Új hozzászólás Aktív témák

  • Wade0303

    aktív tag

    válasz KAMELOT #12550 üzenetére

    Az a baj ezzel, hogy mint mondtam 30 nap alatt soha sem jut el a gyártóhoz, csakis a "beszállítójukhoz". Van egy olyan erős megérzésem, hogy ezek a fantasztikus nagykerek azért ülnek rajta mindig ilyen sokáig mert valami sufni szervizben megpróbálják utángyártott alkatrészekkel megjavítgatni. Nem hiába nem a gyártónak küldik ilyenkor vissza a teljesen egyértelműen hibás alkatrészt.
    Iponéknál is van "bolti szerviz", megállapították hogy hibás a 12 év gyártói garis premium tápegység, aztán mégis 2 hónappal később még ott tartott a dolog, hogy "éppen bevizsgálja a beszállítónk". Majd a vége az lett, hogy "nem tudjuk sem javítani, sem cserélni, de levásárolhatja nálunk az árát vagy visszafizetést is kérhet". 1 évvel megjelenés után, egy 12 év gyártói garis terméket nem tudtak "sem javítani, sem cserélni"...
    Ezek a boltok már a kérdésükben is hazudnak, alzától iponig csaló banda az összes.

    Amit csak lehet, közvetlenül a gyártónál kell gariztatni ez az egyetlen tanulság.

Új hozzászólás Aktív témák