Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz ntomka #93309 üzenetére

    A jogalkotó évtizedes lemaradásban van. Kompetens ember szerintem ott környéken nem volt soha.
    Erre is van megoldás: ha a leírás szerint kötöd be a Lumenetnél vett menetfényt mégis büntet miatta a rendőr, csekk és jegyzőkönyv mellékelésével fizetik a büntetésedet, a többit lemeccselik ők. Nekem ilyen mennyiségű biztosíték már bőven elég :B

    12k volt a menetfény. Az átalakításhoz kellett egy mérőszalag, 3-as fúrószár és fúró meg 1 óra, ja meg csavarhúzó. A G Astra jóféle típushibás kapcsolója 5k bontóban, ami ugyanúgy szar mind, 39k a gyári, ami ha sokat kapcsolják 100k km után már kontaktos is.
    Lámpák, amik szeretnek belülről szétégni bontottan ha nagyon mákod van 15k egy pár, ha nincs akkor 20-25, Depo és TYC lutri, hogy éppen milyenek, az is lesz 35k a pár.

    Rád bízom a kiszámolását, hogy megéri-e. Nekem meg, nem is kicsit.

    CAN rendszert nem tudom miben érinti a DRL, köze nincs hozzá, főleg nem szopó bekötni. Pont ugyanaz, mint a nem CAN hálózatosaknak.

    [ Szerkesztve ]

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • Markizmark

    addikt

    válasz ntomka #93309 üzenetére

    Én már csak arra volnék kíváncsi, hogy hány km-t és évet kell futni az autóval, hogy megérje ez az átalakítás mindennel együtt, egy normális, mondjuk osram minőségre

    Nagy autós hétvégén vettem az enyémet a lumeneten, 15k volt, azóta sem volt soha ennyire akciós.

    Gondolom Te üzemanyag megtakarításra gondolsz. Na hát én nem azért vettem. Egyrészt kényelmes, hogy nem kell kapcsolgatni, másrészt nappal és jó látási viszonyok között fölöslegesen világít az autó hátulja. És a legfontosabb, fényes nappal nem égetem az egyébként is "rövidített" élettartamú emelt fényerejű izzóimat, ráadásul nem melegítem vele a szintén fontos foncsort.
    Minek virítson elöl az az izzó, ami arra való elsősorban hogy LÁSSAK, nem pedig arra, hogy lássanak?

    Egyébként minden nap autózom munkába egyik városból a másikba, pályán.
    Nem számolgattam megtérülést, de 60ezret mentem az autóval anélkül, hogy az Osram NB-ket 2014 óta cserélni kellett volna. 2016 óta van menetfényem.

    [ Szerkesztve ]

    Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

  • F_Gergely

    őstag

    válasz ntomka #93309 üzenetére

    Nekem pl azért érné meg a nappali menetfény, mert a xenon izzó ára nem pár ezer huf, 30 ezer volt az osram izzó a két lámpába szóval feleslegesen és értelmetlenül nem égetem, mert fogyaszt is rendesen. Helyette fényes nappal tökéletesen elég a menetfény, ha sötétedik, automatán úgyis felkapcsolja az autó a tompítottat.

Új hozzászólás Aktív témák