Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • addamka

    őstag

    válasz SPeti1984 #1936 üzenetére

    A motorról nem tudok nyilatkozni, nekem 1.6 benzin volt első generációs C3-ból, most meg C4 1.6 Hdi van.

    Viszont ezekre figyelj:
    első rugó gyakran törik, nálam 3x megvolt. Az első szériás C3-asokon nem volt még biztonsági rugótányér, ez ha nincs benne, ajánlott felszereltetni, különben törött rugó esetén a kerék beleér a doblemezbe. Kb. 20-25ezer a tényér darabja, de életet menthet.

    Fényszórók párásodásra hajlamosak, az izzócsere fedlap tömítése a ludas ilyen esetben. Némi gumiápolóval vissza lehet hozni az életbe általában. Ha az nem segít, utángyártott fényszóró van 20ezer körül per darab.

    Az enyém a kerékjárati íveken elkezdett rozsdásodni elöl hátul, érdemes mielőbb kezelni, minél tovább vársz vele annál drágább lesz javítani.

    Volt egy szélvédőcsere, mert a hővédő réteg levált, és nem lehetett tőle kilátni, kb. 40ezres tétel volt (esőérzékelős, hővédős).

    Klímavezérlő pusztult meg, kb. 20ezer volt az új.

    Futómű a jó magyar utakon évente szétesett, ez olyan 50-100ezres költség / év volt nekem, mióta kiköltöztünk az agglomerációba (napi 80km kb).

    Más baja a sensodrive váltón és kopó dolgokon kívül nem volt.

    Anno nekem azt mondták az egyik vidéki szervizben, hogy benzinből meg dízelből is inkább az 1.6-os ami ajánlott, de nem vagyok szakértő, nem tudom ebből mi igaz.

    Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.

Új hozzászólás Aktív témák