-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
válasz buca84 #11849 üzenetére
Szabálytalan, a pénzmosás lehetősége miatt nem engedik.
Noha nem esküdnék meg, hogy a topikban valaki nem említette, hogy mégis átcsúszott neki, de amúgy alapvetés, hogy ilyenkor a pénzt visszafordítják a feladónak. Csak ahhoz elvileg egy PayPal ügyintéző még megvizsgálja az automatikus rendszeren fennakadt ügyet, ami idő.
Sőt, mintha valaki panaszkodott volna pár hete, hogy jó sokat várt, mégsem ért vissza a pénz.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
Kernel
nagyúr
válasz buca84 #11854 üzenetére
Én is főleg olvasni tudok angolul, azt is főleg szakmai / műszaki témában. Nem mondom, hogy nem barkácsoltam már össze angol szöveget, szükséghelyzetben, de ehhez inkább rutinosabb valaki kellene.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
atala
addikt
válasz buca84 #11850 üzenetére
Létre lehet hozni egy oldalt, ahol bárki befizethet pénzt a számládra.
- Merchant services - Website Payments Standard - Create Payment Buttons - Create one now.
Ott beállítod a pénznemet, meg az egyéb dolgokat. Ha jól emlékszem, a végén ad egy weboldal linket. Ezt a linket kell az ismerősödnek megadni. Ott beírja az összeget, belép az azonosítójával, és már el is ment az Ő számlájáról a pénz a tiedre. Viszont ez vásárlásnak minősül az Ő részéről, így neked vonnak le pénzt.
Egyszer megcsináltam, csak nem kellett. Valahol van egy magyar leírás erről, én is ez alapján csináltam, de most nem találom. -
buca84
őstag
Köszi!
De nekem most az kellene, hogy megkapjam a pénzem. Valaki azt írta, hogy majd automatikusan visszakapják a pénzüket az utalók. De én ezt szeretném megsürgetni.Írtam nekik, de egy baromi hosszú levelet kaptam, amiben csak iránymutatás van. Ezzel nem vagyok előbbre.
Dear Xy,
Thanks for your email. To help you as quickly as possible, here is some information we feel will suit your needs.
A. Why couldn't I complete my payment?
B. Where is the refund I received?
C. What is an unclaimed payment?
D. Why is my order still pending?
E. Why haven't I received a payment?
F. Why is my Top Up not showing in my account?This email is an automated response, designed to try and answer your questions as quickly as possible. If you'd like more information, simply reply to this email with as many details about your situation as possible. Your query will be prioritised and we will get back to you as soon as we can.
Yours Sincerely,
PayPalA. Why couldn't I complete my payment?
Often when you receive an error message saying your payment could not be completed, it is because your card issuer has denied the payment.
The only information that we receive is that your card provider has declined the use of this card with PayPal.
Here are some common reasons why a card issuer would decline a payment:
- There could be a limit on your credit card that has been exceeded.
- It's possible that the card issuer could be temporarily unavailable to answer the authorisation request we sent.
- Your credit card company could be blocking this transaction for security reasons as it doesn't fit your regular spending patterns.I'd encourage you to contact your credit card issuer and speak to someone who deals with online transactions to find out why this payment was denied. The general customer service at your bank may not be able to provide specific information on why a transaction was denied. You will need to contact the department in charge of online payments to obtain this information.
You may be able to complete this payment after you have spoken to your card issuer and resolved the issue. Alternatively you can add another credit card to your PayPal account.
B. Where is the refund I received?
Money is refunded according to the funding source you used to complete your original payment. If you completed this payment with your card this would been refunded to your card. Any additional parts of your payment made using your PayPal balance would have been refunded back to your PayPal account.
PayPal makes every effort to ensure that refunds to cards are processed in a timely manner. Most refunds will appear on your card account within 2-5 business days. Depending on how often your card issuer issues you a statement, it may take up to 30 days for you to see the refund reflected on your card balance. I recommend that you contact your card issuer after this timeframe to confirm that you have received your refund.
C. What is an unclaimed payment?
If the status of your payment is 'Unclaimed', the recipient has either not accepted or not received this payment.
There are several possible reasons why this payment is Unclaimed:
• Recipient has not yet opened a PayPal Account
• Recipient has not confirmed their email address
• Recipient has not registered the same email address to their PayPal
• account that you have sent the payment to
• The recipient has not chosen to accept or refuse the payment
• The recipient's email address was entered incorrectly when payment was sentWe recommend communicating with the other party involved, as this is often the quickest way to resolve this situation.
If the payment you sent is unclaimed because it has been sent to an email address that is not yet registered to a PayPal account, you may be able to cancel it by following the steps below:
1. Go to www.paypal.com and log in to your account
2. Click 'History' page near the top of the page
3. Find the payment to be cancelled
4. Click 'Cancel' in the 'Order status/Action' column of the unclaimed transaction
5. Click 'Cancel Payment'Note: You may only cancel an 'Unclaimed' payment that has a 'Cancel' button in the action column. If there is no cancel button and you can't arrange a satisfactory outcome with the recipient, you must wait 30 days for the transaction to be cancelled automatically.
If you are the recipient of the money, you can accept or refuse an unclaimed payment by following these steps:
1. Go to www.paypal.com and log in to your account.
2. Click 'History' near the top of the page.
3. Selet 'Accept' or 'Refuse' under 'Order status/Actions'.D. Why is my order still pending?
When you place an order, money isn't taken from your account immediately. Most merchants will complete your payment a few days after receiving your order. Often, merchants wait until they are ready to send your order to complete your payment.
If you purchase an intangible item, a merchant might wait until after you've used the service to complete the payment. An intangible item could be a service, a rental, or a hotel room.
The transaction status is 'Pending' until the merchant completes your order. Usually, the merchant has 29 days to complete your order. You can see the exact expiry date in the Transaction's details. If the merchant doesn't complete your order before it expires, then your order is cancelled and the transaction status changes to 'Void.'
If you decide to cancel this order the merchant will need to remove this for you from their PayPal account. As PayPal is a user initiated system we will not be able to do it for you but if your merchant is having difficulty we would be more than happy to help.
E. Why haven't I received a payment?
For your security, always check every payment notification by logging in to your PayPal account and finding the matching transaction. If the transaction is not there, it may be for a number of reasons:
• The sender may have sent the payment to an email address that you use, but you have not yet registered with PayPal.
• You may not have confirmed your email address. Until this step has been completed, all payments sent to you will show as 'Unclaimed' in the sender's PayPal account
• The sender may have entered an incorrect email address. If the email address they have entered is not an exact match for yours, the funds will not be posted to your account. If the funds have not appeared in your account, do not send the item
• The sender may be faking a payment notification to you in an attempt to defraud you for your goods or services. In each case, never send a product until you have confirmed payment has been received by logging into your PayPal account and checking the transaction. If you think the payment notification is suspicious, do not post the item. If you have already sent the item, please contact your postal company to stop the delivery. If this is not possible, you have the option to file a police report regarding possible fraud. Finally, please forward the email to us at spoof@paypal.comF. Why is my Top Up not showing in my account?
If you topped up more than 3 working days ago and the money is not showing in your PayPal balance, we possibly didn't receive all the required information from your bank.
Email us with the following details so that we can investigate the matter further:
• Transfer ID / Customer Reference ID:
• Date of Transfer:
• Amount and Currency of Transfer:
• Last 4 digits of Bank Account Number:
• Name of Banking Institution:
• Name of the Bank Account Holder:
• Method of Top Up (for example: online, through an ATM or bank) :Please make sure that the Top Up was initiated more than 3 working days ago before you forward this information because only then we can look into this further.
We will use this information to find your Top Up funds and if possible, add them to your PayPal balance. If incorrect or incomplete information was provided to your bank at the time of topping up, the transfer may fail. If this happens, your funds will be returned to your bank account within 10 working days. We will contact you by email as soon as we have found your Top Up.
PayPal will not charge any fees for failed Top Ups, however bank fees may apply. In this case, contact your bank.Copyright © 1999-2014 PayPal. All rights reserved.
This email is sent to you by the contracting entity to your User Agreement, either PayPal Inc, PayPal Pte. Ltd or PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions, Registered Office: 5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg RCS Luxembourg B 118 349.[ Szerkesztve ]
-
atala
addikt
válasz Kernel #11851 üzenetére
Nálam van az, hogy a feleségem nevén van az unicredites számla, de az én nevemen van a paypal. Nekem a webshopból szoktak fizetni, és én azt a pénzt át tudom utalni a magyar számlára, és oda is ér. Elvileg azonos névnek kell lennie, de valamiért mégis átmegy. Lehet, hogy azért, mert van egy bankártyám nekem is, és ha a számla nem is az én nevemen van, de szerepel a banknál az én nevem is. Ja, és a paypal-nél beírtam a számlaszámot, mint saját számla.
-
milapsy
aktív tag
udv az uraknak segitsegre lenne szuksegem elfelejtettem a paypalos jelszavam a biztonsagi kerdesre megadott valaszom aztmeg foleg nem tudom, bar abban sem vagyok biztos, hogy elfelejtettem a jelszavam mert januar 3-an meg siman bejelentkeztem tobszor hasznaltam mar 3-4 nap alatt hogy sikerult igy elfelejtenem az szamomra is rejtely, mintha kitoroltek volna az agyambol tegnap szerettem volna kifizetni egy rendelesem de egyszeruen nem tudok pelepni van a szamlamon penz is most fogalmam sincs mitevo legyek, annyira nem tudok angolul hogy lebonyolitsak egy ilyen telefon beszelgetest most nem tudom mar sik ideg vagyok alighanem mergemben mar veletlen ranyomtam arra is hogy nincs hozzaferesem az email cimemhez de elotte meg odaig eljutottam hogy ok küldenek nekem postan 8 napon belul a beregizett lakcimemre egy jelszot?
"én bírom a holdat, szerintem tök jó fej":) csakis a goa és a psy
-
Víz Elek
senior tag
Sziasztok!
PayPal fiókomban beléptem kíváncsiságból View Limits menüpontba, és ott az alábbi dolog fogadott... [link]Ebből én azt szűröm le, hogy a limitem 630,200 HUF, és ebből még a fennálló összeg 630,200 HUF egy évre.
Nos, most azaz érdekes, hogy én ebben az évben eddig már vásároltam 122,017 HUF értékben dolgokat, mégsem csökkent a fennálló összegem.Ez mi lehet szerintetek?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Samsung S9
-
pelenka35
őstag
Sziasztok
Készítettem egy paypal fiókot átutaltam rá x ősszeget az mikor lesz látható a paypal számlámon ?
(itt is 4 óra az átfutási idő )Gamertag:Rob3rt75
-
Kid23
újonc
Sziasztok !
Szeretnék segítséget kérni. Utaltam paypal számlámra 2014.01.02-n de sajnos nem érkezett meg az átutalt összeg. Erste deviza számláról utaltam, adatokat az utalás során helyesen adtam meg, ami lehet gondot okozhat a deviza számlán Gyöngyösi Károly szerepel míg paypalon Károly Gyöngyösi. Írtam paypalnak de szokásos üzenetet kapom 72 válasz idővel, egyébként semmi. Paypal számlám nincs összekötve a bankszámlámmal.
Érdeklődnék akinek volt már hasonló gondja megérkezett-e neki a pénz vagy visszautalták a számlára? Ha visszautalták kb. mennyi idő volt ?Várom a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
-
Kernel
nagyúr
Ez is előfordul a topikban, noha a PayPal közli, hogy saját valutában, vagyis forintban kell feltölteni, de egyesek próbálkoznak.
Ennek legutóbb is az lett az eredménye, ha jól emlékszem, hogy valaki megkapta pénzt, csak hosszabb idő alatt, ráadásul forintra átkonvertálták a cél előtt, vagyis a Unicreditnél. Tehát így érdemes devizával próbálkozni.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
ViharVadász
őstag
Sziasztok!
Szeretnék az ebay.com oldalon vásárolni, a PayPal utalással, és azt szeretném kérdezni, hogy ez a tranzakció a mi bankunk és a külföldi bank között, hogy nagy összeget fog-e terhelni a számlán? Az összeg
£4.75 lenne, hogy erre számíthatok valami nagyobb összeg levonásra, vagy euróra váltva terheli meg a számlát a normál összeget?
Elnézést, ha érthetetlen a kérdésem, most életembe szeretnék először vásárolni az eBay-en illetve a PayPal-t is most használnám először."Video games are meant to be just one thing: fun. Fun for everyone"
-
Davos73
csendes tag
Sziasztok!
Következő lenne a kérdésem egy hozzáértőhöz:
Regisztráltam a paypalon. Megadtam a kártyaszámomat és vártam a próbaterhelést a számlámon, hogy megkapjam a 4 jegyű kódot a limitek emeléséhez. Ezzel párhuzamosan vásároltam egy kinai websopban egy telefont (valójában emiatt indítottam el a regisztrációt a paypalon kizárólag). A próbaterhelés meg is érkezett a számlámra, de vele együtt már a telefon árát is levonta a számlámról a paypal és rendezte a kereskedő felé még azt megelőzően, hogy a 4 jegyű kóddal egyáltalán megerősítettem volna a kártya csatolásomat!
Hogy lehet ez?? Annál is inkább mivel a megerősítés előtti havi limit csak 21.000 ft -nek van beállítva, a levont összeg ezt pár ezerrel meghaladta?!
Azt sem értem, hogy a saját bankom (OTP) mi alapján teljesítette a kifizetést a jóváhagyásom nélkül ??
A paypal ugyanis csak a bankártyaszámomat kapta meg,ami ráadásul nem is dombornyomott és nincs hozzá a hátlapján külön kód! ( a bankommal még nem konzultáltam )Szóval hogy működik ez a rendszer?? Ez lenne a "biztonságos" rendszer?! Egy kártyaszám alapján levonható az összeg??
Köszi a válaszokat: Laci
[ Szerkesztve ]
-
tupacamaru
veterán
Van egy PP Acc-om, amihez egy OTP-s WebCard van rendelve. A WebCard-ra csak én tudok utalni, más nem. Ma az eBay-ről volt egy refound és nem tudta visszatenni a WebCrad-ra, de nem is maradt a PP Acc-on. Mi ilyenkor a teendő?
[ Szerkesztve ]
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
SzlobiG
félisten
válasz tupacamaru #11873 üzenetére
-
tupacamaru
veterán
válasz SzlobiG #11874 üzenetére
Most nézem hogy eddig volt vagy három refound, nem nagy összegek de az egyik 2012 decemberi, és egyik sincs meg.
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
SzlobiG
félisten
válasz tupacamaru #11875 üzenetére
De hol a fenébe van ez a pénz?? Ott írja hogy vissza lett utalva, de hova? Vki mondjon erre vmi okosat.
Ez amúgy a minideal oldal. Csak nem vernek át.
-
tupacamaru
veterán
válasz SzlobiG #11876 üzenetére
Neked is webkártya van hozzárendelve? Ez nem a minideal sara, látszik hogy ők visszautalták, csak a PP nem tudta neked visszautalni. Ha valamit megtudsz akkor írj már majd.
Az OTP-s wbkártyára más nem tud utalni csak én a saját számlámról amihez rendelve van, ezért nem megy a refound, mert a PP sem tud. Te sem tudnál rá nekem pénzt küldeni meg más sem. Ez a baj, szerintem. Eddig fel sem tünt mert ilyen 2x3 font meg 5$-os refound-ok voltak.
[ Szerkesztve ]
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
SzlobiG
félisten
válasz tupacamaru #11877 üzenetére
Na de akkor ott kéne lennie az összegnek a paypal accountomon mivel vissza dobja a kártya. Nem veszhet el a pénz.
Ez is OTP-s, de nem webkártya rendes normális számla.
Írok paypalnak csináljanak vmit. Nevetséges, hogy nekem azonnal leemelték a számláról a pénzt, de vissza fele már nem akar jönni mennyenek a pi...
-
tupacamaru
veterán
válasz SzlobiG #11878 üzenetére
Akkor végképp nem értem hogy a te pénzed hová tünt el. Mondjuk az enyémet sem, hogy miért nincs a PP Acc-omon. Pedig most egy nagyobb összeget fizettem ki vele.
[ Szerkesztve ]
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
tupacamaru
veterán
válasz tupacamaru #11879 üzenetére
Vagy a minusz azt jelenti hogy visszautalta a kártyádra, de kell egy-két nap amíg megjelenik rajta? Lehet hogy pár nap mulva nekem is rajta lesz?
[ Szerkesztve ]
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
SzlobiG
félisten
válasz tupacamaru #11880 üzenetére
Ebben bízok.
Már olvasom a help centert refund-al kapcsolatba.
-
erik88
aktív tag
Biztos leírtátok de nincs időm kikeresgetni de ha esetleg nem jön meg a termék vagy nem az jön amit rendeltem akkor mit kell tenni ?
-
tupacamaru
veterán
válasz erik88 #11882 üzenetére
Resolution Center->View Open Cases-nél lehet Dispute-ot nyitni. Ha megjön a csomag akkor mindenképpen videózd le a kibontását, mert csak akkor tudod bizonyítani hogy nem az volt benne amit rendeltél. Ha eBay-ről rendeltél akkor ott kell megynyitni.
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
MODERÁTOR
válasz tupacamaru #11880 üzenetére
Nem kerül azonnal rá a kártyára. 3-5 nap az átfutási idő.
-
tupacamaru
veterán
válasz pepe091 #11884 üzenetére
Ez az első eset amire felfigyeltem, akkor a jövő héten rajta lesz remélhetőleg.
Azért egy összefoglaló nem ártana az első hsz-be.
[ Szerkesztve ]
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
erik88
aktív tag
válasz tupacamaru #11883 üzenetére
Köszönöm szépen !
-
turbobusa
senior tag
Sziasztok!
Tegnap Otpdirekkel atutaltam a penzt Paypal Unicredit szamlajara. Reggel kaptam sms-t, sikeres a tranzakcio a penzt levontak, de a Paypal fiokon nem jelent meg a penz.
Mi lehet ? -
Kernel
nagyúr
válasz turbobusa #11889 üzenetére
Reggel nyitáskor indították a pénzt az OTP-től, annak a délelőtt folyamán kellene átérni a PayPal-re, ha minden jól megy.
De még most is a délelőtt "folyama" van.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
Roland06
aktív tag
Üdv.
Szeretnék segítséget kérni! Kb. 1,5 hónapja regisztráltam csak PayPal-ra és dec.05.-én rendeltem (Etotalk-ról)
egy kínai telefonhoz (THL W200) kijelzőt és TEGNAP érkezett meg és sajnos HIBÁS! Ilyenkor mi a teendő?
Előre is köszönöm! -
Kernel
nagyúr
válasz Roland06 #11891 üzenetére
Elsőre én annyit látok, hogy írni kell nekik, majd közlik a többi teendőt. Valószínűleg vissza kell postázni, de csak egyeztetés után szabad, mert RMA# -akármi nélkül nem veszik át. De nem tudom mi az RMA#, az ügyet azonosítja, vagy ilyesmi.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
Kid23
újonc
válasz Stanley-B. #11870 üzenetére
Szia
Látod erről nem tudok és nem is láttam hogy a top up résznél írt volna ilyenről. Elsődleges pénznem euró szóval nem értem miért okoz gondot. -
Hintalow
senior tag
válasz Davos73 #11872 üzenetére
A paypalon a kártya regisztráció működése:
amikor megadod a kártyaadataidat, csinál 1 dollár próbaterhelést, ha ez megvan innentől tudod használni, de limitekkel.
Az a 21.000Ft szerintem a havi pénz fogadási limit lesz, azt szokták feltüntetni (ettől függetlenül lehet, hogy unverified felhasználóként van vásárlási limit is, de az párszázezer ft nagyságrendű lehet.)
Tehát igen simán tudsz vásárolni a 400Ft-os kódbeírós móka elött is, az csak egy plusz, hogy semmiben ne legyél korlátozva.A kártyás dolog pasz. valami webkártya lesz gondolom. regisztrációnál beírtad a kártyaszámot plusz lejáratot, és a cvv kód mezőt üresen hagyva működött a dolog? akkor lehet, hogy nincs is ilyen kód a kártyához, megy anélkül is.
(amúgy logikusan végiggondolva ha az 1 dolláros regisztrációkori próba sikeresen lemegy, akkor teljesen harcrakész már a paypalod, hiszen az is egy teljesen átlagos káryás vásárlás)Kid23:
az lehet, hogy a paypalon eurót állítottál be magadnak elsődlegesnek, de az csak a paypal rendszerében létező dolog, a banki utalásokra nincs hatásal.
A paypal cég Mo.-on az unicredit banknál vezet számlát, amire lehet utalni, és az egy forint számla. tehát mindegy mit utalsz oda, a bank forintra fogja váltani, ebbe a paypalnak nincs (szerintem) beleszólása.[ Szerkesztve ]
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
Kernel
nagyúr
válasz turbobusa #11896 üzenetére
Azért is fogalmaztam úgy, "ha minden jól megy". Ha nem, akkor várni kell még. Nekem például éjfél után szokott megjelenni, amit a 16 órás zárás előtt küldök (Erste Bank).
Remélhetőleg egyezik a számlatulajdonos neve a PayPal névvel (csak utóbbi fordítva), ha jól csináltál mindent.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
-
Kernel
nagyúr
válasz turbobusa #11898 üzenetére
Később jutott eszembe, egy érdekes / tanulságos eset volt viszont a topikban. Valaki csinált egy új PP-fiókot, a régibe már nem tudott belépni.
Az új fiókba pénzt utalt, a szokott bankszámláról, természetesen az újban található Top Up azonosító kóddal. Ezután a pénz megérkezett a régi fiókba. (Noha nem tudott belépni, de jött róla az értesítés.)
Vagyis mindebből az derült ki, a PayPal annyira az első fiókhoz kötötte a bankszámlát, hogy még az egyedi azonosító dacára is a régibe ment a pénz.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Motoros topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Villanyszerelés
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Assetto Corsa Competizione
- Milyen egeret válasszak?
- Ubuntu Linux
- Escape from Tarkov
- Hobby elektronika
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...