Új hozzászólás Aktív témák

  • Puma K

    veterán

    válasz akoska07 #73214 üzenetére

    Ilyen csillámpor szórás helyett inkább a Crysis 1-ben látott vagy attól jobb rombolható környezetnek inkább örülnék...

    Anno 2001(!)-ben a Red Faction-ben ezt össze tudták hozni:

    Red Faction Destruction Tech - videó

    Később szintén a Red Faction szériában meg ezt:

    Red Faction: Guerrilla Destruction - videó

    Nem épületeket akarok offline-online rombolni szüntelen, csak ha egy nagyobb robbanást sikerül összehozni akkor legyen már ott egy kráter a földön vagy egy hiányzó oldalú épület meg szétrepült törmelékek amik származhatnak épületből, járműből vagy bármi egyébből.

    Most ha robbantasz valamit egy újabb vagy régebbi játékban akkor látsz egy tűz-füst effektet -ami már egy ideje jól tud kinézni- és ahol történt a detonáció meg marad a földön egy sprite a föld textúrán és ennyi.

    Anno mikor bejött a Physx és láttam a Mafia 2-ben (2010.), Borderlands 2-ben (2012.) vagy az Alice-ban (2011.) akkor arra gondoltam, hogy innentől ez minimum lesz AMD-Nvidia-tól függetlenül minden később megjelenő játékban aminek ~rendes~ grafikusmotorja van...

    "Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

Új hozzászólás Aktív témák