ahogy kellett volna'' :) ...This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
Superman
nagyúr
Persze, hogy egyetértek. De ezt már wildrainnek is írtam, hogy az ominózus passzus nem azt jelenti, hogy nem lehet kinnmaradni sérüléssel, ha a pilóta úgy ítéli meg. Ha viszont végképp ki kell jönnie, és jelentősen lassabb, mint a többiek, akkor nem a versenyvonalat foglalja el, hanem húzódjon le és a versenyvonal mellett jöjjön ki a boxba.
Estére javítom az egészet. -
-
tuctuc
aktív tag
Egy KÉRÉS mindenki felé: olyan nagyon nehéz lenne objektíven elolvasni azt, amit írtam??? Írtam én bármi olyat, ami az elmúlt 20-30 hozzászólást indukálta? Megsértettem én bárkit Superman-en kívül? És Superman-nek mindenképpen magára kell vennie azt a kritikát, amit egy 99%-os fordításért kapott??? Elő kell jönnie azzal, hogy én az ő személyét/munkáját/eredményeit/létezését bírálom?
Hol bírálom? Idézze! Én kezdtem el a fórumon/levélben másnak a lejáratását? Ha meg úgy ítélitek meg, hogy messze lakom a bekötőúttól, akkor legyen az a baj, de nem azért írtam kiegészítést, hogy mindenki rámrepüljön, mint egy gittegylet. A szabályzat 90%-a jó, amit kifogásoltam, azt leírtam, mit tegyek most? Kinek voltak itt sorozatos hibái a versenyeken? És szándékosak? Senkinek. Nem értem. A stílusomért bocsánatot kértem a levél elején és végén is, Superman nyugodtan közzéteheti az első levelem, én már itt úgyis le vagyok járatva. Ott ugyanezt írtam le, csak több volt a hangulatjel benne. Arra jött egy kevésbé hízelgő válasz, utána meg a sorozatos provokálás itt, a fórumon tőle. Hagyja abba, kérem, mert a kultúrember-imidzse zuhanóban van nálam... Minden olyan dolog, amit ti egymás közt lebeszéltetek az elműlt két hétben, köztudottnak tekintetek. Köszönöm. Tényleg olyan szörnyű volt az a levél? (A személyes résztől eltekintve, mi ugye egy válasz volt egy személyes agitációra...) Hogy kellett volna írnom? Nyájasan? Azt hittem,már túljutottunk a pertun. Kérek mindenkit, hogy egy igen/nem e-mailt küldjön a maradjon-e tuctuc kérdésre az e-mailcímemre.
Többet erről nem mondhatok.21 éve a PH-n
-
Juan G
veterán
biker írta:
''de a kiesős sorrendmegállapítás marad.''
???...hogy van az, hogy pl. aki az első versenyen tovább bír a pályán maradni és egyre feljebb küzdi magát, majd az utolsó előtti körben kicsúszik/kilökik (jóval) hátrébb rajtol a 2. futamon, mint a az ki az 1-2 körben esik ki???This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
wildrain
addikt
-
wildrain
addikt
Szerintem ennél jobb megoldást nem lehet kitalálni, max azt, hogy minden beérkező kap pontot, az utolsó is, ezért valószínűleg érdemes az első versenyen is előbbre végezni, és nem jó, ha valaki direkt utolsónak akar bemenni, mert azzal pontot veszít, és csak a lehetőségét teremti meg annak, hogy a második versenyen jobb helyen végezzen.
De ez a mindenki kap pontot dolog azért nem jó, mert ha valaki meg kiesik, akkor baromira lemarad a bajnokságban. -
wildrain
addikt
Szerintem ezt is inkább a fórumon kellene megdumálni, hogy legyen mire rábólintani. Mert nekem tulajdonképpen nem sok kifogásom van, csak annyi (de az nekem nagyon fontos), hogy ne essen soha a Forma1-re. Gondolom, ez nektek is eszetekbe jutott, hisz' az az érzésem, hogy ti is szeretitek az autósportot... :D
-
wildrain
addikt
Egyetértek, ez egy fos. Legalábbis az installer.
Nekem ugyanazt csinálja, mint neked. Először még ennyit sem tudott, mert saját magát nem jó alkönyvtárba csomagolta ki. Nekem kellett átmásolnom az f1c könyvtárba, és ott legalább elindult (a 3d setup). Persze, ha a telepítő úgy kezdte volna, hogy adjam meg az f1c könyvtárát, akkor legalább ezzel nem lett volna gond.
Superman: neked hogy fut? Mi lehet nálunk más, ami miatt nem indul el? -
Superman
nagyúr
Ha bezárod a 3D setupot, akkor nem jön fel a launcher? Már ha azt indítottad először.
Most néztem a readmet:
''Klick the button ''create new Player'' insert name and country. ATTENTION: Do not delete the ''Basic Player'' in the
''DTM02Save'' folder.
After this run the 3DConfig tool.''
Ebben nincs semmi más erről. Gondolom te is úgy jártál el, hogy először létrehoztad a játékos profilt, aztán jött a 3D tool. Most nincs több ötletem hirtelen...:F
[Szerkesztve]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen