-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezért kellett volna nyílt forrásúvá tenni az egészet, nem csak kis részeit.
Véleményem szerint csak egy reális iránya van az újítások állandó bevezetésének. Eleinte mehet ez gyártói hátszéllel, de úgy sem tudod mögé rakni a világ pénzét, tehát amint elfogy az újdonság varázsa, a pénzt is kiveszed belőle, és onnan jön a lejtmenet.
Már az elején az kell, hogy nyílt forráskód legyen az egész, és ugyan az újdonság varázsa itt is eltűnik, de a megírt eljárásokat felhasználják, írnak saját implementációt a stúdiók, így maga a technológia fennmarad, sőt, sokszínű lesz.(#29298) huskydog17: A PhysX létezik 13 éve, míg az explicit API-k 6 éve. És nagy különbség, hogy a GPU-s PhsyX esetében már nincs fejlesztés alatt álló cím, míg az explicit API-kra több tucat.
A 4-es verzió pont a problémák forrása. Az NVIDIA elvitte a fejlesztését a professzionális felhasználás felé, és egy csomó olyan döntést hoztak benne, amelyek durván károsak a játékfejlesztőknek. Egy játékba többet között nem kell professzionális fizika, mert sokkal többet ér a sebesség, minthogy egy kő ugyan tényleg valósághűen esik le, de százszor lassabban számolja a hardver. Ezért lépeget az Epic Games saját rendszerek felé, Niagara a részecskeszimulációra, Chaos a rombolhatóságra, Finite Element Method FX a végeselem-módszerrel történő deformálhatóságra, stb. Sokkal egyszerűbb lenne egyszerűen integrálni a PhysX 5.0-t, csak annyira elment professzionális irányba, hogy sokszorosára nőtt a gépigénye, és nyilván a játékosok körében nem fognak 10-20 GPU-t venni szimulációra, az Unreal Engine-nek olyan módszerek kellenek, amelyek egy GPU-val is megoldják a problémákat. Lehet, hogy nem abszolút valósághűen, de összhatásban jó lesz.
A robotika persze rajongani fog a PhysX 5.0-ért, nekik megéri a beruházás, de ha megnézed az NVIDIA a PhysX-szel már marketing szinten sem foglalkozik. Eltűnt a kártyák dobozáról, stb. A gaming driverben a runtime is ezer éve frissült utoljára. Egyszerűen nincs értelme pénzt rakni a runtime modernizálásába, ha gaming szinten senki sem használja.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Diablo IV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Opel topik
- További aktív témák...