-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Daywalker
addikt
válasz fero02 #11852 üzenetére
Attól félek ez nem megy ennyire egyszerűen. Mellesleg a riogató távját ki fogja ráprogramozni a kulcsra? Nem mellesleg nekem egy gomb nyitja-zárja az ajtót és kapcsolja a riasztót, a másik gomb a pánik riasztás.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
válasz Quan-Chi #11872 üzenetére
Azért nem kell ennyire tolni a marketing dumát Nem minden autóban jó az E85, hidd el. Az oktánszám önmagában nem minden, ahogy a magas fűtőérték sem egészséges sok alkatrésznek.
Az, hogy BIO=környezetbarát meg egy nagy hamuban sült...nem kíméli a környezetet, maximum kevésbé szennyezi.
Egyébként nem mondom, hogy nincs értelme, mert az USA nagyvárosaiban csomó helyen BIO üzemanyagos buszok futnak és tényleg nem büdösek. Itthon is ez kéne a sok füstölő dízel fostaliga helyett, csak éppen itt a dízel lobbi túl nagy ahhoz, hogy megvalósulhasson. Nem baj, éljen soká a tüdőrák. Vicc ami ebben az országban folyik.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz insyde5 #11923 üzenetére
Na de milyen zaj? Alá kell feküdni, ha a rugó törött, az látszani fog. Ha a lengéscsillapító, az nem, max ha nagyon folyik belőle az olaj (feltéve, hogy olajos). Lehet még toronyszilent. Más nincs benne.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz insyde5 #11926 üzenetére
Hátul nincs toronycsapágy, mert nem kell (nincs ami forogjon, elöl a kormányzás miatt kell, hogy a gólyaláb el tudjon fordulni a toronyban ahogy tekered a kormányt).
Viszont az a gumi nagy a te autódra, F Astrára 195/50R15 való (GSI-re is). Ha ilyen lenne rajta, valószínűleg nem érne bele. Gyanítom, hogy a nyekergés hang az az, ahogy a gumi oldalfala hozzáér a peremhez.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz csaresz002 #11938 üzenetére
Hozzányúlni nem is kell a mai akkukhoz, csak a tescósakhoz, amibe még kell víz. Nem azt mondtam, hogy nincs Banner ami tovább bírná, de nem ez a jellemző.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Jah, valóban, akkor viszont elméletben z 50 és 55 is jó rá 195-ben, mert az egyik felfele, a másik meg lefele csal. Ha beleér, akkor az 50 javasolt. De mindegy, mert ott más baj lehet. A rugó az nem nyikorog, az is biztos. Vagy a gátló fáradt el, vagy a szilent szakadhatott el.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz tomyoy #11959 üzenetére
Totál felesleges ennyit rákölteni. Vegyél egy használt NZ blokkot, tedd bele és papíroztasd át, sokkal olcsóbb és legális. Váltó is bagóért van.
Ja és aki 25-ért fényez egy darab tükörházat, az rabló.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz tomyoy #11968 üzenetére
Akkor vegyél egy blokkot és üttesd át a számot, az a legolcsóbb De a papírozás se drága, ha papíros motort veszel. Az egész felújítás 3-4x annyiba lesz, mintha vennél egy jó fűzött blokkot. Kipróbálható mocit kell venni, annyi van belőle, mint a szemét és simán elmennek még 2-300 ezret is, ha jót veszel.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
A régi benzines opel motorokban a a termosztát 92,5 fokon kezd nyitni és 107!!! foknál nyit ki teljesen. A hőgomba 100 (asszem van gomba ami 102,5) foknál kapcsolja a ventit és 95-ig hűti vissza. Aki nem hiszi el, az nézze meg az F Astra és B Corsa könyvét vagy keressen rá valamelyik autósbolt (bárdi, unix stb) katalógusában ezekre az alkatrészekre és meglátja, hogy mennyi az annyi.
Dízelnél nem tudom mi van...akinek benzinesnél ennél kevesebbet mutat az óra, annak nem jó a termosztátja vagy szarul mutatja a hőfokot (sajnos opel betegség ez is).
Tehát a 95 fok teljesen normális autópálya tempónál egy B omega esetében.
Az újabb Opeleknél (G astrától) már ennél alacsonyabb hőfokon járnak a motorok.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Rengeteget számít az 5 fok. Nekem volt, hogy nem zárt rendesen a termosztát és 80-85 fok körül volt a víz, így be is kajált 9 litert, mivel 90-ig egyfolytában dúsította a keveréket. Tehát tény, hogy tartani kell egy hőmérsékletet, de nem mindegy mennyit. Egyébként meg tényleg pontatlanok az órák.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Ebben maximálisan egyetértünk. Persze, hogy nincs olyan, hogy pont annyin tartja, max azt csak az óra mutatja
Én nem is ezen vitáztam (nem is vitáztam ), csak pontosítani akartam, hogy mennyi az annyi elméletileg és gyárilag. Hogy kinél mennyit mutat, az nem érdekel. Nálam 92,5-en áll normál üzemben, pályázásnál 95, dugóban, álló helyzetben meg 100-ig megy fel. Rámértünk egyszer lézeres hőfokmérővel a hengerfejre és az is ezt mutatta, de ez a normális a könyv szerint is.
Ha az óra pontos és mégis 90-et mutat, az sokszor a termosztát fáradását jelzi. Nagyon ritka hiba Opelnél (én nem is hallottam), hogy zárt állapotban ragad be a termosztát, általában nyitva marad és túlhűt.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Én ugyanezt mondtam. Bontóban annyit találni, hogy szerintem már gödröt ástak nekik, mert másképp nem fér el. Ha van róla papír, akkor okmányiroda és kész. Nem százezreket rákölteni...de nem az én lóvém
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Ha a kormánymű cserés akkor úgyis cserélik a porvédő gumikat...egyébként elég sok régebbi Opelnél lóg egy picit a kormánymű, én tuti nem cseréltetném, csak ha nagyon gáz, mert szétesni nem fog. Sőt, buher fórumtársnak is mondták, hogy lóg, aztán a nagy fenét...semmi baja.
Egyébként ennyi hiba még tényleg semmiség...sajnos ha az ember vesz autót, motort, akkor mindig vannak kötelező dolgok, ilyen például a folyadékok lecserélése...majd a fékek...és ha nem bízol az eladó állításában, akkor szíjak, láncok és egyebek. Egyébként meg mindig úgy kell venni valamit, hogy előtte megnézeted szerelővel mennyit kell rákölteni vagy van-e komolyabb hiba.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Figy, én tudom milyen...vettem motort az elmúlt hónapban és azon is kell cserélgetni dolgokat (persze a vétel előtt átnézettem és tudtam, hogy mennyi az annyi). Addig nem nyugszom, amíg számomra tökéletes nem lesz, de egy csomó pénzbe van így is...de szemléltetésképp: egy szett első féktárcsa 60-100e forint, lánc és lánckerék szett 50 ezer. Az autó ehhez képes olcsó
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
Biztos reduktoros volt, mert ez már jó rég volt.
Amúgy majd kiderül, mennyit zabál az Astra, de eddig csak azt hallottam, hogy azért gázból többet esznek...persze olyan ez mint az E85, valaki azt mondja, hogy 1 liter, valaki meg többet mond...sőt, olyat is hallottam már, hogy kevesebbet eszik. Na most mi az igazság? Senki se tudja, csak aki használja"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Most hallottam, hogy megint drágul a benzin...ez azért már tényleg vicc kategória.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz csaresz002 #12184 üzenetére
Folyatják bele a tengerbe a drága olajat, mi meg fizetjük...gratulálok.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
Nem lehet hivatalosan lepapíroztatni, mert szedánban nem volt ilyen motor + számla kell, amivel igazolod a motor eredetét.
Ha lett volna, akkor lehetne papíroztatni, de ki kell fizetni az 1.3 és a 2.0 közötti regadó különbözetet + a kötelező dolgok (forgalmi, törzskönyv, adatváltozás).Ha így akarná papíroztatni, több százezerbe kerülne...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Pontosan! Ezért nem értem...a blokkon tuti 20XE motorkódos és a leömlőben van lambda, pedig nem kéne. Namármost vagy nem a hozzá való leömlőt kapta hozzá, vagy már valami mókolás van.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz fero02 #12337 üzenetére
Hali!
Sok mindent át kell tenni. Sajnos vannak jeladók is, így komolyabban hozzá kell nyúlni a géphez. A főfékhenger egy dolog, de utána van az ABS "kocka
2, azt is be kell tenni...szerintem nem éri meg vele a szívás, azok a régi ABS-ek szerintem nem annyira jók, hogy megérje vele szenvedni.Az ülést 99% h át lehet tenni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz fero02 #12340 üzenetére
Jah sorry Asszem nem volt mindegyikben könyöktámasz...de Astrában annyira nem vagyok otthon. Ha viszont a cseredarab könyöktámaszos, akkor úgyis mindegy
Az ABS szerelés megoldható, de tényleg el kell rajta gondolkodni, mert tényleg sok cucc átpakolásával jár.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz #TOTTI #12434 üzenetére
Nekem nem sok tapasztalatom volt (a tanuló GS500 meg 1-2 másik próbakörökre) és ZX9-esem van...és még itt vagyok Persze attól függ mikori R1, mert az új vasak nagyon vadak, betegesen pályára vannak hangolva. A régebbiek finomabbak...na és gyengébbek. Pl. a 900-asom 143 ló, ennél ma már a 750-esek is erősebbek, gyorsabbak.
Az én véleményem az, hogy mindennel lehet normálisan menni, fejben dől el a dolog. Ha ott lerendezted magadban, hogy egy erős vas van alattad és a gázmarkolat nem 1 és 0, hanem közte is van átmenet, akkor nem lesz baj. Felesleges kicsiti venni, mert hamar kinövi az ember és csak a szívás van vele, mert autópályán gyenge, nem lehet vele dinamikusan előzni stb. Arról nem is beszélve, hogy a nagyobbakon jobb a fék meg a futómű is, ami akkor is számít, ha nem 300 környékén mész.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz #TOTTI #12438 üzenetére
Szerintem nem lesz vele gond, ha nem versenyszerűen akarsz ezzel is körözni azonnal Nálam szempont volt, hogy sportmotornak nézzen ki, de két személlyel is lehessen vele túrázni. Erre az új gépek (általában a 2000-2002 utániak) alkalmatlanok többnyire, mert túl kicsik és a hátsó ülés meg...ne is beszéljünk róla. A ZX9 sport-túra kategória, hátul is el lehet lenni, nyomatékos, gyors, más nem kell. Ahhoz meg már öreg vagyok (vagyis későn kezdtem), hogy nyomjam vele a wheelie-t meg a stoppie-t.
Azért azzal számolj, hogy (legalábbis az okosak ezt írták), a Yamaha a legdrágábban szervizelhető gép (alkatrész árakra gondolok, nem a láncra, olajra és a fékbetétre).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Jim Tonic #12441 üzenetére
Egyébként ebben sok igazság van. Egy jó 600-as (most négyhengeres sportmotorokról beszélünk) mindenre elég, onnantól már pöcsnövelésbe csap át a dolog.
tsigalko87: Mellesleg szerintem az R6 is szép gép és hidd el...most, hogy jön a teljesítmény alapú adózás, az R1-et nehéz lesz fizetni. Én is rettegek.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz #TOTTI #12448 üzenetére
Ez a 2005-ös ZX6R? Nekem ez az egyik kedvencem, én is ilyet akartam, de nem lett volna rá keret, plusz 1m körül ezek között sok a gyanús példány.
Eddig 200 volt a max amit futottam a sajátommal, de azt két személlyel is kipróbáltam. Hát, elég félelmetes, hogy 200-nál kivettem a térdem az idom és tank szélárnyékából és nem bírtam visszahajtani Ott már tényleg kapaszkodni kell.
Mellesleg a 3-as ki sem volt még húzatva teljesen és még volt három fokozat...elmebeteg gépek ezek. Amúgy egy új 600-as gixxerrel együtt indultunk, ő egyedül volt a gépen, nálam (92kg) kisebb ember, mi pedig ketten a gépen. Ez azt jelenti, hogy legalább 90-100 kiló pluszban voltam (asszony meg a két motor közti súlykülönbözet) és mi nem tudtunk a plexi mögé behajolni, így mentünk fej-fej mellett. Disznó erősek ezek a gépek.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz csaresz002 #12477 üzenetére
Nekem egy ventim van és nincs benne klíma, nincs ilyen gondom
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz _seth_ #12483 üzenetére
A hűtőrendszer alapos külső-belső mosása csodákra képes. Tavaly Atesszal szétkaptuk az egészet, a radiátor belsejébe erős ecetet öntöttük és hagytuk állni, míg a rendszert alaposan átmostuk slaggal (lehúztuk a fűtőradiátorhoz menő csövet és ott nyomattuk be ezerrel a vizet slaggal). Új termosztátot, vízpumpát és friss hűtőfolyadékot is kapott, azóta nagyon durván jó a hűtés...már egy kis szellő is elég neki és a mutató megy lefele
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Fűnyíró topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini-ITX
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- Anime filmek és sorozatok
- Apple notebookok
- HP notebook topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen