-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
Gumikérdés:
Amikor én vettem a téli gumimat, akkor még csak ug6-os volt, de az is csak kisebb méretben. Viszont volt egy vele nagyjából azonos, szintén good year gumi, a gw3-as, amit csak nagyobb, peresebb méretekben lehetett kapni, ez volt való a nagyobb kocsikra, nekem olyan van. Az astrámon meg michelin alpin a3.A gw3-as szárazon tisztességesen tapad, a vizes utat kevésbé szereti, alattam elég gyakran megcsúszik. Igazából sosem tudtam eldönteni, hogy azért csúszik meg, mert egyébként jó gumi csak istenverte nehéz az autó eleje és egy gagyibb gumi még így se menne, vagy azért, mert gagyi és ennyit tud.
Viszont havon úgy megy vele az autó, mint egy harckocsi. Komolyan mondom, el nem tudnám képzelni, ha nem látnám saját szememmel, friss porhavon úgy megy, mintha száraz aszfalt lenne.
A jeget megint nem szereti.
Az alpin a3-at meg rettenetesen utáltam, az még az astrán is csúszkál állandóan. Viszont láttam valami michelin alpin pilotot vagy ilyesmi nevűt, azzal jégen hamarabb megálltak, mint én a gw3-mal (voltam a hungaroringen a vezetéstechnikai centrumban). Nem voltak teljesen egyformák a körülmények, de az a michelin gumi jobbnak tűnt, mint a gw3.
Nem tudom, neked is független felfüggesztés van-e hátul, mert ha igen, akkor a külső-belső oldalas gumikat nem javaslom rá. Nekem eddig pirelli pzero nero volt nyári gumiban, na az egy überbrutál darab, árban és minőségben is... Viszont most láttam akciósan 31 rugóért, annyiért jó vétel.
A c veki futóművének van egy olyan elmeroggyant dolga, hogy eléggé befelé dől a gyári beállítások szerint a két hátsó kerék, emiatt minden olyan gumit, amelyiknél nem lehet oldalt cserélni, fűrészfogas kopással megzabálja a belső peremét. Amikor ezt sikerrel megtette, olyan éktelen zajos lesz, hogy még a szomszéd utcában sem lehet megmaradni mellette. A forgásirányos gumikkal ilyet nem csinál. Úgyhogy vagy nézd meg, vagy emlékezz vissza, milyen volt a nyári gumid, amit ledobtál róla, és gondolj erre, mikor újat veszel. Ha a vekiden nem független a hátsó kerékfelfüggesztés, akkor tárgytalan a dolog.
Még egy dolog: ha független, akkor csak megbízható szervizbe vidd futómű állításra, az átlagos szervizes, gumis még nem látott olyat és a te autódon akarja majd megtanulni... elég tré eredményeket fogsz kapni.
Én egy fél évet szenvedtem tavaly, mire rendberaktak mindent az autón, azóta lehet menni két kilóval elengedett kormánnyal 8-10 kilométert is vele Nem szoktam, de lehet
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
Ilyen Szerintem ez független mivel a kadetten nem így néz ki és az biztosan nem az
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
akoska07
nagyúr
azt hallottam a chiptuning nem sokat ér az általad felsorolt plusz cuccok nélkül.
vagyis az az érték majd akkor lesz teljes,ha belekerültek a kiegészitők.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
akoska07
nagyúr
én azt hittem olcsóbb a chiptuning.(lehet hogy a diesel-el keverem)
hol csináltatod ?egyébként a leömlőnek miben kell másnak lennie?
mitől lesz jobb ?[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
TasiA
senior tag
Ohh apukám, te aztán jól rá akarod borítani erre az autóra azt a pénzt, amiből símán kijött volna egy eleve erősebb és újabb. Beajánlok neked 1-2 embert, beszélj velük. (már, ha elfogadsz tőlem ilyet ) Hatalmas Opel guruk és építő, tuningoló bajnokok. Nem ilyen kókler buherátorok, értenek is hozzá. Szerintem lesz ott CHIP-is töredék áron ;) esetleg még válogathatsz is, melyik tetszik. Nagyon nem adnék 80 ezret egy chip tuningért. Főleg mivel köze nem lesz a +25%-hoz. Az XE, meg az XEV csak alapjaiban hasonlítanak, d majd az igazi szakik megmondják. A többit küldöm priviben!
Nézz be ide is, utolsó 150 hszt elég, ha átbújod.
Emberünk az XE leömlőjét rakta az XEV-re
Egy kis XEV tuningRemélem tudok segíteni abban, hogy meglegyen a kívánt +erő töredék áron, mint amiket felsoroltál
Ja és majd el felejtettem, a tengely cseréhez nem kell nagyon bontani, csak szelepfedelet, az meg nem vészes
"Üdv mindenkinek! Kipufogó témához szeretnék hozzászólni! Én X20XEV (A Vectra) tettem 4-2-1 leömlőt + gázgyorsítót a középdob helyére, fogyasztás csökkent viszont cserébe igen dinamikus lett a gép! (EGR szelep, szekunderlevegő szivattyú kiiktatva)"
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
A 150 szerintem símán kihozható. Nem ígérem, hogy a tiédhez is lesz CHIP, de NE-hez meg XE.hez van egy pár az emberünknek és egyik fórumtárs még próbálgatta is őket. Árat nem mondok, de töredék. Azt nem tudom az a gázgyorsító ér-e akár 5 forintot is, d a hengerenkénti cucc az biztos. Azt meg 7-10 ezerig tudsz szerezni.(már mint XE-t)
-
TasiA
senior tag
Nem lomha az, szerintem csak a köcsög hosszú váltóját kell szokni. Én is úgy éreztem, hogy gyenge a C20NE, de főleg a váltó miatt. Az előző vasam sokkal fürgébbnek tűnt, aztán mikor körbe-körbe autóztam többször is, akkor jöttem rá, hogy csalóka ám rendesen a hangos kipuff, meg a rövid váltó. A lóerőt+nyomatékot hangal helyettesíteni nem lehet Azér a Veki minden téren ég és föld a Kadetthoz képest. Sokkal csendesebb, komfortosabb, lágyabb. Az is tud csalóka lenni. Mikor elég sokat vezettem egy 2,9 Cosworth Skorpiót, sz olyan volt mint egy hajó mégis mindenki lemaradt. (nem igaz, hazudok, mert a Lanca Kappa az nem, amivel végig kergetőztünk a Balatonparton)
Én B Vecit csak 1.6-1.8-al vezettem, viszont B Omega kombit XEV-vel már igen. Haladós az is, ha már legalább 80-köröl mész, csak forgatni kell, mint állat
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
Kolléga, ezt a minap találtam a TC-n, te jutottál eszembe a korábbi Kadettes projekted kapcsán. No offense, és boldog új évet.
"Az elvakult
Pénz nem számít alapon dolgozik. Megveszi háromszázezerért a közepesen ótvar hulladékot, és vérmérséklet, baráti kör, illetve érdeklődés függvényében modern, extrás autót, avagy szalonállapotú öreg gépet próbál építeni belőle.
Előbbi megülteti, ráteszi a legmodernebb felniket, lesötétíti, bexenonozza, akkora hifivel tömi meg, amivel ki lehetne hangosítani az AC/DC-t a Szigeten. Szerez egy garnitúra ülést a kettővel későbbi szériából, felugrik rá a nagy kipufogó, esetleg a motortérbe is bekerül valami okosságos lóerőgyár. Új autót ugyan nem kap, sőt, a tesztkilométerek millióinak hiányában kiforratlan, avagy egyenesen használhatatlan alkatrészhalommá válik szerencsétlen verda. De a végeredmény csaknem annyiba kerül, mint az új (ha nem többe), és másnak nincs ilyenje. Van, akit ez kimondhatatlanul nagy örömmel tölt el."
Öreggel kihúzni a nehéz időket - 2. oldal
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
TasiA
senior tag
Maximálisan egyetértek, de ez általában egy bizonyos korosztály. (illetve akik későbbiekben is agyilag azon a szinten maradtak) Nekem is volt hangos kipufogó, sport kormány, csak a sok basszus, és akkoriban kék helyett zőőőd helyzetjelzők. Kinőttem gyorsan, hál istennek.
"Műanyag "króm"csík" ami nem más, mint a "kredenc króm csík". Ha bútorra kéred fillérek, ugyan ez tuNNing bótba extra áron van.
Az bőr a mocitető végén, na az egy hányás, olyan ocsmány.
A kristálylámpákból még találni értelmeset, de ezek a "LEXUS OPTIKÁSAK". Legszebb a Fabia, meg a Calibra hátsó lámpa. -
parandroid
nagyúr
Akkor ezek szerint tényleg működik a koncepció.
Sonyt semmiképpen nem szeretnék, volt már ilyen fejem, utáltam, egyik kollégával nagy egyetértésben, akinek az Octaviájában szintén hasonló volt. Nemcsak csúnyán szóltak, de hangosítás helyett állandóan leugrasztottam az előlapot, mert annyira miniatűr, vacak gombok voltak egymás hegyén-hátán, ha kikapcsoltam, akkor is futott az elején valami csiricsáré szöveg, amitől éjszaka megőrültem, a csatornaváltó gombok pedig 12 egyforma gomb közé voltak alul elrejtve, ráadásul egymástól nem különült el a 12 gomb, úgyhogy mindig csak érzésre próbáltam megtippelni, hogy melyiket nyomom. Pedig anno a maga idejében valami drága szar volt, de soha többet Sony. Ezzel együtt örülök, ha neked bejön, sőt, az sem kizárt, hogy manapság jó cuccaik vannak.
Ami miatt kérdeztem az egészet, az az ára, szinte már gyanúsan olcsó a Pixmanianál ez a Blaupunkt fej, és ehhez képest meglepően sok mindent tud, úgyhogy ennyiért valószínű beleugrok, aztán majd megláltjuk, milyen lesz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
2004-es volt asszem, de lehet, hogy 2003-as. Mp3-at még nem tudott. A kikapcsolás elképzelhető, hogy úgy lett volna, ahogy te mondod, ez lehetett RTFM faktor, de a többi hülyesége is épp elég volt ahhoz, hogy megszabaduljak tőle.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fero02
veterán
-
fero02
veterán
Csak 1 van még rajta...
Kadettban mit hajtottál a fejegységről?
"Ablakemelő modul maximum 5 ablak automatikus emeléséhez autóba, utólag beszerelhető, riasztóval és központizárral összeköthető, univerzális, új darab, kapcsolási rajzzal és még kb 11 hónap garanciával, [link] "
Illetve erről kérnék egy működő linket ( ) és lehet megboltoljuk ezt is.
bambano: hely ok, de még mindig nem modtad el, h mit akarsz tft-zni és hogyan.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
Azért kérdeztem. Mondom vagy én vagyok a hülye, vagy én vagyok.
Viszont ilyenre nem van szükségem, azért köszönöm!
Más: tnap előtt behullot a jobb első izzóm, tnap vettem másikat. Osram, 4000 °K-es Cool Blue. 1300 Ft volt és sokkal szebb a fénye, mint a hagyományos mezei 800 ft-os H4-es izzónak. Csak ajánlani tudom mindekinek.
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
2008-as, szal 1 éves, senkit se érdekel, hogy milyen hónap, hidd el. Ezért szoktak év végén akciókat tartani, hogy elsózzák a sok azévi autót, ami pámpáráá januárban már erősen veszt az értékéből, mivel tavalyi modell.
Ja meg majd jól szét is hullik 200-ezer környékén. Elképzelem, ahogy azt a jó saccra 1,5 tonnát megmozgatja a hitvány 1.6-os, aztán erre még jön a klíma, ami nem egy kisteljesítményű motyeszka egy Corsából, hanem kell a kraft. NA azt a vezetési élményt?! Az ilyen sofőrök fognak fél napig követni IFA-kat, meg kamionokat, mee nem bírja megelőzni, csak ha 6 km-en nem jön szembe senki.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
Szerintem ekkora tömeggel, az állítólag szűkös hátsó résszel meg ekkora mérettel valamit nagyon benézett az opel... Nem hiszem el, hogy 22 centivel lejjebb nem fér el egy autó, nem kellene a vectrát megszüntetni...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Calogero
addikt
A legnagyobb genyóság az extrák ára.
Amikor az Astrát rendeltük a tempomatot 50 000 Ft-ért adták volna, ha az összeszerelésnél teszik bele.
Így a tempomatot utólag rakattam bele 2 hónap múlva, nem utángyártottat, és nem is univerzálisat, hanem eredeti Opelt. A szakszerviz rendelte és ő is szerelte be. Fizettem érte 20 000 Ft-ot (ebben benne volt a borravaló is)Vagy itt a BC+kijelző emlékeztető csomag 75 000 Ft lett volna (szerencsére ez nekünk az ajándék csomagba benne volt)
Utólag BC is felprogramozható. (szervize vállogatja: 0-8000 Ft)
Igaz ekkor ezeket kapod: Fogyasztásmérő kijelző, km/h, liter,liter/100km.
De ha betudod szerezni a jeladókat ami kb 2000-3000Ft akkor megvan a kijelző emlékeztető csomag is. -
TasiA
senior tag
JA, meg a Vectrán kicsit jobban oszlik el a fékerő! Nekem is az első Vecimen ugyan olyan fék volt, mint neked a Kadetten és nekem is ültetve volt. Eleinte sokat szívtam, mert általában blokkolt az eleje, de a hátulja megerősen le volt maradva. Aztán új hátsó dobbal és normális minőségű betétekkel rendesen beállítva óriásit javult a lassulásom.
-
Mulderpapa
aktív tag
X20XEV-ről van szó természetesen, csak elírtam.
Ennyire megdobná az autómata a fogyasztást? A Kadettom 1.8i autómata volt, de az beérte sokkal kevesebbel. Valamelyik nap találkoztam egy B Omegással, akinek ugyan ez a motor van benne, csak manuális váltóval és ő is 11 literes fogyasztásról számolt be."Az élet túl rövid a pendriveok biztonságos eltávolításához"
-
őstag
Szia!
A toronymerevítő az benne volt mikor vetted, vagy utólag került bele a gépsárkányba?
Mi a véleményed róla, mennyire javítja a kocsi stabilitását?Ez a kérdés a többieknek is szólt, van értelme beszerezni ilyet egy sima astra g 1,4-be?
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!