Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Badlof2k

    senior tag

    válasz emmm #15335 üzenetére

    Üdv itt ! Jó játékot majd 😁 röviden én annyit tudok mondani teljesen más a két játék, főleg +1000 óra mindkettőbe komplexebb és több időt igényel beletanulni főképp boss mechanikákba mikor mit miért meg ugye a passiv skill fa megismerése és kitapsztalása ha saját fejed után mész elsőre azt szokták ajánlani hogy keress forumon vagy youtubeon buildet hogy hamarabb megértsd a játékot :)

    [ Szerkesztve ]

    "... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

  • TrollBalint

    addikt

    válasz emmm #15335 üzenetére

    Hello, én is a Diablo-ról váltottam, kb. fél éve eléggé beleuntam. Ami nagyon fura nekem, az a skillek, először megijedtem a passzív skill fától, és nem is értettem, hogy miket fogok én is használni, ha ez mind csak passzív. Aztán jöttek a gemek, ami elég fura volt, bár a D3-ban is szabadon cseréled, de itt meg is kellett találni őket, ne esett az öledbe minden a szintlépéssel (oké, később meg lehet venni őket, de rengeteg van) plussz a support gemek. Olyan variálást tesznek lehetővé, amilyen a Diabloban nincsen, pont ezért egy kasztból többféle igazán használható karaktert ki lehet hozni.
    Hirtelen ennyi. Ja igen, Ha kipróbálod, az eleje - szerintem - eléggé uncsi. Olyan Act 4-6-tól lehet izgalmasabb, de igazán Act 10 után :)

    https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

  • Har_melin

    Topikgazda

    válasz emmm #15335 üzenetére

    Üdv,

    ahogy már írták is: a lényege azonos (mindkettő ARPG), a megvalósítás nagyon más.

    - A Diablo még a D3-ban is egy viszonylag kötött fejlődési rendszer, a PoE sokkal szabadabb, de éppen emiatt tovább tart megtanulni.

    - A PoE-nak nincs egyértelmű végjátéka, van viszont egy most már közel 170 elemből (mapból) álló végjáték rendszere. Önmagában semmilyen jutalom nem jár ezek teljesítéséért, viszont a többféle endgame boss nehézsége komoly kihívást jelent még a gyakorlott játékosoknak is.

    - a PoE-ban (főleg a most bejelentett, decemberi új liga újdonságaival) a felszerelés sokkal könnyebben testre szabható. Itt is vannak persze csak bizonyos bossokból eső egyedi cuccok, de a craft rendszer és a trade miatt a gyűjtögetés sokkal inkább az ezekhez szükséges currency orbok beszerzésére irányul, mint magának a tárgynak a kifarmolására.

    - Mindig mindenkinek elmondom, különösen ha az illető valamelyik hagyományosabb játékból érkezik: a "majd én a magam feje után megtanulom" módszer itt gyakorlatilag nem működik. Érdemes egy kezdőknek való buildet kiválasztani és azt követni, mert így a három meghatározó tényezőből kettőre egyelőre nem kell figyelni, elég csak a loottal foglalkozni. Kérdésekre is könnyebb választ kapni, ha egy adott változás miértjét nem érti valaki, mint ha azt sem tudja, pontosan mi változott.

    - Érdemes mindig az aktuális időszakos ligában elkezdeni játszani. Egyrészt jellemzően itt sokkal többen vannak, ha trade-re van szükség, másrészt a változások miatt a korábbi buildeket amúgy is igazítani szokták ehhez - akkor meg miért ne legyen teljesebb az élmény. A mostani Delve liga még kb. két hétig tart, ismerkedni jó, ráadásul a fő eleme át is kerül majd állandó feladatként az alapjátékba.

    - A max. karakter szint lvl100, de a legtöbb játékos soha nem jut el idáig - ez nem szégyen. Lvl 93-94 fölött már olyan végtelennek tűnő grind az XP gyűjtés (és egy véletlen halál annyit vet vissza benne), hogy sokkal szórakoztatóbb egy új, izgalmasnak tűnő buildet kipróbálni. (Nem mintha sokat jelentene, de nekem öt év alatt lvl94 volt a legtovább húzott karakterem)

    Védd a fákat - egyél hódot!

Új hozzászólás Aktív témák