Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz lezso6 #108114 üzenetére

    Feladtam b@szod.

    Egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy érted-e amikor valaki szarkasztikus, túloz vagy próbál egy görbe tükröt tartani eléd vagy direkt csinálod.
    Nekem azzal van bajom és arra próbálok rávilágítani, hogy az a differencia, amiről beszélgetünk egy olyan érték -optimális, tökéletes helyzetet nézve- amit nem fogsz érezni. De cserébe sokba kerül és bonyolult miatta az autó szívórendszere.

    Arról az objektív tényről van szó, hogy a változó szívócső miatt a Z14XEP már 2000 alatt is tudja azt, amihez egy sima 16 szelepesnek 3000+ kell. Mert utóbbival 2000 RPM alatt hiába parkettázol, akkor sem történik gyakorlatilag semmi 50-60-as tempónál.

    Ezt konkrétan objektíven hülyeség, nem igaz, kamu, hasból kivert érték. Hoztam rá egy rakat görbét ahol meg is nézheted. Továbbra is várom ennek az alátámasztását. Mert nekem ezzel van a gondom, nem azzal, hogy 3 közepesen tréningezett cerkóffal jobban húz-e a twinport, mint a sima 2000-es fordulaton. Ám legyen. Beültetlek egy XEP meg XE motoros, ugyanolyan G-be, az életben nem fogod megmondani a diffit, de a görbék alapján még a mérőpadon is izzadni fognak a pixelek, hogy meglegyen a diffi.

    És erről úgynevezett vitát kell folytatni. Csak nem értem miért, mert ez szubjektíven és objektíven is eldőlt meccs. Nem, nincs akkora diffi amiről te szeretnél itt bárkit meggyőzni, az eltérés a görbéken és a valóságban is érezhetően erősen közelít a nullába. Nem pedig a valahova, amit idézem:

    10 Nm-nél szvsz nagyobb különbség van. De összevetésnek egy 1.4 és 1.6 között is 20 Nm körüli különbség szokott lenni, és hát az már bőven érezhető... :)

    érezhető.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák