- Stellar Blade - Túl az 1 millión
- S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
- Dead by Daylight - Hamarosan Lara Croft is játszható karakter lesz
- Megjelenési dátumot kapott a Disney Epic Mickey: Rebrushed
- Decemberben a Forza Horizon 4 is lekerül a digitális áruházak polcairól
- PlayStation 5
- Decemberben a Forza Horizon 4 is lekerül a digitális áruházak polcairól
- Escape from Tarkov
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- EA Sports WRC '23
- Xbox Series X|S
- Dark Souls sorozat
- War Thunder - MMO Combat Game
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- World of Tanks - MMO
-
GAMEPOD.hu
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
SzlobiG #36102 üzenetére
Én is, valószínűleg van bőven ilyen eset és szép-szép, hogy az LG így reagál, de én továbbra is azt mondom, hogy ha veszek több százezerért, netán millióért tv-t, nekem a hátam közepére nem hiányzik (2-3 év múlva sem), hogy szervizzel bajlódjak netán ünnepek alatt vagy bármikor máskor. Akármilyen gyorsak. És semmi garancia, hogy a cserepanel jó lesz. A bónusz pedig, hogy ha kapok csereutalványt (még ha úgy is, ahogy a fenti esetben, ami amúgy dícséretes), még akkor sem tuti, hogy sikerül egy újabb fajta tv-ből hibátlant kapni. És ha nem hibátlan, akkor kezdődik minden elölről. És számomra még az sem megoldás, hogy ha az új tv-n találok 1-2 halott pixelt, majd kihúzom vele a garancia vége előttig és már tervezem, hogy majd akkor cserélek, addig meg bámulom a vagyonba kerülő halott pixeles tv-m.
Valami itt nagyon el van csúszva. Ez nem normális.
Mindez persze a Panánál is előfordulhat. De ezt a vételükkel mindenképpen el akartam kerülni, eddig sikerült.