- Xbox Series X|S
- Dragon Age: Origins
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Diablo IV
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Arena Breakout: Infinite
- PlayStation 5
- EAFC 24
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Tekken 8 - Nyáron érkezik Lidia Sobieska
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tombar #12204 üzenetére
Nincs elég erőforrás a fejlesztőknél, hogy egy render mellé még írjanak még egyet. Itt meg kell egyezni. Repi mondta a múlt évi SIGGRAPH-on, hogy neki még az is jó, ha jön egy új open alternatíva a gondokra, de azt mindenki támogassa.
A TXAA brutálisan elmossa a textúrákat. Amúgy nincs vele semmi gond, ha ezen túl tudsz lépni. Az SSAA az elég jó megoldás a minőséget figyelembe véve, nem lesz sokkal nagyobb a hardverigénye, mint az MSAA-nak a BF3-ban.
A BF4-ben nem lesznek extra effektek DX11 felett. Extra sebességet kapnak a Radeonok. Szimplán arról van szó, hogy lesz több ellenőrzőrutin a játékban, ami kivág olyan számításokat, amelyeknek nem lesz eredménye a végső képen.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest