-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Markizmark
addikt
válasz alkatraz3000 #63345 üzenetére
Ja hogy Te vagy az. Működik az Op-com?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz alkatraz3000 #63385 üzenetére
De ha lenne rájuk szabvány az se jelentene semmit mert a szabványok követése önkéntes.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Van valakinek tapasztalata ezekkel az ülésfűtés betétekkel kapcsolatban? Amit csak rá kell húzni és bedugni a szivargyújtóba. 45W elég vagy 60W kéne, egyáltalán milyen gyorsan működnek?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #63836 üzenetére
Nem tudom, de ha a rudazat lenne pontatlan akkor nem csak az 5. dobódna ki, nem? 1-2 sem maradna bent talán, de attól még előfordulhat.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #63838 üzenetére
Jobb lenne, ha csak a rudazat lett neki laza, filléres hozzá a felújító készlet.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #63841 üzenetére
Ebben nem vagyok biztos, de az F13 (X14NZ, X14XE) biztos ilyen. C16NZ-re nem tudom milyen nyomatékú váltót tettek, de az is ilyen mert ugye abból lett kivéve az após 5. sebessége.
Szerintem ennek az az oka, hogy az ablakos váltóknál ki lehet húzni a nyelest, hogy ki lehessen szedni a kuplungot. A régebbiek voltak ablakosak, az újaknak már egybe van a harangja, de gondolom emiatt nem akarták átszabni az egész váltót, így maradt ott az 5.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
-
Markizmark
addikt
Aki ért a lovakhoz az hallgassa meg.
Hallani lehet egy nyekergő hangot, gyújtás oldalról jön, nem ékszíj mert az a másik oldalon van és nem váltó vagy kuplung mert sebességben állva is csinálja, de csak hidegen pár másodpercig. Tegnap kezdte ...Létezik, hogy a gyújtáselosztóban visíthat egy csapágy vagy hasonló? vezérműtengely nem szokott ilyet produkálni? Kérdés, hogy be tud-e állni és eltépni a szíjat....
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Ez annyira puritán, hogy ebben se szervó, se klíma. Egyetlen ékszíj hajtja a generátort és csókolom.
Jövő hét elején mennék vele kicsit kirándulni, kb 400 km-t az országban, de nem tudom mit kéne kicserélni.
230e km van a motorban, csak nem a vezérműtengely vége szarakodik, nem jellemző az ilyesmi, főleg, hogy jó olajakat kap mindig.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #64256 üzenetére
Zene nem direkt volt, sőt a felvételt is csak utólag néztem meg, hogy "jéé ez felvette ezt is", ezért tettem be ide.
Csinálok majd közeli videót is, de lesz majd benne csattogás is azzal nem kell foglalkozni, mert 2,5 éve ilyen és nem tudni miért. Tőkék, himbák újak.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #64256 üzenetére
Van videó, de nincs hibajelenség. Hazaindulás előtt felnyitottam, rákészültem a videózásra, erre semmi visítás. Az egyéb zajokkal nem kell foglalkozni, ez 2 éve ilyen. Élőben simább a hangja, videoban elég zajosnak tűnik.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #64288 üzenetére
Remélem. Ma reggel sem adta elő a hangját, talán átmeneti volt, de azért érdemes lenne berendelni a polcra egy csapágyat bele, meg ami még oda való és köze van a tengelyhez.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz HoaryFox #64380 üzenetére
Nem használod jól azt a motort. Én a 60 lovassal el tudok húzni egy lámpánál még a kisebb dízelektől is. Velük ellentétben az enyém nyúlik, meg a tiéd is. Múltkor az egyik kollegina talált meg az egyik lámpánál, kis 1.3 Swifttel, ami elvileg 90 ló körül van. Ő még le is forgatta, de csak lemaradt.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Luck Dragon #64393 üzenetére
Igen, amikor szar akkor cserélni kell, egyébként nem. Jól hallható és érezhető jeleket ad amikor kezdi kilehelni a lelkét.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Gergőke88 #64395 üzenetére
Az is igaz. De általában nem abba halnak bele, hogy csavarja őket a nyomaték, hanem a rossz váltási stílusba, a kuplungról leugrálásba és a tartós alacsony fordulaton való hajtásba. Jellemzően az 1500-as fordulaton guruló spórolós papik alatt fog kifeküdni hamar.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Pénteken voltam műszakin, cáfolnám a lengéscsillapítós legendát. Pont 2 éve volt az amikor átengedtek jobb első nullás csillapítóval, de mondták hogy sürgősen cseréljem ki, úgy is lett. Egyértelműen mutatta a gép, hogy az szar, de a balos jó, ugyanis nem egymáshoz képest mérik őket, hanem külön-külön. Egyébként azért nem szórakoztak velem mert évtizedek óta oda járunk és 2 évente 100ezer forintot hagyunk ott az 5 odacipelt jármű miatt. Ahogy 2 éve úgy most is alaposan átnézték az autót. Azóta új a 2 hátsó csillapító és a jobb első is, a bal első azóta se gyengült el így nem kellett cserélni. A kézifékem 0% eltérést mutatott, erről képem is van. Egyébként tudtam, hogy jó lesz mert 5 emberrel a hegyoldalon is megfogja, mint a szög. A kocsi alatt voltam mikor cibálták a gömbfejeket és a szilenteket azzal a kínzó paddal, minden tökéletes kivéve a trapéz hátsó szilenteket, azok kicsit ki vannak repedve. Talpas miatt aggódtam de azt mondták azok is tökéletesek a kormány gömbökkel együtt. Az utólagos dimmerelős menetfényért sem szóltak semmit. Szóval kapott a gép még 2 év haladékot.
A következő utáni autóm már biztos valami villanyos lesz. Opel Ampera vagy Nissan Leaf már most is eléggé elérhető áron vannak.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #64968 üzenetére
Fájó olvasni vagy sem, nem volt olyan állapotban, hogy cserélni kelljen. A jobbos sem egyszerűen elkopott, hanem kifolyt. A bal meg szinte tökéletes volt. Ezért lett volna kidobott pénz. Azóta is fekszi szépen a kanyarokat, semmi pattogás vagy belengés nincs.
Egyébként meg új csillapító ide vagy oda, láttam már új monroe csillapítót 70%-ot produkálni sajnos.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #64970 üzenetére
A bal elsőről nem tudok semmit, talán az előző tulaj cserélte a jobb első meg olyan ami polcon volt, kb 8 ezres kategória.
De egyébként úgy vettem észre hogy méréskor a gépbe nem kell beütni a márkát, szerencsére márka függetlenül csak százalékot néz. abban pedig nem volt eltérés a jobb és bal oldal között.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #64972 üzenetére
Nálam is 70% körül volt mind a 4, gumi nyomás egyenlőségre pedig kínosen ügyeltem műszaki előtt is. Szóval az, hogy párban SZOKTÁK, az nekem mint műszaki embernek a gyengénél is gyengébb indok. Amúgy a bal sem gyári már ez 100%, 18 éves autóról beszélünk 230ezer kilométerrel. Volt azóta már egy pár nagy fékezésem, az a kormány nem fordul se jobbra se balra, ha én nem akarom.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #64976 üzenetére
Igen, azért találták ki ezt a KELL dolgot, mert különben szabályos lenne az, hogy az egyik éppen csak jó, a másik csere érett és akkor csak a másikat cserélik ki, így van egy tökéletes és egy gyengébb csillapító egy tengelyen. Csak nálam abszolút nem ez volt a helyzet.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz mindthecrap #64979 üzenetére
Hálistennek nem kell szervizről beszélni. Akkori időben még diák voltam, 8000 forintot is megéreztem. Inkább adtam a vizsgabiztos szavára, mint hogy 2 csillapítót vegyek és 2 gólyalábat szedjek szét. Teljesen szükségtelennek tartotta ő is a balos cseréjét, mint mondtam a jobb sem elkopott hanem kifolyt. Nem tudjuk miért... a bal meg olyan mint az új.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz becsitibi #65059 üzenetére
Használt autó rulez ... nálunk 4 autó van, az egyik motorja épp emiatt van szétszedve. Utóbbi időben havonta lett hengerfejes, blokkot kéne már síkolni (francia fos). A másik kisbuszon éppen hétfőn röppent szét a kettőstömegű, motor járt csendben, de nem volt hajlandó mozogni az autó. A poén az egészen, hogy mindig maximum 2 napot állhat egy autó és mindent magunk csinálunk. Tegnap sikerült beépítenünk az új lendkereket, csak az anyag volt 92k, plusz a munkadíj lett volna 30-40k, ha nem apámmal csináljuk. 2 autónkban van 300ezer km, másikban 400ezer, enyémben 230, de ezek közül csak az enyém nem rohangál nap mint nap 3-4 tonnás össztömegekkel szar utakon. Éppen 2 hónapja kellett leszedni a váltót arról amin most lendkereket cseréltünk, mert akkor a kuplung szart be. Tavaly adagolót is kellett cserélni... Stb.
Az egyik szívó D (hengerfejes), a másik 2.4 TD elektronikus adagolóval ami a Bosch "büszkesége", a harmadik TDCi ami eddig teszi a dolgát ereje teljében, a negyedik meg a szívó benga ami az enyém és mindig minden körülmények között működik. A dízel móka drága móka ...Szóval jusson eszedbe, hogy nem csak te szívsz.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
Mennyire normális, hogy ennyit változik az előgyújtásom szöge?
Alapjáraton ugrál elég jól a videó végén.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Luck Dragon #65150 üzenetére
Miket produkál a váltó?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Luck Dragon #65157 üzenetére
Nyeles tengely üresben, felengedett kuplunggal is forog, akkor is adna hangot, ha tényleg ő lenne a hibás.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz trassher #65404 üzenetére
Igaza van, mivel az olajos nincs nyomás alá helyezve, a gázosnak pedig az a lényege, hogy a gáz nyomás alatt tartja az olajat ami így feszesebb és kevésbé veszíti el megfelelő viszkozitását terhelés közben, pl felbuborékosodás miatt. A sima olajos nem rúgja ki magát. Összetolni könnyebben lehet bizonyos ellenállással, széthúzni pedig nagyon lassan mert akkor csillapít igazán.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #65406 üzenetére
Lehet, hogy még határértéken vannak, de majd érezni fogod a különbséget a 2 újjal. Az enyém is jó volt elvileg, de a csillapítók fészkének cserélésekor egy úttal cseréltem a 2 csillapítót is és azóta elég feszes a valaga, kicsit sportos de jól fekszik.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz trassher #65410 üzenetére
Nem valami sima csövet tett a csillapító helyére a szakid? Valamennyire jó, ha kemény, de ez már túl kemény amit írsz, biztos jobban fárasztja a kasztnit is.
Petyyyyy: Common-rail autód lenne már nem lenne. Bár ez se tett jót az adagolódnak az biztos.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz HoaryFox #65591 üzenetére
"túl öreg az autó, nincs hozzá diag eszközöm". Egy 2001-es autóról beszélünk.
Meg is értem, tech2 (?) vagy OP-COM kéne hozzá, egy univerzális nem jó, gondolom már OBD2-es autókra van felkészülve. Azért a 2001-es tényleg nem mai ...
Mindenféle korú/típusú autóhoz diag eszközt tartani (ami nem kínai klón) nagyon nem olcsó mulatság.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen