-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
-
Bilux
veterán
válasz HdRew #105169 üzenetére
Ezért ott hagyni egy autót? Kopó alkatrészekről beszélsz...
Akkor számolj még vezérlés cserével is illetve olajok szűrők cseréjével is...
Ki lehet fogni költségmenetes autót is, de az jóval drágább vagy fel sem kerül a hahu-ra. Ne akarj új autót használt áron és főleg ne fizettesd ki a tulajjal a fogyó kopó alkatrészeket.
A megtekintett állapotban működik nem?Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
-
senior tag
válasz HdRew #105174 üzenetére
Az előző J Astránkba 4 éves sem volt amikor 60e km után cserélni kellett a kettőstömegűt és akkor még nem 5 év garival árulták az Opeleket. Nyilván itt a márkakereskedés is érezte, hogy ez gáz, de így is 200k-t hagytunk ott a szervízbe, úgy hogy a maradék 400k-t a gyártó/importőr fizette ki (kuplung szett és kettőstömegű csere volt).
De volt rajta gyújtótrafó csere is (egyben kellett minden a négyet cserélni, mert nem lehetett külön): 100k.Sajnos ez a realitás, hogy legyen ott a zsebedben min fél millió, mert bármikor kellhet.
#105176
Saját tapasztalat, hogy a legtöbb helyen ilyen trehányak. Most egy GrandlandX boldog tulaja volt vagyok, de 2 éve az autókozmetikus szólt, hogy kiegyenlítő tartályban már alig van hűtőfolyadék, mindezt az éves szervíz után, úgy hogy a számlán van is egy 26k-s tétel ami az éves átvizsgálás.[ Szerkesztve ]
-
-
Bilux
veterán
válasz HdRew #105179 üzenetére
Azzal a kuplunggal, ha nem csúszott vagy zörgött a kettőstömegű valószínűleg még évekig eljárnál. A szerkezet sajnos viszonylag hamar kikeményedik. Ha szerelőhöz viszed mindig az autót ha úgy is gondolod hogy nincs semmi baja akkor is találni fog valamit. De tény van olyan szerelő is aki nem preventív módon szerel hanem ha már teljesen megkotlott.
Imádom mikor csak betétet cserélnek egy fékben úgy, hogy nem szabályozzák fel a tárcsát előtte.
Tulajdonos meg tapsol milyen olcsón megúszta...
Csak mikor fékezni akar döbben rá milyen rossz a fékhatás.Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
-
ncc1701
veterán
válasz HdRew #105176 üzenetére
Én nemhogy szabit veszek ki kocsi szereléshez, hanem mivel a szerelő haverral csináljuk, ezért ugyanúgy nyakig retkes szoktam lenni, mint a haver. De legalább már elég jól ismerem a kocsimat alulról is. És az insignia bőven ad elég alkalmat arra, h alulról nézegessem. Viszont szép. Neked priusod van, az nem szép, de legalább nem kell sokat buzerálni. Választhatsz.
Én úgy szoktam fogalmazni, h az insignia megbízható autó, és két nagyobb ráköltés között már nem kell egyátalán rákölteni.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz HdRew #105179 üzenetére
Ha vétel után nem akarsz 500k-t kiadni, akkor veszel egy 1 misivel drágább kocsit, ott ha mákod van ezt valaki megcsinálta már előtted és úgy adod ki a pénzt rá
Viccet félretéve, neked is G Astra a javallott. Ott nincs ilyen para, gyári alkatrészből megcsinálják a kuplungozást 100 ropiból.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
csoszogi
tag
válasz HdRew #105189 üzenetére
Keress vissza a nevemre miféle bajaim is voltak. 2010-es gyártású J Astra A16XER, 96000km el 2017-ben megvettem, akkor jó állapotú volt, nem kellett rá költeni ez első években, aztán meg kellett, nem is keveset, sokféle baj előjött, pedig keveset használtuk, de ahogy a szerelőm is mondta: megette az idő, silányabb alkatrészek stb... Most talán megint nem kell rá költeni. Van aki hasonló cipőben jár, mint én, van aki nem ezzel a típussal. És olyan is van itt, aki többet szívott ugyanazzal a típussal, mint mások. De itt senki nem úszta meg, hogy költeni kell az autóra.
[ Szerkesztve ]