-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz trassher #33136 üzenetére
Pedig attól lukad ki az összes.
Korrodál, majd izzik.
Csak nem mindegy hogy mennyi víztől, ettől is függ hogy meddig húzza. Ettől a víztől rohad el a dob belseje, a terelőlapok. Aztán jön a lukadás.
A hátsó cső nem a dob legalsó pontján van, így mindig maradhat benne víz.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz trassher #33171 üzenetére
Gyári gyertya: Kadett nem szerette, jobban szerette az NGK-t.
F Astra viszont szerintem jobban szereti, mint az NGK-t. Amúgy ami az enyémbe megy (lehet, a tiedbe is az megy, ezt nem tudom), az Bosch, csak GM rajta a felirat. Régóta csak ezt veszem.
Periódus: kimegy vele a világból + egy picit tovább.
Tudom, ezzel nem mész semmire, de 30e minimum, és simán lehet, ránézésre (meg te sem érzel mást) 50e után is azt mondja a szerelő hogy ez még jó.
Ennek ellenére én 2 olajcsere, vagyis 20-22 ezrenként cserélem, na ekkor hangzik el hogy ez még maradhatott volna
De volt hogy tovább hagytam, akkor sem volt semmi baja.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Findzs
addikt
válasz trassher #33204 üzenetére
valószínűleg a visszacsévélő rugó szedett össze piszkot vagy elfáradt, szétszedés pucolás wd 40 segíthet rajta 247. hsz -től [link]
iderakom külön ezt a linket egy g astra beltér szétszedéséről hátha valakinek segít valamiben
pl. sebváltó és kézifékkar szoknya cseréhez is jó segítség aki még nem csinált olyat
[link][ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
-
-
ququry
csendes tag
válasz trassher #33218 üzenetére
Benzineshez:Autochem 236 Benzin rendszer védelem
Én szinte állandóan városba használtam, a végén annyira lusta lett, hogy egy gyalogos is beelőzött.
Egy teli tankhoz raktam és szó szerint csodát tett. (persze az sem mindegy, hogy hol tankolsz)“Élj úgy, hogy ne vegyenek észre ott, ahol vagy, de nagyon hiányozzál onnan, ahonnan elmész.”
-
-
gban
Közösségépítő
válasz trassher #33223 üzenetére
A mutató nem egyenletesen esik, a vonalak meg nem egyenlően vannak elosztva.
Ha nem akarsz kattanásig tankolni (megértem ha így van, én sem), használd az én módszeremet - akárhányan mondják hogy nem megbízható, kipróbálás nélkül, sokkal megbízhatóbb, mint a kattanásig tankolás, és ez tapasztalat, nem elmélet. (persze sok tankolásnál kijön a katanásos módszernél is a különbség, de ebbe nem mennék bele)
Én nem a telit veszem "nullának", hanem amikor épphogycsak elhagyja a féltank vonalát.
Mindig ekkor nullázom, nem tankoláskor.
Amennyit tankoltál, annyi fogyott a megtett kilométeren.
Valamint, egyre több kútról derül ki hogy csal az órájuk.
Több mint 10 évig tankoltam egy ilyenen, amiről felvetődött hogy jóval többet mutat az óra, mint amennyit kiad.
Belegondolva, amióta nem ott tankolok (persze másfelé is járok, már nem csak város), le is esett a fogyasztás.
Plusz kaptam megerősítő infókat is sajnos - ott soha többet.
Szóval érdemes megbízható kútnál tankolni - hogy melyik az, azt nehéz eldönteni, ez tény.
Nekem az Auchan bevált nagyon.
Kártyával fizetek a kútfejen, saját magam, nincs ennél jobb.
Emellett olcsó is, a fogyasztás meg hibátlan.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
bajaki
őstag
válasz trassher #33240 üzenetére
Nekem konkrét tapasztalatom még nincs, de nekem is ilyen adatokat mondott az előző tulaj. Ha kivillan a benzinjelző akkor elvileg 80-100 km-t megy még, de nem próbáltam még.
De az üzemagyanyagszint-jelzőre én sem nagyon alapoznék. Elég érdekesen mér. Ma már a pirosban volt a mutató, de nem villant még ki a lámpa. A múltkor mintha már hamarabb kivillant volna.
Gergőke88: Nem vagyok benne biztos, de nagyon remélem. Most fog menni majd a szervizbe, sajnos vásárlás előtt nem tudtuk elvinni. Meglátjuk mi lesz.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz trassher #33240 üzenetére
Én a héten kicsit anyagi zsákutcába futottam: kifogytam a pénzből, benzin nem volt, de dolgozni menni kellett. 4 napig jártam úgy hogy szemmel láthatóan nem mozdult a mutató. minden nap (4 nap) úgy voltam hogy ma valahol megállok becsukom és megyek tovább gyalog mert kitankol. 2km oda 2 vissza. 5. nap is szépen hazajöttem, majd még kimentem vele tankolni. Vezetés függő is. én 7 liter !!!! differenciát is csináltam már két fogyasztás között. 5min és 12 volt a max. tehát ezek a dolgok teljesen relatívak. A Te autód is eléggé vezetés függő milyen fogyasztást fog produkálni. Apáméknak a 8 szelepes 1.4 van ( hengerenkénti injektoros ) de ott nem tudom 8 fölé vinni a fogyasztást akárhogy megbántom a gázpedált. a 16 szelepes érzékenyebb erre. Autópályán (szerencsére ritkán járok) 5 személy fullon csomaggal 150-160 átlag = 12 liter. ( x16xel B vectra )
bajaki lemaradtam. milyen autót vettél? mik a gondok röviden?
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
-
Declare
őstag
válasz trassher #33218 üzenetére
Spritmonitor-on keresd meg a kocsidat, 90% ban jól be lehet lőni mi az átlag, ha normálisan vezetsz (nyilván a 12 liter/100 meg a 4 l/100 értékeket húzd le, ott nem az autóval van a hiba .
Ezek a kis benzinesek ha pörgetve vannak akkor nagyon tudnak enni, de ha normál tartományban vezetsz, az a kocsi 6-8 lieter között kell hogy hozza az átlagot (hidegen városban, dugóban mondjuk nyilván több, meg autópályán 140 el is).
Másik, ahogy mindenki írta is, ez így még viccnek is gyenge fogyasztás mérésére. A megtett km és tankolt üzemanyag mennyiségeket írd fel, vagy mobil app és akkor pár hónap után nézz rá az átlagra. Egy mérés az semmit nem ér....ha nagyon óvatoskodsz mert most számolod épp az nem a kocsid átlagfogyasztását fogja mutatni...bár kétségtelenül önámításnak nagyon jó
Én a teletankos módszerben hiszek. Ha nem szeretnél egyszerre nagy összegnél tankolni, akkor is csak egyszer kell teletankolnod a kocsit és utána ugyan úgy el tudsz járni a kútra tankolni, ha megtettél 100-200-300 km-t és ugyan annyiba fáj, mintha mindig villog a tankolás ikon. Ráadásul tudod, hogy a kocsiban bőven van benzin mindig
-
nagyúr
válasz trassher #33310 üzenetére
Mercedeshez nem szabad csak kukázott cuccokat venni. Elmebetegek az új áraik.
Pont tegnap néztem a bontóban a hűtőt plusz ventit. 15-15 ezerért adta a bontós külön, egyben 25-ért.Nekem igazából azért jön be a jobban a merga, mint más autó, mert baromira átgondolt a kivitelezésük és ha valami nem jön szét, vagy nem működik, akkor el kell kezdeni gondolkodni, hogy miért nem és kiderül, hogy az eddig feleslegesnek látszó kis műanyag pucukát megnyomva az ember kezébe esik a fél ajtóburkolat.
Ma 10-12 fok volt, a harmadik féklámpa nem világított a kocsin.Ezért a csomagtartó burkolatot le kellett bontanom. Egy bolha sem tört el! Pedig hideg is volt az autó 100 éves és mégsem. Nyáron nem tudtam levenni úgy az Astra ajtókárpitját, mikor építettem be a kilincs-világítást, hogy oldalanként ne lett volna oda két-két bolha.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
-
Mikuland
tag
válasz trassher #33337 üzenetére
Mindenképp teljes kulcsházat akarsz? Én ezt a felső részt vettem a Cromaxtól.
mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
Findzs
addikt
válasz trassher #33340 üzenetére
és ez? [link] igaz ez már elég húzós áron van
úgy látom ebben az esetben marad a kulcsszár és az elektronika
én vettem egy bicskakulcsot abba átraktam az elektronikát másoltattam egy szárat és kész, pár ezerből megvolt a vateráról"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
-
sitotomi
tag
válasz trassher #33392 üzenetére
C Vectra.
Nem mondom hogy atomrossz állapot, de vannak hajszálkarcok itt ott.
Illetve a belseje is gondozva van, de ráférne egy alapos tisztítás. Műanyag elemekre egyaránt.Azt gondoltam, hogy ez mindenképp autóotthagyós mutatvány, de akkor ezek szerint több napra otthagyós...
Az annyira nem fain. :/ -
gban
Közösségépítő
válasz trassher #33406 üzenetére
Tudom, nem vagyunk egyformák, de én úgy döntenék, hogy:
- ha ez a gyári méret (ez, apámnak is ilyen van téliből és nyáriból is), ugyanilyet vennék
- ha újat veszek, megnézem az árakat pár szóbajöhető, kompatibilis méretnél
- újnál az is döntő lehet, melyik méretben van a neked megfelelő minőség, lehet, /60-bannincs olyan mint /65-ben, vagy 185-ben nincs ami van 195-ben, stb.
- ha használtat veszek, ami minőség / ár arányban a legjobb a megfelelő méretek közül[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
-
gban
Közösségépítő
válasz trassher #33409 üzenetére
Annyiért van jó, igen.
Érdekes amúgy a minőségi megítélés kérdése.
Sokan mondják, nem alaptalanul, nem szabad noname-t venni. De melyik noname?
A legtöbb "noname" az nem is noname, mert megvette valamelyik nagy gyártó, a minőségük mégis igencsak eltérő.
Nem titkolom, mindig az árlista elejéről választottam, volt már Semperit, Continental, Barum, Kormoran, Dayton, Rosava gumim is, jelenleg a téli és a nyári is Aurora.
Ki hallott már az Auroráról? 1000-ből jó ha 1-2 ember. Le is szólták ismeretlenül egy fórumban, hogy tuti szar, mert noname, ismeretlen, csak akkor vegyen ilyet valaki ha meg akar halni
Infó - ez valójában azt takarja, hogy a korábbi Hankook modelleket adják el Aurora néven, mint máshonnan megtudtam.
Komolyan mondom, ilyen jó gumim sosem volt még, igaz ez a télire is meg a nyárira is.
A téli 4 szezont lehúzott, nem kevés km-rel, de alig kopott, szinte új, akármilyen furcsán is hangzik.
Ugyanakkor korrektül lágy.
Ezért is mertem megvenni a használt, szinte új nyárit. Be is vált tökéletesen.
Dayton: soha többet
Pedig elvileg ez is márkás gyártóé.
Abnormális tempóban kopik, pedig nem lágy, sőt, keményedik / üvegesedik, csak lebeszélni tudok mindenkit róla.
Rosava: mindegy a minőség, mert nehéz, kinyírja a futóművet - meg ne vegye senki.
Barum, Kormoran: nem Dayton, de nem is Aurora, annyira nem jöttek be.
Semperit: gyári elment 90e km-t (persze a végén azért már erősen kopott volt, határértéken túl), amit utána vettem, ugyanilyet, az 30-nál elkopott, de tükörre.
Mondták is, közel sem ugyanaz a kettő, érthető módon, az autógyártó nem akar ebből garanciális problémát.Szóval nehéz csak egy árlista alapján jól választani, de még gyártó alapján is.
Ha másnak is vannak ilyen irányú tapasztai, téli gumi szempontból most itt az aktualitása, lehet, többeknek hasznos lehet, ne tartsa magában.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
#81556480
törölt tag
válasz trassher #33431 üzenetére
Nem értek egyet, mint a 15 órás autópolirral sem. vagy 20 ?? ( 4-5 óra max ) Azt tudom hogy a fekete a legkényesebb, de az sem tart eddig. de nem vitatkozni akarok.Láttam is , csináltam is mind a kettőt. Profi eszközökkel (makita ford szám szabályzós flex, és 3M paszta). Egyet végig is ültem és néztem közben beszélgettem a sráccal. Közben az autó vízszintes részeit kézzel vissza is mattította (ezt nem mindig szükséges), mert ott volt a naptól ráégett mindenféle dágvány. Így sem tartott 4,5 óránál tovább.
Nem tudom mi tarthat fél óráig egy lámpában. Vissza kell mattítani polirpapírral, majd 2-3 lépcsőben felpolírozni. Ezt normális géppel 10 perc max.
De ezek az én tapasztalataim.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- iPhone topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Asustor NAS
- Spórolós topik
- PHP programozás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs