Új hozzászólás Aktív témák

  • cOxeR

    Ármester

    válasz rekid #27909 üzenetére

    Tudod mennyire érdekli őket? 9 hete van németországba az egyik vázam, mert próbálkoznak a javítással... most épp zárszerkezetet cseréltek... halvány lila dunsztja nincs a gyártónak, hogy mi a baja a gépüknek.
    Egy nyamvadt bocsánat, elnézést nem hangzott még el, vagy bármi ami arra utalna, hogy kellemetlennek tartanák a szitut. Szar a köbön az egész. Egy a szerencse, hogy az értékesítő érzi a gondot és ő saját hatáskörében segít megoldani a dolgot. Céges harakiri szabály kellene... egyből foglalkoznának a dolgokkal.
    Igazából buktak egy ügyfelet... aki évente sok ezer eurót elkölt felszerelés fejlesztésre...
    Most a Sony örül... a közel 20 ezres rendelésemnek.

    Nincs tökéletes szervizhálózat egyik cégnél se... de mikor egy pult mögött ücsörgő vezető beosztású ember, kioktat és közli, hogy rossz fotós vagyok és hazudok, szerintem el tudom dönteni, hogy többet tőlem egy forintot nem kapnak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák