-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #33851 üzenetére
Azert az nem kis szöszölös munka megkeresni a szakadt szalat es megragasztani
En egyebkent szerintem egy kezemen meg tudom szamolni eletemben hanyszor kapcsoltam be
Azt amugy, hogy lehet kideriteni, hogy van e visszapillanto tükör fütes a H astraban?
-
mephi666
nagyúr
válasz mohabá 007 #33884 üzenetére
meg a fejed egy nézőpont, a tükrök 1-1 újabb nézőpontot adnak és ha felváltva használja ezeket az ember, jó esetben kiszűrhető az összes holttér, amit a b-c-d oszlopok okozhatnak
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
trassher
addikt
válasz mohabá 007 #33884 üzenetére
Értelemszerűen kinézek a hátsó ablakon is ha tolatok de csak úgy meg a hátsó szélvédőn kinézve kitekeredett testtel nem lehet tolatni normálisan. Az ablakból nem fogod látni az autó sarkait, nem látod a padkát és sorolhatnám. Ezt csak azért írom mert sokan abszolút nem tudnak úgy tolatni hogy belenéznek a tükörbe. Faterom is úgy áll ki az udvarról hogy jobb kéz a fejtámlán és hátrafordul pedig csak egyenesen ki kell gurulni.
Azt szimplán én b'sztam el. Ha jobban figyelek nincs kocc.Declare: Nincs kampányolás de aki csak tükörből tolat az akkor monnyon le.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
adorjant
senior tag
válasz mohabá 007 #34017 üzenetére
3db G Astrám volt-van,ebből 1 újonnan vettem. Mindegyik üzemi hőfoka az volt,amit a kollega linkelt. A ventilátor 90 fokot elhagyva kapcsolt. (Z14XE,Z14XEP,Z16XE)
Sőt, a Z18XE Zafiránk is pont ennyin van menet közben,és a venti szintén 90 fokot elhagyva kapcsol
Mármint a mutató szerint,persze.Bár nem Opeles éveim alatt,de volt már alkalmam rossz termosztátos autóhoz,nem volt egy élmény,mivel természetesen télen döglött be
[ Szerkesztve ]
-
SPF
senior tag
válasz mohabá 007 #34023 üzenetére
Az időt konkrétan nem figyeltem, de kb. 8-10 perc, de lehet kevesebb.
-
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #34029 üzenetére
Ráadásul nekem most új hűtő van benne így még inkább nehezebben melegszik be a gép.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Blue Eagle
őstag
válasz mohabá 007 #34113 üzenetére
Az olaj akkor lesz hígabb ha melegszik. A sebváltóba, hajtóművekbe nagyon lassan melegszik és egyáltalán nem drasztikusra. Az első sarokig (50m? 100m? 200m?) ugyanolyan hőfok marad.
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #34112 üzenetére
Ha volt már gyújtásproblémád, emlékezz vissza, alacsony fordulaton, illetve gázadáskor jelentkezett legerősebben, pörgő motornál legtöbbször megszűnik.
Mindez terhelés alatt még erősebben előjön.
Ezért gondoltam egyből a gyújtásra, tapasztalatból.
Simán lehet hogy nincs igazam, de ez így messziről nem is csoda, de minden tipp / tanács hasznos lehet, köztük a te tipped is.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #34127 üzenetére
Amúgy ilyenkor mindig a régi matektanárom jut eszembe, amikor tippelni kell, illetve hogy minden tipp jól jön, még a rossz is.
Volt egy feladat, matektagozat, tanár a legjobb, na, Kovács, mennyi alma marad?
Ööööö, 7....
Hülye vagy, egyes. Szabó?
Öööööööö..... 8.....
Hülye vagy, egyes. Balog?
Nem tudom.
Hülye vagy, 2 egyes. A második az antiszociális, közösségellenes magatartásért, mert nem lőttél ki egy rossz választ a többieknek.
De nem volt vége, mert nem tudtuk, mennyi alma maradt.
Jött még pár tipp, míg meglett a megoldás:
Takács, menni alma marad?
X
Igeeennnnn
Vagyis megtanultuk, hogy hogy kell egy egyenletet felállítani.Postázást nem vállalok.
-
Petya25
addikt
válasz mohabá 007 #34113 üzenetére
A motor szerintem is normálisan üzemel, fék+padlógáz+gyújtás kombóval megnéztem, nincs ECN hiba.
Egyesben is és hátramanetben indulva is sikerült már produkálni a jelenséget.
Szorulna a váltó? Olaj nem folyik. Váltó olajszintet hogy lehet ellenőrizni otthon?
Amúgy 14e km van benne.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
davee_92
csendes tag
válasz mohabá 007 #34123 üzenetére
A gyártónak fontosabb az üa-szintjelző,mint a vízhőfok mutató.Én ezt hiányolom.
azt látom,hogy mennyi benya de hogy hány fokos a víz,/jó e a thermostat/ arról infóm meg nincs.Ha van GID, BID, CID, az autóban akkor van motorhőfok is, csak be kell lépni a teszt menübe!
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
diablo1984
veterán
válasz mohabá 007 #34123 üzenetére
hát ehhez annyit tudok hozzá fűzni, hogy ha kikopik a benya, akkor aztán nem fog érdekelni, hogy épp 80 fokos a víz! meg nívópálcával szondázod a tankot, hogy mennyi az annyi.....
-
Pitu
aktív tag
válasz mohabá 007 #34194 üzenetére
Én arra gondoltam amit ő vett.
(Visszaolvasva mondjuk félreérthető )[ Szerkesztve ]
-
Blue Eagle
őstag
válasz mohabá 007 #34193 üzenetére
Leszögezem sosem láttam Astra F motort, de mi más módja lenne az alapelőgyújtási szög beállításának, mint az elosztóház elforgatása? Ennek, az elosztótengely forgásirányával szemben történő elforgatásával nővelhető az alapelőgyújtás, fordítva pedig csökken.
[ Szerkesztve ]
-
BaKeSZ87
senior tag
válasz mohabá 007 #34193 üzenetére
Lehet állítani, fateréknak C12NZ-s B Corsajuk van, ő állított is rajta, azt mondja így most jobban megy, más kérdés, hogy többet is eszik vagy 2 literrel Ha jól emlékszem egy csavart kell kilazítani ( egy villa szorítja a vezérműtengely házhoz , hogy menet közben ne tudjon elfordulni), és máris tudsz állítani rajta, a gyári beállítás fel van tüntetve, ha a pöckök egy vonalban vannak, az a gyári beállítás. Kép. Elvileg az elosztófedél teteje felől vagyis az autó bal oldala felől nézve, az óramutató járásával megegyező irányba tudsz előgyújtást adni.
Pitu
#34197
A Hankook nyáriban nekem is nagyon bejött. -
BaKeSZ87
senior tag
válasz mohabá 007 #34223 üzenetére
Alacsonyabb fordulaton jön meg a nyomaték elvileg, meg azt állítja, hogy nagyobb a végsebesség.
-
BaKeSZ87
senior tag
válasz mohabá 007 #34226 üzenetére
C14SE-n nincs elosztófedél
Blue Eagle
Nyilván nem addig kell tekerni, hogy kopogjon a motor. Én a gyári megoldások híve vagyok, én nem tekergetném sehova, hagynám gyári beállításon. Ő azt állítja, hogy nagyobb a végsebesség, és kisebb fordulaton jobban húz, a végsebességet nem tudom, mert nem próbáltam, de valóban kevésbé döglött a motor kisebb fordulaton, mint a gyári álláson, ez tény, akár hiszed akár nem, kipróbáltam. C12NZ-ről van szó, kb. 240.000 km van a motorban.[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
-
adidas4death
aktív tag
válasz mohabá 007 #34243 üzenetére
Nem vagyok nagy F Astrás, de te most vezető nélkül mész 20km/h-val?
"Kitt maradj a kocsiban"[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #34243 üzenetére
Jo strategia a gyorshajtasi birsagok ellen bar sok baratod nem lesz az utakon
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #34243 üzenetére
Esküszöm nem értem mi a hiba a képen.
Declare, jól olvastam, hogy 10 percet melegíted az autót alapjáraton mielőtt elindulsz ebben a hidegben? Milyen motor az?
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #34270 üzenetére
Elmondom.
Az óra amúgy is csal 10-et.
Milyen hülyén nézne ki ha gurulsz 1-gyel, vagyis egy csiga azért picit lehagy, a mutató meg már 10 fölött mutat, ha pl. 10-ről indul?
Vagy el sem inulsz de már fölmegy 8-10-re ha 0-ról indulna.Postázást nem vállalok.
-
Blue Eagle
őstag
válasz mohabá 007 #34374 üzenetére
Igen akkor ahogy írtam is, azzal az esetleges különbséggel, hogy lehet kézi átállítású a csappantyú (ha jól látom egy kis kar van a cső közvetlen becsatlakozása felett, ezzel lehet átállítani a téli-nyári üzemmódot). Ha a légszűrőházat szétszeded, akkor az mindent elárul.
Szerk: Valamilyen flexibilis alu csőben gondolkodnék...
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz mohabá 007 #34393 üzenetére
Nem ez a az első csúnya meglepetés, amikor felhúzok egy szoknyát
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
mephi666
nagyúr
válasz mohabá 007 #34393 üzenetére
na, majd megnézem hátha ennyi itt is a gond...
apropó benzintéma: szombaton piros határára ment a mutató, épp bevásárlónapot tartottunk és oda-vissza jártuk a várost... már utolsó körről hazafelé tartottunk, amikor kb utolsó előtti lámpánál üresben kezdtem érezni, hogy le fog állni a gép... váltott lámpa zöldre, nagygáz, kuplung szépen fel, gép lefullad... próbáltam újraindítgatni, de folyamatosan leállt, ahogy indultam volna: elakadásjelzőt kitettük, mondtam asszonynak, hogy cseréljünk és eltolom a következő buszmegállóig... szerencsénkre egy nő meg egy fickó is odaugrott segíteni és lazán eltoltuk egy pillanat alatt... úgy felment a fejemben az adrenalin, hogy akár hazáig is toltam volna próbálkoztunk a megállóban is elindulással, de semmi eredménye... gondoltam hagyjuk ott a kocsit elakadásjelzővel és hozzunk egy kanna benzint az út túloldalán levő kútról, hátha csak ennyi a baj... 5perc alatt megjártuk az utat, betöltöttem és már indult is gond nélkül... jól megszívatott, mert még pirosba se ment teljesen a mutató, csak határon volt és sík terepen voltunk végig... na mindegy, most is tanultunk valamit (azonnal tettünk is egy kört még és +25literrel idén már nem kell többet tankolni, az fix)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Blue Eagle
őstag
válasz mohabá 007 #34457 üzenetére
Vebbfullal eszmecseréltünk annak kapcsán, miszerint megfigyelése az, hogy most hidegebb körülmények hatására észrevehető olajfogyasztás lépett fel nála. Erre reagálva adtam válaszként az egyik lehetséges okot, amit Te most beidéztél. Tulajdonképpen itt nem is kellett volna befejeznem, hiszen a hideg (még közel sem üzemmeleg) motor esetében még egy tényező játszik szerepet az olajfogyasztásban, mégpedig a hideg alkatrészeknek (dugattyú, gyűrűk, henger, szelepszárak, vezetők) a lazább illesztési hézagai.
Természetesen tisztában vagyok azzal, hogy egy kopott motor (olajlehúzási elégtelenség, szelepszár és vezetője, ill. szimeringe tömítetlensége, magas kartergáz okozta olajkipárolgás) jóval több olajat fogyaszt. Ez az állapot viszont üzemmeleg állapotban sem szűnik meg.
Az, hogy a fogyasztásból adódó, égéstérbe kerülő motorolaj hol ég el, az nem csak a magasabb lobbanáspontjától, de a mennyiségétől is függ. Ha égés során egy része meggyullad akkor kékes, viszont ha már jelentős mennyiség az elkönyvelt veszteség akkor megy a kiáramló füst fehéres színbe.A motorolajok fő jellemzője a viszkozitás nem csak a magas hőmérsékleten (100 C°) jellemzett érték, hanem alacsony hőmérsékleten is.
[ Szerkesztve ]
-
sitotomi
tag
válasz mohabá 007 #34543 üzenetére
És tényleg... kell vennem hólapátot! Köszi!
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #34545 üzenetére
Azzal kergetted az asszonyt?
Hó még nem nagyon volt[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
7Sony7
addikt
válasz mohabá 007 #34543 üzenetére
Még az, hogy garázs, de mekkora! És polcok... És szőnyeg... Világítás, fűtés! Kánaán!
-
-
7Sony7
addikt
-
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #34551 üzenetére
Én már csomagolok.... nem tudom merre laksz de max 2 óra és ott vagyok.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Findzs
addikt
válasz mohabá 007 #34551 üzenetére
radiátort jól megpakoltad, fűt egyáltalán?
szerencsére nekem is van teljes pince a ház alatt ahol van garázs télen is +10 fok van lent
akna sajna nincs de lehetne csinálni csak fel kéne verni a betont
meg nekem is van egy kis műhelyem isanno mikor panelban laktunk eleinte nem volt garázsunk de amikor már a 2. dísztárcsaszettet lopták le a kocsiról (f astra) és egy reggel a mellettem parkoló kocsi téglákon állt akkor muszáj volt garázst keresni
eleinte béreltünk a közelben és később sikerült megvenni
nagyon jó döntés volt mert mikor költöztünk kertesbe majdnem dupla áron sikerült eladni mint amennyiért vettükbár így utólag lehet jobb lett volna megtartani és kiadni bérbe csak hát kellett a pénz a kertes házba
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz mohabá 007 #34829 üzenetére
mire gondolsz a kocsidra vagy a számítógépedre vagy esetleg a turmixgépre?
egyébként nekem most nincs gond egyikkel sem
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
mephi666
nagyúr
válasz mohabá 007 #34839 üzenetére
ja, mivel a kocsi egy elég összetett szerkezet, rengeteg kopóalkatrésszel, közös megegyezéssel lemond a vevő arról a jogáról, hogy későbbiekben reklamálhasson bármilyen meghibásodás miatt ez szerintem elég tiszta és érthető is...
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #34839 üzenetére
Tiszta sor. Soha nem adnam el a hasznalt autot fel ev meg egy ev garanciaval....plane ha 6-7 evesnel idösebb autokrol van szo. Akarmi elöjöhet akarmikor...pont ezert olcso hasznalt autot venni.
Független autoszerelö mühellyel atnezetni, akik viszont mernek garanciat vallalni....nem olcso, de szerintem tuti. En ha nagyobb ertekü hasznalt autot vennek, biztos csak igy csinalnam.
Amugy egy jo kis TC cikk totalkarosra törött es ujrakalapalt jettarol: [link]
-
bajaki
őstag
válasz mohabá 007 #34911 üzenetére
Na ez az, ezért nem tudom én sem összerakni a képet, hogy most akkor mi van. Olaj volt benne, néztük gyakran. A vízzel volt gond az elején, mert az fogyott, de mint kiderült lyukas volt a hűtő. Utána nem is használtuk, ment a szerelőhöz, cserélve lett a termosztáttal együtt. Utána kezdte a rángatózást, a szerelő is csak tanácstalanul nézett.
Az meg, hogy olaj volt a hengerben az nem most jött elő, mert volt a kocsiban 2 gyertya is amik szintén olajosak voltak, tehát már ez eladó is nyilván cserélgette a 4. hengernél a gyertyát.Az alacsony kompresszió ellenére is, amikor vittem a szerelőhöz még mindig úgy éreztem, hogy a kocsi erejével nincsen gond, csak ha egy bizonyos sebességet próbálsz tartani akkor elkezd rángatni az autó. És ezt a hűtő és termosztátcsere után kezdte csinálni.
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #34923 üzenetére
Gyertyakábelt legjobb sima multiméterrel bemérni, ellenállásilag.
Ha az egyik kilóg a sorból, az cserés.Postázást nem vállalok.
-
SPF
senior tag
válasz mohabá 007 #34937 üzenetére
Akkor elvileg egy benzinszuro csere megoldhatja a problemat?
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #34953 üzenetére
Na, amúgy is írni akartam itt a sok bajos használt mellé egy ellenpéldát is (Nem dicsekvés, nem vagyok különösebben hozzáértő, szerelőt sem vittünk meg amúgy is..): 156.000km -es, 4 éves Astra H kívül-belül tip-top, szervizelt, márkakereskedésből. Most, 1 hét után jutottam el vele szerelőhöz (egy magánemberhez egy kis városba Budapesttől nem messze, később, hogy mit miért..!) és teljesen hibátlan, szó szerint. A vezérműszíjnál valami tömítés rakoncátlakondik kicsit, de azt mondta, hogy majd vezérléscserénél újabb 100.000km után Szóval számomra óriási az öröm, többieknek meg egy jó példa, hogy lehet jót is kifogni.
Visszatérve a szervízekre, úgyis előjött itt is. Márkaszervíz nyilván drága és nem feltétlenül a legjobbat teszik bele, vélhetően azért olyat ami "futott még". Más, csilli-villi szervizek: ahova mi jártunk (és ott dolgozott ez a szerelő aztán kilépett) mint utólag kiderült hitelből finanszírozott és nagyon felszerelt pöpec, csak éppen sürgetnek mindent, főleg gumizásból akarnak megélni és spórolni akarnak (olajból a legolcsóbb szar unixos zöld űrlénytaknyot stn..), és felesleges javításokat elvégezni (szerelő saját bevallása szerint nálunk régebben EGR szelep baj volt, de elég volt kitisztítani, miután őt lebaxták, hogy miért nem sózott ránk egy közel 100 ezres új szettet). Ez egy környéken jóhírű korrektnek vélt szervíz.
Ugye a "kötelezőket" akartam én most: lég és pollenszűrő, gyertyák, olaj cseréje. Ez, itt ~70-80 ezerbe fájt volna. Maszek szerelő (igaz, ki kellett menni hozzá és sufni tuning) 30 ezerből lett meg munkadíjastól. Előírásnak megfelelő minőségi drága olaj, Bosch gyertyák (eddig márkaszervízelve volt mivel lízingelt volt anno és "GM" nevű gyertyák voltka.. hátőő..), aktív szenes szűrő. Mindből nem a legolcsóbb, hanem ami elő van írva, bele való. A 30 ezerből 25 volt az alkatrész.
Szóval csak így ennyit. Ez csak egy, neves, jól kinéző csilli villi műhely példája.
szerk.: itt most a motor generál is nagy téma, rákérdeztem, hogy mi a helyzet. Válasz röviden: nem kell és nem törvényszerű, hogy márpedig 200 ezer után kell. Főleg, ha szervizelve volt és nem színesfémtolvajok használták 10 tonna teherrel kettesben nyócvanig a rendőrök elől
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #35404 üzenetére
Én ilyennel jártam Bécsbe dolgozni fél évig
Örök érvényű igazság, sokkal nagyobb a különbség a Trabant és az esernyő / vonat / bkv között, mint a Trabant és a Merci között.Postázást nem vállalok.
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #35404 üzenetére
Es miert nem az opelt hasznalod? En azert nem ereznem magam biztonsagban egy ilyen autoban....semmi gyürödesi zona, abs, legzsak.....azert varosban 50 el is olyan erök tudnak hatni ha baj van hogy
-
Rotor82
aktív tag
válasz mohabá 007 #35440 üzenetére
Köszi a választ!
És a hibakód az mit takar pontosan? Lehet valami köze az előzetes problémákhoz?[ Szerkesztve ]
-
Ablakos
őstag
válasz mohabá 007 #35450 üzenetére
Csak az olajcsere, szint nagyon fontos a lánckenés miatt.
-
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #35450 üzenetére
Ilyesmi válaszra gondoltam én is. A lánc gondolom maximum csak megnyúlik? Ami persze szintén nem jó. De gondolom azt sokkal ritkábban kell cserélni mint a szíjast.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
7Sony7
addikt
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #35498 üzenetére
Én is szívesen fogadnék egy "tutoriált", képekkel meg lehetőleg pontos alkatrésztípusokkal
Változást hozott bármifélét? -
Rotor82
aktív tag
válasz mohabá 007 #35495 üzenetére
Nem vettem észre semmi különöset. Kihúzatni rendesen nem mertem, mert most csúszósak az utak...
-
7Sony7
addikt
-
#81556480
törölt tag
válasz mohabá 007 #35497 üzenetére
Én csináltam már ilyet. Sima átlátszó sziloplasztal raktam össze és tökéletesen működött.
-
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #35503 üzenetére
Nekem a Cliomban volt hasonló extra "szűrő" . Az gázolajat szűrt meg.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Diablo IV
- NBA és kosárlabda topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest