-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #184 üzenetére
A Glide tette őket tönkre ... nem foglalkozott a DirectX fejlődésével. A chipjeit egyszerűen nem készítette fel az aktuális DX támogatására.
Amíg egyedül vagy egy piacon nyomhatód a saját megoldásod, amint belép egy konkurens a független szabványok kerülnek előtérbe. Ez íratlan törvény ... ez mindenkinek az érdeke.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Bj Brooklyn
aktív tag
válasz schwartz #188 üzenetére
Na mindjárt téged fog Abu a padlóra küldeni, mint Mike Tyson, mert most úgy ki fog "osztani" . Abunál az a gáz, hogy baromi sok mindent tud, de nem oszthatja meg velünk, és ha igaza is lenne valakinek, akkor is a sok háttér infó véget ugy tudja csavarni a dolgokat, hogy nem lesz igazad. Dehát ez van, mi szegény semmit nem tudó Júzereknek ez jutott
Szóval Abuval vitatkozni felesleges, mert szavai szentek és sérthetetlenek !![ Szerkesztve ]
Ha a Google a barátod, akkor a Wiki a barátnőd :)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #188 üzenetére
Nem akarok, egy olyan chipről véleményt alkotni, ami még nincs kint, de ha igazak a pletykák, akkor grafikára nem lesz ideális a GT300. Baromi nehéz lesz tökéletesen ütemezni, majdnem képtelenség kategória. Ami nagyobb baj, hogy méretes lesz. Ha az AMD-nél is igaz az az 1,9 TFLOPS, akkor az RV870 egy 160-170 mm^2-es lapka, amiből bizony nem csak X2, de X4 verzió is lesz a méretből kifolyólag.
Persze lehet, hogy a pletyikből semmi sem igaz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #210 üzenetére
Valóban ... a Ghostbuster az saját fejlesztésű. Most olvastam, hogy a motor 8 szálat kezel, így a nyolcmagos procikat is kihasználják. VELOCITY physics engine a neve. Majd meglátjuk mit tud. Bár a videók meggyőzőek.
Kösz, hogy felhívtad rá a figyelmem.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
R.Zoli
őstag
válasz schwartz #245 üzenetére
Felőlem a kiskutyádat is berakhatod de attól nem változik a helyzet,amit írtam az tény... Az RV790 vs. GT200b viszonylatában az van amit írtam, DX9 alatt sem meggyőző az NV előnye (max. 10%) pedig ergo szerintetek erre lett kitalálva ez a kártya és ez a DX10-re is igaz. Ha meg ugye DX10.1 alatt nézzük a dolgokat akkor kb. 20-25% előnye van egy GTX285-höz képest az RV790-nek... Na ez az ami bukó és szopás NV-nek... Az AMD az RV790-et nem is a GTX285 ellenfelének szánta hanem a GTX260 (216-os) ellen és ez sok mindent elmond...
-
Departed
őstag
válasz schwartz #259 üzenetére
Nem rég váltottam a 22 colos LG-re a 17-esemről, már ezis nagyobb mint a tévém
Nagyobbam nem hiszem hogy lesz, bár ezt mondtam a 17-esről is
Lényeg ami lényeg: most jól elvagyok minden játékkal maxon, aztán majd ha kell, van mit kikapcsolni (AA, AF), vagy nem ultrára tenni a játékot...bár egyenlőre nincs szó Crysis 2-ről, más meg nem ilyen megfektetős -
Departed
őstag
válasz schwartz #289 üzenetére
Íme az NV-s mag egyik értelmes megnyilvánulása...
Egyébként pont ez a lényeg, amit Tzsolesz mondott, hogy több igazi koponya az ATI-t választók köréből igazán jól meg tudja magyarázni, hogy miért és hol jó az, amit az ATI csinál vga-fejlesztés terén.
Szívesen olvasunk olyan hsz-t is, ami az Nvidia vga-fejlesztési ötleteiről, jó módszereiről szól.[ Szerkesztve ]
-
Departed
őstag
válasz schwartz #292 üzenetére
Nem volt szándékomban személyeskedni, csak a tudásvágy hajt, mint itt sokakat. Merthogy érdekel mindkét oldal.
Koponyaként nem magamra gondoltam, nem vagyok ego, hanem pl. rögtön itt ebben a topikban sokmindent olvashatsz a felépítésekről, ismérvekről, és szívesen olvasnék ilyeneket az Nvidia oldaláról is, hogy melyik elemük, ötletük miben jó, miben jobb az Ati elemeinél. A kultúrált eszmecsere mindig a legjobb[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #293 üzenetére
És hol a glide? Amint jött a DX kihalt. A 3dfx abba halt bele, hogy nem volt képes felfogni, a glide vesztét.
Crytek: A Techland azt mondta, hogy a motorba most építették be a tesszellátort, de még nem döntötték el, hogy használni fogják-e. Először az új Call Of Juarezt kell befejezni, mert az ubi nyárra kéri.
Ellenben a Tesselation SDK kód aránylag könnyen portolható DX11-be, így előfordulhat, hogy ezek a játékok DX11-esek lesznek.
Úgy tom, hogy a DX11-gyel a a DICE és a Techland foglalkozik jelenleg, a többiek még nem merültek bele. Most alapvetően itt az is része a dolognak, hogy a Frostbite és a Chrome Engine 4 az normális DX10 motor, tehát nem nehéz alakítgatni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #311 üzenetére
Need For Speed (3-tól kezdve mind - jó is volt benne az akkori Voodoo 2-m szoftver renderre ... jött is a TnT a gépbe a csalódások után). Star Wars: Racer vagy Rogue Squadron (ezek sajna el sem indultak - asszem öt hónap után lett driver, de én akkorra már kihajítottam a Voodoo-t, és osztottam a TnT-vel ). 2001-ig most nem akarok elmenni, de nem lenne nehéz még egy jó adag játékot találni.
Nem mondtam, hogy az API hibás, a 3dfx volt a hülye, hogy elhitte, hogy a Glide a gyártófüggetlen API-kkal labdába rúghat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #317 üzenetére
A teljesítménybeli elsőséget azzal vesztette el, hogy nem szólt bele a DX fejlesztésébe ... hagyta, hogy az NV és a többiek a saját megoldásaikra formálják a rendszert.
Az NV is ugyanezt csinálja éjjel-nappal a CUDA-jával foglalkozik a DX pedig kicsúszik a keze alól. A DX11-be egyetlen egy technológiát nem jegyeztek be az NV oldaláról. Még az A-buffer is az AMD kidolgozása alapján implementálták, pedig azt az NV már 3 éve kidolgozta.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #319 üzenetére
A D3D7 támogatásának része a hardwareT&L. A 3dfx-nek együtt kellett volna dolgozni az MS-sel, mert senki sem akadályozta volna a partnerkapcsolatot. A pénzeket nem a megvalósíthatatlan elképzelésekre, és főleg nem a glide fejlesztésére kellett volna költeni.
rocket: A THQ-nak is van, a Take 2-nak is, sőt az Ubisoftnak is meg az EA-nak is. Miért ne legyen a SEGA-nak? ... ingyen lehet licenszelni a PhysX technológiát. Még az APEX-et is. Másrészt ... a PhysX használata nem egyenlő a GeForce gyorsított fizikával. Több mint száz játék használja a PhysX-et, elenyésző mennyiségben alkalmaznak hardveres támogatást, és ebből még kevesebb használ GeForce gyorsított fizikát. Jelenleg majdnem 50 PhysX technológiát használó játék van fejlesztés alatt, töredékükben lesz GeForce PhysX gyorsítás. A nagy címeket nem lehet megvenni, mert túl drágák. Nem ér meg egy játék 10 milliónál többet, sőt szerintem még 1 millát sem ér meg, mert ettől nem lesznek jobbak az eladások, nem fog haszonnal gyártani az NVIDIA és nem lesz versenyképes a technológiájuk. Ezért adják ingyen a PhysX-et és az APEX-et, mert pénzért már nem kell a fejlesztőnek. Ha költ rá, akkor vagy csinál egy sajátot, vagy megveszi a Havok-ot a megfelelő CPU skálázhatóság véget.
Az NV most nem tehet mást, nyomnia kell a PhysX-et. Minden héten többször hírbe kerülni, akár negatív lefolyásúba is. A prezentációkon is csak a saját GeForce PhysX játékokkal tud tesztelni, mert a többi népszerű játékban már kikapnak az árbéli konkurens Radeontól.
A tegnapi sajtóanyag volt az eddigi csúcs. A drágább GeForce GTS 250-et jelölték meg a Radeon HD 4770 ellenfelének (mindenféle teszteredmény közzététele nélkül írta az NV, hogy a két termék teljesítménye azonos - az Anandtech volt olyan kedves és tesztelt GTS 250-et a cikkében ). Persze árcsökkentés lett volna, ha a partnerek egyhangúan nem vétózzák meg a javaslatot, ugyanis nem hajlandóak a veszteségeket benyelni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #328 üzenetére
A Tesselation SDK 2008 év végén lett elérhető a fejlesztőknek a végleges változat asszem idén márciusban készült el. A múlt évben egyedül az NHN Games tartott igényt a korai verzióra, a többiek inkább megvárták az SDK-t. Én is ezt tettem volna. Az xBox360-hoz csak most érdemes használni, a PC-re meg nem éri meg a dolog, ha a konzolra nincs használva. Egyik fejlesztőt sem érdekli az ATI szép mosolya, még egy combos csekk sem. Ha nincs SDK. Most, hogy itt van lehet tanulmányozni, a Techland és a DICE már építi is be a motorjukba ... sőt ha jól tudom a DICE már be is építette.
rocket: A Best Buy-tól azért kérek kimutatást, mert ők az USA legnagyobb áruházlánca. Náluk reprezentatív csak az lehet, ha mindenkinek az eredményét elemzik és összegzik. Erre nincs kapacitás. Nekem meg pláne nincs ilyenre időm. A HD 4830 meg nem generált annyi eladást, mint a HD 4850, de ezt sejteni lehetett. Inkább mennek a drágábbra, de jobbra. A középárú karik közül a HD 4870 az eddigi legnagyobb eladást generáló termék a kereskedők, és a partnerek szerint is.
A játékok szempontjából mi a baj? Az azonos árkategóriában Radeon jobban futtat szinte mindent, mint a GeForce. Ennél miért kell több?
Új családnév nem biztos, hogy jó. Egyrészt baromi sok HD 4800 van még raktáron, így a tájékozatlanabb vevők azt veszik, a többiek meg a HD 4770-et. Így is fosnak a partnerek, hogy probléma lesz az új kariból, mert túl olcsó és túl gyors.
Emellett nyáron már kiadható lesz az RV870, amit picit majd csúsztatni is kell, a régi cuccok miatt.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Beowulf_78
addikt
válasz schwartz #455 üzenetére
Legszívesebben a monitoromat cseréltettem volna, de csak ez az egy lehetőség volt, ami nem biztos hogy rosszabb lesz. Bízom benne hogy jobb.
Tudod, én már ATi-s vagyok...szóval reménykedhetek a világmegváltó driverekben, és játékokban.Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
Beowulf_78
addikt
válasz schwartz #464 üzenetére
Kizárt! Már nincs is meg...ritka az a játék aminek még esélyt sem adok. Aztán ki tudja..lehet kipróbálom mennyivel szebb és gyorsabb. Még a végén megszeretem!
Azért érdekel hogy a tesztelt játékokban milyen lesz a 295-höz képest.Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
Beowulf_78
addikt
válasz schwartz #466 üzenetére
Egyik játék szarabb mint a másik! Én most már csak only DX10.1. A Többi kula.
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #535 üzenetére
Az első szoftver render motorok 2013-2014 körül jönnek. Nagyon sok idő van még addig. Az Intel beáldozhat három évet a Larrabee-vel, mert gyakorlatilag semmi tapasztalata/részesedése a jelenlegi gamer grafikus kártyák piacán. Veszteni valója a temérdek pénzen kívül nincs (pénzből meg van elég nekik). Az NV már közel sincs így eleresztve pénzzel ... a befektetők meg nem szeretik az átvészelős időszakokat. A köztes öszvér megoldás nem az igazi. Most kikapni az RV870-től és a Larrabee-től egyszerre az rizikós. Az egyiket le kell gyűrni, persze ennek az lesz a következménye, hogy a másik chip ellen bukik a GT300.
Az NV brutálisan gyúr a mobil eszközök piacára, a Tegra baromi jó, csak arra várnak, hogy beinduljon az üzlet. Nyilván megfelelő anyagi tartalékokkal át lehet vészelni pár évet.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #537 üzenetére
Az általános számításban elég durva lesz a Larrabee ... csak a grafikában lesznek problémái. Ugye már biztosan tudni, hogy a DX futószalag nagy része emulálva lesz. Konkrétan csak a textúrázás lesz fix-funkciós.
Kell ellene a GT300, a GT200 biztos nem lesz elég a GPGPU piacon.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
válasz schwartz #554 üzenetére
G80-al elérték volna, amit akartak, hogyha az AMD nem lép rá a lábukra. CUDA uralom lenne... de... nincs. Ettől függetlenül ha csak a GPGPU piacra gyúrnak már a GT300-al, és ott egyeduralkodó lesz, akkor simán maradhatnak, csak Te se fogsz gondolom drágán venni egy "nem játékra való" kártyát. Bár Larrabee is arra lesz szóval majd kiderül, de az olcsóság 90%, hogy DX11-nél is az AMD oldalán lesz. Ilyen 400 akárhány mm2-es chipekkel nem tudom mit akarnak...
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
-
tzsolesz
nagyúr
-
válasz schwartz #597 üzenetére
Fasza, én tudom a megoldást! Szólj a TSMC-nek, hogy tegyék be a következő DVD-t (VI. rész), és szeptemberben jöhetnek is a kártyák.
A lenti fejtegetéshez: Szerintem is nagyon meg fog lepődni ezúttal Abu, mit és mikor hoz ki az nv. Az AMD most lazábbra fogja, azt hiszi az Rv770 sikere után bármit eltud adni, ha még ráadásul DX11-es is, és nem erőlteti túl a dolgokat (hagy tartalékot az architechtúrában jövőre is), az nv-nél viszont lehet hogy bement Jen-Hsun Huang a tervezőrészleghez, kizavata a kurväkat az utcára, az utcákat meg lesöpörte az asztalról, és azt mondta most dolgozzatok is egy kicsit, mert unom, hogy csak a számat tudom tépni, ha VGA-ról kéne beszélni, és így született az alább látható A01 revítiós szilikonlapka (még félig betépve), de év végére lesz valami érdekességük.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
keIdor
titán
válasz schwartz #628 üzenetére
Boltban a GTX-260 egy éve, amikor megjelent volt 100k simán. az, hogy Te tudtál szerezni occcsóóóé az egy dolog. Egyébként a Stormrise megy szarabbul G80 alatt, vagy Gothic 3? Egyik alapból GF ellenes a másik meg még az Arma2-t is megirigyelhetné ha már optimalizálatlanságról beszélünk...
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
válasz schwartz #630 üzenetére
Esküdni mernék, hogy ezt már hallottam valahol. Szinte szó szerint így. Azt is te írtad, vagy ennyire nevezetes a dolog? (Amúgy én csak annyiból ismerem a játékot, hogy rajtavan a Geforce Physx listán, azokután nem szabadna szarul mennie.)
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
félisten
válasz schwartz #649 üzenetére
Nem akarok rosszmájú lenni, de létezik, hogy a gt300 első verziója ennyivel gyorsabb lesz 2db gt200-nál? Még, ha a gtx285-nél lenne kétszer gyorsabb, az még hihetőnek találnám, de a 295-höz képest én inkább 150%-ot tartok reálisnak.
Kivéve, ha tévedek, és az nV nagyon belehúz.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz schwartz #663 üzenetére
Hááát, ha dupláznak mindent, akkor annál kisebb eséllyel lesz órajelnövekedés. Szerintem.
Ha ez reális lenne, akkor már hol lennének a VGA órajelek?Személy szerint a 285 nyers erejének 200, de legfeljebb 220%-át tartom reálisnak. Ennél nagyobb kráftot csak akkor hiszek el, ha javítják a csip hatékonyságát azonos órajelen, azonos mennyiségű SP esetén is.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
TTomax
nagyúr
válasz schwartz #672 üzenetére
GTX285 X 150-160%=GT300
Azt láthattuk már a GTX kapcsán is hogy nem lineárisan skálázodik,tehát ha kétszer annyi "cucc" van benne az nem kétszer gyorsabb...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.