Új hozzászólás Aktív témák

  • -=RelakS=-

    veterán

    válasz X Factor #7638 üzenetére

    "Annyival egésziteném ki, h. a csgo és overwatch vagy mas kompetitiv fps kicsit kivételes, mert egyrészt egy hajszariton is elfutnak, masfelől vagy engine sajatossag vagy egyéb dolgok miatt a jatekosok szeretik ha 300fps-el megy, ami azért ha belegondolsz elég szürreális."

    Engine sajátosság: egy időben ha a Quake Championst el tudtad kergetni 200fps fölé, a fél pályákat át tudtad ugrani :DD Több fps = nagyobb lendület volt, videóval alátámasztva.
    Doom Eternalban is mintha jobban menne a platformozás magasabb fps mellett. Azt, hogy ez reakcióidő miatt van így, vagy a játékmotor számol máshogy, azt nem tudom.

    "Mi is Így olvasva, igazából ugyanazt irogatjuk egymásnak. "
    Miután átgondoltam, hogy hogy kellene ennek rendesen működnie, úgy nem nehéz :DDD

    maajsz
    CME linkelt egy videót, ahol hiába vagy G-Sync range-ben, alul megjelenik némi tearing.
    A kérdés az, hogy ez mennyire gyakori, és mennyire kell, hogy zavarjon. Ha nagyon zavar, V-Sync on. Ha nem kimondottan, akkor V-Sync off, és megnyugszik a lelked :D

    [ Szerkesztve ]

    Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

Új hozzászólás Aktív témák