Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #Morcosmedve #13475 üzenetére

    A mostani gondok jelentős részét az adja, hogy túl drága puffert törölni DirectX 11 és OpenGL 4.x alatt. Egyszerűen inkább otthagyják a nem használt adatot, mert a törlés parancs 30-50 ms-ig tartó ellenőrzést is maga után vonhat. Ez gyakorlatilag mikroakadást fog jelenteni. A másik gond a streaming. A rossz törlési lehetőségek megakadályozzák a hatékony rendszerek felépítését.
    Ha a low-level lehetőségekre gondolunk, akkor valószínűleg a legtöbb PC-s játék a Sniper Elite 3 streamingjét veszi majd át. Ott a memóriatörlés ingyenes, néha kell csupán a gyors defragmentáció után egy pointerkorrekció. A különböző VRAM kapacitás mellett a defragmentáció sűrűsége fog változni.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés