Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz keIdor #89311 üzenetére

    A konzolok teljesen másképp oldják meg ezt a problémát, mint a PC. A Microsoft és a Sony is olyan hardvert kért, ami nem csak háromszögeken tud sugárkövetést. Ez elég nagy előnyt a mai rendszerhez viszonyítva. Emellett azokban lesz koherencia szerinti csoportosítás a memóriaelérés szempontjából, hogy ne szemetelje össze a hardver a cache-t. Ez a hardver és a szoftver szintjén is teljesen más dimenzió a PC-s megoldáshoz képest.

    A szemetelés problémája egyébként megoldható hardverrel, tehát azt be tudja hozni a PC, de a háromszögeken nehezebb túllépni, mert egy bonyolultabb szoftveres probléma. Konzolon csak azért egyszerű, mert egy a hardver, de PC-n azért nehéz úgy írni a programokat, hogy a régebbi hardverekre is gondolni kell. A háromszögek voxelizációja, amit el lehet itt képzelni.

    (#89307) keldorpapa88: Egyszerűen drágább a 7 nm-es waferek. Olyan szinten vannak, amelyek nagyon kevés cégnek érik meg. Az AMD-nek megéri, mert a Zen 2-vel kitermelik a GPU-kat is, így azokat a lapkákat adhatják előállítási költségen is. Az NV nem tudja ezeket mivel kitermeltetni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák