Új hozzászólás Aktív témák

  • rothfb

    veterán

    válasz SzlobiG #36102 üzenetére

    Én is, valószínűleg van bőven ilyen eset és szép-szép, hogy az LG így reagál, de én továbbra is azt mondom, hogy ha veszek több százezerért, netán millióért tv-t, nekem a hátam közepére nem hiányzik (2-3 év múlva sem), hogy szervizzel bajlódjak netán ünnepek alatt vagy bármikor máskor. Akármilyen gyorsak. És semmi garancia, hogy a cserepanel jó lesz. A bónusz pedig, hogy ha kapok csereutalványt (még ha úgy is, ahogy a fenti esetben, ami amúgy dícséretes), még akkor sem tuti, hogy sikerül egy újabb fajta tv-ből hibátlant kapni. És ha nem hibátlan, akkor kezdődik minden elölről. És számomra még az sem megoldás, hogy ha az új tv-n találok 1-2 halott pixelt, majd kihúzom vele a garancia vége előttig és már tervezem, hogy majd akkor cserélek, addig meg bámulom a vagyonba kerülő halott pixeles tv-m.
    Valami itt nagyon el van csúszva. Ez nem normális.
    Mindez persze a Panánál is előfordulhat. De ezt a vételükkel mindenképpen el akartam kerülni, eddig sikerült.

Új hozzászólás Aktív témák