-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyingsoul
veterán
válasz Yutani #27550 üzenetére
Én úgy értettem, hogy az a coproci lenne a túloldalán a PCB-nek. De egyébként korábban is volt róla szól, hogy két oldalú PCB-t kaphat a 3090.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
félisten
válasz Yutani #27550 üzenetére
pedig a videóban is elhangzik, hogy a PCB hátulján van a coprocesszor vagy a cikkben is leírják a kétoldalú PCB-t vagy hogy mi a magyar megfelelője nem tudom.( Duble sided PCB), ahogy írja Dyingsoul ,gondolom az.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Yutani
nagyúr
Eddig is használták a PCB mindkét oldalát egyes termékeknél, de a dupla PCB egészen mást jelent. Csak hogy ugyanarra gondoljon mindenki.
Egyébként nekem a design nem áll össze ebben a formában, hogy a hátoldalon is legyen egy komolyabb IC. Egyszerűen túl vékony a hátlapi rész, hacsak nem egy pár wattot eszik mindössze a traversal coprocessor.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Dyingsoul
veterán
válasz Yutani #27553 üzenetére
Kik hol mire használták a PCB két oldalát eddig is? Mostani VGA-knál szinte mindegyiken hátlap van, akkor mire is használták volna? Talán nagyon-nagyon régen volt már olyan, hogy a másik oldalra is került VRAM például. De az nem mostanság volt. Jah meg sima RAM-oknál is bevett szokás a NYÁK (Nyomtatott áramkör, így hívják magyarul, ezt b.-nek írom) mindkét oldalát használni, de mostanában, modern VGA-kon nem nagyon használták így tudtommal. Ezért nagy szám, mert ha most a felső kategóriában ezt teszik az nagy dolgot jelent(het).
LEhet, hogy rosszul emlékszem de anno a DDR3-ról is úgy váltottak, GDDR5-re, hogy az utolsó DDR3-as VGA-k mindkét oldalán volt memória a top szegmensben. Lehet ez is egy mutató arra, hogy a DDR memóriák a végüket járják és jön valami újabb szabvány a konzumer piacra. (HBM vagy GDDR6X amit idekevertek lehet, hogy igaz csak nem épp az Ampere-vel fog jönni, csak belemosódott a pletykákba a következő utáni generáció leakje is amire volt már példa korábban.)
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
stratova
veterán
Ezt a külön tokozással elképzelt traversal coprocessort szerintük mi hűtené le? Mert a NYÁK azon oldalán, ahová megálmodták a jelen képek szerint csak a hátlap van. Az nem lehet, hogy mivel itt nincsen felső műanyag (takarást vagy/és rögzítést lehetővé tévő) keret, egyszerűen a bordát alakították ki ennek megfelelően, mivel nagy, hőcsöves bordát tervezve és a 2 slotos magasságot megtartva, nem a műanyag keretre (a la RTX 2080 Ti FE vagy a műanyag alatti bordára rögzített fém keretre (a la Asus Strix), hanem a bordába süllyesztve rögzítik a ventilátorokat?
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az RT-nél elfeledkeztek arról, hogy a Microsoft nyomott egy hard resetet a DXR 1.1-gyel, és bevezette az inline raytracinget. Ahhoz teljesen másféle hardver kell, mint a dynamic shader raytracinghez. Persze lehet a memóriába mentegetni az adatokat, mint a Turing, de ugye az meg nagyon lassú, tehát olyan hardver kellene, ahol az ütemező végig tudja követni egy sugár útját mindenféle bekötési tábla nélkül. Ilyet az AMD és az NVIDIA is most csinál először.
Oka van annak, amiért se az Imagination, se az NVIDIA nem oldotta meg ezt társprocesszorral. Leírom egy mai cikkben részletesen.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
válasz stratova #27555 üzenetére
én egy vapor kamrára tippelek, hogy azért fedett a hűtésnek az egyik része.Már ha ez a dolog egyáltalán igaz.Gondolom a coprocesszornak nem lehet túl nagy mérete a GPu hoz képest meg egyszerűbb a felépítése,bár nem értek hozzá.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Yutani
nagyúr
válasz Dyingsoul #27554 üzenetére
Teljesen feleslegesen hasogatsz szőrszálat. Nem ez lenne az első, hogy használják a hátoldalt felületszerelt alkatrészekkel, és teljesen irreleváns, hogy mikor volt utoljára kihasználva komolyabban ez a terület.
De majd Abu elmagyarázza egy cikkben, miért nem használnak a gyártók külön gyorsítót az RT-hez.
#tarcsad
-
Dyingsoul
veterán
válasz Yutani #27558 üzenetére
És teljesen irreleváns, hogy mikor volt utoljára kihasználva komolyabban ez a terület.
Egyáltalán nem irreleváns.
Gondolj csak bele. Az NV nyeregben van, az AMD egy ideje nem nagyon tudja beérni az NV-t, nincs igazi verseny (ezen kérlek ne akadj fenn, ez tény).
Az NV egy oldalú PCB-vel is tud akkora teljesítményt produkálni, hogy bőven nyeregben van, nincs szükség kétoldalú PCB-re. Most jön új architektúra,. új gyártástechnológia. És még emellé bevetni egy kétoldalú PCB-t? Hát milyen teljesítmény növekedére mutathat rá ez, ha ez mind igaz? Én ezért írtam azt, hogy jó ideje nem volt erre szükség. Ráadásul a két oldalú PCB a költségeket is növeli. Márpedig gbors is írta, hogy az előző generációval elégedetlen volt a piac. Most nem elég a jobb gyártástechnológia, az új arch, még kétoldalú PCB is kell? Vagy be van parázva az NV vagy:Én azt is lehetségesnek tartom amit régen is írtam. Az NV-nek simán lehet olyan terve amit elkészít de nem dob piacra, csak akkor ha a konkorencia kikényszeríti. Lehet itt is épp erről van szó. Lehet, hogy a "3090" nem is kerül bejelentésre, csak akkor, ha az Intel vagy az AMD dob valami nagyot a csúcs szegmensben. És lehet, hogy erre kell a kétoldalú PCB.
Nem szőrszálat hasogatok, írtam neked, hogy persze használják a kétoldalú PCB-t, csak a mai modern VGA-kra ez már nem jellemző. De itt most a VGA piac a téma, nem mindenféle elektroniakai kütyü. Persze, hogy nem az NV találmánya a kétoldalú PCB ilyesmit én nem is sugalltam, csak arra próbálok rávilágítani, hogy érdekes helyzet van kialakulóban, hogy ha a jelenleg ismert fejlesztések mellett még két oldalú PCB-re is szükség van.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
válasz Dyingsoul #27559 üzenetére
Szerintem valamit félreértesz. Minden PCB kétoldalú, csak a hátoldalon többnyire csak apró SMD alkatrészek, esetleg RAM-ok voltak eddig (valamint anno az AGP-s ATI X1000 szériás kártyáknál a Rialto fordítóchip). De attól még, hogy most egy extra chip vezetékelése esetlegesen ide lesz kivezetve, magát a nyákot nem drágább gyártani. Egyedül a hűtés megoldása lehet gond, amennyiben a kártya kiterjed majd a megszokottól ellentétes irányba is, és ez kompatibilitási gondot okozhat egyes alaplapokkal.
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
Ami itt további költségnövelő tényező lenne, az legfeljebb az, ha NV interposer és HBM2 használatára kényszerülne gaming vonalon, AMD magas fogyasztású lapkáihoz hasonlóan. De ezt eddig megtartották a Tesla és Quadro számára. S jelenleg GA100 esetében is a gaming kártyáknál nagyobb GPU-hoz társul, itt NV ha kihoz egy teljes Quadrot Ampere alapon már 192 blending egység lenne a plafon.
-
Yutani
nagyúr
válasz Dyingsoul #27559 üzenetére
Szerintem GAI kollága megválaszolta neked, amit kell. Másrész most azért nincs a túloldalon memória a PCB-ken, mert egyrészt igen nagyra nőttek a PCB-k, másrészt van olyan kapacitású memória IC, amiből egy oldalon megvalósítható a kívánt mennyiség. De tényleg nem kell ennek nagy feneket keríteni, ha szükséges, megoldják a gyártók.
#tarcsad
-
félisten
válasz Dyingsoul #27559 üzenetére
Annyira nem értek ehhez,de elméletileg itt ha két nagyobb chip vagy GPU szökevény lesz rajt akkor ennek nagyobb teljesítményűnek is kell lennie az átlagnál?
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Dyingsoul
veterán
"Minden PCB kétoldalú, csak a hátoldalon többnyire csak apró SMD alkatrészek, esetleg RAM-ok voltak eddig."
Nem értek félre semmit. Gondolom láttál már VGA-t szétszedve. Szerinted miért van az, hogy a hátoldalán csak ellenállások és kondik vannak?
Nem maga a nyák lesz a drága. Az egész áramkört sokkal nehezebb megtervezni, pláne gyártani.(#27563) b. : Nem feltétlen. Ez teljesen attól függ, hogy mi kerül rá pluszban. Nyilván egy bonyolultabb áramkörben még több energia "vész el" de nem ez lesz a számottevő, hanem, hogy mi kerül rá, arról meg nem tudunk semmi konkrétat. Lehet, hogy csak +1W, lehet, hogy +60 kell neki.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
X2N
senior tag
Abu itt azt írják hogy nem kell hozzá új hardver. "None of these features specifically require new hardware. Existing DXR Tier 1.0 capable devices can support Tier 1.1 if the GPU vendor implements driver support." Nekem nem baj ha lassabban működik a Turingon. Lehet tudni hogy kb mikorra kezdik el kihasználni a DXR1.1-t? Mikor lesznek ebből játékok?
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DXR 1.1 nem akadályozza meg azt, hogy ne hozz létre részadatokat a memóriában, ha az ütemező nem képes magától végigkövetni egy sugarat, csak rohadt lassú lesz. De működni működik. A Keplernél is működött a CPU-s emuláció a nagyobb bekötési szintre, csak lassú volt.
Meg alapvetően a DXR azt sem akadályozza meg, hogy ha nincs gyorsításra hardvered, akkor ne csinálhasd meg a sugárkövetést shaderből. Lásd Pascal. Csak megint nem lesz gyors.Tudtommal amelyik játék a konzolhoz készül az DXR 1.1-et használ, mert az Xbox Series X-be még nincs visszaportolva minden a DXR 1.0-ból. Tehát jelen pillanatban annyira sok választása a fejlesztőknek nincs. Vagy DXR 1.1, vagy nem csinálnak sugárkövetést konzolon. Később valószínűleg vissza lesz portolva, de a Microsoft nem sieti el, mert az inline raytracing szoftveresen is gyorsabb megoldás az Xboxnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Azt miből gndolod hogy a driver nem tudja megcsinálni 1 struktúra kiírását?
Amennyit habaltyolsz róla, tuti biztos nem lesz mégcsak szabad szemmel érzékelhető se lesz a teljesítményvesztés.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #27567 üzenetére
Az inline raytracing alapvetően abban különbözik a dynamic shader raytracingtől, hogy az inline raytracingben nincsen bekötési tábla. Ez felelt a dynamic shader raytracingben azért, hogy a hardver végig tudja követni a teljes feladatot, kiírja a részeredményeket, arra a fejlesztők által írt külön shadereket elindítsa, és ezek megmondják a hardvernek, hogy mit hova írjon ki, és melyik shadernek mire van szüksége. Az Inline raytracingnél a hardvernek az ütemezőjét kell úgy tervezni, hogy ezekre egyáltalán ne legyen szükség, de persze leemulálhatsz egy ilyen ütemezést a shaderekre is, ezt nem tiltja meg a DXR 1.1, csak pont azért vannak azok az új hardverek az új GPU-kba, hogy ez gyors is legyen. Tehát a driver meg tudja majd csinálni, de a lényege ennek a gyorsításnak az lenne, hogy a hardver csinálja meg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Mindenkinek, aki kíváncsi a szakmai részletekre (Motivation bekezdés jó összefoglaló)
https://devblogs.microsoft.com/directx/dxr-1-1/A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #27569 üzenetére
Jaj. Here we go again.
A motivációja ennek valóban az volt, hogy a fejlesztők kezében egy alacsonyabb szintű hozzáférést adjanak, de a hardvernek pont emiatt másképp is kell működnie. A single shader megközelítéssel, ahogy ezt az inline raytracinget jellemzik annyit tesz, hogy más jellegű lesz az ütemezés. Nem nyelsz be egy rakás felesleges többletterhelést csak amiatt, mert a dynamic shader raytracing során egy rakás dolgot meg kell határoznod, és külön shadert indítani rá. Ettől lesz ez dynamic shader, és az inline raytracing azért single shader, mert erre már nincs szükség. De azt a munkát, amit itt elvégeztél át kell vennie a hardvernek. Ennek viszont óriási előnye van, mert kombinálhatsz különböző fázisokat a sugárkövetés során, kevesebb lehet a memória terhelése, illetve maga a teljesítmény is kiszámíthatóbb, mivel végeredményben egyetlen egy shaderből történik minden, vagyis nem szekvenciálisan indítasz több shadert, ami a GPU-n belül nagy többletterhelést eredményezne. Viszont igen, ezekkel a változásokkal más hardver is kell.Megoldható persze a kompatibilitás, mert DXR drivert is írhatsz olyan hardverre, amiben nincs is gyorsításra való célhardver. De teljesítményt csak a legújabb architektúrákon fogsz látni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
[NVIDIA GeForce RTX 3090 and RTX 3080 Production Timeline Revealed]
Tehát október lesz szerintem a megjelenés.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Jack@l
veterán
Sztem meg árukapcsolás lesz.
Cyberpunk 2077/Initial release date September 17, 2020[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
-
Dyingsoul
veterán
Egy valami nem szerepel a táblázatban: a koronavírus őszi visszajátszása miatti csúszás.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Segal
veterán
válasz Jack@l #27573 üzenetére
Adják hozzá ajándékba
Bilibe lóg a kezem"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Jacek
veterán
Semmi leak? Na mindjárt beröffentem a Photoshop-t
-
Segal
veterán
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
gV
őstag
talán a GTX 1660(S/Ti)-al igazságosabb lett volna a táblázat ettől függetlenül van tér a javításra az NV-nek a következő szériánál, 25-30%-ot már jónak mondanám. -
Dyingsoul
veterán
Egyetértek!
Nekem csak az fura a fenti táblázatban, hogy vegyesen vannak 60-as és 60Ti kártyák. Bár biztos megvan ennek az oka csak én nem tudom mi az.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
paprobert
senior tag
Elég érdekes, viszont ez csak egy nézőpont.
Olyan dolgokat nem vesz figyelembe, mint eltelt idő hossza a generációk között, a leadott teljesítmény inflációja (a játékok gépigény növekedése), generáción belüli alternatív optimum pontok, illetve a konkrét tier (itt xx60) elnevezés kiüresedése.
Mint technikai mutatószám, értelmezhető.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
nagyúr
válasz Dyingsoul #27584 üzenetére
Gondolom mindenhol a legerősebb midrange kártyát használták.
(#27585) paprobert: kicsit pontosabb képet kapsz, ha kiveszed a lehúzós generációkat (GTX 500 és GTX 700)
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Dyingsoul
veterán
válasz Yutani #27587 üzenetére
760-ból volt Ti csak OEM kivitelben mondjuk ez is lehet +1 indok. De nekem is van otthon OEM kártyám amit bontásból vettem itt a hardveraprón. Bár lehet, hogy az OEM-eket csak egybegépekbe tették ezt már nem vágom.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
veterán
Hát nem tudom milyen réjtrészing lesz a játékban, de így még egyel kevesebb érv szól az NV karik mellett. Mondjuk nem tudom miből gondolják azt, hogy ennyi pénzük lesz a játékosoknak, hacsak nem bundle-ben adják.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
nagyúr
válasz Dyingsoul #27590 üzenetére
A környezet mondjuk adja magát RT-hez, azzal nincs gond.
Szerintem a fő probléma továbbra is az, hogy sikerül-e meggyőzni nagyobb tömegű játékost arról, hogy a valódi raytracinggel ténylegesen értéket kapnak a közelítő effektekhez képest, és megéri a perf dropot (ill. a drágább kártyát). Én nem látom, hogy ezen a téren sok minden változott volna az elmúlt 1.5 évben.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Dyingsoul
veterán
A Cyberpunk első trailere 7 éves már. Én azóta nagyon várom. Ha ezt a pár évet kibírtam nekem ez a néhány hónap meg sem kottyan.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
gejala
őstag
RT nélkül is új kártya kell majd nextgen játékokhoz, hogy meglegyen legalább 1440p@60. És Ampere-t biztos sokkal kevésbé fogja megviselni RT is, mint Turingot.
Pascal tulajoknak úgyis rögtön muszáj lesz váltani, mert már egy 1080 Ti is éppenhogy csak elég lesz új játékokhoz RT nélkül is. Turingból is csak 2070S-től felfelé lesz életképes a széria.Én 3070-t várom sweet spotnak a jövőre érkező játékokhoz 1440p--re, az meg RT-ben se lesz gyenge.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
bekerült az RTx 3080 TPU hoz. [link] vagy félrement valami vagy nem tudom.. csak PCIE 3.0, jóval alacsonyabb órajelek és 799$ ár... nagyon gáz lesz ha ez lesz az árazása és a specifikációja..
Bár se a navit se a 20xx superek árát nem találták el anno, sőt a specifikációt sem,de ha így lesz tehet egy szívességet Nvidia.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Simid
senior tag
A reder config gyanúsan a 2080Ti adatlapról lett átmásolva.
Ezeket egyáltalán nem érdemes komolyan venni, megjelenés előtt frissítgetik az éppen aktuális pletykák alapján, kiegészítve a saját fantáziájukkal. Arról lehet amúgy legjobban felismerni egy kamu leaket, ha árat közöl hónapokkal a (vélt) megjelenés előtt.Amúgy ha tényleg ez lenne, akkor olyan szar lenne?
Órajelek alapján jó 15-20%-kal lenne gyorsabb mint a 2080Ti miközben $300-ral olcsóbb lenne. -
félisten
800 dodóért egy 3080 ? igen nagyon rossz lenne szerintem .és 200 dollár csak sajnos az a 300. 2080 Ti MSRP ára 999$.
A 3070 akkor mennyi lenne? 600$? egy 3060 meg 450 ?
Remélem, hogy nem jó a belistázott dolog,de azért eléggé rossz ezt nézni a TPU oldalán, ez azért még sem a WCCf szintű oldal és eléggé ijesztő itt olvasni.ha ezt meglépik annak sajnos az lehet az oka, hoyg a nagy navi valóban 999$ lesz és a 3080 kb hozza a szintjét, majd beállítják"olcsónak" így..
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210