Új hozzászólás Aktív témák

  • m3tr0

    senior tag

    válasz bandus #4966 üzenetére

    Megcáfolnám. Pont Neckermannal voltunk Zakynthoson, ahol a szállás hát,hogy is mondjam nem hozta azt a színvonalat amit vártunk... :D
    Ezt meg is reklamáltam de teljesen normális módon,pár bizonyítékot mellékelve.
    A Neckermann pedig fájdalomdíjként visszautalta a teljes utazásunk 15%-át.
    A reklamáció jogos volt,de egyébként rohadt jól éreztük magunkat,szívesen visszamennék bármikor.

    Egyébként szálláshelyen dolgoztam mint vezető,már 3 éve nem azt csinálom.:)

    Amennyiben a szálloda utasította el a szállásigényt, megteheti, de azt rögtön foglalás után kell jeleznie.
    Olyan nincs,hogy mikor a vendég bejelentkezne akkor találják,hogy hát mi most nem adunk szállást xy utazási irodának.

Új hozzászólás Aktív témák