Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Andie

    őstag

    válasz CounterBoci #490 üzenetére

    Hát cimborám, én nem az olajtól félnék, hanem inkább a fémektől. Tudvalevő, hogy a fémek, különösen a nehézfémek (heavy metal ugye :) ) igen szuperül szivódnak fel szervezetben, és ott is maradnak. Lásd régebben arzén, manapság meg ólom, higany, stb. Ezek aztán szépen passzrateszik a vért, aztán annyi.
    Javaslom sürgösen keresd fel az üzemorvost, ebben a munkakörben erösen pótlékos-esélyes vagy, hamár emellett tetted le a voksod. Persze semmiféle pótlék nem kárpótol azokért az évekért, amit a meló vesz el töled nap mint nap.
    Nincs esély valami kevésbé életveszélyes melót vállalnod? :F

    Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999

  • Andie

    őstag

    válasz CounterBoci #492 üzenetére

    A technológus nem iróasztal mögött dolgozik? Mér kell neked beállni a gyártósorba? Én is infó mérnök vagyok, mégsem szereltem össze gépeket meg forrasztottam alaplapot sosem. Na persze ebbe nem szólhatok bele.
    Húzott, hengerelt acél : hát ha ezek elérik valahol a gyártósorban az olvadáspontot, azaz képesek párologni, akkor bizony azok bejutnak a tüdődbe is. És én nem értek hozzá, de mikor párolog egy fém, ott bármivé is alakulhat, ugye. (kémiából majdnem megbuktam, de ugye halmazállapotváltozáskor a molekulák átalakulnak mássá, tehát épp az acélból is lehet nehézfémgőz, vagy ilyesmi)

    Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999

  • Andie

    őstag

    válasz CounterBoci #495 üzenetére

    Aha, igy már értem.
    Hát ez már számomra is csak találgatás, de csak gondolj bele : a cigiböl a kátrány ugye tudjuk szépen lerakódik a tüdőhólyagokban, csökkentve annak levegőfelvevő felületét, plusz roncsol is. Namost te 4 mp-enként kb 4 liter olajgőzzel kevert levegőt lélegzel be. Legyen ennek 10%-a olaj. Ez 1 deci olaj. Huh, még belegondolni is dúrva.