Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz
akoska07 #73214 üzenetére
Ilyen csillámpor szórás helyett inkább a Crysis 1-ben látott vagy attól jobb rombolható környezetnek inkább örülnék...
Anno 2001(!)-ben a Red Faction-ben ezt össze tudták hozni:
Red Faction Destruction Tech - videó
Később szintén a Red Faction szériában meg ezt:
Red Faction: Guerrilla Destruction - videó
Nem épületeket akarok offline-online rombolni szüntelen, csak ha egy nagyobb robbanást sikerül összehozni akkor legyen már ott egy kráter a földön vagy egy hiányzó oldalú épület meg szétrepült törmelékek amik származhatnak épületből, járműből vagy bármi egyébből.
Most ha robbantasz valamit egy újabb vagy régebbi játékban akkor látsz egy tűz-füst effektet -ami már egy ideje jól tud kinézni- és ahol történt a detonáció meg marad a földön egy sprite a föld textúrán és ennyi.
Anno mikor bejött a Physx és láttam a Mafia 2-ben (2010.), Borderlands 2-ben (2012.) vagy az Alice-ban (2011.) akkor arra gondoltam, hogy innentől ez minimum lesz AMD-Nvidia-tól függetlenül minden később megjelenő játékban aminek ~rendes~ grafikusmotorja van...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘