Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Hogy ne legyen találgatás ... erről az előadásról van szó. A Microsoft bemutat egy Ray Tracing API-t, ami a DirectX compute shaderre épít, plusz ennek lesz egy közvetetten kapcsolódó kiegészítése az új DirectX verzióban, ami a ray tracinghez optimális memóriamenedzsmentet teszi lehetővé. Nyilván API interoperability mellett nem feltétlenül van DX-hez kötve, lehet Vulkan is.
    Ehhez a gyártók bemutathatnak különféle DXR kiegészítéseket. Ezek is ott vannak már a GDC adatbázisában: AMD és NV
    Maga a DXR API szabványos. A gyártói DXR kiegészítések szabványossága attól függ, hogy megoldhatók-e magából a szabványos API-ból, vagy mellé lesznek szervizkönyvtárak (AMD AGS, NV NVAPI). Egyébként ezekhez nem feltétlenül kell új hardver. Maga az implementáció nem igazán követel többet, mint a shader modell 6.0, de az egyes hardvereken nem feltétlenül jó a hatékonyság, így a gyártók dönthetnek úgy, hogy még elméleti működés mellett is inkább az újabb, erre a feladatra jóval alkalmasabb hardverekre korlátozzák a technikát. Ha nem korlátozzák mesterségesen, akkor maga a Microsoft DXR API az NV Maxwell és újabb, vagy a teljes AMD GCN palettán működhet, legalábbis az előzetes specifikáció alapján nem igazán látom, hogy ezeknél újabb hardverek kellenének. No persze világos, hogy sebességben az újabb dizájnok jobbak lesznek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák