Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
addikt
válasz F_Gergely #26251 üzenetére
akkor az indítással nincs gondod! hidegen tekerősebb, melegen jobban indulósak ezek az opelok! a japán toyotáknak volt olyanja, hogy pöccröff, de abban az indító motor is pörgősebb volt, meg a motor is adagolós....
tehát szerintem nálad okés, majd nagyobb hidegeknél jöhet ki ha az izzítás véletlen nincs rendben....
zsambek: szerelő csak megnézi, hogy van-e hibakód, nálam dízelnél néha bedobta a motorhibát, mikor az egr el volt koszolódva, de nem volt a hiba mindig jelen!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz adidas4death #26376 üzenetére
rugó, csillapító, szilent. bármi lehet(bár a rugó szélsőség). nálam pl a szilentek hidegben nyikorognak, gondolom egy kis wd40 elhallgattatná, de legalább nem koppan!
-
diablo1984
addikt
válasz deicide #26392 üzenetére
aham, mert az óracsoport világítását lehet vele halványítani, vagy erősíteni! megtévesztő az ábra, de sötétben egyértelmű majd meglátod!
bár az opelhez nem tudom, de más hasonló autókban az elektronikában való engedélyezés a legnagyobb meló, szerintem a vezetékelés is ki lehet építve, a can-bus rendszer tanítása viszont csak tech2-vel lehetséges szerintem.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz F_Gergely #26409 üzenetére
vectra c is durva rázós abs-es, még hó sem kell neki, nagy súly nyomja a verdát! tükör jégen az abs hátrány, engedi a kocsit és csak utas a sofőr benne, latyaknál határeset......
egyszer a passatomat sikerült majdnem összetörni az abs miatt, lejtős utca/sík jég kombónál 20ról sem tudtam megállni, még gyorsult is a kocsi satuféken! még jó, hogy a keresztutca az utca végén fel volt sózva és kézifékkel el tudtam a seggét fordítani, mert így a keresztutcán közlekedő mellett meg tudtam állni lapjával.....amúgy meg beleálltam volna telibe! a passatnal az abs-t ki lehetett iktatni, ha a hátsó ülés alatt lévő jeladó csatiját széthúzta az ember és akkor megkapta a nyers féket!
-
diablo1984
addikt
válasz realmadrid #26484 üzenetére
az én nagyonmegbízható VW passatomra egy vagyont vertem rá 5 év alatt, az újabbakat meg szidják mint a bokrot, kivéve az első gazdáik amíg garos a verda, de azok is, hogy sokat van szervízben! nem is mertem újabban VW-ben és dízelben gondolkozni, ez a kettő szinte kizárják egymást, mert nem akarok megint a pénztárcám ellensége lenni!
így a Rapid, hát igen, az is VW, nem merném, bár újonnan míg garis addig talán....
-
diablo1984
addikt
szívósor már volt az enyémen is cserélve, az látszik, hogy nem régi, egr-t mikor vettem akkor kellett takarítani, összes szűrő, szíjak nálam is cserélve lettek az első körben, pedig continental szett volt rajta, szervízkönyv szerint sem volt benne 50e km.
igen, ezek amit a tieden csináltak sajna tipushibának mondható, mielőtt vettem a vectrát, ezeket a neten is megtaláltam.
apropó: olyat csinál a kocsim, hogy ha nem pörgetem elég ideig az önindítót, és megállítom az indítást, akkor olyan mintha 1-2 henger beindulnra, égtelen csörgésbe kezd és megáll! csak az a durva, hogy párszor tapasztaltam már, szarul hangzik, de más járt már így? nem egy pöcc röffös fajta a gép, nem tudom, hogy önindítója válogatja-e, nálam nem az a tipikus japán indítású. így bele lehet szaladni abba, hogy ez a csörgő-zörgő valami előjöjjön.
-
diablo1984
addikt
válasz bambano #26530 üzenetére
azért egy teszt vezetés alkalmával azért adnak a pofájának a kocsinak, nem feltétlenül spórolják el! míg ha valaki a saját pénztárcájából tankol, az kissé oda figyelhet, nem pörgeti az autót, nem keresi a határokat. egy tesztben viszont azt nézik és hiába eko, akkor is rugatják, amúgy tesztesen!
nálam is a vectra full városi használatban kijön 6l-ből, de az első időszakban, ahol élveszkedtem a 150 csikóval, majdnem megvolt a 10 liter is!
-
diablo1984
addikt
ehhez a felnihez honnan lehet olyan kulcsot venni, ami azt a koronás csavart kiszedné?
-
diablo1984
addikt
válasz bambano #26753 üzenetére
hát én nem tudom, biztosan vannak jól összerakott, jól illeszkedő motorok amik nem eszik az olajat, és nem azért mert pont annyi vízből pótolja! minimális előfordulhat(csereperiódus alatt max 1 liter), de pl az általam említett daf motorban 320ezer km van, 2 éves, 4550ccm, 4 henger, 180lovas turbó motorral, injektorokkal, 1820fordulatnál megy 90et(tehát a fordulata is viszonylag nagy, nem mint egy nyerges 1000es fordulata), tehát ez közelebb áll egy személyautó motorhoz, 2 éve vett hozzá főnök 1 liter olajat pótolni és azóta is megvan az 1 liter, mert nem kellett még bele semmi! anno a passatom az új motorral 3000km alatt kátrány feketévé koszolta az olajat, ebből 60ezer után is átlátszó, kissé szürkés olaj színe van, de semmi korom, semmi retek! ilyet még nem pipáltam! se víz, se semmi nem kopik belőle, a dízelt sem sz@rja bele az olajba, így én elhiszem, hogy személyautóba is lehetnek jó motorok, amik 15ezres csereperiódusban is 1 literen belül maradnak! remélem az enyém is ilyen......
-
diablo1984
addikt
válasz bambano #26760 üzenetére
hát ja, ilyen időszakban reggel indulás előtt 15 perc járatás, akkor már üzemmeleg és lehet taposni egész nap! kopp-kopp, hogy 320ezer alatt még az olajcserén kívül(meg szürők, stb) nem kellett mást sem csinálni, 1-2 elektromos gondom volt, de még a fék is gyári, a gyári tárcsa a gyári betétekkel! az biztos, hogy ez a használat nehezebben eszi meg az autót, bár szerintem a motor nem áll mesze a személyautóstól, max a használati körülménye nem átlagos, de ez messzebb van a 6 illetve 8 hengeres nagy monstrumoktól, ami tényleg alig forog, 400-600 lovas és tizenakárhányszáz ccm-es, na akkor ez is inkább személyautós! merci sprinterek a 4 hengeres 2.2-es motorral a sima cdi motorral vannak szerelve, mint a személyautók, csak max hosszabb váltóval, na az elmúlt 4 évben a cégnél volt 8 db, 2 évente cserélve lettek(volna), a 8ból 1db-ban nem volt cserélve a motor, a többi beszart 300-400ezer km alatt! azért az már teljesítmény a mercedestől! ezzel az 1,9cdti motorral nincs autónk, egy transporter volt 1,9 pdti-vel, az 450ezernél volt cserélve, de a többiek szerint már nem volt az igazi erőre, pedig a felhasználás ugyanígy hosszú távú volt, de ezek az új mercik egyszerűen kritikán aluliak, 180 lóval megrakva elsírják magukat az emelkedőn, de mint írtam, 400ezret egyik sem bírt(az az 1 amiben nem halt meg a motor, 360-nál lett becserélve).
kíváncsi lennék, hogy ez a fiat konszernes motor mit bírna, de én valahogy nem bízok a kis ccm-ben, valszeg ez is behányna viszonylag hamar, ha dolgoznia kellene!
-
diablo1984
addikt
1,4 turbó? az is részecske szűrős már biztosan, ez már mindenkinek a mániája, majd ha bejáródik csak hagy el majd belőle, bejáratós fázisban kicsit jobban csíphet akár olajat, kormozni viszont benzines révén nem nagyon kellene, max kicsit füstölni! mit mond a szervíz?(bár ott minden természetes, olyanokat mondanak néha, hogy csuda, az 1 literes olajfogyasztásra is merci esetén természetest....)
-
diablo1984
addikt
vectra c alá milyen szélességű 17"-os felni fér alá? mert láttam egy omegáét, szép és szélesnek tűnik, csak gyanús nekem....
-
diablo1984
addikt
válasz diablo1984 #26790 üzenetére
igencsak felejtős a felni gumi páros, mert 235/45 r17-es gumi van rajta, a vectra könyve meg 225öt ír max, attól szélesebbet nem! lehet valamibe már beleérne, így nem jó dolog, mert 4 gumi meg aranyárban lenne alá!
-
diablo1984
addikt
hmm, valaki járt már úgy opellal, hogy egyik napról a másikra elkezdett a nagy kijelzőm pixelhibásodni és terjed! kezdetben 3-4 pont volt, utána ment felfelé és lett csont formájú, most meg még nagyobb! a poén az egészben az, hogy olyan, mintha az írás mögött lenne, de éppolyan fényes!
-
-
diablo1984
addikt
-
diablo1984
addikt
válasz Calogero #27230 üzenetére
ja, egy másik debreceni sráccal kevertelek akkor!
az biztos, hogy most 10 évesen a vectra nem éppen prénium minőség, gondolom az újabb astráknál is ez van, zizeg/jopog a műanyag, nálam pl a gumi szilentek nyikorognak a futóműben, a 18 éves passatban még elnézhető volt az ilyen, de ebben zavar, de ha cserébe megbízható, akkor érdekli a fenét! -
diablo1984
addikt
válasz Jim Tonic #27404 üzenetére
hát a német közlekedési kultúra meg gyök 0! egy rakat idióta beképzelt seggfej a volán mögött, aki inkább dugót csinál, minthogy időben besoroljon a sávelhúzásnál, meg hát annyival is előrébb van, mindegy, hogy 5km sornak kell miatta megállni! európában az angoloknál van kultúra a közlekedésben, máshol csak egyedileg lehet felfedezni, a magyar porschések, nagy bmw-se, nagyvérű audisoknál még foltokban sem, ha 90-el mégy a teherautóval még villog rám, nem mintha villogásra kikapcsolna a limitáló.....szörnyű, idióta seggarcok!
ja és én igen teherautó sofőr vagyok, már 8 éve nemzetközizek, szóval nem csak hallottam ezeket.....
láttam volt alessio-s téma is, azok a felnik szépek, olcsók, de szarok! egy kátyú és görgőzni lehet, de nem biztos, hogy érdemes! tényleg szépet csinál az olasz, de kis túlzással itthon egy szezonosak....
-
diablo1984
addikt
válasz Findzs #27457 üzenetére
a gáznak köszönhetően az üzeme olcsóbb mint egy dízelé! azért gázból bekap 15 litert és akkor még keveset is mondtam, gondolom az én 6 liter fogyasztású dízelem akkor drága üzemű..... egy dízel ifához képest lehet gazdaságosabb, de egy ekkora benzines motor benzinből nem jön ki 10-12 alatt(városban szerintem), gázból meg még erre is rájön, meg ha valakinek V6 benzinese van az szereti a hangját hallani és az sem spórolós!
mindenképpen sima benzinestől gazdaságosabb, de minek vesz valaki nagyvérűt, ha sajnálja tankolni? -
diablo1984
addikt
válasz Findzs #27462 üzenetére
szerintem itt is lehet kapcsolni, de akkor ha vagány, eltúráztat 1 tank benzint, gázzal meg elthomas(a gőzmozdony)-ol a benzinkútra vágányolást tankolni! én szeretem nézni a nagy vasakat, de a ferrari is a lovacskát lekapná a kocsiról, ha megemlíteném nekik, hogy honfitársuk Mr Lovato bütykölne kicsit a kocsijukon.....
-
diablo1984
addikt
Ja, akkor biztos a gáz lett erösebb, vagy a benzin gyengèbb, ha nem èrzed a difit. Van cimbimnek ès kollegámnak is gázos autója, modern automata rendszerrel, dicsèrik mert olcsó üzem, de ök is aláìrják, hogy gyengèbb gázzal az autó, meg többet is eszik belöle, de elfogadható kompromisszum szerint7k. Ja ès 1.6 ès 1.8-as motorokhoz gázolták, gondolom neked is v6-os a vectrad van, nem? A gáz az gáz, a rendszer lehet kifinomultabb, de az üzem ugyan az.
-
diablo1984
addikt
Elbeszèlünk egymás mellett, a kollega is ìgy van vele mint te, olcsó üzem, de neki is átlagautóban van, nem egy v6 3.2-es benzintemetóben. Èn azt mondtam, a gáz a spórolósok szere, aki meg nagyvèrüt vesz ne higgye már, hogy takarèkosabb, mint egy dízel, mert ez kábìtás, az a moci gázból betol 15 litert, egy modern dìzel ha ütik is max 7et. Ezèrt írtam, hogy a hirdetèsben leírt az hülyesèg, meg ha valaki csòri tankolni a nagyvadat ne vegyen nagy ccm-es v6-ost, utána meg úgy reklámozza, hogy gazdaságosabb mint a dízel. Persze, ezèrt is eladó, mert gazdagra fogyasztotta a tulaja zsebèt!
-
diablo1984
addikt
fú, feltettem ma a nyári gumit alufelnivel, hát a hányinger környékez tőle! annyira bennt van a gumi, az et35-ös acélkerék széles felninek tűnik alatta az aluhoz képest! igaz g-s astra felni, de okádék csúny a vectra alatt, meg a féknyereg és a súly között van 3mm, majdnem beleér.... asszem lesz egy szett felni-gumi párosom eladó, de et35-től bentébb eső felnit tutira nem veszek többé alá, és min 16", 17"-osat! ez minden szinten kicsi és keskeny, elől a rugótányértól is bentébb van, gusztustalan. oldalról messziről(és sötétben) elmegy, de közelről még az acél is szebb(mert szélesebb).
akit érdekel astrára érdeklődhet nálam, holnap kocsi és felni mosás és utána rakok fel képeket!
-
diablo1984
addikt
válasz diablo1984 #27500 üzenetére
ja meg most észleltem, hogy a múltkor a garázsba tolatáskor érintőre vettem a falat a vectra hátsó ívével és a lökös sarkával! még egy szeplő, eddig csak a tükörrel rajzoltam falra, vagyis a fal rajzolt a szép sötétkékre színezett tükörre..... f@szom, holnap egy kis paszta is kijár majd a mosás után, hátha halványítani lehet, mert a fehér meszelt fal rikít a felületen!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen