-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
llaszlo
veterán
Ha befizetésem érkezik a PP számlámra, akkor csak a 45. nap után férek hozzá a pénzemhez?
Milyen más biztonságos megoldások vannak még a PP-n kívül? Ahová ugyanígy nekem tudnak befizetni, vagy én tudok fizetni és ha gond van, akkor reklamálhatok majd vissza kaphatom a pénzem.
Esetleg ha van olyan amelyik olcsóbb, mint a PP és Mo-ról is elérhető az érdekelne.Egyébként jól tudom, hogy a PP 6%-ot von le?
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz aytukabozs #14020 üzenetére
Ilyen főleg, akkor lehetséges, hogyha EUR alapú bankkártyát használ valaki és USD-ben fizet. Ott kettős árfolyamkockázat van. Először az USD-t átváltják EUR-ra és utána HUF-ra. A Maestro kártyák pl EUR alapúak.
-
llaszlo
veterán
A PP vagy inkább a bank visszautasíthat azért egy bankkártya regisztrációt, mert nincs épp fedezet a kártyán? Most épp szinte nulla az egyenleg.
A banknál azt mondták, hogy ellenőrzésképp a PP lefoglal egy bizonyos összeget. És ha nincs rajta elég pénz, akkor elutasítja.Más:
Maestro kártyánál KH nálunk működik a PP. Ez a sima elektronikus kártya, semmi extra. Viszont másnál akinek valami extrább kártyája van, ott én is hallottam, hogy nem jó.
Amit még tapasztaltunk igaz nem PP-nél, hogy a KH-nál van egy extra biztonsági funkció. Azt be kellett kapcsolni ahhoz, hogy aliexpress-szen tudjak vele fizetni.[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
Van olyan bank amelyik a valuta középárfolyamával vált PP fizetéskor?
Eddig amiket megnéztem, mind deviza eladási árfolyammal számolnak. Persze ez is lenne a logikus.
Viszont volt aki azt állította, hogy neki valuta középpel számolnak.thefreeman: Én már vásároltam így és csak a különbözetet vonta le a kártyáról.
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
A dispute-ból mennyi ideig lehet claimet csinálni?
Illetve másik rendelés ha 09.11. a 44. nap, akkor meddig lehet még dispute-ot és cliamot nyitni? -
llaszlo
veterán
válasz aytukabozs #14563 üzenetére
Köszönöm.
Még egy kérdés. Ha a 44. napon nyitok vitát, akkor még van 20 napom, vagy akkor már egyből ügyet nyissak? -
llaszlo
veterán
válasz aytukabozs #14565 üzenetére
OK, köszönöm. Viszont ha már a 44. nap van, akkor nem kell egyből a claim is? Akkor nem csúszok ki a 45 napból? Tehát ha dispute-ot nyitok, akkor az kitolja legalább 20 nappal?
-
llaszlo
veterán
válasz aytukabozs #14573 üzenetére
Köszönöm a válaszod. Eddig azt hittem, hogy a dispute-tal kell indítani.
Hol tudom jelezni a PP felé, hogyha gond van ha nem a dispute-tal?[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz aytukabozs #14576 üzenetére
OK, köszönöm.
Most van egy dispute-om. Azt írta az eladó, hogy akkor utalja vissza a pénzem, hogyha zárom. Nekem ez gyanús. Nem úgy kellene, hogy először ő refundol majd ő zárja a vitát? Korábban másik esetben így volt, hogyha jól emlékszem, hogy megkaptam a teljes refundot és az eladó zárta az ügyet.
Ha lezárom tudok újat nyitni?[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz aytukabozs #14578 üzenetére
Nem zártam.
Ezt írta emailben.100dollárral kevesebbet refundolt. Részleges volt, mert csak 1 terméket nem kaptam meg, mert elfogyott a többi megjött. Viszont annak az ára 399 dollár és csak 299et kaptam.
Dear Customer,
I am so sorry for the problems,we check we make a mistake of it.But you open a paypal dispute,we are unable for the partial refund of the 100usd.Can you close it,and we will refund you again..
Sorry for the trouble caused. -
llaszlo
veterán
válasz aytukabozs #14580 üzenetére
Egy nagy webshop. Nem először rendeltem már tőlük.
Minden esetre nem zárom. A PP felületén is megírtam, hogy kérem vissza a különbözetet.
Egyébként olyan vitát nyitottam, hogy nem kaptam meg a terméket. Még ha csak az egyiket is. Lehet, hogy várni kellett volna és emailt írni először, mert a disputera még lett volna majdnem egy hónapom.
Na mindegy. Most várom, hogy mi lesz. Ha nem küldik, akkor újra írok nekik PP-n.Írok a PP-nek is. Viszont ott meg azt hallottam, hogy csak gép válaszol.
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz aytukabozs #14585 üzenetére
Nem a mixe.
Több vásárlás is van tőlük még 45 napon belül. Eddig mindig minden megjött ez az első eset amivel gond van.
Az a baj, hogy erre a kérdésre nem találtam a választ a PP oldalán.
Bár érdekes, hogy miért ne tudna részleges visszatérítést adni az miatt, mert nem kaptam meg az egyik terméket.
Skype nincs a PP-hez? Ezért nem fogok oda telefonálni, mert rohadt sokba kerülne.Még egy fontos kérdés. Azt amit írtam a PP-nek a PP felületén azt hol találom meg?
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
Ezt írtam a PP-nek. Az angol tudásomba nem kell belekötni. Vannak benne hibák. Ma amúgyis hulla vagyok.
Hello,
Question:
Really can't the seller partial refund if the dispute is open?I order four phones from *******. But one phone was out of stock.
They sent me three phones. The missed phone's cost was 389.99USD. But they partial refunded only 289.99USD.
Next: I opened a dispute.The seller wrote this for me:
"Dear Customer,I am so sorry for the problems,we check we make a mistake of it.But you open a paypal dispute,we are unable for the partial refund of the 100usd.Can you close it,and we will refund you again..
Sorry for the trouble caused."
CASE ID: ******
Best,
László[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
A claim egyébként miért rossz az eladónak? Mert tuti, hogy nem zárom a vitát, akkor előbb-utóbb claim-ot kell nyitnom.
Találtam olyan megoldást a vitánál, hogy az okot át lehet állítani arra, hogy hibás a termék. Ott már tuti, hogy van részleges refund. Bár számomra ez még mindig érthetetlen, hogy ilyen esetben miért nincs részleges visszatérítés. Bár ugyanakkor logikus is lehetne. Hiszen ha nincs termék, akkor a teljes összeg visszajár.
-
llaszlo
veterán
Közben rájöttem, hogy nincs olyan korlátozás, hogy csak full refundot tudnának adni.
Viszont találtam olyan oldalt ahol leírják, hogy az eladó csak egyszer tud részleges visszatérítést adni egy tranzakcióhoz. Ezt is furcsálom.
Találtam egy PP fórumot ami a PP oldalán van ott is feltettem a kérdést. Ott elvileg vannak PP-s emberek is. -
llaszlo
veterán
Erre légyszi valami választ kérek.
A claim egyébként miért rossz az eladónak? Mert tuti, hogy nem zárom a vitát, akkor előbb-utóbb claim-ot kell nyitnom. -
llaszlo
veterán
válasz aytukabozs #14597 üzenetére
Én sem veszek máshol. Köszönöm a választ.
-
llaszlo
veterán
Ha vissza küldök egy terméket, mert hibás és nem tudok megegyezni az eladóval, akkor PP-től full refundot kapok vagy levonják a postaköltséget?
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz Anonymus23 #14603 üzenetére
Az addig tiszta, hogy a vissza postázást nekem kell fizetni. Ez eddig sem volt kérdés. De az ide postázás díját akarom vissza kapni. Ha vissza kapom, akkor semmi gond. Azóta felment a dollár árfolyama, így kb fedezi a vissza postázás költségét.
És ha cserét kérek, akkor az újra ide postázás költsége kit terhel? Mert olvastam olyat, hogy ezért az eladó külön pénzt kért. Na meg mi van ha vissza küldik ugyanazt.
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz aytukabozs #14605 üzenetére
A boltok neveit csak akkor fogom beírni, hogyha nem kapom vissza valamelyik tranzakciónál a pénzem. Eddig minden rendben ment mindig.
Tehát, akkor a lényeg, hogy én vissza küldöm a terméke(ke)t (aminek a költségét én fizetem) és vissza kell, hogy kapjam a teljes korábban kifizetett összeget. Ezt garantálja a PP.
Köszönöm a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
Ha egy dispute-ot claim-má alakítok, akkor még tudok valamit írni a PP-nek, vagy az eladónak?
-
llaszlo
veterán
Ezt légyszi fordítsa már le nekem valaki. Olyan, mintha az utolsó mondat vége lemaradt volna.
Annyi az előzménye, hogy én azt írtam, hogy claimmé alakítom a dispute-ot és a PP megoldja a dolgot. A lényeg, hogy állítólag véletlenül 100USD-vel kevesebb részleges refundot adtak. És amíg nyitva van a dispute, addig nem tudják a fennmaradó 100USD-t vissza adni. Ez szerintem kamu. A PP-től még nem kaptam választ erre, mert külön megkérdeztem. Zárni tuti, hogy nem fogom.
"Dear Laszlo
Not because we didnt want to refund you. but the dispute will not allow us to refund you now. You can choose to offer us a link to refund you $100 then we will do that"
-
llaszlo
veterán
Ez a sor mire jó? Be kell pipálni?
"I'll provide truthful information to help PayPal resolve this case as quickly as possible"Kiválasztottam az első opciót.
I already tried to ...Ennyi elég indoklásnak?
Dear PayPal!I order four phones, but I have got only three. I asked full redund of missed phone and maybe quarter of postal cost . But I haven't got full refund.
The phone's price is 389.99USD, but I have got only 289.99USD.Best.
László[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz aytukabozs #14663 üzenetére
Kösz. Igen azt értettem, hogy mi az első pont. És annyi amit írtál. Akkor ez így jó lesz.
Bár sok infót nem kell adnom, mert az eladó elismerte a hibát a PP-s levelezésben. Csak azt állítja, hogy ő nem tud nekem mégegyszer refundolni, hogyha nyitva van a dispute. Ami meg számomra érthetetlen. -
llaszlo
veterán
válasz unravel #14695 üzenetére
A Maestro kártyákkal sok a gond, főleg azt hiszem a PayPas-szosak. Nem először olvasok ilyet. Volt aki átutalta nekem a pénzt. Bankon belül azonnal megjelent és én rendeltem neki. Szerencsére a mi kártyáinkkal nincs ilyen gond.
A másodlagos biztonsági ellenőrzés vagy micsoda be van állítva? Amikor meg kell adni egy kulcsmondatot meg SMS-ben kapsz egy kódot és azzal tudod jóváhagyni a tranzakciót. Netes kártyás fizetésnél a KH-nál van ilyen. Amikor Alin fizettem kártyával oda ez kellett. Nem tudom, hogy melyik bank ez és milyen biztonsági lehetőségek vannak de ezeknek nézz utána.
Ja és még valami a vásárlási, pénzfelvételi (ez is kell) és átutalási limit sem mindegy, hogy mennyin van. Mert az egyik tranzakció típushoz ez kell a másikhoz meg amaz. -
llaszlo
veterán
válasz Anonymus23 #14710 üzenetére
Bankkártyás vásárlásnál mindig deviza eladási árfolyamon számolnak. Benne van az ÁSZFben. Kb 1 hónapja elolvastam több bank ÁSZFjét.
-
llaszlo
veterán
A claim feldolgozása kb mennyi idő szokott lenni?
Az eladó elismerte a hibáját csak folyton arra hivatkozott, hogy nyitott dispute-nál nem tud részleges refundot adni. Végül claim lett belőle.
Tehát az egész ügy totál egyértelmű. Ráadásul a PP-s levelezében is elismerte az eladó a hibáját. Szóval csak azt kell elolvasni a PP-nek.[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz llaszlo #14660 üzenetére
Én vagyok a béna, vagy ismét "kissé" értelmetlen amit írtak?
"Dear Customer,
We check the paypal has already update because the finance mistake of the 100usd not refund you.
Can you show a request of 100usd in paypal, then you do not need to close the paypal dispute and we can also refund you now.
If you have any questions,please feel free to contact us."
Jól értem, hogy most meg azt írják, hogy mégsem kell zárnom a vitát, hogy ők refundolják a 100 dolláromat? Milyen meglepő.
Amúgy még mindig nem refundolták. Várom, hogy mikor jön meg.Ez az ügy státusza:
"Awaiting other party's response"Kinek a válaszára kell várni? Az eladóra?
Még egy kérdés. Megnéztem a dispute history-t és ott nincs meg az összes hozzászólás. Miért? Tudom, hogy még mást is írtam ami valamiért nem látszik.
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz llaszlo #14662 üzenetére
Írt az eladó, két emailt és mivel nem válaszoltam ma felhívott. Kissé törte az angolt. Nem jutottunk dűlőre, mert rossz volt a vonal.
Az lenne a kérdésem, hogyha ő nem refundol, (gyanítom, hogy tényleg nem tud valamiért, legalábbis már szerintem tuti refundolt volna) hanem utal 100USD-t, abból ugye levonnak 3.4%+90Ft-ot. Plusz ha én még ezt a pénzt a saját bankszámlámra akarom átutalni, akkor ezért még mennyit von le a PP? Vagy a banknál van valami tranzakciós díja ennek? Mert dollárban jön az utalás, viszont forint alapú a számla. -
llaszlo
veterán
Volt ez a korábbi 100USD-s refundom hiányom. Ennyivel kevesebbet kaptam vissza. Most az eladó átküldött nekem 104USD-t, ami fedezi ugye a 3.4%+90Ft-ot is.
Ha én még ezt a pénzt a saját bankszámlámra akarom átutalni, akkor ezért még mennyit von le a PP? Vagy a banknál van valami tranzakciós díja ennek? Mert dollárban jön az utalás, viszont forint alapú a számla.
Ha túl magasak a költségek, akkor inkább hagynám ott. Bár most ez a 24000Ft nem jönne rosszul.A későbbiekben ezt vissza tudja-e igényelni tőlem? Vagyis, hogy átverne.
Egyelőre még nem fogadtam el az eladó pénzét.[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz aytukabozs #14772 üzenetére
Annyi, hogy Payment from meg van ott egy Accept/Deny gomb és az összeg 104USD.
Viszont ez az összeg rajta marad a PP számlámon. Nem rizikózom, hogy kiutaljam, mert nem adtam meg bank adatokat és ha rosszul adom meg, akkor meg ugye levonnak 1500Ft-ot. -
llaszlo
veterán
"Note: If you accept this payment, any other payments that are being held in your account with Pending status will automatically be accepted."
Ez mit jelent pontosan? Egy átutalást akarok elfogadni.
-
llaszlo
veterán
Bakker. USD-ben kaptam átutalást és a PP-n meg HUF-ban jelenik meg. Mi a francért? Nekem USD-ben kellett volna.
-
llaszlo
veterán
Ráadásul jóval kevesebbet számoltak el ezek a mocskok, mint az USD árfolyam. Sehol sem lehetett beállítani, hogy miben írják jóvá.
Ráadásul a 104USD-ből, hogy a tökömben lett 98.6USD megnéztem az átváltóval??? Az akárhogy is számolom 100USD felett kellett, volna, hogy maradjon. 104-104*3.4 meg még a -90HUF ami kb .37USD.
Valami nagy gebasz van.
Be lehet állítani, hogy USD-ben kapjam meg?[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
Nekem 100USD-nek kellett volna maradni. Viszont most megszívtam mert refundoltam és felszámoltak 5.40USD-t. Jól értem??? Bakker. A tököm ki van a PP-vel. A refundért mióta kell fizetnem???
Ezt látom az összesítésben. Nem értem, hogy miért volt ez nekem kiszámlázva. Pláne nem értem, hogy miért nem csak 3.4%+90HUF-ot vont le.
Most, akkor megszívtam és még 5.4USD-t is fizetnem kell???
Vagy ez most inkább jóváírás lenne? Mert elgondlkodtam, hogy ez "+" összeg és nem "-".[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
Ha átutalta az eladó a hiányzó összeget, akkor nyugodtan zárhatom a claim-ot?
Csak nyomjak a
"If you've resolved this problem, you can cancel this claim at any time."
szövegre és ennyi?Nem refundolt, mert valamiért nem tudott (korábban adott részleges refundot, csak kevesebbet küldött) hanem utalt, de végülis a költségek levonása után több maradt, mint a hiányzó összeg.
-
llaszlo
veterán
Ezt a levelet kaptam ma a PP-től.
"One less thing to worry about.
Your return costs refunded.
Now when you shop online with PayPal, your return shipping costs can be refunded if you change your mind. You don't have to worry anymore. Valid also on international purchases. To benefit from this new service* for your next purchase, activate it now in one single click.
By clicking the activation button, I agree and consent to the Refunded Returns service terms and conditions and privacy policy."Valaki tudja, hogy mik a pontos feltételek? Tudom ott van a policy csak az angolomat kéne fejleszteni.
Azt már látom, hogy 9300HUF-ig fizetnek. Ami szerintem nagyon jó. -
llaszlo
veterán
válasz KamuMazsola #15007 üzenetére
Ez kérdés vagy válasz? "Ez a pp eredeti címe"
Mert nekem is az EU oldalt dobja be. Máskor viszont mindig a service címről jöttek az emailek.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen