Új hozzászólás Aktív témák

  • Har_melin

    Topikgazda

    válasz TrollBalint #27570 üzenetére

    Igen, így határozottan tisztább, szárazabb, biztonságosabb érzés belevágni :) Viccet félretéve, tényleg más úgy játszani, hogy egy játékelemről nem az ugrik be, hogy na jó, ezt is kihagyom, hanem az, hogy hátha dob valami jót a végén. Ettől még úgy általánosságban nem köt le jobban a játék, csak amikor játszom, akkor legalább nem frusztrál - ami azért egy játéknál nem hátrány.

    Az alert leveles dolgot szerintem most egy kicsit elkapkodták. A lejjebb belinkelt NPC videóból látszik, hogy a terv az volt - szerintem -, hogy fejleszd az NPC-ket, aggass rájuk cuccokat és akkor az majd segít csökkenteni az alert szintet. Még nem élesedett a patch, nem tudom, pontosan milyen lesz majd utána a játék, de ezzel szerintem most egy kicsit ki is herélték a heist koncepcióját. Úgy gondolom elég lett volna balanszolni, hogy alacsonyabb szintű küldetéseknél kevesebbet adjon hozzá az alerthez harc, magasabbakon pedig többet.

    Védd a fákat - egyél hódot!

Új hozzászólás Aktív témák