Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz tombar #12204 üzenetére

    Nincs elég erőforrás a fejlesztőknél, hogy egy render mellé még írjanak még egyet. Itt meg kell egyezni. Repi mondta a múlt évi SIGGRAPH-on, hogy neki még az is jó, ha jön egy új open alternatíva a gondokra, de azt mindenki támogassa.
    A TXAA brutálisan elmossa a textúrákat. Amúgy nincs vele semmi gond, ha ezen túl tudsz lépni. Az SSAA az elég jó megoldás a minőséget figyelembe véve, nem lesz sokkal nagyobb a hardverigénye, mint az MSAA-nak a BF3-ban.
    A BF4-ben nem lesznek extra effektek DX11 felett. Extra sebességet kapnak a Radeonok. Szimplán arról van szó, hogy lesz több ellenőrzőrutin a játékban, ami kivág olyan számításokat, amelyeknek nem lesz eredménye a végső képen.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák