Új hozzászólás Aktív témák

• tsongort

újonc

Tado rendszert szeretnék telepíteni egy aristone genus one kazánhoz. Jelenleg van 4 szoba, ahova Tado radiátor szelepet szeretnék +2őt fürdőbe törölkőző szárítóhoz. Ezen kívül van még 1 kör padlófűtés a nappaliban és a hozzá tartozó folyosókhoz és 2 fürdőszobához.
    A bekötés a kérdés, sajnos ahogy látom a Tado ezt nem tudja kezelni out of the box.
    Jelenleg egy computherm vezérlő felel a 2 fűtési körért és tartozik hozzá 2 vezeték nélküli termosztát. A kazán az egyik fürdőszobában van, de ez kevésbé releváns.
    A leírások alapján arra jutottam, hogy működhet egy olyan verzió, hogy a kazánhoz bekötök egy vezetékes Tado termosztátot, ami vezérli a radiátorok körét, illetve mellé egy vezetéknélküli vevőegységet ami vezérli a padlófűtést. A nappaliba pedig teszek egy Tado Smart Temperature Sensor-t a padlófűtéses helyek hőmérsékletének méréséhez.
    Az rendben van, hogy 1 körön van a nappali + 2 fürdőszoba, ott igény esetén a törölköző szárítókkal akarok magasabb hőfokot kapcsolni fürdési időben.
    Kevésbé értek a kazánokhoz, villanyszereléshez, most okítom jobban magam. A kérdésem, hogy mit gondoltok, tud így működni? Vagy van esetleg jobb verzió rá?
    A kazán átkötése a mostani vezérlésről az újra az mennyire lehet bonyolult, elsajátítható egyszerűbben, vagy érdemes hozzá keresni valami szakembert?
    Mellékelek pár infót, képet, levelezést supportal.
    Köszi a segítséget.

"I attached the pictures and a layout about the system right now. I dont have wires from the boiler room to the underfloor heated room.
    After changing to Tado I would like to have a wireless thermostat for the underfloor heating, just as i have it now. As i understand it, a Tado receiver cant control both the radiatrors and the underfloor heating in the boiler room, but a receiver and a Tado wired thermostat together can. So I was thinking on installing a Tado wireless receiver and a Tado wired thermostat near the boiler, where the thermostat is only responsible for the controlling for one of the UFH OR radiators, and i put an extra wireless temperature sensor in the UFH room to wirelessly control the temp there.
    Is this viable, and also do you have a better suggestion?"

"Hello,

Thank you for the information.

This current system is incompatible because this receiver controls more than one zone.

However, as you said, it is possible to use a Wireless Receiver with a Smart Temperature Sensor for your underfloor heating and a Wired Smart Thermostat for your radiators.

You would need help from an installer to do this, tado° won't be able to give instructions in the app for this instalation.

Based on the information provided, you’ll need the following tado° devices:

1 x Starter Kit - Wireless Smart Thermostat V3+1 x Add-on - Wired Smart Thermostat
    and you also had 6 radiator valves right? Then you would also need.

1 x Add-on - Smart Radiator Thermostat - Duo Pack1 x Add-on - Smart Radiator Thermostat - Quattro Pack

[ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák