Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz FehérHolló #72147 üzenetére

    Ebbe a témába, mint laikus, nem akarok nagyon részletesen belemenni, de az akkumulátor a legritkább esetben hibásodik meg, ha mégis, cellákat cserélnek, tehát mondhatni hogy pusztán a gyártás a nagy ökológiai lábnyom. Fenntartás pedig akár nap/atom-energiából is megoldható. Cserében a belső égésű motorral szerelt járművek esetén folyamatos szennyezés vehető észre, mert nem csak a kipufogógáz, de az olaj, és egyéb tartozékok cseréje, vagy akár a keletkezett fékpor is ide sorolható. Másrészt gyakori a hibrid verdák felhasználása, ott belső égésű és elektromos pakk is van, tehát minden, csak nem elkerülhető hogy hajszárító motorral hajtsuk autóinkat. Legalábbis azt amit napi közlekedésre szánunk. Azért élményfaktor konzerválás gyanánt én is eltároltam egy 2T motort, imádom a hangját és az illatát. :B

    #72148 peterkeT: Ezért vagyok vele én is hadilábon, meg ugye az e-Up-ot 2019 év végén kivonták, a 7,5m-s alapár, kedvezménnyel, elektronyos autó támogatással és egy kis alkuval simán megállt 5m-ben. Ehhez képest jó pár éveseket látok a hahu-n ennyiért. Villanyos Golf/Leaf/Focus lenne a kényelmes méretkategória, abból persze jó pár éves csak használt fér bele a kerete, de használni lényegesen korrektebb számomra (183cm) és még a bringa is belefér.

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Új hozzászólás Aktív témák