Hirdetés
- Assetto Corsa Competizione
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Bestbuy játékok
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz parandroid #46094 üzenetére
"Ezektől a dolgoktól fázom mindig, és ezeket akarom elkerülni a minél hosszabb garanciaidővel, meg a minél kevesebb, és lehetőleg minél inkább saját magam által ellenőrzött futással."
szvsz amit nyersz a garanciával, azt úgyis kifizeted a kötelező szervízek díjában, ahol szerintem szintén röpködnek a százezrek, évek alatt egészen biztosan.
Lakást venni pedig akkor éri meg, ha hosszú távon tervezel - és rengeteg egyéb dologtól függ, pl. munka, felnőnek a gyerekek, stb., a lényeg, hogy változó élethelyzetekhez jobb a bérlés.
Nézd inkább úgy a lakást, mint egy befektetési terméket. Ha van Y összeged a bankban, hoz 1%-ot, de ha van egy X értékű lakásod, az azért egy 5-8%-ot is kaphatsz, azaz ez a hozamod a tőkéden. Ha ezt összeveted ezen tőke megszerzésének és fenntartásának költségeivel (finanszírozás, felúíjtási stb.), akkor kijön, hogy megéri-e.
És a másik faktor az, hogy vajon várható-e, hogy nőnek a lakásárak - ha egy lakásboom-on vagyunk túl, akkor ez nem valószínű, ezek a dolgok hosszú ciklusokban működnek. Nem ismerem a német lakásárak alakulását, de valahol mintha azt olvastam volna, hogy elég jelentősen nőttek az árak az elmúlt 5 évben - viszont pozitív, hogy áramlanak az emberek az országba, tehát lesz igény lakásra, illetve nyomja a pénzt az EKB, ami keresi az útját, tehát valószínűleg egyelőre minden adott a növekedéshez.
Tinédzser lányokkal én amondó lennék, hogy vegyetek egy kisebb lakást, amit kiadtok, Ti pedig lakjatok ott ahol jól eléfértek, béreljeket lakást - A ti élethelyzetetek pedig úgyis változni fog 5-10 éven belül, a lányok kirepülnek, elmennek egyetemre, másik városba, összökeltöznek valakivel, szóval akkor már mások lesznek az igényeitek, mint most.
Így rugalmasabban tudtok alkalmazkodni az igényekhez, élethelyzetekhez, és fialtatjátok a tőkét is valamelyest. Nem tudom, remélem, sikerült érthetően kifejtenem itt 2 perc alatt, és rávilágítanom a dolognak egy másik aspektusára.
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
BlacKSouL
addikt
Ne írjatok má' ilyen hosszúakat he', hát melóban nem tudom elolvasni, estére meg annyi összegyűlik, hogy nem lesz kedvem hozzá.!
Csak vicceltem.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
parandroid
félisten
válasz fokukac #46101 üzenetére
"szvsz amit nyersz a garanciával, azt úgyis kifizeted a kötelező szervízek díjában, ahol szerintem szintén röpködnek a százezrek, évek alatt egészen biztosan."
Ezzel nem értek egyet, egyrészt azért ez az összeg még mindig alacsonyabb, ha csak az átvizsgálásokat, olajcseréket nézzük, kopóalkatrészek cseréjét (fékek, lengéscsillapítók, szilentek, gyertyák, szíjak, mittudomén) meg mindenképpen szakszervízben csináltatom, ott nincs különbség (sőt, az új autó esetében nyilván ezek jóval később esedékesek). Másrészt ez egy teljesen kiszámítható, tervezhető költség, ami sokkal jobban esik, mint ha nyakamba szakad egy turbófelújítás, hengerfej, vagy akármilyen nagyobb alkatrész csere.
A hozzászólás többi részéért meg külön köszönet, olyyan szépen összeszedett volt, hogy ezért bizonyos helyeken még pénzt is kérnek - még jó, hogy te nem vagy olyan.
A gyerekekkel, mint tényezővel mi is számoltunk, épp ez volt a másik fő pont, ugye most nyilván mind a kettő saját szobát szeretne, meg úgy általában életteret (két fürdő, az nagyon kéne), viszont ezeket hosszú távon (20-30 év) fenntartani nem kicsit luxus ilyen ingatlanárak mellett, ha egyáltalán meg tudjuk fizetni - jó környéken szinte kizárt.
A befektetési célú lakásvásárlás jó ötlet, gyakorlatilag a mostani főbérlőnk is úgy adja ki a lakást, hogy a bérleti díjból fizeti a felnőtt lánya lakásrészletét (és az a lakás Frankfurtban van, ez meg mégiscsak külső terület). Előttünk a lánya lakott ebben a lakásban a férjével, és a majdnem felnőtt (17, vagy 18 éves) lányával, ők beköltöztek Frankfurtba, és el akarták adni ezt a lakást, hogy betegyék a vételárba, amit kaptak érte, de most állítólag annyira alacsonyan vannak az ingatlanárak, hogy nem érdemes eladni, viszont idegennek nem adta volna bérbe - minket viszont szegről-végről ismert. Felajánlotta azt is, hogy megvehetjük, de ha megvenném, akkor egy jókora felújítással kezdeném, az meg igen sokat hozzátenne az árhoz, másrészt a környék azért nem a szívem csücske... Viszont befektetésnek tényleg nem lenne rossz, mert errefelé bérbe adandó házat találni nem kis mutatvány, akkora a kereslet. Szóval van min gondolkodni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
EQMontoya
veterán
válasz parandroid #46103 üzenetére
Azért márkaszervízben olajcserénél láttam már 100k-s számlát repülni, nem egyszer...
Arról nem is beszélve, hogy ezt a 30 ezres olajcserét el kell felejteni a fenébe. Ha zömmel városban megy bele, akkor még a 15e is sok, inkább 10 az ajánlott.
Same rules apply!
-
parandroid
félisten
válasz EQMontoya #46104 üzenetére
Jaja, a Mazda 20k, vagy 1 évet mondott, most van benne 14k, de nem fogok várni vele júliusig szerintem, amikor meglenne a hivatalos évforduló. Aztán majd meglátjuk, mennyiért csinálják (ahogy nézegettem a környéken az árakat, általában 50-100 EUR között van a tarifa az olajcserére, szóval ilyesmire számítok, plusz némi pénzmag a pollenszűrőért, olaj- és levegőszűrőért, meg átnézésért, meg aztán ki tudja még, miért).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
EQMontoya
veterán
válasz parandroid #46105 üzenetére
Van gaházsod?
Egy olajcserét meg tudsz csinálni otthon is.Pollenszűrő: neten tuti találsz leírást, általában a kesztyűtartó mögött (Corollában és Lexusban legalábbis ott van), kipattint, bepattint.
Légszűrő: motortérben, légszűrőházat megtalálod, 99%, hogy még csavarozni sem kell, csak valami okosabb bilincseket kipattint, bepattint, kész.
Olaj: ez lehet kicsit bonyolultabb, ha szar helyen van a szűrő, vagy ha rossz a fogása (teljesen kerek a vége, nem kap bele a szerszám). Ez esetben venni kell olajszűrő leszedőt, szerintem kb. 10 euros tétel.
Kicsavarod alul a leeresztőcsavar, kifolyatod az olajat egy tálba, ezután lecsavarod a szűrőt. Szépen kicsöpög, új leeresztőcsavar beteker, szűrő felrak, olajjal feltölt, kész.Használt olajat meg átveszik benzinkúton, valószínűleg arrafelé is, utána kell járni.
Bele való 4l olaj mondjuk 30-45 euro között, szűrőkkel együtt megáll mondjuk 60-70-ből, és spórolsz a munkadíjon 50 eurot.
Same rules apply!
-
parandroid
félisten
válasz EQMontoya #46106 üzenetére
Ha nem lenne garanciális az autó, akkor sem csinálnám meg egyedül - ahogy az Astra is mindig szakszervízbe ment. Abszolút nem értek az autókhoz, évente az az egy átvizsgálás kell a lelki békémnek, hogy lássa szakember, és szóljon, ha valami gond van, vagy valamire figyelni kell. Garanciával meg évente 50 EUR-ért végképp nem fogok játszani.
Ezen az alapon a kereket is lecserélhetném otthon évszakváltáskor - mondjuk ez már előfordult, de csak mert hirtelen esett le a hó, és akkor is elvittem utána a télieket centiroztatni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
EQMontoya
veterán
válasz parandroid #46107 üzenetére
Nyilván garanciánál vidd márkaszervízbe.
Kerékcsere: centírozni nem biztos, hogy minden szezonnál kell, de tény, hogy bajt nem csinálsz vele.Same rules apply!
-
e=mc²
őstag
válasz parandroid #46107 üzenetére
Ez rendben van minden amit leirsz egy dolgot kiveve: "...lássa szakember, és szóljon, ha valami gond van, vagy valamire figyelni kell..."
Na ezt nem fogja neked megmondani abban az autoval eltoltott max 1-2 oraban. Nem (ugy) ul benne, nem (ugy) utazik vele, nem ismeri a zorejeit, amirol te mar csuklobol levagod, hogy mi az. Ez csak illuzio, hogy megmondja neked valaki azt, hogy biztonsagos, minden fasza es nem kell aggodnod miatta.
Ambulimax Provider
-
NoLF
veterán
Na ezert veszek en gyujtojegyet mindig mikor hazamegyek, mivel tudom hogy ugyae hasznalom el mind, es mindig marad. Igy legkozelebb mikor megyek, eloveszem a penztarcambol es haszbalom. Ha elfogy, veszek ujat. Most is van nalam 8db jegy meg a 10bol...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
parandroid
félisten
Mondjuk annak tekintetében, hogy én elindítom, és hallom, hogy megy, illetve ha kinyitom a motorháztetőt, akkor megállapítom, hogy jé, egy motor! Annyit persze tudok, hogy hol tudok olajszintet nézni, meg hova kell önteni az ablakmosó folyadékot. Sőt, izzót is tudok egyedül cserélni - legalábbis eddig mindig ment, a Mazdán még nem próbáltam, de felteszem, le van írva a könyvében, hogyan kell. Szóval ehhez képest egy hozzáértő azért szerintem észrevesz dolgokat. Nyilván ha nem húz rendesen, vagy ráz, vagy akadozik, azt én is észreveszem, de amikor az Astrának elszállt a gyújtótekercse, én csak a check engine (checkeltem, ott volt) lámpáról tudtam, hogy gond van, a szerelő, ahogy beálltam az udvarra, hangról megmondta, hogy egy henger nem megy. Szóval szép tőled, hogy kinézed belőlem, hogy értek hozzá, de tökre nem. Menjen normálisan, ha gondja van, világítson valami lámpa, és megmutatom valakinek, aki ért hozzá.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
NoLF
veterán
válasz concret_hp #46089 üzenetére
Es vajh hany olajcseret kellett eszkozolni 9k alatt?
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
félisten
válasz EQMontoya #46106 üzenetére
Eletem elso olajcserejet a motoromon csinaltam, aztan hazajottem vele Europan keresztul Magyarorszagra. Masnap meg mentem egy kort, a nem jol applikalt roppantogyuru miatt kilazult az olajleereszto csavar, es az olajam rafolyt a hatso kerekre. Pont egyenesben voltam, nem estem el, nem haltam meg -- az elozo ket nap 2200 km-t motoroztam, 200 folott az Autobahnon, kanyarogva az Alpokban Ausztrian keresztul.
Szoval a figyelmetlensegem miatt siman meghalhattam volna, ha egy kanyar elott folyik ra az olaj a hatsomra. Tokre latom, hogy szamitogepeknel is a sok 'hozzaerto' miket osszebarmol, szoval en inkabb hagyom a szakemberekre
while (!sleep) sheep++;
-
félisten
válasz parandroid #46103 üzenetére
Ez megertheto szerintem: lenyegeben egy biztositast vasarolsz, magasabb varhato erteku koltsegeid vannak, de a szoras (kockazat) alacsonyabb.
while (!sleep) sheep++;
-
-
tildy
nagyúr
Nekem is vo lt kettő még a gyujtojegybol, de Lala szerint már eléggé gyűrött, szerinte nem fogadná el az ellenőr. Amúgy meg 1 napot pesten leszek, napijegy kell most.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
szőröscica
addikt
Júniusban megyek egy hétre Londonba, céges ügyben. Remélhetőleg asszonyka le tud jönni hétvégére majd.
Majd az ott élő fórumtársaktól lehet fogok kérdezni ezt-azt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ma feltűnt, hogy az otthoni gépem a szokott 20 másodperc helyett 5-10 perc alatt indul el, illetve áll le.Újraindításkor a bios sem nagyon akart bejönni.
Mintha nagyon gondolkozna... aztán egyszer csak pár perc múlva hallom a vinyó hangját, és elindul a gép.
Azt hittem, az ssd-vel van baj, de most lehúztam a vinyókat (3 db vinyó van a gépemben, plusz az ssd), és hipp-hopp, azonnal bejött minden.
Mi lehet a gond? a sata vezérlőm kezd meghalni? vagy a vinyók? Vagy a tápom?
Amikor működik, akkor minden oké, semmi rendellenességet nem érzek, csak ez az indítás-dolog zavar...
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
-
EQMontoya
veterán
válasz fokukac #46120 üzenetére
Szerintem a gond leginkább szoftveres lesz.
A sata vezérlő esetleg döglődhet, de akkor azt a rá dugott lemezek írási/olvasási sebességén is érződne.
Illetve ahogy előttem is írták, minden lemezt érdemes végigtolni egyenként, bár arról nem írtál, hogy az egyenkénti lehúzást próbáltad-e.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
nagyúr
válasz fokukac #46123 üzenetére
próbálgattam, a harmadik (legújabb, 2 hónapos, 3 TB-s) problémázott.
Aztán átdugtam egy másik ágára a tápegységnek, meg kicsit megbogarásztam a sata csatlakozót, és most jónak tűnik. Mondjuk, lehet, hogy tényleg nem tett jót nekik, hogy egy ágon volt a három vinyó...
Bár két hónapig problémamentesen mentek így együtt...[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
e=mc²
őstag
válasz parandroid #46111 üzenetére
Ertem, hogy mit mondasz, es bizonyos korulmenyek kozott el is fogadom, de a sajat tapasztalatom azt mutatja, hogy ez csak onamitas, hogy nyugodjon meg a lelkunk es ne foglalkozzunk vele. Az eddigi 2 autombol es a veluk kapcsolatos szervizelesek alapjan (ami nagyjabol 20 kulonbozo szakit jelent) talan egy volt olyan, aki ertett is hozza. Csak a rossz tapasztalataim alapjan mar neki sem nagyon hiszek, es mindig bennem van az a belso zsiger erzes, hogy bakker, mivanhamegsemjo? Minden percben akaratlanul, reflexbol hallgatok minden egyes zorejt, es bemeselek magamnak valami apro hibat, pedig tenyleg lehet, hogy nincs is ott. Es hiaba viszem el akarhova (mondjuk 15 eves jarmuvek eseteben a markaszervizt eddig kihagytam), legyen az helyi sufni szerelo, Magyar Autoklub hivatalos szervizpontja, vagy evekig szervizvezetokent tevekenykedo rokon, mindenhol (!) azt hallom, hogy megneztuk, most nincs vele gond, de az auto mar csak ilyen, barmi barmikor...
2 eve vettem a Primeramat, kereskedotol egyenes ut a szerviz. Egy hetig volt ott, mindent amit ilyenkor kell megcsinaltak, csereltek, muszaki, stbstb, Ugy valtunk el, hogy valami kopogott a kocsin, nem tudtak mi az, menjek vele es ha hangosabb lesz menjek vissza. Nem lett hangosabb, de elvittem mashova. Ott sem tudtak megmondani. Elvittem harmadik - otodik - tizedik helyre... Azota is megvan a hang.
En sem ertek hozza, sőt! Az ablaktorlo lapat csereje fel oramba kerult a par fel perces le- es felpattintas helyett, hatso izzot mar csereltem, de elsot nem tudok. Szerszamom, helyem es tudasom nincs, igy sajnos en is csak ra vagyok szorulva ezekre a "mesteremberekre" es sajnos tobb a negativ elmeny, mint a pozitiv.
Arrol meg ne beszeljunk, hogy ilyen eloelettel megmondom egy "uj" szervizesnek, hogy ez es ez a gond, erre na az nem ugy van, majd o megnezi. Harom nap utan a vegen csak kiderul, hogy nekem volt igazam.
Szoval az, hogy egy szakember megmondja a frankot, az semmi mas, mint amit te hallani akarsz, hogy nyugton legyel, hogy a tobbi altalanos problemak kozott ne legyen meg egy, ami ott bujkal a tobbi kozott.
[ Szerkesztve ]
Ambulimax Provider
-
nagyúr
foglaltam az éjjel szállást az airbnb-n, mától, egy hétre.
A házigazda elutasította a foglalást... ilyenkor mi van?
a számlámon meg zárolva van a 120 ezer ft.jól indul a nap.... :-)
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
-
concret_hp
addikt
ha 1 óra múlvára megyek ballagásos ebédre, akkor lassan neki lehetne állni borotválkozni?
vagy fullba vagy sehogy :D
-
EQMontoya
veterán
válasz concret_hp #46130 üzenetére
Attól függ. Ha XVII kerület környékére mész, akkor ideje lassan, jah.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Same rules apply!
-
-
NoLF
veterán
válasz concret_hp #46132 üzenetére
14-17et jartam jopar evig reggelente es estenkent, nem veszes bar nyilvan tudod.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
parandroid
félisten
Ezért nem veszek használt autót, illetve most úgy néz ki, hogy második autónak igen, de mintha a fogamat húznák... Pont attól félek a legjobban, hogy nem ismerem az előéletét, nem tudom, hogy ki, hogyan használta, szervizelte - persze mivel max ötévesben gondolkodom, a garanciális szervizelést és a szervízfüzetet meg a németeknél új autónál, első tulajdonossal nem szokták félvállról venni, ez azért ad némi biztonságot. De most a következő pár évre nem szívesen vállalok fel még egy hitelt a meglévő mellé, még ha nem is nagy összeg, második autó meg legkésőbb ősztől mindenképpen kell majd.
"Szoval az, hogy egy szakember megmondja a frankot, az semmi mas, mint amit te hallani akarsz, hogy nyugton legyel, hogy a tobbi altalanos problemak kozott ne legyen meg egy, ami ott bujkal a tobbi kozott."
Három év az alapgarancia, efölött évente 200 EUR összegért akár 10 évig bővíthető (még nem tudom, meddig fizetem majd, még van majd' két évem eldönteni). Ha ezen az időszakon beül ott van a szervízfüzetben a márkaszervíz aláírása a jelölt periódusonként, akkor, hacsak nem én töröm össze az autót, bármilyen költségtől védve vagyok.
Nyilván egy 15 éves autónál én is beérném annyival, hogy korához képest üzembiztos legyen, de azzal még úgy sem biztos, hogy el mernék indulni évente többször csomagokkal, gyerekekkel, kutyákkal kb 1000km-re (tudom, nyúl vagyok, rengetegen megteszik, és semmi gondjuk nincs sose).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
EQMontoya
veterán
válasz parandroid #46136 üzenetére
joamilestoné fórumtárssal hoztunk egy (akkor) 30 éves Toyotát Belgiumból.
A következő hibák fordultak elő:
-Késő este Nürnbergben, mielőtt megálltunk a szállásnál, elromlott az index reléje. (nem kattogott, csak világított folyamatosan)
-Másnap reggelre megjavult.Same rules apply!
-
félisten
válasz parandroid #46136 üzenetére
En 2 eveset vettem, amire meg adtak 2 ev garanciat, es jelentosen olcsobb volt, mint az uj.
while (!sleep) sheep++;
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #46136 üzenetére
Legutolsó Dél-Spanyolországba tett nyaralásunk idején 14 éves volt a BMW 530d-nk. Félelem nélkül indultunk el vele, 8 ezer km-t tekertünk bele akkor, és óra szerint több mint 350 ezer volt benne, valójában pedig nem lehet tudni, hogy mennyi, mi 260-al vettük.
Ez volt az utolsó ilyen hosszú út vele, de előtte még kétszer megjártuk ugyanígy, illetve síelni is mindig 1000km-nél messzebbre mentünk. Ha karban van tartva, akkor egy sokat futott, viszonylag öreg autó is rendkívül megbízható tud lenni.
De teljes mértékben megértem az aggodalmaid és vágyaid, az új autónál jobb dolog nincsen.
-
félisten
-
parandroid
félisten
De ugye a harmadik személy nem tízkilós? Mert akkor azért az úgy nem feltétlen számít...
Annyira tipikus francia amúgy, hogy kívülről hozza a mutatót, ez olyan, mint a Picassoban a csak a peremén forgó kormány a fix küllőkkel - amikor először elindultam vele, és eltekertem, majdnem felsikítottam, annyira 'most ezt így hogy???' kategória.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
félisten
válasz parandroid #46142 üzenetére
Itt is csak a kormany kulseje forog, a belseje nem. Zero problema megszokni szerintem, en kifejezetten szeretem. Mint ahogy ugy altalaban az egesz kocsit, a radio marhasagaitol eltekintve.
while (!sleep) sheep++;
-
parandroid
félisten
Nem mondom, hogy rossz, ez is egy rendkívül ötletes apróság, hogy a számlap mögé dugja a mutatót, és csak a füle lóg ki. Csak ezek olyan perverz apróságok, ami csak a franciáknak jut eszébe. Amúgy ez az apróságokban rejlő bohémság, és a kényelem még mindig teljesen elfogadható érva franciák mellett, az, hogy én nem kedvelem őket, az teljesen személyes dolog, egyszerűen tök távol állnak tőlem a francia és olasz formatervek. Ugyanez igaz a kortárs Ford és Opel, valamint Toyota kínálatra is...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #46146 üzenetére
A 8gen Accordban is ilyenek a mutatók.
-
félisten
válasz parandroid #46146 üzenetére
A C5 az egy eleg 'nemetes' auto egyebkent. En se terveztem, hogy franciat veszek, konkretan E90-es BMW-t keszultem venni, csak par tesztvezetes (330xd, 325xi) utan beleultem csak viccbol ebbe a C5-be, es amikor visszaertem a kereskedohoz, egybol mondtam, hogy holnap utalom a penzt. Nagyon messze van a kenyelme egy E90-tol. Dragabb kocsira meg nem volt penz.
Az uj Citroen design nekem bejon abban az ertelemben, hogy mernek valtoztatni, meg mast csinalni, mint a mainstream -- szerintem ennek van helye a piacon. Raadasul most azt is gondolom, hogy sokan vagyunk, akik csaladi autonak nem tudjak megvenni a tokeletes, sportos es elegans premiumautot, mittudomen, egy A6-ot vagy E Mercit. Ha meg olcsobbat akarsz, de legalabb 'valamilyet', akkor egy Citroen Picasso pl. szerintem jo valasztas lehet.
A Fordokat pl. en sem kedvelem. A mostani fejemmel ugy gondolom, hogy egy Citroen Picasso + valami roadster + motor + sok-sok bringa komboval elegett lennek
Azert ez szerintem egy emberi belso:
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest