-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
Na igen, mert az uzlet arrol szol hogy penzt keress es ahogy itt is latszik ha nincs meg/eleg piac akkor csinalj magadnak :
NVIDIA & ASUS Unveil 360Hz 1080p G-Sync Monitor: ROG Swift 360
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Dyingsoul
veterán
válasz Raymond #26052 üzenetére
Pont ma reggel olvastam! Szarkasztikus komment alatta facebookon:
"Human eye can only see 24 fps..."- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Raymond
félisten
válasz Dyingsoul #26053 üzenetére
Most nezem hogy az elso komment Anandtech-en is errol szol:
360Hz? Who cares dawg, who cares? Another unnecessary "need" created to drive up sales.
Rohej az egesz, van vagy 2 jatek ahol fontosabb lehet ekkora FPS/Hz az is csak akkor ha megfelelo szinten jatszol. Mar latom azt a par influencer videot a kovetkezo napokban ahol azt szajkozzak majd a marketing anyag utan szabadon(?) hogy "You 100% need this dude, whoa, best gaming EVAR!!1!!1!"...Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
-
nagyúr
válasz Raymond #26054 üzenetére
Ennyi FPS fontos lehet a világszimulációban, de a megjelenítésben biztosan nem. Ellenben feleslegesnek tartom szidni az eladót, mert ilyen hülyeséggel akarja javítani az eladásokat - neki az a dolga, viszont megvenni nem kötelező.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Világszimuláció = a környezet és az egyéb szereplők állapotának kiszámítása. Itt az FPS azt jelenti, hogy másodpercenként hányszor számolja újra a testek (játékosok, lövedékek, környezeti elemek) pontos helyzetét (ami implicit magával vonja a fizikát és az AI-t). Nyilván minél magasabb, annál jobb - ill. egyes játékokban a játékos gyorsabban mozog, ha magasabb a szimulációs FPS.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Crytek
veterán
Aki előtt ott van és tolja rajta ugyanazt a játékot érzi.. aki életében nem látott élőben 60hz-nél nagyobb monitort annak csak az "én úgyse látnám maradt"
Next PC Upgrade: 2022
-
nagyúr
válasz Crytek #26062 üzenetére
Érzi a francot. A 240Hz és a 360Hz között 1.4ms különbség van, azt az életben nem fogja meglátni senki, aki a humán látási apparátussal van felszerelve.
Egy ilyen különbség egy esetben vehető észre - ha szar a játék motorja (ami több kompetitív game-re igaz), és magas FPS esetén gyorsabbak a mozdulatok. Azt a "közparaszt" is látja, hogy magasabbra megy a rocketjump - de ennek meg a megjelenítőhöz 0 köze van.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Raymond
félisten
Az a helyzet hogy a 240Hz es a 360Hz kozott latni nem fog mar senki difit. Erezni ha erez akkor az pedig a hianyos jatekmotor miatt van, de ott meg mindegy hogy a monitor csak 144/165Hz vagy 360Hz mert ha az FPS megvan igy az abbol szarmazo elony szinten megvan ugyanis nem vsync-el jatszol.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Egon
nagyúr
Mondjuk a realitásokra.
Ez kb. ugyanaz, mint az egér USB hack 500 Hz vs. 1000 Hz. 1 ms a különbség; majd akkor elhiszem hogy bárki is érzékeli a különbséget (és nem a placebo-hatás) miatt mondja hogy az utóbbi jobb, ha korrekt vakteszten bizonyosodik be, hogy tényleg érzi a különbséget... .
Egyébként meg válasszuk már ketté a két dolgot: Crytek arról írt. hogy van élet a 60 Hz-en túl, ami teljesen védhető álláspont: szerintem a gémerek zöme (megfelelő játékok esetén) tud különbséget tenni egy 60 Hz-es, és mondjuk egy 144 Hz-es kijelző megjelenítési sebessége, folyamatossága stb. között. Az meg egy másik állítás, hogy tud-e bárki (vagy mondjuk az emberek 99,9999%-a) különbséget tenni 240Hz es 360Hz között...[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Ribi
nagyúr
Igen, mert ha már itt realitásokról beszélünk, akkor itt minden "okos" ember progamer.
Mert ugye F1-ben is a pro pilóta meg tudja mondani, hogy valaki csavarint valami terelőn kettőt, miközben nekem az is ritkán tűnik fel ha a gumiban 1.5 bar van csak 2 helyett.
Akkor most milyen realitásról is van szó?gbors: A difit 240 és 360 között senki sem látja kijelentést. Már elhangzott párszor, hogy ezt nem "látja" az ember, de érzi. És mint fentebb írtam, attól, hogy te közelébe se szagolsz (és én sem), más még bőven érzékelheti. Csak nem kell mindig nagyot mondani, hogy trendi fikázósok közé beállj.
Lehetne ezt mindenkinek fogadalom 2020-ra, hogy ha valami neki nem tetszik, nem kell azonnnal leállni fikázni. Mert ez már nagyon múlt évtizedes dolog és nem trendi.
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
Fiziologia es eddigi tesztek. Kereshetnek es linkelhetnek meg magyarazhatnam, csak itt abba a csapdaba esunk hogy nekem kene bizonyitani a negativumot. De egyelore a te allitasod a pozitivum, igy ha te tudod hogy latni a difit akkor biztos van ra valami linkelheto bizonyitek erre. Ha meg nincs es megprobalsz keresni egyet akkor remelem megtalalod magadtol azokat amik megmondjak hogy nem latsz 240Hz es 360Hz kozott semmi. Sot azt se tudod megmondani melyik melyik, megkockaztatom meg akkor se ha egymas mellett fut rajtuk a jatek es csak a lathato FPS amiben kulonboznek.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Egon
nagyúr
Hogy milyen realitások? Mondjuk olvasgass a témában, ajánlom az emberi érzékelés határai keresőkifejezést.
Egyébként meg vannak fent videók, ahol összehasonlítják pl. a 240, 144, 75, 60 Hz-es képmegjelenítést. Már ott is csak lassítva figyelhető meg különbség a 144 és a 240 Hz között (persze 60/75 és 144 között elég látványos különbség van). Egyszerűen vannak határai az emberi érzékelésnek.
De még egyszer: ha lesz vakteszt, elhiszem hogy bárki is lát különbséget, addig pedig maradok az önigazolás/placebo hatás verziónál, mivel az jóval életszerűbb. De kérdeznék valamit: ha megjelennek majd az 500-700-1000-3000 stb. Hz-es megjelenítők, akkor is ezt a dumát fogod nyomni? Hol a határ? Vagy szerinted nincs ilyen, és vannak köztünk bármire képes, infravörösben/ultraibolyában is látó szupermenek, a Kripton bolygóról? Te mire alapozod, hogy bárki is lát különbséget a 240 és a 360 Hz-es megjelenítés között?[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Ribi
nagyúr
Tudod nem minden ember ugyan olyan. Van aki még a 60 és 120 között se nagyon lát különbséget és van aki az átlagnál jobban lát.
Nem tudom hol a határ, de te tudod?
Mert kategorikusan kijelentetted, hogy márpedig nincs ilyen aki különbséget tud tenni.
Én kérdezem, hogy mi lapján? -
paprobert
senior tag
válasz Raymond #26052 üzenetére
Engem az érdekelne, hogy ez tényleg tud 2.7 ms alatt képpontot váltani? Néhány jónak számító monitor márka simán kiadott a múltban olyan 240Hz-es paneleket, amik a valóságban 160-180 váltást tudtak csak ghosting és undershoot nélkül.
Szóval ha valami áttörést értek el a TN-t tekintve, akkor jó cucc lehet, egyébként szemfényvesztés.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Jacek
veterán
Tudnám ennek a szófosásnak mennyi köze van az Nvidiához?
-
nagyúr
Túl sokat olvasol bele mások hozzászólásába Nem fikáztam semmit, csak tettem egy kijelentést, amit az emberi fiziológia kitűnően alátámaszt. Azt meg leszarom, hogy mi trendi és mi nem.
A 240Hz és a 360Hz megjelenítés közötti különbséget nem fogja sem látni, sem érezni senki, mert egyszerűen nincs arra berendezésünk, hogy 1-2ms különbséget vizuálisan érzékeljünk. Röviden ebben a cikkben összefoglalva - nem feltétlen a konkrét számok, hanem a nagyságrendek.
A 240 és a 360 FPS futási sebesség közötti különbség minden bizonnyal észrevehető egy CS:GO-ban, mert másképp viselkedik a játék. Viszont ennek semmi köze sem a látáshoz, sem a megjelenítőkhöz, amiből a téma kiindult.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kiegészíteném azzal, hogy ehhez nem kell gyors monitor. Az AMD és az NV drivere is 270 fps-ig elskáláz képtörési problémák nélkül VRR és speciális szinkronizálás mellett, hívják azt enhancednek vagy fastnek. Tehát a 270 fps-re vonatkozó, szar motorból eredő hatás akár egy 60 Hz-es monitoron is előhozható. Ugyanakkor a legtöbb mai motorban eleve van egy rakás olyan limit, ami korábban nem volt meg, tehát pont azért, hogy ne legyenek szinkronizációs gondok, a játékmenet egyes elemeit mesterségesen korlátozzák. Némelyik motorban még van egy hard kódolt fps-határ is, amivel aztán a 360 Hz-es kijelző sem tud majd mit kezdeni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz paprobert #26073 üzenetére
A 240 Hz-nek sem az a lényege, hogy jól meg tudja csinálni a kijelző, hanem hogy papíron rá lehessen írni. 120/144 Hz fölött nincs akkora haszna ennek, mint amennyi problémát behoz a panel hiányosságai miatt. De a lényeg, hogy papírja legyen a 240 Hz-ről, mert a gémerek így hajlandók többet adni érte. Azért senki sem fizetne többet, ha azt írnák rá, hogy 240 Hz, de kapod a jókora over/undershootot, majd ha ezeket valahogy próbálod kezelni, akkor jön a haloing, stb. Ez majd akkor kiderül, ha kipróbálod.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ribi
nagyúr
A linkelt cikkben 1 szó sem esett a kép érzékelséről, szóval úgy érzem nagyon másról beszélünk és nincs is így sok értelme. Fiziológia nem támasztja ezt alá, erről még mindig nem láttam semmi infót. A linken a késleltetés érzékeléséről van szó, aminek kevés köze van a mozgókép "simaságához". 1 hét késleltetéssel is lehet gyors mozgást feldolgozni, a 2 dolog nem függ össze.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sokkal többet csökkentesz a késleltetésen, ha bedobsz a driverbe egy scene pacinget, és akkor a GPU azonnal kezdi a jelenethez tartozó képszámítást, majd azonnal küldi az eredményt a kijelzőre. Ilyen szempontból erre hivatkozni egy bullshit, mert már azon egy rakás késleltetést veszít a rendszer, hogy minimum két jelenetre előre van generálva a parancslista, vagyis egy ilyen kijelzővel visszanyersz az itt elbukott kb. 10 ms-ból másfelet. De ha a driverben kérsz egy scane pacinget, akkor nem másfelet nyersz, hanem azt a 10 ms-ot, amit a parancslista működése generál, és még ilyen monitor sem kell hozzá. Szóval attól, hogy egy monitor 360 Hz-en frissít, még a képszámításért felelős alapértelmezett pipeline ugyanolyan szar marad.
Ha pusztán az emberi látásból indulunk ki, akkor nagyjából 144 Hz-nek van racionálisan értelme. Minden efölött vagy valamilyen bugból, vagy azért ad rossz érzést, mert a képszámítás maga van rosszul vezérelve, és feltorlódnak a jelenetek a parancslistába, ami egyébként szintén lehet bugtól. Frissíthet a monitor 1000 Hz-en is, nem magát a problémát kezeli, így igazán látható előnye a 144 Hz-hez képest nem lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
lenox
veterán
https://www.nature.com/articles/srep07861
En azt olvastam, hogy az elmeleti hatar olyan 1000 fps korul lehet, es a fenti cikk szerint van olyan kepvaltozas, amit 500 fps korul is meglatnak sokan. Nyilvan ez nem jelenti azt, hogy egy jatekban valos kulonbseg lehet 240 vs 360 fpsnel, de azt igen, hogy sokan latnak (valamit) 360 fps felett is.
-
nagyúr
Totál arról szól a cikk, csak egy idézet belőle:
"The fastest rate at which humans appear to be able to process incoming visual stimuli is about 13 ms. Receiving a stream of data faster than this will only underscore the limits of our perception."De lehet, hogy ezt valóban nem írásban tudjuk megbeszélni. Over and out
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Ribi
nagyúr
Ez a rész ahogy lenox is írta, a tudatos feldolgozásról szól, a többi pedig a késleltetésről.
240 és 360 között mér rég nem erről van szó. Ha az lene a kérdés, hogy hány FPS-ig látunk, akkor ez lenne egy jó válasz, de itt pont ezért az érzékelést használja mindenki, mert ez igazából már nem látod.
A játék motor is valszeg beleszól, de a pl Overwatch 2 is megy 300fps-ig.[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
A ket felhasznalt teszt kepmintanak sajnos nem sok koze van a jatekoknal lathato kepehez igy ez a errol nem mond sokat. A szovegben ugyan ott van hogy "in natural images" de aztan megse olyanokkal teszteltek, hanem "We chose a simple image with a single edge to allow our experimental condition to be as repeatable as possible.". Tehat uniform hatter vagy uniform hatteren egy vonal amibol eredmenyek vannak.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
lenox
veterán
válasz Raymond #26084 üzenetére
Igy van. Annyit tamaszt ala a cikk, hogy 'valamit' latnak az emberek sok fps-nel, tehat nem lehet ramondani, hogy lehetetlen 70-100 fps folott barmit latni. Aztan hogy egy szep folytonos mozgasnal mi az amit eszre lehet venni arrol nincs szo, lehet, hogy ilyet nem kutatott senki. Az elozo 13 ms-os link is felvillano kep felismereserol szolt, tehat az se szep folytonos mozgasrol, plane nem arrol, hogy erzed-e hogy tobb mozgasfazist latsz.
Az is lehet, hogy a gamerek azt veszik eszre, hogy ha kisebb a granularitas, akkor a reakcioidejuk kulonbsege jobban ervenyesul. -
Raymond
félisten
Itt azt mondja a nevjegyek elesebbek a jatekosok felett 360-al mint 240-el: [link] Kb ennyi amit latott a speci demoban ha latott valamit.
"Az is lehet, hogy a gamerek azt veszik eszre, hogy ha kisebb a granularitas, akkor a reakcioidejuk kulonbsege jobban ervenyesul."
Ha jol emlekszek errol szolt az az NV-s white paper is amit a videoban emleget az Asus-os gyerek.[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Jack@l
veterán
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
gV
őstag
Wolfenstein: Youngblood Update Adds Ray-Traced Reflections, NVIDIA DLSS
nekem tetszik mind az RT mind a DLSS is és a sebesség is rendben vanCES Game Ready Driver Introduces New Gaming Features
driverből állítható fps limit juhéé -
Dyingsoul
veterán
A könnyen emészthető irományok közül ez a kedvenc cikkem a témában.
Általában ezt szoktam belinkelni és megáll a vita abban, hogy "jó én akkor sem látok különbséget 60 és 120 hz között se"... Pedig ahhoz, hogy azt észleljük a monitorokon, mint a valóságban, 4000Hz kellene... Aki nem hiszi olvassa el a cikket és a kapcsolódó forrásokat de attól, hogy valamit nem akarunk elhinni még lehet tény.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
veterán
OMG VRSS, keresem az állam!
Na ezt mindjárt ki is próbálom! Szerintem főleg Assetto Corsa-ban és a többi szimulátorban ez eléggé megdobná a játékélményt de nem nagyon látom őket a listában.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Jack@l
veterán
válasz imi123 #26089 üzenetére
Lesz ott még cyberpunk is, kisérletezzenek csak az optimalizálással addig.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Dyingsoul
veterán
Nah feltetem az új driovert de úgy látszik ez csak a Turing-ban érhető el, Pascalban nem...
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz imi123 #26089 üzenetére
Semmi közük nem volt hozzá. Az id tech magának csinált mindent, hogy ne kelljen mással megosztani a kódjaikat, illetve saját maguknak akarták kontrollálni a teljesítményt. Az NV csak a kiterjesztést adta, semmi mást. Részben ezért is csúszott, mert az id házon belül csinálta meg, az NV nélkül.
A beharangozás nyilván kellemetlen volt, azért tartották a hátukat, de a Zenimax nem szereti, ha a technológiáikat más fejlesztő is felhasználja. Azért ez mégis egy verseny, ha ők beleraknak egy csomó pénzt, akkor annak az eredményét szeretnék maguknál tartani. Persze van aki nem így gondolkodik, most ez nézőpont kérdése.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Honnan veszed ezt ?Már a kezdetektől NV RTX cím volt megkapta az RT mellett a HL és DLSS, Nvidia Adaptive Shading támogatást. Furcsa lenne, ha ezeket maguktól csinálták volna Nvidia nélkül, ráadásul RTX bundle csomag lett Controllal egybe csomagolva.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Bethesdától. Elég komplex szerződésük van még az AMD-vel, amit pár éve kötöttek a Prey előtt, és még négy évig érvényben marad. Ezt egyébként az AMD is mondta nekem a múlt évben. A szerződés nem tiltja, hogy az NV felhasználjon egy olyan címet marketingre, amit az AMD nem kért, de azt tiltja, hogy bármilyen kódot, amit az NV adott felhasználjanak. Mindent saját kút főből kell írni a szabványos rendszer erejéig. Ezért tartott ennyire sokáig ezt implementálni, mert az NV-nek sok kódja van ezekre az effektekre, csak nem nyúlhatnak hozzájuk. Viszont megírhatják maguk, azt nem tiltja semmi, ráadásul ez amúgy is jobb megoldás, mert így gyors is lesz a játék. Az AMD-nek amúgy is a CPU-ra kell a Bethesda, mert az id tech 7-et úgy írták meg, hogy nagyon-nagyon sok magra skálázódjon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
és ezt az AMD/ Bethesda adta ki neked,Abunak a PH -n hogy milyen szerződésük van ami él jelenleg is egy gyártóval?és milyen feltételek vannak benne Nvidiára vonatkozóan?
nekem egyszerű itthoni trafikokra vonatkozó szerződéseim vannak,de ilyen infó kiadása miatt az összes trafikosom ott állna a bíróságon. Ne haragudj, de nehezen hiszem el ezt a sztorit.Bethesda az Nvidia VK ray-t hazsnálta fel,.. itt nyilatkozták [link] : EZt az Nvidia írta. [link]
Az adaptive shading szintén Nvidia kód. nem ők írták ,Nvidia írta.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezeket nem nehéz megtudni. A szerződést nem adják ki, de elég sokat tudnak a cégen belüli emberek róla.
Nekem mindegy, hogy mit hiszel el. Hiheted azt is, hogy az NV leszállította nekik a nyáron a kódot, de a Bethesda azt mondta, hogy várjunk még fél évet ezzel, addig is elrakjuk a patch-et.
A VK_NV_ray_tracing egy kiterjesztés. És ez a kiterjesztés nagyon fog hasonlítani az EXT kiterjesztésre, ami készül belőle, tehát azonnal működni fog bármin, ami nem NV. Nem kell átírni a kódot, csak ki kell cserélni a kiterjesztés ellenőrzését. Nyilván itt a megszokott dolog történik majd. Átviszik az egészet EXT-be, majd az EXT-ből lesz egy KHR verzió. A Khronos a Vulkant nem hagyja úgy elkallódni, mint az OpenGL-t, így egy problémára csak egy megoldás lesz végül, ami mindig KHR.
Az adaptive shadingre ugyanúgy lesz EXT kiterjesztés, az is ugyanúgy jó lesz bármilyen hardverre.Ezekre a kiterjesztésekre a fejlesztők implementációkat írnak. Vagy saját maguk, vagy ha ezt az időt meg akarják spórolni, akkor kérnek készre megírt effekteket a gyártóktól, de ahogy fentebb írtam ez nehéz ügy lehet esetenként, így lehet, hogy meg kell írni saját maguknak, ami természetesen beletelik több hónapba. Abban nincs szerintem vita köztünk, hogy sokkal egyszerűbb lenne lemásolni egy implementációt, majd kb. két hét múlva kiadni, csak nem biztos, hogy erre jogi szinten lehetőség van az iparágon belüli egyre kuszább szerződések miatt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210