Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz tabaga #588 üzenetére

    Pont az, hogy nem erőlteti...
    Az autó 200 bar maximális nyomáson fecskendezi be a benzint, és kormol is rendesen.

    Tudomásom szerint a C-s olaj jobban lebegteti a kormot, ami ennél a motornál kulcsfontosságú lehet a hosszú távú problémamentes működéshez.

    A suzuki gyári olajkeresője a C2-es ECSTAR F9000-et hozza első számú ajánlásként, de ezt se a szervizkönyv, se a magyar suzuki nem ajánlja :F WTF :F
    Ellenben a benzines API SN ECSTAR F9000-el, ami szerintük bele való. Most ez ment bele, hogy ne legyen esetleges kibúvójuk a garancia alól, ellenben nem vagyok arról meggyőződve, hogy ez a lehető legjobb választás a motorhoz.

    A C2-es ECSTAR meg elvileg nem magas HTHS viszkozitású, ami megint fájó pont nekem. A benzinesről meg semmit se tudni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák