- S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
- Dead by Daylight - Hamarosan Lara Croft is játszható karakter lesz
- Megjelenési dátumot kapott a Disney Epic Mickey: Rebrushed
- Decemberben a Forza Horizon 4 is lekerül a digitális áruházak polcairól
- Kiszivárgott anyagokon a még be sem jelentett Jet Set Radio remake
Új hozzászólás Aktív témák
-
stellaz
addikt
válasz
forumpista #167 üzenetére
Challenger katasztrófa: "Ahogy lenni szokott az ilyen eseteknél, nem jelölhető meg egyetlen ok, ami a tragédiához vezetett. Természetesen technikai értelemben igaz, ahogy a feledhetetlen Nobel-díjas fizikus Richard Feynman, a baleset vizsgálóbizottságának egyik tagjaként egy egyszerű kísérlettel érzékletesen be is mutatta: a fagypont alá hűtött O-gyűrű darabok valóban elvesztik ruganyosságukat. De hogyan lehet, hogy annak ellenére, hogy rendelkezésre álltak olyan teszteredmények, melyek erre utaltak, s mindez szóba is került azon a nevezetes start előtti telekonferencián, a vezetőség végül hagyta magát meggyőzni, hogy a probléma nem jelent valódi veszélyt? A mérnököket, akik előre jelezték, hogy gond lehet, a technológiához kevésbé értő topmenedzserek egészen egyszerűen felülbírálták. Számukra is örökérvényű igazságot jelent Feynman híres intelme, mellyel a vizsgálóbizottság vaskos jelentése zárul: "For a successful technology, reality must take precedence over public relations, for nature cannot be fooled." Vagyis: egy sikeres technológiához a valóság elsőbbséget kell hogy élvezzen a propagandával szemben, mert a természetet nem lehet átverni."
-
Ezekiell
veterán
válasz
forumpista #167 üzenetére
Ez a lehetőség/veszély egészen konkrétan bármelyik cégnél, bármelyik technológiánál, bármelyik terméknél fenáll, szóval pont ugyanannyira érv az önvezető autók ellen, mint mondjuk a gyógyszerek ellen. Azokat is títsukbe?
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
worxland
addikt
válasz
forumpista #167 üzenetére
"
“Ezért írtam, hogy igenis, a Tesla FSD-ért felelős csapata a disengagementeket figyeli, nyilvántartja és elemzi.”Amugy ha megkerdezhetem, ezt honnan tudod? Ugy egyaltalan hogy a tesla belul mit csinal? Igazgatosagi tag vagy ott, netalan tesla fejleszto mernok?
"
Nem, olyanok osztják meg az infót (neten szabadon elérhető, nem egy szabadkőműves titkos adatbázisból lett kiszivárogtatva), akik ebből élnek és belsős infóik vannak, meg sokat beszélgetnek az FSD-vel foglalkozó teszlás dolgozókkal. Miért, mit gondoltál? Ami bemegy az autókból adat a Tesla felé, az megy rögtön a hengeres irattartóba?
Szerinted mégis mi alapján megy a szoftver fejlesztése? Pláne, mióta reboot-olták és öntanuló üzemmódba kapcsolták?
A Dojo-ra szerinted minek költöttek el milliárdokat? Szemfényvesztésnek? Vagy mert szépen csillog?[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
válasz
forumpista #167 üzenetére
"De gondolom ott is voltak ilyen foteltudosok mint te, akik a balesetek elott jol megszakertettek " - nagyon nem foteltudósok voltak, hanem beancounterek, akik szokás szerint lesz.rták a tényeket, nem volt ott semmilyen szakértelemről szó. De élj csak tovább az álomvilágodban.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
Új hozzászólás Aktív témák
it Az USA-ban harmadával csökkent az FSD ára. Musk szerint az FSD hamarosan Kínában is elstartolhat, miközben az autók árát világszerte csökkenti a Tesla. Musk indiai útját pedig elhalasztották.