- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Bestbuy játékok
- Diablo IV
- EAFC 24
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
- Dragon Age: Origins
- The Elder Scrolls V: Skyrim
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
WZP
aktív tag
válasz N.Ferry #77200 üzenetére
Ha kurblis, akkor annak a tekerője alatt van egy zégergyűrű szerűség, azt kitolod valami vékony csavarhúzóval, és lehúzod a kurblit.(nem egyszerű eltalálni) Műanyag kis csavartakarókat kiszeded, csavarokat kicsavarod, aztán meg csak körbe szépen ki kell pattintgatni a patentokat.
Inter Arma Enim Silent Leges
-
WZP
aktív tag
Nem tudom ki van itt... de, megy a mesterkurzus, aztán lehetne valamit csinálni. Már ha olvassa ezt valaki
Inter Arma Enim Silent Leges
-
WZP
aktív tag
Na. Megtörtént aminek meg kellett.
A végeredmény, bár nem túl acélos, azért nem is vészes. A 4100 körüli bezuhanás nem kéne oda.... gyári intercoolerre mondták hogy nem az igazi sokat kitakar belőle a lökhárító, illetve nem is túl nagy. Jó meleg volt a beszívott levegője a motornak...
Inter Arma Enim Silent Leges
-
WZP
aktív tag
válasz AMD Power #77264 üzenetére
Poénból rákattintottam a linkedre és nézelődtem, erre mit találok ?
https://joautok.hu/hasznaltauto/opel/astra/astra-cabrio-18-16v/egv6z9a/
Azthiszem a tizedik parkoláson lőttem. Eladósorba került úgytűnik.
#77267 _seth_: Nahát. Be lett rakva valahova ? Feltűnt hogy sok megtekintés lett rajta.
#77276 kaszaking: [link]
Azóta tudtam meg dolgokat az autóról. A legérdekesebb hogy XEV vezérműtengelyek lettek belerakva, de nem biztos hogy teljesen okés lett a beépítés... ezzel majd kezdenem kell valamit, de még nem tudom mit.
Inter Arma Enim Silent Leges
-
-
WZP
aktív tag
Nem kötelező amennyire tudom. Nem akarok nagy hülyeséget mondani... a többiek majd kijavítanak ha tévedek... de azthiszem úgy van hogy főleg régebbi évjáratoknál szeret megkotlani a pumpa, mert nagyon feszíti az ékszíj a tengelyét, és a legegyszerűbb akkor cserélni amikor a vezérlés is van cserélve, mert akkor nem kell újra szétborítani a motort később.
Többiek: köszi a neveket. Megnézem mit lehet tenni
Inter Arma Enim Silent Leges
-
WZP
aktív tag
válasz Szada85 #77612 üzenetére
Egész ismerős a leírt jelenség. Nekem is egyre inkább az az érzésem hogy kuplung bajom lesz. Nagyobb fokozatokban, mondjuk 5.-ben, 2000 környékén ha lepadlózom akkor miután megjön a turbónyomás érdekes kis rángatást ad elő az autó. Nem olyan mintha egy az egyben elcsúszna a kuplung, csak mintha meg-meg csúszkálna nagyon piciket... kíváncsi leszek majd mit mondasz személyesen
Inter Arma Enim Silent Leges
-
WZP
aktív tag
válasz Petyyyyy #77634 üzenetére
Azért is jó az OPC mert egy sima utcai tucat autó izmosítása, és nagyon sok alkatrész csereszabatos. És mivel tucatautó, ezért olcsó az alkatrész hozzá, de legalábbis nincsen rajta prémium. JA NEM. 3 ajtós Astra G bal ajtó gumikéder 36 ezer forint. Pfff
Inter Arma Enim Silent Leges
-
WZP
aktív tag
válasz zolikaDB #77813 üzenetére
Tuti hogy motortér kialakítástól függ, mert nekem a Z14XEP mellé legfeljebb 61Ah-s Exide Premium EA612 fért. Ez 242mm hosszú. De ebbe az autóba ugye gyárilag 44Ah-s van azthiszem...
Ellenben az OPC2-ben meg valami Varta van, ami nem tudom hány mm, de azt tudom hogy 72Ah-s... szóval ebben tuti nagyobb a tálca.
Indítóáram meg azért a nagyobb a jobb, mert ez mutatja mennyire hamar tudja leadni az akku a benne lévő kakaót. Főleg hogy nagy hidegben nem is tudja azt ami rá van írva. De amennyire tudom mint a kapacitásnál is, itt is inkább a nagyköbcentis benzin és dízel motoroknál van jelentősége(főleg dízelnél az izzítás miatt) mert ilyen kisköbcentis benzineseket kb minden beindít.
De majd a kollégák kijavítanak ha tévedek.
Inter Arma Enim Silent Leges
-
WZP
aktív tag
válasz zolikaDB #77821 üzenetére
72-eset egyébként tényleg csak akkor javasolok ha nagyon sokat égeted valami miatt a tompítottat, hallgatsz rádiót(esetleg mélyládával), töltesz telefont/notebookot álló autónál és/vagy nagyon sokat mész nagyon rövid utakat városban, és nincs lehetőséged otthon rátölteni néha konnektorból az akkura, mert amúgy szerintem erős overkill.
Inter Arma Enim Silent Leges
-
WZP
aktív tag
-
WZP
aktív tag
válasz Luck Dragon #78450 üzenetére
Bár a meghibásodás leírásából úgy tűnik, hogy a konkrét darab volt defektes, azért én utánanéznék az autó töltési rendszerének is. Én éppen most szívok vele... Nézd meg hogy járó motornál 13.8 és 14.4 Volt között van a töltés, illetve hogy álló autónál, nyugalmi állapotban nincs-e parazitikus terhelés az akkun. 30mA-körül kéne legyen az autó fogyasztása ilyenkor normális esetben... mert aztán a következő akkuval is így járhatsz, hogy 1 év alatt elköszön.
Inter Arma Enim Silent Leges
-
WZP
aktív tag
válasz Luck Dragon #78480 üzenetére
Nem kell rögtön szerelőhöz rohanni de szerintem otthon egy multiméteres rámérést azért megérhet hogy ne kelljen potenciálisan 1 év múlva újabb 20k-t kidobni. nagy hiba kibukik egy 2 perces méréssel.
Inter Arma Enim Silent Leges
-
WZP
aktív tag
válasz Szada85 #78501 üzenetére
A tompított folyamatos égetése 120Watt lenne. A nappali menetfény lényege, hogy például alacsonyan szembe sütő napnál is lássad a szembejövőt, sötét alagútban ne váljon láthatatlanná behajtás után az összes autó, stb. Es megoldja ezt a feladatot kb 30Wattból, ami felszorozva sokszázezer autóra már a benzinfogyasztáson is erősen meglátszik. Külön jó, hogy még az emeltfényű H7 élettartama se megy el arra hogy nappal égesd.
Hátulról gondolom azért nincs, mert egyrészt akivel egy irányba mész, azzal nincsen akkora sebességkülönbséged. Másrészt gondolom ha erős piros lenne, akkor a féklámpával lehetne összetéveszteni könnyen, ha erős fehér, akkor azt hinnéd hogy jön, nem pedig megy.
Autópályán meg kötelező a tompított, ha esik, ha nem.
Inter Arma Enim Silent Leges
-
WZP
aktív tag
válasz trassher #78510 üzenetére
Ilyenkor kell kivakuzni a retináját És ezért is szoktam kapcsolni tompítottat, annak ellenére hogy ha van menetfényed akkor elméletileg nem kötelező pályán. (bár az OPC-ben meg már nincsen menetfényem, szóval itt nem fenyeget ilyesmi, kapcsolok és kész ) Amúgy tervezek is egy ilyen aranyost, mert OPC-n már nem szeretném megfuratni a drága lököst [link]
Ez egyben ködlámpa, DRL, és kanyarfény.
Akku téma: Exide EA612. Most egy éves, eddig hibátlan. Forexnél nemrég mértek rá. Nagyobb indítóáramot tudott mint ami rá van írva
Amúgy egy ilyen mobil bikán azért gondolkozom. Használható power banknak is telefonnak pl... de váratlan indítási nehézségnél meg életet menthet. https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=18406
Inter Arma Enim Silent Leges
-
WZP
aktív tag
válasz BullKoxa #79872 üzenetére
A kép közepétől picit jobbra-fel van az a fekete géptető ütköző. Na azt kell kivenni, és ott a lyukon keresztül tudod állítani egy hosszú imbusszal. Javaslom hogy hozzáértőkkel csináltatsd. 5 perc alatt végeznek és általában egy ezredesért beállítják. Ahogy tudom sajnos a TYC és a DEPO időnként annyira nem méretpontos hogy nem lehet teljesen jól beállítani
Közben lassan nálam is épül szépül az autó
Megérkezett a lefújószelep és lassan beépítésre kerül.
DRL nálam is bekerült. 3in1 elvileg, ködlámpa, DRL, kanyarfény. Kicsit buta egyik másik funkció, pl nem kormányszöget figyel a kanyarfény... de a gyári ködlámpa helyére ment. Az a lényeg.
Fogyasztáshoz ennyit tudok hozzászólni 450 kilóméter eddig a rekordom egy tankkal.
Inter Arma Enim Silent Leges
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Elfelejtettem a film címét
- iPhone topik
- Synology NAS
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Suzuki topik
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest