Új hozzászólás Aktív témák

  • Sh4rKy

    senior tag

    Heló mindenki.
    Szeretnék rendelni egy külföldi (angliai oldal - német gyártó hivatalosan ezt az oldalt nevezi meg az ottani viszonteladónak) oldalról alkatrészt, viszont egy két helyen már olvastam olyat, hogy nem kapták meg a rendelt árut. A kérdésem az volna, hogy a buyer protection rendszer minden paypalos fizetésnél érvényes ilyen esetekre, vagy csak adott oldalaknál, mint pl az ebay?
    A másik rész, a vicces rész ami miatt amúgy innen szeretnék rendelni, hogy valami oknál fogva még a fizetés előtti pillanatig (tovább még nem mentem, majd jövő héten szeretnék rendelni) a rendszer rosszul váltja át az gbp-euro dolgokat. Mikor megnyitom az oldalt, a rendszer alapból GBPs árakat ír, de ha átváltok Euro nézetre, akkor megváltozik az ár, ám még mindig a GBP szerepel az összegnél ( € jelet nem ír ki, itt is £ szerepel). Ha ezután újra rákattintok a GBP-re akkor viszont már kevesebbet ír rendesen GBP-ben a rendszer (kosárba helyezéskor is, stb..) mint mikor megnyitom először az oldalt.
    Itt gondolom sokat nem tudna kezdeni a rendszer a rendeléssel, ugyanis én már rendesen kifizettem és nem tehetek arról, hogy a rendszer hibázott. Ilyen esetben mik lehetnek a folytatásban?
    Ha kifizettem, már ezen az áron kell szállítaniuk vagy utólagosan a különbözetet behajthatják tőlem?
    Ha esetlegesen nem kapnám meg/küldenék el az árut, akkor felvehetem a kontaktot a paypal-al és kérhetek visszafizetést?
    A válaszokat előre is köszönöm. :R

    Az is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...

Új hozzászólás Aktív témák