-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chiftain
aktív tag
válasz kmarci25 #75984 üzenetére
Most én is teletöltöttem hónap elején Maxxmotionnal. Csak városban 480 km-t mentem el 44 literrel, ott kezdett el megint világítani a lámpa. Nagyjából 9 literes fogyasztás sok klímával. Nincs igazán viszonyítási alapom mert eddig nem volt még olyan, hogy csak városban használjam 2 teli tankolás között.
Ha azt nézem hogy nagyjából 30 forint különbség van a 2 üzemanyag között. Akkor 50L-el számolva ~1500 forinttal drágább! Akkor akár még meg is érheti. -
beg
veterán
válasz kmarci25 #76004 üzenetére
"valahogy a 2000-es évek közepétől kötelező úgy megoldani az autó felépítését, hogy az izzócserét egy laikus is meg tudja oldani"
Próbálj meg egy újabb fordon, renault-on, suzukin (ezen a 3 típuson volt szerencsém) izzót cserélni. B oszlopig le kell bontani, vagy 3 helyen 4 különböző irányban törhető nőgyógyász csukló kell hozzá a kerékjárat felől, a kereket minimum le kell venni hozzá.
Ennyire vették komolyan az iránymutatást. Én inkább azt mondanám, hogy a 2000-es évekig lehetett egy laikusnak megoldani, utána már pilótavizsga és nettó 1 óra kell hozzá.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
-
Calogero
addikt
válasz kmarci25 #76011 üzenetére
Én ezt találtam:
"Izzókészletet nem kötelező a kocsiban tartani, de olyan típusnál, amiben lehet még cserélni a teljes orr lebontása nélkül, érdemes pár darabot tartalékolni, egy nyolc- és tizenhat amperes biztosíték társaságában. Ez a régebbi, izzószálas kivitelekre érvényes elsősorban, hiszen a drága, sérülékeny xenon fényforrásnak nem célszerű a kesztyűtartóban hánykolódnia. A LED-es égők szerencsére kevésbé hajlamosak „kiégni”, de ha mégis, azzal amúgy sem tudunk sokat kezdeni az útpadkán állva."
Ami nálam be van tankolva
Csomagtartóba:
- EÜ doboz
- Elakadás Háromszög
- Tartalék izzók (kivéve xenon)
- Vontató Kötél
- Bikakábel
- Oltó készülék (2db)
- 5l-es kannaAz utastérben:
- első ülések alatt biztonsági öv vágó üvegtörő kalapáccsal
- 5 db mellény -
válasz kmarci25 #76199 üzenetére
Nos én majd most viszem torony csapágy cserére. Ez úgy szokott lenni hogy az adatbázisban benne van már az autóm, visszamenőleg a javítási története és minden egyéb.
Van hogy elmondom hogy mit szeretnék , megrendelik , addig nem kell otthagyni az autót, csak akkor kell vissza vinni mikor ott az alkatrész és már szerelik is.
Vagy adnak egy idő pontot , ilyenkor állapot felmérés,anyag beszerzés ,szerelés. Ilyenkor ott kell hagyni.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz kmarci25 #76274 üzenetére
Szerintem a dízel eddig is túl volt értékelve (pl hogy egy dízelautó drágább, mint a benzines társa), bonyolultabb, drágább szervizelésű, de kevesebbet fogyaszt (az audi a8 dízel is emiatt egy striciwagen a kopasz szerint a tc-n: legyen nagy/villantós, de fogyasszon keveset, pénzem nincs a szervizre). Az, hogy alul nyomatékos és tol tényleg jó, de ezt ma már egy benzines is meg tudja csinálni.
(szidom itt úgy a dízel, hogy nekünk is egy 2.0cdti van, és egyelőre még nem volt vele baj)Viszont az ilyen jól hangzó földtől elrugaszkodott jóslatoktól a falra tudok mászni (2050-ben repülő autók, 2012 világ vége....) Soha egyik sem jön be.
A papír és a regények/viccek sok mindent elbírnak.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
AMD Power
titán
válasz kmarci25 #76274 üzenetére
Akkor nem irtam akkora hulyeseget. Mondjuk nincs is baj ezzel a nagy auto "zoldulessel" , de a tegnap linkelt elektromos auto teszt utan van meg hova fejlodni. Nem csak ar hanem minden mas szempontbol is. A masik kerdes,hogy mire elernek hozzank foldi halandokhoz a 10+ eves elektromos autok, mi es mennyi bajok ,nyuguk lesz majd. Es ez mennyibe fog fajni , szerviz szempontjabol.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
ArthurShelby
addikt
-
Calogero
addikt
válasz kmarci25 #76298 üzenetére
Jah igen, úgy akartam írni hogy van még hűtés.
Luck Dragon : Ja ehhez még hozzá kell tennem, hogy állami cégek tulajdonában vannak/voltak az autók így rendszeres szerviz is meg volt és csak szakszerviz , semmi maszek. 10 000-12 000 km-ként olajcsere. Te hát nem volt spórolás a karbantartáson. Mindig ugyanaz a sofőr vezette őket, és üzemanyag megtakarítás volt általában az elszámolásokkor, tehát nem is voltak nagyon hajtva. Plusz ott volt hogy a gyorshajtási bírságokat nem vállalja át a cég.
-
Szada85
aktív tag
válasz kmarci25 #76499 üzenetére
Sok okosat a többiek sem tudtak neki mondani, azon kívül, hogy elismételték, hogy 83-szor el lett már mondva a csoportban, hogy az OpCom nem ismeri az IDDQD-t, ezért aki nem biztos a dolgában, az ne nyomkodja ész nélkül, mert könnyü butaságot csinálni.
Illetve, hogy nagy eséllyel márkaszervíz látogatás lesz a vége, mert a Boss-Fightokat másképp nem tudja megcsinálni. -
opr
veterán
válasz kmarci25 #76522 üzenetére
Nem ertek egyet, mert a fekut, illetve a sebesseg csokkenes merteke nem linearisan no a sebesseggel, innentol kezdve nezhetjuk ugy is, hogy:
a) Ha lassabban mesz, tobb idod van reagalni
b) 110-rol mondjuk legrosszabb esetben 80ra lassulsz le, ahol azert mar van eselyed, 180rol meg 160ra, ahol semmi eselyed nincs (vagy le se lassulsz, mert annyival gyorsabban mesz, hogy egyaltalan, reagalni sincs idod...)Persze, ha reakcio nelkul betonfalba/szembejovo autoba/nagytestu allatba hajtasz, akkor kozel mindegy, hogy 110-130, vagy 180, ez jogos.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Kickass
őstag
válasz kmarci25 #76531 üzenetére
összehasonlítási alapnak direkt nem a balkáni népeket vettem érthető okokból
Illetve természetesen az sem igaz hogy máshol ne lenne probléma, hülyék mindenhol vannak.
Inkább az arányokkal van gond, nálunk mintha fordítottan arányosan oszlana el.Azt is hozzáteszem azokat az országokat vettem alapul ahol az elmúlt időszakban sikerült többféle körülmény között, több napon keresztül legalább 1-2ezer km-t levezetnem.
Szada85: A németországi viszonyokat pont nem ismerem semennyire egy métert nem vezettem még náluk, ezért velük nem is mertem példálozni De érdekes hogy pl. a sokat szidott Olaszországban is sokkal nagyobb fegyelmet tapasztaltam, és ott se az olaszokkal volt gond (hanem a magyarokkal vagy a románokkal).
A médiának pedig van egy elég erős véleményformáló/nevelő aspektusa, ha a választott vezetőktől ezeket a változásokat nem is remélhetjük. Szóval a médiának lehetne hatása ebben az ügyben is, de addig nem lesz amíg 10-ből 9 cikk ilyen.
De talán ez is egy nem releváns elvárás a manapság annyira clickbaitre építő online médiától.Tulajdonképpen most én is panaszkodok meg bezzegezek, de tényleg unalmas már ez az állandó panaszkodó vagy éppen clickbait tartalom. Pláne egy olyan oldaltól akinek abszolút nem ez a profilja.
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz kmarci25 #76576 üzenetére
Nem, az hidegen nem üzemel (amennyire tudom). Bizonyos hőfoknál kapcsol és visszavezeti a kipuf gáz egy részét újra a szívókörbe. Mióta félre van fordítva az ebay-es cseredarab azóta semmi gond vele. Azelőtt nekem is rángatott, torpant bizonyos fordulatnál.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz kmarci25 #76579 üzenetére
Ahogy mondják, húzd le a csatlakozóját, ha nincs gond akkor csak az emiatt jelentkező hibakódot kell törölni.
Én 9000 Ft körül vettem az ebay-ről (vakoló lemezzel együtt), mert az eredetit már nem lehetett pucolni a mágnesszelep hiba miatt és az van most félrefordítva hogy ne koszolódjon. De ez annyi hogy lecsavarod, féktisztítóval átmosod aztán kiderül, nem vesztesz vele semmit. 2 csavar tartja (Z14XE esetén) és könnyen hozzáférhető.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
WP14
őstag
válasz kmarci25 #77231 üzenetére
Bármelyik talpra felragasztható ez! Még a GPS-esre is, mert van az alján egy legyengített rész, ami kitörhető, ha GPS-esre akarod feltenni. Portalanítás-zsírtalanítás után, ha szépen felragasztod, akkor esélye sincs a víznek aláfolyni.
Színre fújás után ilyen a végeredmény nekem, nagyon tetszik
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
-
Markizmark
addikt
válasz kmarci25 #77366 üzenetére
Múlt héten szerdán este fél 8 felé kellett autóznom, 5-ből 3-nak szarul volt beállítva a fényszórója, a bal vitt fel az égbe.
Ráadásul kezdődik a tiszta éjszakában ködlámpázó gizdák évszaka is.
Ezért tettem emelt fényerejűt a ködfényszóróba én is, és jól fel is állítottam ...Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Petyyyyy
addikt
válasz kmarci25 #77366 üzenetére
Én is elkezdem majd a nyomozást.
Vagy az van, hogy túl jól világítanak az új xenyonok vagy csak simán nem működik a szintezőm. Előbbire tippelek, mert eddig nem villogtak és az új szettet is beállítottuk műszerrel.Másfelől ez a ha valaki PHasz, akkor én is az leszek hozzáállás nálam kitossza a biztosítékot. Nem tudom miben bíznak, attól, hogy ugyanúgy elvakítja a szembejövőt, ahogy ő elvakul, semmit nem beszéltek/oldottak meg és mindenki az árokba hajt, hogy jól meghaljon.
Tehát herr vebbfull-nak pro tip - ne tessék felfelé állíttatni, illetve ha igen, akkor ne a ködlámpáját.
A tolatólámpá effektről lőhetnél képet akár.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz kmarci25 #77637 üzenetére
Ha a G Astrához hasonló a gombod, akkor jó hír: a kiosztást jelző "kupak" cserélhető elvileg, ragasztva van úgy tudom. Vagy a váltógombot egészben is cserélheted. Nem csavarva van de leszedhető.
Legrosszabb esetben váltórúddal együtt csere.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz kmarci25 #77759 üzenetére
Csattanás az relatív.
Nekem pl volt egy csörgő hangom sokáig, asszem a kipuf legelső részén a leömlő után a csatlakozás környékén van egy extra lemez......szóval csak egymáshoz kellett pontozni a kettőt.
Műhely aztán nézzetek rá, emeljétek fel.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
WP14
őstag
válasz kmarci25 #77896 üzenetére
Nem is percre pontosan kérdeztem. Gondoltam hozzávetőlegesen azért mindenki tudja, hogy pl. tél végén lecseréli és következő télig kibírja, hogy tudjon más is viszonyítani az olcsókhoz képest mennyire éri meg a drága. Nekem a linkelt 700 ft/db árú 1 évet általában bír, tehát, ha az ötször drágább nem bír ötször annyit, számomra nem éri meg. Remélem érthetően fogalmaztam.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz kmarci25 #77898 üzenetére
Így nem jutunk el a megoldásig. Teljesen hétköznapi emberek, hétköznapi vásárlásaik miatt vetettem fel, hogy mindenki osszon-szorozzon, hogy neki mi éri meg, érdemes-e arányaiban több pénzt kiadnia, ha kisker árat kell kifizetnie. Számomra az olcsóbb megoldás tovább tart, mert próbáltam a Bosch ablaktörlő lapátot is és nem tartott annyival tovább, mint amennyivel drágább, nem bírt 2 évet se nálam. Na, de mindenki számoljon utána mennyiért tud és milyen minőséget venni.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- PHP programozás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Tippmix
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen