-
GAMEPOD.hu
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
f3rdzs0
senior tag
szóval lényegében nem lesz értelme Roadhogot pickelni. triple tankben nem lesz konzisztens damage, és eddig is barom egyszerű volt megölni ha elcseszte a hookot (amit ugye elég nehéz volt eddig elcseszni)
arról nem is beszélve, hogy most azok akik megtanultuk használni a hookot, tanulhatjuk újra (mert ez a jelenelgi fél hitscan fél projectile móka még egy két extra faktort fog kapni)
f3rdzs0
-
xPraetoriaNx
senior tag
Azzal egyetértek, hogy LOS-on kívüli embert ne kapjon el, de azért az hogy "ha elkap de közben beugrasz fal mögé eltörik" igen nagy bullshit... Már eleve azt is igen nagy bullshitnek tartottam, hogy Tracer ki tud dashelni belőle (régebben nem tudott). Ha rádkötök egy kötelet, majd te bemész egy fal mögé, én meg elkezdem húzni a kötelet, akkor az nem "elszakad", hanem bizony kiránt a picsába a fal mögül téged. Igaz, (húzás erejétől függően) hogy onnantól lehet ívben fogsz felém közeledni, de attól még kihúzlak mögüle
Én mindig is mondtam, hogy ebben az esetben azért vinnyog mindenki "jajj falon keresztül hookolt brühühü" jelleggel, mert nem adtak fizikát meg "interaktív modelt" a hooknak. Ha ember azt látná, hogy a lánc / kötél (használt Roadhog skintől függően, höhö) ilyenkor meghajlik a fal peremén / "ajtófélfán", élből felfognák hogy mi történik, és emiatt nem lenne sírás...
Mégegyszer mondom, a "line of sight-on kívül is elkap" dolog fixelésével TELJESEN egyet értek (bár Hanzo után lehetne ezzel is kötözködni, ha nagyon akarnék), de ez az utóbbi ez bullshit.
Kíváncsi vagyok, hogy ez az első, "Roadhog elé húz a hook" dolog kihat-e a "bizonyos hősöket nem húz olyan közel mint kéne" bugra is, mert az is iszonyat idegesítő...
[ Szerkesztve ]
There is no war. Only the harvest.
-
Pocok256
veterán
válasz xPraetoriaNx #8502 üzenetére
Osztom a véleményed szépen összefoglaltad ez igy elég bullshit szagú.
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
f3rdzs0
senior tag
válasz xPraetoriaNx #8502 üzenetére
igen, és a hitboxokról szó sincs, mert azok a problémásak. azok lógnak ki falakon túl. azért elég sok bs hook van. főleg azok a hősök akik össze vissza ugrálnak. lehet hogy nem fognak roadhog elé kerülni, de egyszerűbb őket behookolni a hatalmas hitboxuk miatt (plusz latency gondolom)
amúgy a fixet szerintem egy Ana nerf fogja követni, és így a triple tank meta is esélyes hogy megszűnik, amit roadhog fog megszenvedni a legjobban
f3rdzs0
-
xPraetoriaNx
senior tag
válasz f3rdzs0 #8504 üzenetére
De amúgy tényleg b*sszameg, innentől ajtón / ablakon "bedobni", meg úgy bármilyen tereptárgy közelében nem lesz értelme használni a hookot, mert ha épp ugrott (vagy lagolt) valaki (ami ebben a játékban "elég gyakori", mondhatni "teljesen általános") akkor b*szhatom az egészet...
Mindegy, reméljük kurvagyorsan rájönnek hogy ez így nem lesz vicces hosszútávon, oszt visszacsinálják / kompenzálják valamivel...
There is no war. Only the harvest.
-
torik
senior tag
válasz xPraetoriaNx #8502 üzenetére
Ez így van ahogy leírtad, reméljük blizz is rájön amíg ptr-en lesz.
All that and a bag of chips
-
MODERÁTOR
Roadhog szerintem jó ahogy van. Idáig sem volt egy nagy cucc lelőni, ha nem "hozzáért" játszott vele. Szerintem.
Egy Mercy nélkül eléggé könnyen ölhető hős.
Borderless vs. Fullscreen. Tegnap ezt vettem észre, hogy Q3 után nagyon microlaggos a játék.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Jinxb1rd
addikt
Hát ezért sírt a nép, nem? De. Az okos többség.
... éééééééés most megint jön a sírás.
De egyébként jah, én így tuti nem fogok Roadhog-ot pickelni. Ideje, hogy a volt 'useless sym' helyére kerüljön valaki
Én speciel azzal se értek egyet, hogy közvetlenül roadhog elé húzza majd a hook az enemyt. Ha meglaszoznál valami nagyobb súlyt, amit épp átdobnak a fejed fölött, akkor az háton vágna. Tök mind1, hogy ez idegesítő vagy sem, ez így realisztikus.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
xPraetoriaNx
senior tag
válasz Jinxb1rd #8509 üzenetére
Roadhog igazából pseudo tank, oké hogy sok HP-ja van meg fél hp-t healel magán, de semmi "active mitigation"-je nincs... Pont ezért is én amúgy rohadtul nem tankként játszottam soha se, meg amúgy mindenki mondja hogy max "offtanknak" jó, maintanknak nem. Szóval most így lesz belőle egy valami, ami igazából tanknak se jó, illetve mostmár "squishykillernek" se feltétlen... Valszeg most először felrakom Overwatch PTR-t, hogy mire kijön élesben (már ha nem módosítanak semmi mást) addigra legyen időm eldönteni, hogy akarom-e így folytatni.
There is no war. Only the harvest.
-
saen
veterán
Pedig nagyon sanszos az Ana nerf is, a gránátja is iszonyat durva.
Azt kéne alapvetően megérteni, hogy az átlagember és a profi is egyaránt dps-t szeret legjobban játszani, erre azok a leggyengébb karakterek és belőlük van a legtöbb. Azért ez így nagyon nincs rendben. Mondom ezt úgy, hogy játszottam már sok Roadhogot, Anát meg úgy kb minden tankot/supportot.
-
Edem05
őstag
Hát nagyon sajnálnám ha Ana még kapna nerfet.
Mostanában inkább tankot játszom vagy supportot.
A játék elején pickeltem mindig Pharát. Vele van a legtöbb játszott órám, de amióta volt McCree buff meg a legutolsó Soli buff azóta elő se vettem. Így átszoktam tankra meg supportra. Ezeket valahogy sose pickeli senki. -
Jinxb1rd
addikt
Én se érzem manapság, hogy a dps-nek sok értelme lenne. Amikor mindenki kipickelte magát és látom, hogy dps-t kell választanom csak vakarom a fejem, hogy hát igazából solider nagy kedvenc volt, de már nem érzem, hogy sokat nyom a latba egy normális csapat ellen. A többi dps-t hőst még annyira nem tartom jónak.
Ezt az érvelésem alátámasztja simán az, hogy egy d.va-val simán meglőheted a 3 goldot, mikor solider is van a csapatba, akkor miért ne válasszma inkább azt, aminek sokkal jobb a túlélési képessége illetve az ultija, mint egy 200 hps papír dps-t?
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
f3rdzs0
senior tag
Ana jelenleg ugyanabban a helyzetben van mint anno Genji. a low rank genjiweebek miatt nem tűnt OP-nek, de magasabb szinten ő döntötte el a meccseket, mert túl erős volt
Ana túl jó healer ha jól tud vele célozni az ember, és a tankok miatt annyira nem is kell. miatta van triple tank meta, mert ki tudja healelni azt az 1500 HP-t ami a csatatéren van. a speedboost nerf rontott a helyzeten, mert az véget vetett a beyblade-metának, és Reaper feleslegessé vált.
emellé kapott egy gránát buffot ami meg csak még jobban rásegített erre, mert a (rossz) gamedesign miatt ha a tankok egymás nyakában vannak, nem tud rendesen healelni mindenkit (főleg aki előrébb van). viszont ha bedob oda egy gránátot, a nagy sugara miatt mindegyiket elkapja, és onnantól kezdve Lucio is fel tudja őket healelnia gránát tuti kap nerfet, és szerintem a fegyverét is változtatni fogják. vagy kisebb tára lesz, vagy alacsonyabb HPS-e
f3rdzs0
-
7
addikt
Én azért elég sokszor látom, hogy az ellenséges Pharaht nem countereli senki, és szabadon szétszed minket; pont azért, mert soldierrel és McCreevel sem szeretek jönni az emberek az én szintemen. Tekintve, hogy én meg többnyire supportolok, és más nem is szívesen áll be healelni helyettem, az én kezem is meg van kötve.
-
Jinxb1rd
addikt
Már csak bizonyíték kellene, hogy a soldier és a mcree jó pharah counterelő, mert számomra kezd inkább legendának tűnni ez a baromság, amit folyamatosan hallok, de még játék közben egyszer nem láttam alátámasztva.
Látni akarok tőletek egy videót, ahol route 66 mapon egy soliderrel vagy mcree-vel leszedtek egy össze vissza mozgó pharah-t, pocket mercyvel vagy zen healing orb-bal a nyakában.
Várom a videókat.
Mellesleg Zen sokkal jobban letudja szedni/zavarni. Sőt, még egy Meivel is hamarabb ölöm meg, mint dps hőssel. De hát a solider > pharah legenda él és megölhetetlen...
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
JSaN
addikt
Van esetleg valami tablazat hogy melyik heronak mi a counter heroja?
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
saen
veterán
válasz Jinxb1rd #8517 üzenetére
Amióta buffolták pharaht nagyon magasra tud menni, így sokkal-sokkal nehezebb lelőni, mert a sebzés csökken a távolsággal. Szerintem a legjobb counter widow jelenleg, csak azt meg azért nem merik bevállalni, mert félnek az anyázástól.
Zennel az orbot rá lehet tenni, de lelőni már nem annyira lehet. Ana még egész korrekt erre a célra, neki 3 lövés.
-
kwzatz
őstag
válasz Jinxb1rd #8513 üzenetére
"Amikor mindenki kipickelte magát és látom, hogy dps-t kell választanom csak vakarom a fejem, hogy hát igazából solider nagy kedvenc volt, de már nem érzem, hogy sokat nyom a latba egy normális csapat ellen."
Erősebb, mint valaha."Látni akarok tőletek egy videót, ahol route 66 mapon egy soliderrel vagy mcree-vel leszedtek egy össze vissza mozgó pharah-t, pocket mercyvel vagy zen healing orb-bal a nyakában."
Mercy-t szeded le először vagy Zenyattát.[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz Jinxb1rd #8521 üzenetére
Nézd meg a top50-ben hány Soldier és hány Pharah játékos van. Szerinted mi lehet az oka?
"Egyébként meg phararól van szó, nem a mercy-ről." Akkor miért írod példának, hogy mennyire nehéz leszedni Pharah-t, ha Mercy healeli folyamatosan? Lelövöd Mercy-t, utána könnyebb lesz Pharah-t. Ha Pharah-t próbálod először, akkor érthető, miért nem sikerül Soldierrel, lol.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Szerintem sem túl jó countere Pharahnak egy Soldier vagy egy McCree. Ha jól prioritizál a Pharah, és van mellette mondjuk egy tripletank csapat, akkor simán megzavarhatja annyira (az egyébként is korlátozott mozgékonysággal rendelkező) McCree-t, hogy elmenjen a kedve a támadástól. Ana-t sokkal jobbnak tartom erre a célra, csak a legtöbb Ana a DPS-ekre mutogat.
(#8527) kwzatz: Ha elég messze van a Pharah, akkor 1v1-ben sem a Soldier a favorit. Nem elég pontos, és Pharah jelenleg nagyjából konstans repülhet.
[ Szerkesztve ]
-
Jinxb1rd
addikt
Mert mercyt is annyira könnyű lelőni, ugye? Nem mozog, egy helyben áll, nem esik le. Ja meg nem is tud odarepülni máshoz. Ja és miközben őt lövöd találd ki, ki fog téged lőni? Pharah. Úgy bizony.
De igazad van, miközben pharah téged lő, te menj és nyírd ki zen-t vagy mercyt a 2-3 tank mögött.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
kwzatz
őstag
válasz f3rdzs0 #8524 üzenetére
Ez is bejöhet, ha sikerül nagyon pontosan célozni. Bár ilyenkor megesik, hogy lemegy a földre míg maxon nincs a hp-ja a Mercy healtől, aztán jön újra.
Meg azért azt észre kellene venni, hogy 1v2 szituációról beszélünk ilyenkor.
1v1 Soldier vs Pharah csatában Soldier a favorit.
1v2 Soldier vs Pharah+Mercy nyilván rohadt nehéz dolgod van. De milyen 1v2-ben ne lenne?
Kérsz magad mellé te is pocket healert, ha már Mercy van Pharahnak, mehet melléd is, megint ti vagytok a favorit. Vagy kérsz magad mellé Zent, a két orbbal ismét ti vagytok a favorit, és szimplán mind azért, mert Soldier vs Pharah csatában Soldier a favorit.Jinxb1rd: De te folyamatosan arról beszélsz, hogy milyen nehéz az 1v2, azt azért remélem észrevetted.
[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz Jinxb1rd #8530 üzenetére
Jinxb1rd: Jó, hagyjuk, nincs nekem erre energiám. Nehéz az 1v2, igazad van. Nem lehet lelőni, ezért dominálják a Pharah-k a leaderboardot... Ja nem, mert Soldierök dominálják.
Brumi1024: "Ha elég messze van a Pharah, akkor 1v1-ben sem a Soldier a favorit. Nem elég pontos, és Pharah jelenleg nagyjából konstans repülhet." Ha túl messze van, akkor nem veszi ki a részét az objective-ből, ráadásul célozni sem könnyű neki. Egyébként 1v1-ben Soldier healje miatt is hátrányban van.
[ Szerkesztve ]
-
xPraetoriaNx
senior tag
Nem ajánlom fel hogy csinálok videót róla, mert egyáltalán nem vagyok "pro" McCree / Soldier, de ugyanakkor tény ami tény, nekem is Pharák ellen a pocket Mercy / Zen orb miatt szokott INKÁBB (tehát nem kizárólag) bajom lenni. Ha nincs healere akkor McCree-vel testre 3 lövés leszedni asszem...
1v2 meg igazából szerintem minden karakterrel nehéz, szóval ott meg már lényegtelen a Pharah.
Sz'al mindkettőtöknek igaza van, csak elbeszéltek egymás mellett.
[ Szerkesztve ]
There is no war. Only the harvest.
-
brumi1024
veterán
Szerintem pont, hogy messzebbről könnyebb célozni, csupán figyelni kell merre mozog a célpont. Valahogy így.
A Soldier pedig nem domináns, jelenleg a legtöbb pro team eléggé ritkán hozza.
[ Szerkesztve ]
-
Pocok256
veterán
Soldier phara ellen egyes mapokon ahol nyitott tér van SEMMIT nem ér főleg pocket mercyvel. Ugyanúgy mccre is tökre hatástalan mert semmit nem sebez rá. Aminek van értelme az a zen widow. Főleg zen nagyon jó phara ellen lövése elegendően gyors és debuffal megfelelően sebez. Ettől függetlenül valós a probléma, hoyg a pocket mercys pahara ellen solo soldiert küldenek mert ,hogy lője le, esélytelen.
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
torik
senior tag
A témához:
Ha pocket healere van bármelyik karakternek akkor mindegy mivel van az ember, hard counterrel is problémás leszedni őket de egyébként sniper karaktereken kívül tényleg csak soldier / mccree tudja valamennyire zaklatni pharát. Zenya és Mei lövedékének elég travel time-ja van ahhoz hogy ne lehessen nagyon építeni rá szvsz.
Ja és tényleg nem megölni kell, elég zavarkászni hogy ne akarjon nagyon repkedni, figyeled az eget és lövöd ha meglátod, az elég szokott lenni. Soldier ilyen téren inkább disruptor szerepet tölt be (ha nem vagy szuper skilles)(#8509) Jinxb1rd
"Én speciel azzal se értek egyet, hogy közvetlenül roadhog elé húzza majd a hook az enemyt. Ha meglaszoznál valami nagyobb súlyt, amit épp átdobnak a fejed fölött, akkor az háton vágna. Tök mind1, hogy ez idegesítő vagy sem, ez így realisztikus."
Azt tudod hogy arra a játékban található elemre írod a nem realisztikus jelzőt ahol halálos zenét lehet lőni az ellenfélre?
[ Szerkesztve ]
All that and a bag of chips
-
Jinxb1rd
addikt
Manapság is sok olyan szám megy a rádióba, amire rá lehetne fogni, hogy halálos.
A macskám egyszer kiugrott az erkélyről, amikor egy exem Beyonce-t rakott be. Nem a macskát okolom, hanem a csajt.Zavargászás az arra jó, hogy kialakul egy jó kis 5v6, ahol soldier végig phara-val lesz elfoglalva, semmit nem fog segíteni a csapatának, mint mondjuk lelőni rein pajzsát. Szóval zavargássza-zavargássza pharat, ökölbe szorult seggel próbál valamit csinálni ellene, közben néha néha meghal egy egy földi egységtől, akik ezt észreveszik. Mert míg pharat csak néhány hős tudja megfelelően sebezni, solidert akárki.
Szóval én még mindig nem értem, milyen érv is szól a Solider > phara mellett?
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
kwzatz
őstag
válasz brumi1024 #8533 üzenetére
"Szerintem pont, hogy messzebbről könnyebb célozni, csupán figyelni kell merre mozog a célpont."
1. Ez a videón már messze van? Talán az utolsó rakétatalálatra lehet ráerőltetni a "messze" szót. Ráadásul egy soldier nem úgy mozog az ide-oda sprintjével, mint egy éppen leeső kis practice bot.
2. Ha tényleg messze van, akkor gyakorlatilag esélytelen, hogy eltaláljon, azért a rakétának van travel time-ja.Pocok256: "Soldier phara ellen egyes mapokon ahol nyitott tér van SEMMIT nem ér" Én nem tudom... lehet, hogy másik játékkal játszok, de pont a nyílt tereken lehet a legkönnyebben lelőni, mert nehezebben tud visszahúzódni fedezékbe, és Pharah-val pont az ilyen mapeken érzem magam a legkevésbé biztonságban a levegőben. De nem tudom, én csak arról tudok nyilatkozni, amit 2200-2800 SR közötti meccseken tapasztaltam.
-
NyxNyxNyx
addikt
válasz Jinxb1rd #8517 üzenetére
Én is Mei-el ölöm meg leghamarabb, valahogy azzal könnyebb a fejes(gondolom, mert projectile). Márpedig fejes kell, hogy leszedd. Na jó, Widow-val hamarabb megölöm, de ha pocketmercy-je van és téged koncentrál ki, akkor ott sincs sok esélyed csapattársak segítsége nélkül.
"Ezt az érvelésem alátámasztja simán az, hogy egy d.va-val simán meglőheted a 3 goldot, mikor solider is van a csapatba"
Azért elim és elim között van különbség. Komolyan a chates pöcsméregetés legidegesítőbb karaktere a goldjaira büszke D'Va, mert épp 2 dmg-dzsel hozzájárult a killekhez és azért már jár. Mondjuk az jó ha van a csapatban egy D'Va, és örülnék egy Baby D'Va nerfnek is.
Én Soldierrel érzem magam a legjobbnak, ha nem azzal megyek érzem, hogy szarabbul megy a csapatnak. McCree-t nagyon kevésnek érzem Pharah-ban meg nincsenek meg a játékóráim.
Tegnap játszottam kettő compot, ilyen rosszul még sosem ment, de így is sikerült feljebb lépni pár ponttal. Jóval többet ad nekem egy győzelemért, mint amennyit elvesz egy vereségért.
[ Szerkesztve ]
"I've tried the same thing 8 times and I'm all out of ideas..."
-
MK VII
veterán
Most már hozzászólok én is, mert úgy látom akik az mellett érvelnek, hogy Pharah ellen a Soldier kutyafitty, ott látszik, hogy nagyon még nem mentek neki Pharahnak Soldierrel.
Igen is messziről és nyílt pályán is szépen leszedhető Pharah... Nagyon sokszor szedtem le Soldier-rel Pharah-t. Nem nagy kunszt, ha nem kap Mercy-től segítséget.Szóval én neked adok igazat.
Különben meg BUÉK mindenkinek.
Szépen termeltetek mióta nem voltam. 100+ üzenet...[ Szerkesztve ]
-
Pocok256
veterán
Nyitott térénél tud távolságot tartani míg te 5 dmg t sebzel rá nagy nehezen lövésenként max addig ő simán szétlövi a reinedet vagy téged mert neki nincs dmg handicapje a távolság miatt. Nem egyszer volt az, hoyg próbáltam lelőni a messze repülő pharat és konkrétan nullát sebeztem rá míg ő 3-4 rakétával megbontotta az egész felállást és rést ütött a csapatomba, egy össze vissza repkledő vagy forgó rein nem sokat ér valljuk be, és ez minden egységre igaz. Pharanak nem csak az a lényege, hogy öljön mikor levegőbe van, hanem , hogy robbanás miatt össze vissza lökdösse az enemyt, így szétszórja és megzavarja őket.
Aki pedig amellett érve, hogy könnyű lelőni gondoljon bele 5 dmg t sebez 1 lövése a pharan. Pharanak van 200 élete az azt jelenti hogy 40 töltény kell bele. az azt jelenti hogy újra is kell töltened közben és ez csak akkor van ha 100% os pontosságod van ami elég lehetetlen ha már 80% a pontosságod ami még midnig nagyon sok mivel messzire nagy a szórás (ezt még midnig lehetetlen elérni) akkor már 2 szer kell táraznod plusz lőnöd ami azt jelenti hoyg 30-40 secig lősz folyamatosan egy pharat 80% os tüzelési pontossággal. Szóval értem én, hogy megy a legenda csak a matek teljesen mást mond
[ Szerkesztve ]
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
brumi1024
veterán
A trükk az, hogy nem oda lősz ahol van, hanem oda ahol lesz. És nem feltétlen azt kell lőni, aki éppen rád fókuszál. Őt érdemes megnézni élesben. De továbbra is ott vagyunk, hogy van egy Soldier, aki fél percet elpötyög egy Pharah-val, aki közben zavarja az ellenfél csapatot, tehát kialakult egy 6v5 szituáció. Ezzel szemben mondjuk egy közepes Widownak 2 sec egy Pharah, 5 egy Pharmercy.
Más: Na a mai két meccsel meglett a platina is. 1405-2522, 98%-ban soloQ, 71 meccs alatt, D.va-Mercy-Road-Lucio-Ana kombóval.
[ Szerkesztve ]
-
skitzoo
senior tag
válasz brumi1024 #8545 üzenetére
Este nekem is meglesz!
Persze csak ha asszony enged játszani.[ Szerkesztve ]
"Tudod, mi a pokol? Nem tűz és ördögök... nem az, amit gyerekkorunkban tanultunk! Mi magunk építjük a magunk poklát... még életünkben... ahányszor fájdalmat okozunk... ahányszor szenvedést okozunk!"
-
kwzatz
őstag
válasz Pocok256 #8543 üzenetére
"Aki pedig amellett érve, hogy könnyű lelőni gondoljon bele 5 dmg t sebez 1 lövése a pharan." 6dmg-et. "Pharanak van 200 élete az azt jelenti hogy 40 töltény kell bele." 34.
"az azt jelenti hogy újra is kell töltened közben és ez csak akkor van ha 100% os pontosságod van ami elég lehetetlen ha már 80% a pontosságod ami még midnig nagyon sok mivel messzire nagy a szórás (ezt még midnig lehetetlen elérni) akkor már 2 szer kell táraznod plusz lőnöd ami azt jelenti hoyg 30-40 secig lősz folyamatosan egy pharat 80% os tüzelési pontossággal. Szóval értem én, hogy megy a legenda csak a matek teljesen mást mond " Itt pedig már matekről szó sem volt, csak túlzásokról.
A legrosszabb szcenárióban is 25 másodperc lenne:
A lehető legmesszebb van Pharah, 6dmg/golyó, 3 másodperc helyett csak 5 másodperc alatt üríted a tárat, hogy ne legyen nagy szórás, nem lövök egyszer sem fejre, nincs rajtam buff, vagy rajta debuff, és csak 30%-ban találok, így reload time-mal együtt 25 másodperc. Aztán gondolkozzunk el rajta, mennyire realisztikus ez és hányszor van ilyen egy meccsen. Illetve hányszor van olyan, hogy közelebb van hozzám, és 3 másodpercen belül meghal.brumi1024: Igen, meg érdemes annak a másik 25-30 Soldier játékosnak a videóit is megnézni, aki a top 50-ben van, legyen szó bármelyik régióról, miközben 1-1 Pharah van csak ugyanígy. Emellett ahogy nézem a kommented, nem játszol Soldierrel, sőt, semmilyen Attack heróval.
De mindegy, kiszálltam, természetesen mindenki azt gondol, amit akar, az én tapasztalatom teljesen mást mutat, így nyilván nem fogjuk meggyőzni egymást. -
Pocok256
veterán
Ezek után most már tényleg veled fogok játszani mert egyedül phara ellen szoktam veszteni de te mivel 3 sec alatt meglödö átlagban ezért veled always win lenne
Szóval szerinted életszerű, hogy 25 secig lövöd halál pontosan pharat ? Értem
Amúgy pont azokról a pharakrol van szó akik mint írtam nyitott terepen vannak és magasaba amiről te írtad,, hogy azokat a legkönnyebb megölni a te számításod szerint ha halálpontosan lősz 25 secig kellene egyfolytában csak őt lőnöd. Ez szerintem minden csak nem könnyű, na meg nem realisztikus.
[ Szerkesztve ]
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
brumi1024
veterán
Akkor picit tovább kellett volna nézni, mert quickben játszom mindennel. Az, hogy ebben a szezonban nem hoztam attack herot compra annak köszönhető, hogy jelenleg az esetek nagy részében életképtelenek. Most egy Road jobban betölti a DPS szerepét mint a legtöbb attack hero, a hook instantkillel, illetve a szerencsés jobbklikk instantkillel.
Illetve Pocok írta le felettem: 25 másodperc. 1 perc alatt meg lehet nyerni egy meccset, te pedig 25 másodpercig lőnél egy jó Pharah-t? Nem tűnik életszerűnek. Egy Widow-nak ugyanez egy flick.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...