- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Tikakukac #82807 üzenetére
2008-as g astrát láttam már én is, szép állapotú, mégis ette a hátsó íveket a rozsda! Ezek épp olyannyira jellemző g hibák, mint az f-nél az ívek és tankajtó környéke, akármit csinálsz vele, jönni fog, nincs mese! H-nál nincs ennyire kategorizálható pont, az első doblemez mögött gyűlik meg a sár és attól rohad ki az első sárvédő alja, de egy kis odafigyeléssel, takarítással megelőzhető! A g-nél bentről jön a vörös vész, azt nem tudod tisztítani, ez van....
-
diablo1984
veterán
válasz Tikakukac #82810 üzenetére
az f is a tanknyílás körül, de belső oldalról rohad és nem a nyílástól! a tanknyílás tartja ott a retket , a cső mögött is beáll a dzsuva és azért is rohad. lehet persze mosogatni, időhúzásnak jó, de télen nem túl életszerű belső peremeket öblögetni, mikor alig lehet hozzáférni.
De aki maximalista, az maximalista.
Ennél a g-nél is a hátsó sárvédő peremet megcsiszolnám, rozsdaátalakítót neki és 2 sor alvázvédő(kéknél a fekete belső perem nem üt ki, az ívnél ha tartós munkát akar a tulaj, akkor lemezmunka is kellene, de várjon vele, 1-2 év mire kinyílik és akkor is annyiba fog fájni, mint most(festés ide kevés). -
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #82859 üzenetére
Ha nem fűtesz, akkor a radiátorban sem kering a víz, nincs benne a meleg víztől nyomás, a klíma másik hűtőt használ, másik renddzer! Nem vèletlen, hogy fűtèsszezonkor fossa el megát a legtöbb radiátor, mert akkor van használva....
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #82884 üzenetére
ezek már voltak taknyolva, gittelve, várd meg míg előmászik a karfiolmező, fog, jövő tavasszal kicsipázik a 2 hátsó íved majd!
-
diablo1984
veterán
Igen, tipikus, hogy inkább 20-30-ért fújkálják a rozsdát, mintsem, hogy 50-60ezerért lecserélnék a 2 ívet, igaz az sem tart örökké, de 5-6 évig bejár, ha jól csinálják meg! A rozsdára gittelés az 1-2 év mire már megint a régi rozsdás képében tündököl, addig is hólyagosodik, elreped, az nem megoldás, csak kozmetika.
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #82916 üzenetére
igen, azért szokták ezeket a rozsdatenyészeteket eladni, mert nem éri meg megcsinálni! Valszeg ez is eladás előtt(pár hónappal, 1 évvel) lett megfújkálva és nálad mászik elő mindenfelé a rozsda, lesz ott még várd ki a végét, ez csak az előörs!Nem elég fújni, mindenfelé kasztnizni is kell, hogy a rozsda írmagja is távozzon, alváz és üregvédelemmel megtámogatni(mert a lemezt a másik oldaláról is lehet rohasztani) és akkor a telifény! Mire ezt mindet összeadod kijön, hogy a piaci árától is többe kerül és nem éri meg, az előző gazdinak sem érte meg, azért van nálad!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #82920 üzenetére
A tèl, a só előhozza az elfedett dolgokat, elèg csak 1 tèl!
-
diablo1984
veterán
Kérlek titeket, hagyjátok ezt a "vallási" vitát, sem xado, sem metabond "egyház" vitája nem ide való, van aki hisz benne, van aki abban hisz, ha normális olajat rak bele a megfelelő időben, akkor felesleges bármit hozzárakni(ami szerintem helyénvaló), ki miben hisz, de felesleges ezzel teleoffolni a topicot!
Nekem is van fiatal dízelem, cégesként 30 ezrenként cserélték benne az olajat, most 200ezer km hajnalán, 10e km után is átlátszó az olaj, pedig le merem fogadni sosem volt benne sem metabond, sem xado és mégis jó! Ha bármit borogattak volna hozzá, valszeg ugyanígy jó lenne, csak akkor én is beszállhatnék a hitvitába!
Szóval légyszives hagyjátok ezt, mert mindig napokig lehetne erről vitatkozni, ki miben hisz és miben nem!
Köszi!
-
diablo1984
veterán
válasz Tikakukac #83086 üzenetére
De azon vitázni egy hívővel, hogy nincs igaza, igenis hit vita, ő hisz, te nem, ami meg itt folyik az vita. Tehát hitvita, ami nem ide való, mert mindketten kitartóan tudjátok írni az igazatokat, ő így érzi(vallja, hogy tudja), te nem hiszel benne(vallod, hogy tudod hogy sz@rt sem ér) és mindketten kitartóak vagytok.
Kérlek ne..... -
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #82283 üzenetére
hmm, ma az asszony hívott, hogy beindította az astrát, ment egy kicsit majd leállt, utána se kép se hang.
Hazajöttem, nekem pöcc röff, nem tudom mit cseszhetett el, viszont azt láttam, hogy egy bő hónap és 300km alatt eltűnt belőle 4 deci olaj....most vagy én vagyok a tulok hozzá, vagy a drága Júdásom zabálja az olajat, de ami alakult, hogy a szelepfedél takarítás óta tiszta az olaj, nem majonézesedik a szelepfedélnél, csak éppen kopik, nem kicsit(érdekes, mikor én szaladgáltam vele, akkor nem tűnt el belőle, az előző gazda mondta, hogy csipegeti, fél évente kell egy kicsi bele.... hát attól azért messze vagyunk)....
Bemutattam a nívó pálcának az asszonyt(és fordítva is), mondtam nekik, hogy kössenek barátságot, mert egy bimbózó kapcsolat kezdetének nézünk elébe.... -
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #83180 üzenetére
Neked hogy fogyaszt az 1,6-os összessègèben, olajfogyasztással hogy áll?
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #83187 üzenetére
Mennyi km van most benne, hàny èves a verda? Jól megy? Ebben már nem a csörgős twinport szívósor van, nem?
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #83195 üzenetére
Igen, ez sz okoskerèk renaultèknál is jelen van.
Engem is kombi èrdekelne, de veszett drága, a j is már majdnem ott kezdődik ahol ezeket mèrik.....
Vajom megèri a felárat a 105 lovashoz kèpest? Az 1,4 90 lovast ismetem, az áll a kertben, azt gyanítom elèggè olajevő szörny, mèg gyűjtöm a tapasztalatot róla...Valakinek j astra 1,4 benzin 101 lovasról tapasztalat?
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #83298 üzenetére
Ahhoz az olajnak megint nincs köze sem...
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #83402 üzenetére
Akkor ti nem tudjátok èlvezni a tempomat lètèt. Pályán èn is ha teherautóval megyek akkor csak tempomattal, dehogy van a lábam bármelyik pedálon, ha már ott kell hogy legyen, akkor a szitu nem alkalmas a tempomat használatához!
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #83470 üzenetére
csapágy csere megmunkálás nélkül kicsit kókányos
Hát ha nem fordult meg a csapágy a tengelyen és egy 1,6 benzin nem valószínű, hogy hajtogatja a tengelyt, akkor nem is annyira kókányos!
De ha már padon van a motor, fúrnak, gyűrűznek, csapágyaznak, akkor nem árt a főtengelyt is megnézni, de nem szokott vele gond lenni, nem az a tipikus tengelytörő nyomatékú motor! -
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #83702 üzenetére
Legutóbb mikor akkut vettem, mindegyikre 1 èv garit adtak már! Mèg a bannerre is(az lett vègül).
-
diablo1984
veterán
Sziasztok! Ma néztem egy kombi h astra kombit az 1,6-os 105 lovas twinport motorral. A gazdája eléggé zöltségeket beszélt, nem eszi az olajat, de olyan membránszakadásos volt, hogy járó motornál az olajbeöntő sapkát a vákum miatt nem tudtam levenni, indulás után az alapjárat leesett 500ra, majd vissza, szépen fütyölt, azt hittem ez a szervó, de nem, ez a membránból jött. Annak ellenére, hogy nem eszi az olajat, leállított motornál levett sapkán fekete olaj volt, mint a dízeleknél, de a nívópálcán egy gramm se volt abból a fekete szarból, még jó hogy nem eszi!
Kívül-belül tiszta kosz volt az autó és macskakarmolásos alapozóig mindenhol, azt mondta a gazda, hogy nem volt festve, javítva, közben meg a motorház tető is más árnyalatú volt, a bal hátsó ív is csúnyán át volt fújva, a peremnél elég csúnyán ragasztották el, a lökös betétjéről is hámlott a festék, horpadások voltak rajta, belül tiszta szőr a csomagtartó, ülések feslettek, fékpedál közepén nem volt már rece a gumi, 195e km-nél!(miénkben 260 ezer van, jóval megkíméltebb külső-belső állapottal).
Ami furcsa volt, hogy a gazda azt mondta, hogy indításkor a furcsa alapjárat a hideg motor miatt volt, közben a bakelit szelepfedél annál a hideg motornál is sütött(ergó dehogy volt hideg a motor), valamint leállított motornál minimumon volt a víz, óvatosan le akartam tekerni a kiegyenlítő tartály kupakját és azonnal agyig lett vízzel és a túlfolyón verte volna kifelé, nem lehetett a nyomást elengedni, mert csak vízzel együtt ment volna, azonnal kupakig volt vízzel és le sem ment! Na ezt mitől csinálta?Termosztát nyitott, venti kapcsolt....
Amúgy ez az 1,6 twinport nyomatékosabb sokkal mint az 1,4-es, jobban szedi a lábát, klímát is elbírja, jánlott motor lenne, de ezzel a konkrét autóval a saját gazdája is olyan ellentmondásokba keveredett, hogy hiteltelen volt teljesen. -
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #83747 üzenetére
Láttam már furcsa dolgokat, de törésmentesnek mondani autót, aminek a motorházteteje más színű mint a kocsi, a hátsó ív úgy volt elragasztva, hogy 2mm-es válla volt a festéknek és nem volt javítva? Olajat is nem ette, hanem azzal a sérült membránnal zabálhatta, de olyan üszök fekete olajat még benzinesben nem láttam! Magyar K-s rendszámú volt a kocsi, de nagyon le volt lakva, az hogy a motorházon megcsusszant a cíca, de a c oszlop is tiszta karmolás volt(alapozóig) és erre a gazda azt mondta, hogy 16 éves az autó(pedig csak 13), előfordul, de ilyen nem fordul elő, hogy a macska körbeszántja a kocsit, mert a motorháztető ha olyan, az elmegy, de egy tenyérnyi rész sem volt a motorházon ami ne lett volna szétkarmolva! És magánember volt a fickó, vagy ha kezdő nepper, akkor még gyakorolnia kell!
Ja a cd30-as rádió 1es, 2-es gombjáról a festés le volt kopva(azt hogy miként érték el, az rejtély).
Egyébként nekem tetszik ennek a 105 lovasnak a karakterisztikája, legalább klímával nem olyan érzés, mintha futóhomokba mennék(nem fogja le a motort). -
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #83754 üzenetére
ráérek, amíg az octavia 2-esem megvan, addig semmi sem sürgős! Csak ma voltunk a Hungaroringen és útba esett, hát megnéztük! De amúgy a fenét se érdekelte volna, hogy mekkora egy trágyadomb, csak ne lett volna kamu a csórikám minden szava, ez olyan sz@rul esett, a kofák nem tudnak ennyi hülyeséget mondani.....
-
diablo1984
veterán
válasz mohabá 007 #83767 üzenetére
De a nyomást el lehet engedni belőle, de itt ez nem működött!
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #83745 üzenetére
Érdekes, hogy ezt az autót 2 naponta leveszik a haha-ról és vissza, nem tudom ennek mi értelme.....
Valahol legmélyén a lelkem autómegmentő bugyrában még kívánnám is ezt az autót, mert jó kiállású fotókat lehet róla csinálni(távolról), de a lelkem anyagi dolgokért felelős énje azt mondja, hogy egy "raklap lóvét beleölni, hogy egy gyári állapotra fel tudjam hozni az autó állapotát, de miaf@sznak, mert akkor is lehet, hogy a motor kuka, ilyen őszinte eladótól úgysem tudok meg semmit"!
Most jelenleg az asszony astráján egy olajcsere lenne esedékes, de amennyit használja, az ráér még kategória, a skodának égadta világon semmi baja, abban is majd nyáron egy tisztasági olajcsere kell, mert most körül van 1 éves az olaj benne 6000km-rel, majd jövő hónapban nyaralás előtt lecserélem!
Valahogy hobbit keresnék és szopatnám magam, vagy mifene.... -
diablo1984
veterán
válasz ArthurShelby #83818 üzenetére
Lejàrat előtt küldi a mailt, hogy ingyenes hosszabbítás 2 hètre.....
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #83945 üzenetére
Csak fullra visszavett gyújtáskor, játèka nincs!
-
diablo1984
veterán
válasz Feenyx #84609 üzenetére
olyan mintha a régi felületet megcsiszolták volna, csak kapott az a rész is, ami nincs takarásban.....
Más: H astra olajteknő tömítését kell valamivel kenni, vagy azért van rajta 2 sorban a gumiváll, hogy tömít az eléggé! Elértem már odaáig, hogy végre ledobnám az asta olaját a teknővel és kipucolnám a moslékot belőle, mert bár elvileg az előző gazdánál múlt októberben cseréltek benne olajat, de ez fekete benne! Egy alapos pucolás nem árthat és legalább a motor alját és az olajpumpát is láthatom, és a pumpa szűrőjét is ki tudom ganélni, gondolom az is retkes lehet(a kartergáz visszavezető vájat tele volt takonyszerű bekocsonyásodott olajemúzióval, a szelepfedelet már eltakarítottam, azóta sem jött vissza a retek bele, most jön az alja is).
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #84611 üzenetére
Megvolt az olaj ès olajteknő tömítès csere, ráfèrt a takarítás, az olajszivattyú szűrője ilyen kokszdarabokkal volt tele, kiganèltam ès remèlem sokáig problèmamentes lesz! Öröm szerelni az opelt a renault után, itt vanahogy csak 1-2 csúnya szó hagyta el a számat egèsz idő alatt, míg a lagunánál szinte vègig. Itt is csak az volt kellemetlen, mikor az olaj a nyakamba csorgott, azt nem szeretem....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs