-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz szabonagyur #53329 üzenetére
nincs különbség fogyasztásban hogy kombi vagy sedan, ugyan annyit eszik.
-
F_Gergely
őstag
Akkor engem jól összezavartak Én úgy tudtam, hogy a szárítószűrő szedi ki a nedvességet a levegőből, és ezáltal kerül száraz levegő az autóba. De akkor ezek szerint ez csak a klíma belső zárt rendszeréhez tartozik és semmi köze a befújt levegőhöz, nem azt szűri.
(#53334) Declare:
Én egyedül vagyok mégis kombim van, és nem is kéne más -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #53337 üzenetére
egy sedan-ba berakom a mélyládát eltünt a csomitartó fele. igy is ha elmegyek havi bevásárlásra még a hátsó ülésekre is pakolok mert a 6 karton ásványvíz kitölti a csomagtartót. Megyek nyaralni viszem a bringát, hátsó ülések lehajt, bringa mellé beférnek a csomagok. Plusz ha nem egyedül utazom, nincs az hogy valami nem fér be. Nekem fontos a pakolhatóság, tesom is egyedül van, de mondta a következő autója csak kombi lesz mert elege van hogy nem fér el az autóban.
Sportos coupe biztos jó, de mi fér el benne? Nem kéne, számomra pénzpocsékolás, egy felesleges valami ami csak erősen korlátozottan használható. Nem egy ismerősöm hívott már fel hogy kéne segíteni mert nem fér be az ő autójába csak kombiba.
Megyek ki külföldre, hazafele simán tele tudom pakolni a csomagtartót minden félével, úgy hogy ott vannak a csomagjaim is. -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #53345 üzenetére
elméletileg dizelnél nincs, mert ott az adagoló állít mindent.
(#53347) Petyyyyy:
Tengelynél keresd egy kisebb doboz a szintérzékelő. Ha jól emlékszem. De a tengelynél kizárásos alapon megtalálod.(#53348) haddent:
Gyárit szokás javasolni, de normálisabb márka pl Nissen is jó választás.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Megszavazták a szmogriadó módosítását, EURO2-es dízel már nem mehet majd forgalomban a riadó idején.
Na a gondom az hogy eredetileg az autó EURO2-es motorral volt szerelve, de az előző tulaj kicserélte egy frissebb, EURO3-as motorra, ami szép és jó, de a forgalmiban maradt az euro2-es besorolás.Hogyan és milyen módon tudom én azt átíratni a megfelelő euro3-as besorolásra?
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #53363 üzenetére
ez a sokféle igazolás nem csak akkor kell ha motorszám változás történik?
Motorszámom nincs csak motorkód, tehát én bármilyen Y20DTH motort berakhatok bármiféle papírozás nélkül, hiszen nincs motorkód feltüntetve a forgalmiban.Másikfele:
én azt hittem elég ha elviszem egy műszaki állomásra, rányomják a kipufogóra a cuccot megmérik Ó ez valóban teljesíti az euro3-as normát és átírják, vagy adnak igazolást amivel én kérek új forgalmit.(#53365) trassher:
Készült, a két motor közötti különbség annyi hogy az Y20DTH már facetlift utáni, de mindkét motor volt gyártásban.
Y20DTH motort gyártották 99-től 2003-ig az X20DTH meg gyártották 97-től 2001-ig. Az autóm meg 1998-as.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Jovok ma haza melobol, szlovak uton 16. kerulet. Fouton jovok, nem sietek 50es tempo tempomattal. Ismerem az utat minden nap kozlekedem itt. Egyszer csak kikanyarodik elem egy utanfutos de ugy, hogy padloig nyomtam a feket, dolgozott is az abs kemenyen. Par centire sikerult megallni az autotol erre nekiallnak nekem mutogatni. Ablak le, kerdezem megis mi a f@sz en jovok foutvonalon, mondom ott az elsobbsegadasi tabla, NEKEM VAN ELSOBBSEGEM! Erre jon a valasz: es? Es akkor mi van? Kit erdekel kinek van elsobbsege, nem latod hogy jovok?
Legkozelebb fekezes nelkul belehajtok az ilyen sz@rhaziba...
Nem tudom, hogy sikerult megallnom, de ha csak egy masodpercel kesobb fekezem osszetori a kocsim, egyszeruen beleszallok...
Es meg O all neki feljebb...Bocs az offert de meg mindig ideg vagyok, hogy vannak ilyen tetvek, es leszarja hogy neki elsobbseget kell adnia, es nem erdekli hogy foutvonal az ahova o kikanyarodik...
-
F_Gergely
őstag
Ablaktörlőhöz:
Nekem Bosoko van, előtte Opel gyári volt. Végül is töröl, néha zörög, de nem mindig, néha foltosan töröl de nem mindig. Nekem valahogy nem jött be. gyári lehet drágább, de nekem az valahogy jobban megéri. Nem mondom hogy rossz mert végül is töröl, és csak néha csíkoz, meg néha van hangja, de valahogy a gyári nekem sokkal jobban bejött. Ha 1-5 között kéne értékelnem akkor 3-ast adnék, a gyárira meg 5-ös értékelést. -
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #53418 üzenetére
Vectrában ilyen a hosszbordás feszítője. Mondjuk ennek sok hangja nem lehet, viszont ha elfárad és laza a szíj akkor lehet hangja. Én is múltkor cseréltem, mondjuk elég drága hogy ba**k meg....
-
F_Gergely
őstag
válasz Kickass #53422 üzenetére
Persze, lehet csak a görgőt is cserélni az kb 5 ezer körül van, de érdemes ellenőrizni magát ezt a cuccot is, nekem ki volt kopva minden, egyben kellett cserélni az egészet.
(#53424) gyuszito:
Powerbox és társait felejtsd el, csak kárt teszel az autóban és rövidíted az élettartamot. HA már ilyet akarsz akkor chiptuning, de mivel a tied gáz üzemű is, marha necces, nem tudom lehetséges-e, mert teljesen más érték kell akkor a gáznak is. Egy jó chiptuning kb 150 ezertől indul felfele.(#53427) w333
Köztudott hogy a Cola univerzális, és emelett nagyon finom[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Ezt probaljatok nekem megfejteni, minek van ilyen hangja. Bal elso kerektol jon, de csak hidegen kb 5-10 percig utana elhalkul. Csak hidegen elso inditasnal. Miota megvan a kocsi szivok vele se senki nem tudja ez minek a hangja.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz haddent #53446 üzenetére
Na ja de a gyári fényszórók darabja kb 70-80 ezer, ha meg nem gyárit teszel bele, és eladod az autót, észreveszik hogy törve volt. Mert akárhogy magyarázod biza törve lett. Ha cseréled a hűtőt, és nem gyári hanem után gyártott szintén ezt fogja erősíteni.
Ha tényleg gyári állapotot akarsz kb fél milla lenne ez a mutatvány. de a fényszórók füleit műanyagos meg tudja csinálni csak azért nem kell cserélni. -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #53464 üzenetére
Nem is az ido a lenyeg mert gyorsan megszarad, hanem jo alaposan dorzsold a szelvedot vele, foleg ott ahol a lerakodas van. Ha kezeddel vegigsimitod erzed is utana hogy sima a felulet, olyan mint a wax utan akkor torold le amikor mar szaraz, porszeru a bevonat. De mondom inkabb jol "mosd" at vele a feluletet. En a fenyogyantat is ezzel szedtem le.
-
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #53541 üzenetére
Lehet csak nekem nagy dolog de azért aki 2-2,5 millát kifizet egyben egy autóra, azért az na.... Van ott pénz... És ugye ezeket tankolni is kell, meg fenntartani.
Mondjuk aki 300-ért fényezteti, meg is érdemli. Ha lenne pénzem rá sem fényeztetném ennyiért mert nettó hülyeség. Minek? Hagyjuk már...
És az egy dolog, hogy az alkatrész annyi amennyi, de kb 5-10x-es munkadíjjal dolgozik a "szakszerviz" is egy normális szervizhez képest. -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #53550 üzenetére
az a gáz ha tré a kompresszió akkor és hozzá kell nyúlni a motorhoz az úgy kb 150-200k-s történet. Amíg megy és nem zörög a motor, hozzá se nyúlok, ha meg hozzá kell majd nyúlni valszeg kihajítom a motort és belerakok egy bontottat. Mivel a forgalmiban csak motorkód van így még papíroznom sem kell csak egy ezzel azonos Y20DTH motort berakni. Amig a fogyasztás nem megy 6,4 fölé meg nem zörög nem is érdekel.
-
F_Gergely
őstag
válasz Sanyi19 #53583 üzenetére
Uzemanyagszivattyuval kezdenek... kollegamnak csereltem mert bedoglott neki (el se indult) azt mondja mintha uj motor kerult volna az autoba, ezerszer jobban megy most az ujjal, ossze se lehet hasonlitani ahhoz ahogy korabban ment. Es nem is draga egy AC egy cseret mindenkepp meger. Aztan ha igy se jo lehet tovabb menni (EGR - bar ennek az indulashoz sok koze nincs).
Mas:
Engem szivat a generatorom. Ma voltam szerelomnel, tobbszor mertunk, akksinal is, majd kozvetlen a generatornal is mindenhol 14,4 volt a toltes alapjaraton, terhelesnel meg 14,1. Kapott uj testet a generator de mivel a toltes rendben volt nem tudtunk mast csinalni vele...Haddent: ha a markaszerviz gyari technologiaval fenyez (tehat hiaba fogod festekvastagsag merovel merni ugyan olyan lesz a vastagsag mint a tobbi elemen) 20 ezer/ elem aron , mondd a cimet oda viszem en is fenyeztetni a verdat, nekem a maszek mondott 25 ezret/elem.
-
F_Gergely
őstag
válasz dave0825 #53635 üzenetére
Ha van E jelzese nem kothet bele a rendor, es muszakin sem fognak szolni erte. A ledbe mar belekothetnek, jogszabaly szerint a nappali menetfeny a helyzetjelzovel egyutt nem vilagithat. A bekotes siman megoldhato hogy pl helyzetjelzore lekapcsoljon, es mondjuk gyujtasra csak a led kapcsoljon automatikusan. Ez csak bekotes kerdese. Mindent lehet.
Nyugodtan veheted barmelyik lampat, nem dog erte szolni a rendor, az hogy milyen izzo megy bele reszletkerdes.
A nightbreakert tudom ajanlani nekem is az van -
F_Gergely
őstag
válasz dave0825 #53647 üzenetére
Nekem ezekkel az angeleye-al az a bajom hogy tele van veluk a net, mindenki szabadul toluk mert hulladek a vetitesi kepuk. Persze, ez lehet nem igy van, de az teny hogy mindenki arulja, es gyari lampat beszamol. En most csereltem lampakat, vehettem volna ilyet is de inkabb maradtam a gyari utan gyartottnal. Igaz erre is azt mondtak nem latni vele, en elegedett vagyok.
Nappali menetfeny nalam nincs, igazat megmondva en nem szeretem, mert sokan akiknek utolagos egeszen teljes sotetsegig ezt hasznaljak, viazont hatul igy semmilyen vilagitasuk nincs. En helyzetjelzot szoktam kapcsolni igy elol es hatul is van vilagitas, aztan ha mar szurkul johet a tompitott. Helyzetjelzoben meg osram led van messzirol is jol latszik. (Teljesen legalis, es 0,5W-ot fogyaszt) -
F_Gergely
őstag
válasz dave0825 #53650 üzenetére
Nem lattam meg olyan lampat amin nem volt helyzetjelzo csak led menetfeny. Altalaban bixenon szokott lenni egyazon lampa a tompitott meg a refi a masik meg mint helyzetjelzo funkcional. De ha olyan a lampa hogy nincs kulon helyzetjelzo hanem a ledsor maga az akkor hasznalhatod. A lenyeg az, hogyha van helyzetjelzod meg kulon led akkor a ketto egyutt nem vilagithat. A led meg hogy vilagitson bekotes kerdese. Nekem ket gondom van, egyik hogy az angeleye a bmw fejlesztese, tehat ha ilyen lampat akarok veszek egy bomost. Ezek az ulcso utanzatok nagyon gagyi es rossz minosegu koppintasok. Akkor mar inkabb projectoros lampat tennek be. A masik hogy ez a ledes csik nem ugy vilagit mint pl a mercin hogy egyseges vonalban hanem latod a ledeket egyesevel. Igy meg tok olyan mint egy karacsonyi ledfuzer. Ha vennek is ilyen lampat a ledeket kidobnam es betennek egy ledcsikot (nem egy darab led van hanem a szalag egysegesen vilagit) es ugy raknam ossze. Az mar valamivel kulturaltabb megjelenest ad. De persze ez csak maganvelemeny.
-
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
Komolyan elegem van ebből a nyomorult generátorból.... Reggel mértem 13,7V alapjáraton, fűtéssel, tompítottal, ülésfűtéssel 13,4.... Szerelőhöz meg akárhányszor elviszem 14,4-et mutat.... Két multival is mértem, mindkettő ugyan ezt mutatta.
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #53686 üzenetére
igen, itt a gond az ott kell hagyni résszel van, ezért vagyok idegbeteg hogy júniusban meglett csináltatva és most megint sz@r. Nekem munkaeszköz az autó nem tudom egyik napról a másikra letenni. Ezért utálom ezeket a rohadt garancia ügyintézéseket is, egyszerűen nincsen rá időm! Most azért adjam le 1 hétre az autót hogy majd valami lesz vele. Nem, egyszerűen nem tudom kivitelezni. Keresek valakit aki rendbe teszi, és megint fizethetek... Rühellem a szerelőket! Egyik sem csinál tisztességes munkát!
-
F_Gergely
őstag
felhivtam a saját szerelőm, szerinte semmi baja a generátornak 13,4 terhelés alatt tök jó, meg az akksi feszültsége is jó 12,1V szerintem meg marhára nem....
Felhivtam másik szakit, mondta 35 ezer....
Abban maradtam magammal, márciusban jön a fizu, akkor leteszem a kocsit 1 hétre és akkor ismét generátor felujítás. Ennyit szívni, csak én tudok ennyire peches lenni.... -
F_Gergely
őstag
aha
Pedig mondtam hogy te ajánlottad. Otthagyni nem merem a verdát, délelőtt meg dolgozom, szóval még nem tudom hogy lesz, lehet veszek ki egy nap szabit. És a 35-re még jön a ki-be szerelés díja...
De mondtam most volt felújítva tehát remélem csak egy fesz-szabályzót kell cserélni.(#53695) Petyyyyy:
Az a baj hogy ami új (és nem felújított) 60-70-80 ezer között mozognak. De körbe nézek még hátha ebay-en találok valami olcsót. -
F_Gergely
őstag
válasz haddent #53700 üzenetére
Nem satuztam volna, mert akkor van fektav. Visszab@aszni kettesbe es fek, de ugy hogy feknyom ne legyen. Mivel nekem amugy is torve van hatul a verda jo lett volna mert raverek mindent. Plusz egy parszor tuti rab@sztam volna az ajtot, meg a fejet parszor a motorhaztetohoz.... Sajnos en is sok paraszttal talalkozom (lasd multhet) de ilyet hogy megtoljon.... Egyebkent ha van vonohorga az embernek akkor aki belemegy hatulrol kb 5x akkora kara lesz, kapasbol viz es klimahuto, elso keresztvas, plusz a tobbi amit meg visz. De csodalom hogy nem csinaltal semmit. Sajnos en mar a kissebb incidensre is ablak le, ha nagyon ugat kiszallok... volt olyan hogy kiszalltam elindultam a kocsi fele a gyerek meg elhajtott csikorgo gumival...
Új hozzászólás Aktív témák
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- ASUS ROG Ally
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- PlayStation 5
- ASUS routerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen