-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
maj-viktor
őstag
válasz janaman01 #16714 üzenetére
2015.Jún.01-éig tudod eszkalálni... addig tudsz vele "levelezni"... ha addig nem jön meg / nem tudsz vele megállapodni, stb. akkkor rákell kattintanod az "eszkalálásra"... ekkor dönt a paypal, a fennálló bizonyítékok alapján, hogy kinek van igaza... de ne aggódj ott is adnak vagy 2hetet még, hogy megoldódjon az ügy, ha meg látják, hogy valami folyamatban van, akkor akár többet is...
Close-olni ne close-old, csak ha minden OK - visszajött a cserekészülék!
Ha nem eszkalálod, akkor automata az eladó javára döntenek... így Jún.1.-e előtt mindenképp eszkaláld majd!Ha valamit lezártál, azt már nem tudod "újranyitni", az adott tranzakciónál... szóval ezt ne akard - nem tudod...
Ha feladod EU-ba TN-el add fel +810 Ft magyar posta esetén (~2-4E Ft-s költség súlytól függően), és ezt a TN-számot majd mellékeld a vitába, stb.
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
aytukabozs
addikt
válasz janaman01 #16718 üzenetére
álmodsz királylány?
A PP nem a DévényiTibibácsi!
1 vásárlás - 1 vevővédelmi akció.
Nem látom a részleteket, de valahogy ki kéne sírni a refundod cserekészülék helyett, és akkor ugye a pénzből tudsz új terméket venni, amire megint van 180 nap védelmed.
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
aytukabozs
addikt
válasz janaman01 #16720 üzenetére
No igen, akkor kissé beszűkülnek a lehetőségeid (bár lehet hogy amúgy sem mentek volna bele a refundba),
akkor ahogy mondod marad az hogy nyitva hagyod a dispute-ot május végéig, aztán akárhol is jár a cserekészülék 31.-én továbblököd claim-be.
Aztán az új unboxing függvényében, zárod vagy leírod hogy még mindig problem van.Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
maj-viktor
őstag
válasz janaman01 #16865 üzenetére
Ha PayPal-os fizetésről van szó... Buyer Protection-ra... regelve erre... (bár ahogy tudom az újabbakat - újabbaknak már automatikusan jár a PayPal használat mellé... én nemtudom, amikor új volt beregeltem az e-mailemet, hogy akarok majd élni vele, ha ilyen esetem lesz)
De így összességébe, amúgy sztem van! (ismerősnek feladóvevény alapján fogadták el)
(bár a biztonság kedvéért nem ártott volna a blokkot is megtartani... minél több "bizonyíték", annál több esély)ARRA FIGYELJ!
Hogy a feladási dátumtól számítva 14napig tudod benyújtani az igényt...
(én ezt tudtam, csak nem volt időm foglalkozni, így egy ~3E-s visszapostámat buktam, mert kicsúsztam a határidőből... bár én már annak is örültem, hogy nem buktam egy 20-30E-s tételt... mert ezt kellett visszapostázni... és -3E bukóval is jobb vagyok, mint -20-30E-rrel)DE már több pozitív visszaposta - visszautalást láttam - hallottam itt is fórumba, ismerősi körben is, szal "létező dolog"
[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
maj-viktor
őstag
válasz janaman01 #16868 üzenetére
Én beírtam - beírok mindent... HUF-ba, (átváltva zárójelbe $-ba), minden bizonyítékot mellékelni, stb-stb.
Nem sok!? Sztem sok tud lenni azért... persze kinek mi... csak én hülye elfelejtettem!
Mindenképpen "próbáld meg"... veszíteni semmit nem veszítesz, csak nyersz vele!
(más napi 3E-ért dolgozik)[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
maj-viktor
őstag
válasz janaman01 #16884 üzenetére
Helyes! Engem érdekel minden pozitív - negatív tapasztalat ez ügyben...
(eddig azért szinte csak pozitívat kaptam, csak olyan esetben nem volt OK, ha valami kimaradt... nem volt ajánlott szelvény... lekéste a 14napot, stb. - szal sztem OK lesz)JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
maj-viktor
őstag
válasz janaman01 #16886 üzenetére
7napon belül pótold ezt:
"The PayPal transaction confirmation email or a screenshot of your PayPal account showing that the total amount was paid using your PayPal account"Szal a PayPal fizetési bizonylatot... vagy amit e-mailbe megkaptál arról a termékről, amit fizettél vagy nyomsz egy PrtScr-t arról a tranzakcióról a Számlatörténetedben PayPal-ban... melyen látszik a teljes fizetési összeg és hogy azt paypalal lett fizetve!
service@intl.paypal.com -ről
"Receipt for Your Payment to xxxx" tárgy mezővel kaptad elvileg[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
maj-viktor
őstag
válasz janaman01 #16889 üzenetére
Végülis... az a kitöltés után az első kritérium... D
"Please add the following proofs to this properly completed refund
request form:
Send all required documents via email to: paypalreturns@telusinternational.com.
Please send the completed request for reimbursement
1. The email confirming your PayPal transaction or a screenshot of your PayPal
account where it shows You paid the full amount using your PayPal account.2. The other 2 proofs requested depend on how You paid the costs of the return.
A) If You paid the return costs to the post office or a courier service, You must
send:
• The receipt from the post office or the bank card corresponding to the shipping
costs,
• A document proving that the item was sent to the seller: a copy of the receipt or a
photo of the package with the receiver’s address visible.
B) If the return costs were deducted from the refund of your item, You must
send:
• Evidence showing the initial price of the item returned,
• Evidence showing the amount of the refund: the email message that acknowledges
receipt of the return or the PayPal email confirming the refund of your item."Mondjuk legalább gyorsan válaszoltak akkor... ezen én is meglepődtem, hogy jött az automata e-mail és után pár órán belül jött az "elfogadás" vagy, hogy mit kell pótolni, mi a hiba, miért nem fogadják el (én esetemben pl. a 14napon túli küldés)
(#16890) havri1
Az OK! Mármint általában eszkalálás után már válaszolnak... ha ott sem fog semmit reagálni, akkor automata megkapod majd a refundot![ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
janaman01
addikt
válasz janaman01 #17360 üzenetére
jah rájöttem közben a nagy tudásommal...a közleményben küldenek egy 4 jegyű kódot amit aztán a paypal nál be kell irni..nade az otp mire a számlatörténetbe belerakja a tranzakciót az vagy 2 -3 nap..ha nem több...nah mindegy várok..
/tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/
-
maj-viktor
őstag
válasz janaman01 #17361 üzenetére
De az a bankkártya hitelesítés...
A kifizetésnél meg bankszámlaszámot kell megadni! (nem kártyaszámot)
Bankszámlaszám: 14-21 karakter 2x7 vagy 3x7
Míg a bankkártya az 16 karakter szokott lenni (4x4): 1234 5678 9012 3456De amúgy igen... ott kell egy 2-3nap, míg megjelenik az OTP számlatörténetben a 4jegyű "hitelesítő kód", amivel 400 Ft-ot beterhelnek - feltöltenek a PayPal egyenlegedre...
De kifizetéshez a számlaszámodat kell majd megadnod!
Kártyaadatok vásárláshoz kellenek!PayPal / Withdraw
"Withdraw funds to your bank account"
"Add a bank account in Hungary"
vagy
PayPal / My Account / Add or Edit Bank Account[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
maj-viktor
őstag
válasz janaman01 #17363 üzenetére
Akkor sorry... 2kérdés!? 1. sok pénzt kapsz a paypalra!? 2. milyen pénz jött!? (csakmert ha eladó - termék refundolható féle), akkor ugyebár van egy 21napos limit, míg "nem veheted ki a pénzedet"
(#17366) dahaka1
Resolution Centre / Unauthorized transaction:
I did not authorize a recent transaction(amúgymeg paypal jelszó csere minimum... de lehet inkább bankkártya tiltás és csere a bankodnál)
[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
maj-viktor
őstag
válasz janaman01 #18001 üzenetére
Legjobb tudomásom és eddigi tapasztalataim szerint sehogy... mindigis a PayPal egyenleg az elsődleges, szal ha azon van 5.000 Ft és te 7.000Ft-ért vásárolsz, akkor az 5E-t leveszi onnan a maradékot meg a csatolt bankkártyáról!
Ez kb. ugyanazon "PayPal korlátozás", mint hogy ők váltják át a money-t pénzkikérés esetén! Ezzel együtt kell élni vagy akkor nem használni a rendszerüket...
Esetleg olyat próbálj - nézz meg... hogyha neked $-od van a PayPal egyenleged, ne $-ba fizess... akkor lehet csak a bankkártyát használja (bár nem biztos, sőt kizárt - de egy próbát megérhet)
[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
Topikgazda
válasz janaman01 #22174 üzenetére
Már néhányszor utaltam, ha van a kereskedőnek saját vásárlói védelme, garanciája akkor az mindig elsődleges a Paypal vásárlói védelmével. De a te problémás, nem az hogy nem érkezett meg, nem az hogy nem jót kaptál, hanem garancia.
Mégis melyik indokot akartad alkalmazni? -
Topikgazda
válasz janaman01 #22182 üzenetére
Azt gondoltam hogy válaszoltam.
Röviden: nem vonatkozik.
De próbálkozhatsz. Csak értelmetlen, ha nem használod az eladó által biztosított garanciális lehetőségeket.Te garanciás védelmet hiányolsz. Az nincs a 180 nap dispute indítási lehetőségek közt.
Nézd meg mire vonatkozik és miként a 180 nap. Én találtam eddig ilyen lehetőséget a felsorolásban.
Link
13. Protection for Buyers.
13.1 Types of Problems Covered. PayPal Purchase Protection (also known as PayPal Buyer Protection) helps you if you encounter either of these problems:
You did not receive the item you paid for with PayPal – “Item Not Received” (INR), or
You received an item you paid for with PayPal but it is “Significantly Not as Described” (SNAD) (as described below)Az INR-t hagyjuk, mert megérkezett A nem felel meg a leírásnak (SNAD) az pedig nem a 179. napon derül ki.
An item is “Significantly Not as Described” if it is materially different from what the Seller described in the item listing. Here are some examples:
You received a completely different item. For example, you purchased a book and received a DVD or an empty box.
The condition of the item was misrepresented. For example, the description when you bought the item said “new” and the item was used.
The item was advertised as authentic but is not authentic.
The item is missing major parts or features which were not disclosed in its description when you bought the item.
You purchased three items from a Seller but only received two.
The item was damaged during shipment.An item is not Significantly Not as Described if it is materially similar to the Seller’s item listing description. Here are some examples:
The defect in the item was correctly described by the Seller.
The item was properly described but you didn't want it after you received it.
The item was properly described but did not meet your expectations.
The item has minor scratches and was listed as used condition.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz janaman01 #22186 üzenetére
Konkrétan hol vetted? A saját oldalukon vagy eBay-n? Esetleg link.
A saját webshopjuknál ezt írják:
Warranty
We provide lifetime warranty for flash memory. Other products also carry warranty against manufacturer’s defects. Please contact local manufacture maintenance center for repair if it stops working. Or, you can choose to send the item back to us for repair; we will send a replacement to you as soon as we can.
A visszaküldési oldal így néz ki, erre válaszul megírják, hogy hova legyen küldve[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz janaman01 #22188 üzenetére
Nem mert itt is ezt írják: We provide lifetime warranty for flash memory. Please contact local manufacture maintenance center for repair if it stops working. Or, you can choose to send the item back to us for repair; we will send a replacement to you immediately.
Contact seller, Other és üzenet, hogy meghibásodott, küldenéd és jó lesz-e ez a cím:
Calvin Choi
Suite C, 57/F, Tower 2, Island Resort
28 Siu Sai Wan Road,
Chai Wan,
Hong Kong[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz janaman01 #22191 üzenetére
Most hogy írod nézem a címeket, hát nem is tudom mit gondoljak. Illetve van elképzelésem.
eBay-s
Calvin Choi
Suite C, 57/F, Tower 2, Island Resort, 28 Siu Sai Wan Road, Chai Wan, Hong KongSincerity-Trading
Suite B2, 7/F, Cheung Yik Industrial Building, 12 On Yip Street, Chai Wan, Hong Kong -
Topikgazda
válasz janaman01 #22773 üzenetére
2-3 banki munkanap, de ha nincs sms értesítőd, a telefonos ügyfélszolgálat 24 óra után már látja a tranzakciót és benne a kódot, kérni kell hogy keressék a 400 Ft-os Paypal tételt, ha nagyon sürgős a pénz.
kártyához tartozó számlaszám Általában fordítva, bankszámlához tartozó kártya. Ez azért zavaró, hogy így írtad, mert nem minden kártya van kötve direkt a pénzforgalmi számlához, az alszámlán futó kártyák számláira nem lehet pénzt kiküldeni a Paypal egyenlegről és aki megpróbálja 1500 Ft -
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz janaman01 #22800 üzenetére
Én is mostanában regisztráltam új OTP-s kártyát.
2-3 nap s megjelenik OTPdirektben(számlatörténet) a könyvelt tranzakció. (fiókban nem sokat tudnak segíteni(ők is csak a számlatörténetet látják), de ha a bankkártya csoportot felhívod, ők meg tudják mondani az előjegyzett tranzakciók adatait is!!!)Más:
Érdekes, netbankban (számlatörténet, tehát nem zárolásként) megjelent a tranzakció, mint ami végbe ment, ennek ellenére a kód beírása után nem a PayPal Balance-ra került a 400 forint, hanem a beírás után 2-3 nappal áruvisszavét címen a bankszámlára került vissza.[ Szerkesztve ]
-
maj-viktor
őstag
válasz janaman01 #22802 üzenetére
Tessék ahogy írtam pont most intéztem valakinek teljeskörű paypal reget, hogy posztot írhassak belőle blogomra... szintén OTP-s!
Így néz ki... a dátum is "mostani"... látszik a szombati "terhelés", ma kedden jelent meg a számlatörténetben! (2-3 banki munkanap kell neki, ha a hétvége befut, akkor +2nap)
2016.04.16 (szombat)
2016.04.19 (ma - kedd)[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
F1rstK1nq
aktív tag
válasz janaman01 #22858 üzenetére
Sziasztok!
Ebayen vásároltam, nem jött meg a cucc, nyomtam egy dispute ot, ebay írt, hogy visszaküldi pénzem paypalon. Ez tegnap történt, most beléptem paypalra azt írja summaryba, hogy (eBay International AG Payment received).
Szóval megjött, de mégsem látom a paypal accountomon. A fület ki lehet nyitni és van egy ilyen link: Refund this payment.
Gondolom ezt, ne nyomjam meg mert ez nekik refundolná vissza. Hanem csak várjak szépen 3-5 napot amíg megérkezik a pénz a paypal accountomra?Köszi előre is a segítséget
Adrenaline is natures way of telling you 'don't fuck up.'
-
maj-viktor
őstag
válasz janaman01 #22858 üzenetére
Akkor ezzel a gonddal inkább a PayPal felé kéne írnod... mert akkor a régi "kód aktiválás nem történt meg annó" és lehet még azt a kódot várja a rendszer... esetleg régi e-mailek között körülnéznék... mikor volt az aktiválás és régi bankszámlakivonatot is így... lehet az megoldaná! (bár kötve hiszem, annak is biztos van egy "lejárati dátuma")
Mivel eléggé specifikus probléma, így a paypal felé írnék... otp bank ezügyben tényleg nem sok mindent tud segíteni! (mondjuk ha -400 Ft eltűnt, azt kéne látniuk)
Anomália part2De a paypal felületén amúgy a "kód beírást kéri" az adott kártyára most!?
Majd jön V/ ő jobban képbe van - gyakrabban találkozhat itt ilyen problémával... bár én is ~2éve olvasom ezt a topikot ilyen helyzet nem rémlik, hogy volt, így rávaló precedens... PayPal-nak írnék, hogy mi a helyzet... régi aktiválás nem történt meg, bla-bla-bla
https://www.paypal.com/selfhelp/home(#22859) F1rstK1nq
Ha bankkártyával fizettél, oda megy vissza a pénz, annak meg kell egy 2-4nap
(ha paypal egyenleg, akkor ott azonnal kéne látszódnia - de gondolom csatolt kártyáról van szó... így ~3nap múlva megkapod)(#22860) lilp
1. Alapból én ilyen esetben inkább full refund-ra játszanék és nem cserét kértem volna...
2. A paypal visszafizeti a visszapostát... (bár abból valszeg kicsúsztál, mert a feladástól számított 14napon belül igazolni kell)
http://prohardver.hu/tema/paypal/keres.php?type=-&stext=paypal+visszaposta
https://www.paypalobjects.com/webstatic/en_GR/mktg/consumer/pages/returns/Formulaire_CEE.pdf
3. Nem tudom most milyen fázisban vagy a paypal vitában... mikor vetted a készüléket / mikor postáztad vissza / mikor indítottad a vitát (így nem lehet pontos tanácsot adni)Feltételezem paypal vita és visszaposta... így oda igazolnod kell, hogy visszapostáztad élő TN számmal...
Kínai újévkor megáll az élet ott, így nem csodálom, hogy nem válaszoltak... és az sem most volt már... vagy 2hónapja... erre nagyon "szartál rá", ahogy látom a időpontokból... pláne, hogy nem is saját paypal, így nem is tudsz belépni... de ha 2hónapja kínai újévkor indítottál vitát... azt akkor már tuti lecloseolták... annak ~2-3hét az átfutási ideje... így paypal részről erre keresztet vethetsz... max. a webshop korrektségén múlik már a dolog! Melyik webshop ez!?
[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
Topikgazda
válasz janaman01 #34966 üzenetére
Csak át kell állítani angol nyelvre. Belépsz a Kijelentkezés előtt a fogaskerék ikon
majd bal oldalt a Nyelv részen válaszd az Magyar (Magyarország) helyett az English-t lépj ki és újból be aztán már angol lesz a felület.
De hol vásároltál, mert ha az eBay-en, akkor lehet hogy ott kell reklamálnod és ezért nem megy a PayPal-on.
Ha a vásárlási sort lenyitod és ilyesmit látsz akkor eBay.A refund nincs a PayPal számlatörténetben?
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Sweet.tv - internetes TV
- Gran Turismo
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Politika
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vallás
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...